The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Tijdens de AH Restaurantactie geldt er een beperkte keuze van de kaart. U heeft dus iets minder keuze dan uit het reguliere menu.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Lia W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
De AH actie was a la carte (een iets beperktere kaart dan normaal) Er stonden voldoende vegetarische gerechten op. Het eten (drie gangen dus) zag er allemaal erg mooi uit en het smaakte heerlijk. Dus tong en ogen strelend.
De bediening was vriendelijk en attent,
We hebben hier al eerder gegeten en hadden dus al goede ervaringen. Kortom een aanrader, ook zonder AH korting (haha).
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Aardige behulpzame bediening en lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar !
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Heerlijk gegeten, lekkere smaken en mooie presentatie. Erg aardige bediening ..Een aanrader!
Ascha S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Had het gevoel dat we de bediening erg moesten helpen bij het uitvoeren van hun taken. Alles was erg chaotisch. Eten was erg lekker, maar het was jammer dat bij zowel het hoofd als nagerecht 1 vd 3 opties niet beschikbaar was. Bij navragen werd er een alternatief op de 3e optie verzonnen bij het nagerecht. Vega opties waren bij elkaar niet vullend en hoewel ik niet een heel grote eter ben ging ik met Hongee naar huis. Zou hier niet nog een keer met de ah actie eten. Misschien dat het a la carte wel goed is.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Met de AH actie gegeten bij the Colour Kitchen. Prima gegeten, borden niet heel subtiel opgemaakt maar lekker was het zeker. Originele gerechten die je niet zo vaak ziet. CK is een project voor mensen met afstand tot de arbeidsmarkt, een initiatief dat wij van harte ondersteunen. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
Rachna D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was echt een verassing zo goed!! Leuke nieuwe dingen gegeten. Bijzondere combinaties echt het probere waard. Ook mooi zitten op t terras aan de voorzijde. Kinderen waren niet mee maar hadden uitstekend op het gras kunnen spelen! Wij gaan zeker nog een keer eten!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker buiten gezeten op het ruime terras (wel wat harde stoelen). Het was gezellig door andere mensen op het terras en het gras.Het eten was (zoals altijd) goed net als de bediening.
Robin M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Het eten viel wat tegen voor de prijs die je betaal. Verder ging er toch ook wel wat fout bij de bediening. Ook bij andere klanten om ons heen.
Christiaan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Ongedwongen sfeer met een heerlijk ruim terras. Prima keus om in alle rust aan de rand van de stad te eten. Het oude schoolgebouw heeft een prachtige nieuwe bestemming gekregen.
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Maandag 2 juli hier gegeten met vier personen. Buiten op het terras met zicht op de prachtige beuken. De bediening is vriendelijk en attent. Het eten was heerlijk. We aten respectievelijk zalm, sukadevlees (dacht ik) en 2 x gnocchi met groene asperges en een bepaalde mousse erover, die tongstrelend was (dat heb ik dus gegeten) De anderen waren ook zeer tevreden.
Ook nog heerlijke nagerechten genomen en koffie of thee toe. Het zag er allemaal mooi uit. Kortom we komen terug.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Je wordt werkelijk verbaasd door dit hoge niveau. De gerechten zien er zeer verzorgd uit en smaken heerlijk.
Zowel de bediening als de ontvangst is hartelijk en klantvriendelijk. Aanrader!!
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heel fijn weer! Lekker eten, fijne bediening en natuurlijk een top locatie! Dank iedereen!
D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en ondanks dat iedereen tegelijk wilde eten, hebben wij niet lang hoeven wachten! Supergastvrij en een prettige plek. We komen er graag weer!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk de Asperges op zijn Vlaams. Fijne bediening aller vriendelijkst. De verrekening aan t eind van de avond was ze snel vergeven ????
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben heerlijk in het zonnetje op het schoolplein gegeten. Originele gerechten, smaakten heerlijk. Wat vooral opviel was de zeer attente bediening. Het enige minpuntje was dat het allemaal wat langer duurde dan afgesproken (want wij moesten nog naar een afspraak). Sommige tafels staan erg dicht bij elkaar.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was prima! Het concept sprak ons erg aan, we gaan hier zeker nogmaals eten. Ook de sfeer in het oude schoolgebouw is erg leuk.
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Soms werd er iets vergeten of liep er iets mis, maar met veel charme werd dit rechtgezet. Komen zeker terug!
B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het was erg gezellig en leuk! Inrichting is prima, terras is fijn. Het eten was alleen ietsje minder geslaagd dan de vorige keer. De asperges leken niet vers (?), de aardappeltjes erbij waren vettig, de roulleau van kip was erg droog, in de salade zaten grote stukken rauwe wortel enz... Wellicht had de kok z'n avond niet helemaal, en ik weet zeker dat het met liefde was bereid, maar dat kan wel wat beter. We komen gewoon nog eens, dat sowieso!
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mooie locatie, vriendelijk personeel, goed initiatief! In het restaurant was het iets aan de frisse kant. Niet te vergeten, heerlijk asperges gegeten!
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed restaurant, erg lekker gegeten. Origineel gerecht (kalfsnek)! Bediening was ook erg vriendelijk. We zaten goed in het restaurant. Aanrader!