The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

elisabethvanoranje V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten in The Colour Kitchen. Gezellig buiten gezeten met een vriendelijke bediening. Het enige minpunt is dat we ruim drie uur over drie gangen hebben gedaan. Als dit wat beter georganiseerd kan worden dan is het perfect.
Beatrijs W.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk gegeten met z'n tweetjes op het terras. Het was er ook de perfecte avond voor. We waren erg te spreken over de rillettes van lam. De catch of the day was tandoori zalm en ook die hebben we met smaak opgegeten. Het is lekker dat je zelf kunt kiezen hoe je wilt zitten: aan tafel, of in ons geval lekker lui op de bank.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
De koks van colour kitchen werden uitgedaagd door mijn veganistisch dieet waarbij ik geen dierlijke producten kan verdragen. Dit had ik vooraf laten weten. Het voorgerecht was een heerlijke verassende salade. Het hoofdgerecht viel tegen. Veel groenten, wat aardappel, geen eitwitvervanger en nauwelijks gekruid. Toen ik hier iets van zei en zelf suggereerde het zelfde hoofdgerecht als mijn partner te krijgen (met kikkerwerten) werd dit proffesionaael opgelost. Het toetje zag er mooi uit en was heerlijk. Verder prima bediening.
Marije S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gezellige bediening, uitstekend advies van drank bij maaltijd, heerlijk eten.
nynke H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
we hebben bij u gegeten met onze dochter en 2 kleindochters van anderhalf en 3 jaar en vroegen of het niet te lang kon duren...na het voorgerecht, waren wij blijkbaar vergeten, want het duurde minstens een half voor het hoofdgerecht en één van de hoofdgerechten was ook fout, maar werd later wel gecorrigeerd. Toch viel het eten wat tegen, ook vooral gezien de kleine porties en de prijzen waren ook aan de hoge kant. Nee, we waren niet erg tevreden. Wel vonden we de speelruimte voor de kinderen erg leuk buiten!
kees18601 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Na een half uur zei ik "dit gaat 'm niet worden met deze jongen" , te druk met van alles, maar geen idee wat daarvan het resultaat was, ik had iig nog geen wijn; dit moest ik later terugnemen, hij heeft enorm zijn best gedaan, was zeer vriendelijk, en het eten was zalig ; toen ik met een dikke fooi afrekende zei hij dat hij daarin niet meedeelde omdat hij nog in opleiding was, heb er lang over nagedacht, maar kan geen reden bedenken waarom de man die z'n benen onder z'n gat vandaan liep niet zou meedelen in de fooi ; al met al een bijzondere avond, en ik hoop dat deze jongen voor zijn tentamen of examen geslaagd is.
Willeke H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Leuke locatie en vriendelijke bediening. Het idee van sociaal ondernemen spreekt ons erg aan. Menukaart op schoolbord dat naar de tafel wordt gebracht is erg onhandig.
Roeland V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wat een prachtig en nobel concept, maar wat een aanfluiting in de praktijk. Bizar hoe goed de recenties zijn terwijl het niveau zo bedroevend is, dat je niet kunt stellen dat deze mensen daadwerkelijk op niveau worden gebracht. Om 19:30 uur aan tafel, om 20:30 uur een amuse, om 21:00 uur een voorgerecht, dat om 22:30 uur het nagerecht er stond was sneller dan verwacht... Het eten was ondermaats: niet op smaak, veel graten in het voorgerecht met makreel, hoofdgerecht zag er qua opmaak aardig uit, maar de zetmeelsubstantie leek fijngemalen rijstebrei. Dessert was daadwerkelijke rijstepap met kiwisaus en merenque, wat hier een smakeloos mengels van yoghurt en rijst was, met een pruim in sherry die amper smaak had. Daarna nog een keihard bevroren mango taartje. We hebben na 3 drankjes een uur zonder gezeten. Vanaf het moment van bestellen tot aan de ontvangst van de koffie zat 20 minuten. Het is sociaal gedrag om hier te eten. Voor mij echt nooit meer. Ik hoop dat het een slechte avond was door omstandigheden, want anders begrijp ik niet waar de goede reviews vandaan komen....
