Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super sfeervolle locatie. Fijne kaart, aardige bediening en last but not least: goddelijke koffie. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
The Colour Kitchen Zuilen zit alweer een paar jaar bij ons in de buurt en om eerlijk te zijn gaan we er te weinig eten.
Het concept is erg goed, de bediening is fijn en aan het eten en de uitleg daarover wordt goed aandacht besteed.

wij gaan er, welliswaar te weinig maar, graag eten.
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het meest gezellige restaurant in Utrecht Zuilen. En een goed systeem dat menden een kans krijgen op de arbeidsmarkt. En wat kun je er lekker eten!
inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten. Onze ober was erg behulpzaam en gezellig
David V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
ger T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten en bediening prima. Soms koude tocht door de buitendeur die openging. Een sluis die wacht totvde deur dicht gaat is een oplossing
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We waren met zijn zessen. Om zes uur. Lekker eten, lekker drinken, voldoende keus, aardige bediening, leuke sfeer. Even na negenen vertrokken we weer, voldaan.
Mopke M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
5 gangen Teaser menu gegeten met z'n tweeën; lekkere gerechten! Amuse van groenten en kruiden, voorgerecht van gestoofd rundvlees en hoofdgerecht met koolvis, roseval aardappeltjes en seizoensgroenten. Predessert van broodpudding met ijs, dessert van arretjescake en sorbetijs. Smaken vulden elkaar goed aan!
A D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Hele leuke avond gehad, heel vriendelijke en goede bediening. Goed advies gehad voor de wijn.
Geen standaardgerechten op de kaart, dus wel een beetje spannend om te bestellen, maar we werden niet teleurgesteld en hebben heerlijk gegeten!
Kipstrik .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Erg prettig dat de kok rekening kon houden met mijn allergieën. Hij maakte een gerecht, die zowel gluten- als lactosevrij was en ook geen appel, peer en aardpeer bevatte.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2018
We kwamen met een Engels sprekend gezelschap en dat was geen probleem. Het eten was erg lekker, maar we kregen geen uitleg bij alle gerechten (klein minpuntje).
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
De kwaliteit van de meeste gerechten vonden we zeer goed. Het wijnadvies en de wijn was prima. De bediening was vriendelijk en voorkomend en wist alles van de ingrediënten van de gerechten.
dennis B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
leuke en gezellige gelegenheid, met vriendelijk en humoristische bediening.
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug!
Maaike S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer. De gerechten waren van zeer hoge kwaliteit, ik heb en zal de colour kitchen aanraden bij een ieder die ik ken.
N.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Uitstekend eten en leuke, enthousiaste bediening. De gastheer sprak met veel kennis van zaken en kon ons goed adviseren over het menu en bijbehorende drank.
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Zoals iedere keer weer verrast door de keuken. Bediening is altijd uiterst vriendelijk en attent, de inrichting niet bijzonder maar weinig op aan te merken.
De tafel van Jurjen W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk eten, met zorg bereidt en geserveerd. Met heerlijke wijnen vergezeld. Een aanrader.
Jeroen W.
Goed eten, kaart kan alleen verbeterd worden. Groter lettertype, moeilijke begrippen mijden of toelichten
Amarens S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Al lang wilde ik een keer naar de Color Kitchen en nu kwam het ervan. De ontvangst was uitermate vriendelijk. De wijn lekker, maar mijn eten viel tegen. Vooraf had ik de Heek en deze vond ik droog. De pastaschelpen als hoofdgerecht waren lauw en met weinig smaak. Ik kon het niet op omdat het me echt ging tegenstaan. Het eten van mijn zakenrelatie was wel goed. Van de ossenstaart vooraf heb ik een hapje geproefd en dat was inderdaad heerlijk. Hij had vis als hoofdgerecht.
De inrichting is leuk. Het is wel jammer dat je rechts steeds in de kou zit door de voordeur die open gaat voor gasten van het gebouw.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke en enthousiaste bediening. Ze hebben er plezier in en dat voel en proef je!
Ze vragen geregeld of alles naar wens is en lijken alles onder controle te hebben.
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Er ging eerst iets mis met de bestelling waardoor we iets langer moesten wachten op de hoofdmaaltijd. We kregen meteen de excuses en een drankje aangeboden, erg fijn.