The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Tijdens de AH Restaurantactie geldt er een beperkte keuze van de kaart. U heeft dus iets minder keuze dan uit het reguliere menu.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

E.M. G.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Vriendelijk personeel, lekker eten en sfeervolle setting
Marijke P.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima restaurant, we moesten alleen erg lang op ons nagerecht wachten.
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Opzich lekker gegeten, ik vond de porties wat klein voor de prijs. Bij het hoofdgerecht werd ons geen friet of salade aangeboden helaas. Een hoofdgerecht zonder de saus was niet aangekomen dus had ook saus. Bier werd niet leeg meegenomen en geen nieuwe aangeboden. Opzich naar verwachting van deze leerplek maar toch jammer. Bovendien had ik aangegeven dat ik jarig was maar daar is niks van gezegd of meegedaan.
V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Genoten van de gerechten van de nieuwe kaart, de mooie locatie en de vriendelijkheid van het personeel. We komen zeker terug!
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
We werden ontvangen, de reservering was duidelijk. We kregen uitleg over een verrassingsmenu van 3 gangen voor 27,50 naast het huidige menu. Ik zocht iets anders uit omdat ik dacht dat het niet vegetarisch zou zijn. Maar ik kreeg te horen dat het ook vegetarisch kon. De groep die daar werkt bespreekt een menu voor een paar weken. Dat makt dat ik eigenlijk niet kan zeggen wat we gegeten hebben anders is de verrassing eraf. Het voorgerecht en het nagerecht was hetzelfde als dat van mijn vriendinnen , zij kregen een vleesgerecht als hoofdgerecht en ik iets vegetarisch, wat heer lijk was. Decafé koffie toe en wij hebben gezellig kunnen bijpraten.
Froukje V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk gegeten met 10 personen, alles goed verzorgd door de ober Nicky (naam staat op de rekening) we hebben het enorm naar ons zin gehad en zeker voor herhaling vatbaar!
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Gezellige lokatie, vriendelijke bediening, lekker eten, goed concept
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Restaurant in oude school, daardoor wat sfeerloos, erg weinig licht, hadden alle 4 moeite om menukaart te lezen.
Jammer dat je frites en salade apart moet bij bestellen. Porties voorgerecht en hoofdgerecht zijn niet groot. Eten wel lekker en mooi opgemaakt.
D.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
gezellig restaurant, voldoende keuze in gerechten, mooi opgediend, vriendelijk personeel.
leuk dat leerling koks een eigen menu hebben samengesteld.
prijs/kwaliteit is goed.
A.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Colour Kitchen is 'huis'restaurant om de hoek. Prettige sfeer, lekkere gerechten. No social waste concept van Colour Kitchen om mensen die ffff een andere start hebben gehad te helpen spreekt me ook aan.
Marius V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Prima bediening.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer vriendelijke bediening met verstand van wijn en eten, heerlijk gegeten. We komen zeker terug!
Rosanne D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Het was erg druk (feestje in de zaal ernaast?) waardoor we in het begin vergeten werden. Maar dat is ruimschoots goedgemaakt met lekker eten, hele leuke bediening en een top sfeer. Vooral de meneer die ons wijnadvies gaf deed dat op een heerlijke leuke manier. Wij gaan terugkomen! Wat een pracht locatie :)
Minne P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fijne plek, goede en vriendelijke bediening, goed initiatief waarbij ze mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt steunen.
Anne .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heel fijn restaurant
Komt door de goede- en vriendelijke bediening van het personeel
Idem de goede balans prijs-kwaliteit van de gerechten
We hebben de lekkerste home made frietjes tot nu toe bij de colour kitchen gegeten
Dankjewel lieve mensen
Anky A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Mooi concept, prima gegeten via AH-actie
Julia O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Eten was matig, ambiance en wijn goed. Voorgerecht was smakeloos waardoor het eten tegen viel. Hoofdgerecht was wat beter. Geen super spannende smaken maar prima eten.
prdeb B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Creatieve en lekkere gerechten, met verse ingrediënten.
Bediening was vriendelijk maar enigszins afgemeten.
Gezien het restaurant sociaal en duurzaam ondernemen hoog in het vaandel heeft staan zou het passend zijn om naast gebotteld bronwater ook kraanwater aan te bieden (tegen een klein bedrag).
O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Ik heb gisteren met mijn vader en mijn vriendinbij The Colour Kitchen Zuilen gegeten en het was echt prachtig. Lekker eten en goede service!
Hannie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Prima eten, leuke avond gehad!