The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

R H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2019
Vlees was flauw, terwijlde friet te zout was. Sla zag er verlept uit en de rozijnen die op het menu stonden zaten er niet in.
Personeel was vriendelijk.
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2019
Hier moet je gewoon eens gegeten hebben! Wat een feest !! Het concept is uniek maar zo bijzonder. Kom gewoon en weet dat je een unieke ervaring krijgt.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Top terras, leuk concept (Colour Kitchen - no social waste), maar helaas valt het eten wel echt elke keer tegen.

* Voor vegetariers hebben ze altijd quiche, en die serveren ze net niet warm. Dat is (1) jammer dat het altijd quiche is, nooit iets anders, en (2) extra jammer dat het dan net koud is. Verder ook niet echt een spectaculaire smaakbeleving, maar dat is denk ik ook niet wat je moet verwachten hier.
* Qua borrel hapjes hebben ze of een overdreven grote borrelplank met ongeveer een kilo kaas en andere dingen, of (veel te dure) olijfjes etc. Niet echt een lekker borrelplankje met warme hapjes oid.

Het is gewoon jammer, want het zou echt een top concept zijn als het iets betaalbaarder zou zijn (met name de borrelhapjes) en het eten net iets beter zou zijn. Wij komen er nu eigenlijk alleen maar om 1 drankje te doen en gaan dan weer weg, terwijl we er om de hoek wonen dus eigenlijk wel vaker zouden willen eten.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2019
Prettige sfeer. Al enkele jaren een aanwinst voor de wijk Zuilen in Utrecht
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2019
Lekker gegeten met leuke bediening!
Else V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
originele gerechten en leuke ambiance, de verschillende gangen niet te kort op elkaar, prettige bediening
Elmer D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Het eten was heerlijk!Lekkere wijn ook. Goed dat frietjes en brood apart moeten worden besteld, voorkomt een heleboel verspilling. Komen graag nóg een keer terug!
Marcella B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Erg mooi concept. Lekker gegeten maar ook best aan de prijs.
ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Zaterdagavond, voorafgaand aan de nieuwe muziektheatervoorstelling in de fraaie theaterzaal in het zelfde gebouw (Selma) met een vrolijke en daadkrachtige bediening, prima gerechten. Heerlijk gegeten.
MarciaMonica V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
We vonden de kwaliteit van het eten zeer matig. En de gerechten voor wat ze zijn veel te hoog geprijsd. Onverschillige bediening. Kortom: teleurstellend en beslist geen aanrader.
Sjoerd S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Leuk restaurant. Lekker gegeten en vriendelijke bediening!
Marijke L.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Prijs/kwaliteit verhouding niet goed. Eten is redelijk tot goed maar relatief duur.
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Dit keer wat

mínder. Vis was op en in het vervangende vispotje
zat weinig vis
Anita N.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Op het dessert na was de kwaliteit van de gerechten zeer matig van kwaliteit en smaak en hoeveelheid..
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Was erg lekker! Goede hoeveelheden. En ook fijn dat het concept van TCK nog even werd uitgelegd aan onze tafel. Tot de volgende keer!
Edith N.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2019
Heerlijk gegeten met een goed wijnarrangement.
Bediening was goed en we hebben veel lol gehad met de ober. Hij was erg attent en vrolijk. Wij ook.
Het was alleen een klein beetje te donker omdat ik mijzelf in het licht zat.
Kon de graatjes niet goed uit de schol halen :-)
Zeker nog s terug!
S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Ik eet hier altijd graag! Natuurlijk kunnen dingen beter, maar het is een leerplek! daar kies ik bewust voor.

wachttijd heb ik beantwoord: Hoogtempo - maar ik had gereserveerd dus dat telt niet, maar ben er ook wel eens zo binnen gelopen, meestal tot altijd wel plek!

De gerechten zien er geweldig uit, topchef waardig, maar de prijs vind ik hier ook wel een beetje naar, het zijn geen grote porties, maar wel lekkere bijgerechten, alleen das dus nog meer money....

Maar ik ga gerust zo weer!
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Heerlijk gegeten! Prima gerechten, geweldige smaakcombinaties en aardig personeel. Kortom, wij komen zeker terug in deze tot restaurant omgebouwde school. Leuke ambiance!
S. S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Vriendelijke bediening. Ondanks de onverwachtse drukte en onderbezetting bleef de gastheer/ober geïnteresseerd, vriendelijk en beleefd naar de gasten.
Het eten was lekker en leek met enthousiasme te zijn gemaakt. Leuke, persoonlijke behandeling (wat ook kwam doordat een van de leerling-koks een bekende is).
Zeker een aanrader om lekker te gaan eten en ook nog een bijdrage te leveren aan de maatschappij!
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
De bediening was ontzettend aardig en klantgericht. We moesten lang op het eten wachten omdat er na ons een grote groep binnen gekomen was. De bediening had dit zelf in de gaten en direct daarna kregen we ons eten alsnog. Het eten was goed en het kaasplankje met port ook :-) De sfeer is ontspannen met vriendelijke mensen.