Yentl M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Op de 1e gang moesten we anderhalf uur wachten. Toen kwam het voorgerecht eerder dan amuse. Maar beide waren met vlees terwijl, er duidelijk aangegeven was dat één vd gerechten vegetarisch moest zijn. Vervolgens werd dit gerecht teruggenomen en kwam de amuse na anderhalf uur wachten. Vervolgens kwam het hoofdgerecht en deze waren beide vegetarisch. Toen ik hier iets over zei werd er als reden gegeven dat ze er 'waarschijnlijk' voor was gekozen om ons hetzelfde te geven. Uiteindelijk na bijna 3 uur gevraagd of we het toetje mee naar huis konden krijgen. Als excuses kregen we de fles wijn gratis.
hansengels1950 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Mooie plek. Lekker eten en gezellige drukte Vooral stellen zaten er. De bediening was ok en vriendelijk. we werden snel geholpen
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
THE COLOUR KITCHEN. Gezellige en leuke restaurant. Ze zijn geveatigd in een oude schoolgebouw. Lekker eten hebben ze daar. Restaurant is ook makkelijk berijkbaar en geen parkeerkosten.
Shosh .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, de ijzeren klapstoelen zaten niet echt lekker, bediening was wel vriendelijk en attent, wat jammer was dat bij het gerecht geen zoete aardappelen werden geserveerd, wat wel op de kaart stond. Dit moet bij het uitleggen van de kaart worden gemeld. Kritiek werd wel goed ontvangen.
De locatie is heel leuk en rustig. Al met al een locatie om nog eens terug te komen.
Hettie R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten, vriendelijk personeel. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was (niet te veel)
Het eten was prima! Ook niet te veel en het was heerlijk. Heel apart maar perfekt! Echt aan te bevelen!!!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zelfs met de Albert Heijn actie was het hier geweldig. Alleen was het even lastig met de allergenen, maar zeker goed opgelost!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig.....heerlijk gevarieerd eten...we hadden de 4 gangen proeverij gedaan en zijn zeer tevreden. Mooi en smakelijk opgediend. Wachttijd was precies goed. We hebben genoten.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten was erg lekker. We moesten soms wel lang wachten op de bediening, terwijl ze het niet erg druk leken te hebben. Ze waren wel vriendelijk.
Inrichting mooi, maar niet heel sfeervol.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Voor de prijs verwacht je een betere kwaliteit. Het eten was erg flauw en peultjes waren niet goed schoon. Het vegetarische Ricotta gerecht mag nog wat aangepast worden want is nu een kleffe moeilijk door te komen hap. Bij de cheesecake was gekozen voor drie zure aanvullingen, ik zou er zelf iets zoets bij hebben gedaan.
Het personeel is wel erg vriendelijk en de locatie is top! Deze zaak krijgt absoluut nog een tweede kans!
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten! En fantastisch concept, waardoor inherent aan het concept de bediening niet altijd even scherp is, maar wel uiterst vriendelijk. Eten is fantastisch en een hele fijne sfeer en plek. Wij hebben buiten gegeten op de picknickbanken en was echt een fijn plekje om lekker te dineren.
HandeZwaan .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten, we hebben heerlijk buiten kunnen zitten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Foutje kan worden gemaakt, maar wordt prima hersteld.
Olivier C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Via Albert Heijn actie geboekt. Met kind erbij. Dus over service bij drukte en prijs kwaliteit moeilijker te oordelen. Mijn ervaring was in ieder geval uiterst positief. Vriendelijke en kundige service. Goede faciliteiten, en geduld, voor de kleine.
Heerlijk gegeten. Beperkte kaart met intrigerende gerechten.
Aanrader!