The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Maandag t/m zondag 17:00 - 22:00

Noor D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Meindert H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier naar toe gegaan vanwege de a.h. Spaarkaart.
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Het is zeker een aanrader en voor de wijk aanwinst.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
In een mooi gebouw een leuk restaurant. Gegeten met een AH actiekaart en een leuk keuze menu met een vlees, vis en vega variant. Heerlijke smaak en mooi opgediend. Plus een sympatiek idee dat de Colour Kitchen mensen weer aan het werk helpt!!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Komen hier regelmatig en elke keer genieten wij van het eten en geweldige service! Dit keer gegeten met AH-actie met uitstekend menu. Per ongeluk een oude stickerkaart van de AH meegenomen, maar hier deden ze voor deze keer niet moeilijk over. Geweldig dit!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij the colour kitchen. Bijzonder aardige bediening, lekker eten én voor onze dochter een speelhoek!
Josjerovekamp .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
In kader van AH-actie hier voor de eerste keer gegeten. Prettige ontvangst, bijzonder gebouw (voormalige school), grote en toch sfeervolle ruimte. Per gang keus uit 3 gerechten. Lekker, meer dan genoeg. Het was vol en daardoor niet rustig maar wel gezellig. Bediening uitstekend, attent ondanks de drukte. Ik ga hier zeker terug komen, ben benieuwd naar de "gewone" kaart.
Tuancj .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was oké, niet heel bijzonder. De prijs-kwaliteit verhouding klopte niet helemaal. Het ging eerst mis met het menu, dit werd goed opgelost. Echter toen we het dessert bestelden moesten we heel lang wachten, toen we hierna vroegen werd er een smoesje verzonnen, waarna het nog niet kwam. Toen we er weer naar vroegen kwamen ze na een tijdje met het verkeerde aan. Er werd helaas niks gedaan of aangeboden om het wachten (50minuten) te verzachten.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Unieke locatie. Lekker eten, was iets te zout, commentaar daarop werdt positief opgenomen. Lekkere wijn. Door de hoge ruimte wel wat lawaaiig.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer prettige ontvangst; goed omgegaan met voedselallergiewensen. Reservering via AH restaurantactie. Was mijn spaarkaart vergeten, maar daar is ter plaatse een oplossing voor voorgesteld. Kortom: fijne avond gehad, dank!!
Svenvandenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij de colour kitchen. Gezellig restaurant, toegankelijk, aardige personeel en zeer veel waar voor je geld. We hebben ook nog lekkere olijven in een potje gekocht.
Tvhattum .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ons laten verrassen door het menu "Colour your dream" te kiezen, ofwel ons laten verrassen met de heerlijkste gerechten van de chef.
Bobenkim123 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuke sfeer, lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Wij hadden het menu via AH en dat was wel iets beperkter dan de kaart. Gingen enkele kleine dingetjes fout, maar dat kan gebeuren en hoort bij zo'n restaurant!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Sympathiek restaurant, waar je op een mooie zomeravond heerlijk buiten kunt zitten. Aardige bediening, die iets te vaak bezorgd komt vragen of het wel smaakt (gesmaakt heeft).
Die bezorgdheid is niet nodig: de gerechten zijn simpel maar lekker. De pikante Moorse garnalen bijvoorbeeld. Ook de Harira stoofschotel is lekker pittig. Overigens wel bijzonder dat ze hier van een Marokkaanse soep met vlees en kikkererwten een stoofschotel hebben gemaakt. Maar ja, het gaat om de smaak, en die is goed.
Wijnen zijn schappelijk geprijsd.
Marion.van.eck .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
De ontvangst was vriendelijk en beleefd. Bij het mooi uitziende en smakelijke voorgerecht kregen we ook olijven met brood, zeezout en olijfolie. Het hoofdgerecht was top; heek met goede niet te gare seizoengroenten. De bediening informeerde geregeld of alles naar zin was, dit was niet irritant. Er werd ons ook een karaf kraanwater aangeboden. De cappuccino na afloop van het diner was heerlijk. De entourage was fris, kleurig, bij mooi weer was buiten zitten mogelijk. Restaurant gelegen in een woonwijk, langs niet al te drukke weg.
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hadden een menu van de AH actie bon.
Het was erg lekker. De mensen zijn er vriendelijk. Het is een leerschool dus er kan wel eens wat mis gaan maar dat hoort erbij.
Moniquevrolijk .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Erg lekker eten. We kwamen met de AH restaurant bon en kregen een vast menu. Mooi ingericht restaurant, gratis parkeren voor de deur. Echt een aanrader!
Christiaan D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Een leuk buurtrestaurant op een mooie plek en ondanks dat het terras vol zat konden we binnen plaatsnemen. Een wereldkeuken, dus van alles wat. De catch of the day waren vandaag mosselen in een lekkere saus van witte wijn, kruiden en tomaat. Heerlijk! Wel iets te veel zout, net als op de frietjes. Echt teveel. Vreemd dat de udon-noodles los worden geserveerd, zoals spaghetti zonder saus. Verder allemaal prima. Mooi servies. Lekkere, huisgemarineerde olijven. Zeer vriendelijke bediening. Lekkere wijn per glas, maar Pinot Noir moet wel koel worden geserveerd. Ideale plek voor een doordeweekse zomerse avond. Of natuurlijk gewoon lekker binnen als het koud is.
Bram R.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Bediening was goed en we hebben heerlijk op het terras in de zon gezeten. Het restaurant is een mooi sociaal concept op een mooie locatie - een oud schoolgebouw met veel groen voor de deur. Daarnaast ook zeer betaalbaar.
Roel.jonker .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
met een groepje gisterenavond naar the colour kitchen zuilen geweest
warme ontvangst en aandacht voor de groep
leuke ambiance en buiten zitten goed mogelijk
ongedwongen
aanrader hoor
Ella68 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Prachtige locatie.
Eten heel lekker
De bediening niet al te professioneel.
Verkeerde wijn gebracht, dit werd wel op kosten van het restaurant hersteld.