The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke en enthousiaste bediening. Ze hebben er plezier in en dat voel en proef je!
Ze vragen geregeld of alles naar wens is en lijken alles onder controle te hebben.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Er ging eerst iets mis met de bestelling waardoor we iets langer moesten wachten op de hoofdmaaltijd. We kregen meteen de excuses en een drankje aangeboden, erg fijn.
bert V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
bediening netjes en vriendelijk, voorgerechten waren prima, hoofdgerecht 3 maal goed, hert was gaar en koud van binnen, na het te hebben teruggestuurd zag ik, door de open keuken dat ze de saus er af veegden en dat ze het wilden opwarmen, niet geaccepteerd. vervanger gevraagd en gekregen, deze was prima.
Uiteindelijk alle 4 heerlijk gegeten. The color kitchen is een mooi concept, goed eten en klantvriendelijk
Aad G.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Was hier alleen. Snelle reactie op web-reservering. Keurige bediening en leuk en betaalbaar menu. Was zeer rustig in de zaak( maandagavond). Enige wat enigszins tegenviel was de verlichting en kleine letters op de kaart. Verder een aanrader , leuke locatie en goed parkeren
Marret K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De kaart was verrassend, met genoeg keus voor vlees/vis/vega; fijne porties (niet te groot, niet te klein), en de bediening is vlot. Dat er geleerd wordt door het bedienend personeel is merkbaar, maar gaat prima.
Hassink1 H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten met de kinderen, die vooral het zelf maken van het nagerecht erg leuk vonden.
Voor een drukke zaterdagavond was er wel net te weinig bediening.
clasina2306 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Was erg lekker allemaal, mooie sfeer, goed parkeren voor de deur kortom helemaal prima om hier met mn vriendinnen te eten. extra puspuntgeen lawaai, je kon elkaar prima verstaan.
De laatste tijd is dat steeds minder vaak zo. erg storend.
Christel T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben heerlijk geluncht. Het eten was lekker alleen het getoaste brood was iets aangebrand. Het was een rustge zaterdag middag. Misschien voor de omwonenden een tip om toch eens naar toe te gaan.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Een leuk restaurant, aardige bediening. Bestellen, voorgerecht en hoofdgerecht lieten even op zich wachten, maar dat was niet erg. Mijn voorgerecht, gerookte eend, was heerlijk. Als hoofdgerecht had ik slow cooked kip besteld. De kip was gaar maar zat nog vast aan het bot, wat ik niet had verwacht. Lekkere nagerechten, maar ik koos koffie. Al met al een heerlijke avond.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Fantastisch ontvangst door twee uiterst charmante medewerkers van 'no social waste'. We zijn echt door de heren in de watten gelegd en het eten was heerlijk. En niet te vergeten een fantastische lokatie waar je makkelijk je auto kwijt kunt. Toon
Mariska T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
leuke ambiance, het eten is keurig verzorgd, netjes en smakelijk opgemaakte gerechten. De toetje vond ik wel iets te zoet. Prijs en kwaliteit is redelijk.
patom V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We gingen onze laatste AH coupon opmaken. Het keuzemenu is bij Colour Kitchen Zuilen beperkt : keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en drie nagerechten. We aten uitstekend carpaccio en als hoofdgerecht heek, een vis die je niet vaak op de restaurantkaart tegenkomt.
Vervelend is echter dat de prijs van dit keuzemenu niet vermeld staat.
De Spaanse huiswijn voor een redelijke prijs is goed bevallen.
Bij binnenkomst was de bediening zeer attent, maar in de loop van de avond kon men de drukte niet aan en namen de wachttijden toe. We zijn dus onze koffie gaan drinken in het bijbehorende café
Ferdinand K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Keuzemenu biedt voldoende variatie. Gerechten verrassend, smakelijk een goed bereid. Voor de kinderen ook keuze uit gangbare gerechten. Alleen duurde het voor hen wel wat lang. Maar dat is meer dan goed gemaakt: zij vonden het zelf versieren van de ijsjes in de keuken erg leuk!
Persoonlijke aandacht in dit sociale restaurant is erg vriendelijk. Complimenten voor de keuken en de bediening!
Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk biologisch eten, wijn prima, begrijpelijk menu, leuke locatie, vriendelijke en snelle bediening. Beetje tochtig in de hele ruimte.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
De helft van het eten was niet gaar, veel te hard, en veel koolhydraten.
We hadden een ah kaart en hadden na twee gangen genoeg. ook bier en wijn gedronken, maar we kregen geen ah korting en geen korting op het ongare eten. Ook de paddestoelen taart was niet goed, vrijwel geen paddestoel te vinden. Ik had echt meer verwacht, jammer.
kees L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
het was leuk om in het gebouw, dat wij als school gekend hebben, te kunnen eten.
het is altijd een leuke locatie geweest en dat is het gebleven.
Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De locatie (een oud schoolgebouw) had wellicht betere gelegenheden gegeven om door betere- en gezelligere inrichting er iets echt speciaals van te maken. Nu was het eten, de bediening, de inrichting net niet speciaal en bijzonder.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden uiterst vriendelijk ontvangen in dit prachtige oude schoolpand. Er hing een losse, ontspannen sfeer. Onze dreumes heeft zich prima vermaakt in het speelhuisje, de zandbak en de speelhoek. Het eten was prima. Daar kan ik weinig over zeggen. We gaan zeker nog eens terug.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg gelachen, zeer vriendelijke bediening, haakte leuk op onze groep dames in. We gaan zeker nog een keer. Eten was prachtig opgediend en smaakte voortreffelijk. Toetje maakte het helemaal perfect.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellige ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening. Ontspannen... Precies wat je wenst als je uit eten gaat. Ook leuke bijkomstigheid is dat ex schoolgebouw zo een nieuwe bestemming heeft gekregen.