The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Mirelle B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gezien de aard van het restaurant kan de bediening soms wat minder goed/scherp zijn, echter afgelopen donderdag zijn we uitstekend bediend. Inhoudelijk goed geadviseerd over de wijn; en zelfs netjes verschillende soorten laten proeven. Snelheid was goed; korte wachttijd maar niet gehaast. Er werd netjes geinformeerd naar of we meer wilde drinken, of het smaakte, of het naar wens was, etc. Het eten zelf was ook echt lekker, smaakvol, en divers/niet standaard. Ondanks de ligging (buiten het centrum), toch zeker een aanrader! Een mooie bonus overigens; lekker terras waar tot ca. half 8 de zon nog op staat ;-)
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten in het naast het theater gelegen restaurant voor de voorstelling aan. Prettige enthousiaste bediening. De reservering was niet doorgekomen ondanks de online bevestiging maar dit werd prima opgelost.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik heb hier met een collega heerlijk gegeten in een fijne ambiance met vriendelijke bedieningsmedewerkers. Dat het restaurant op loopafstand van mijn huis is, maakt het extra aantrekkelijk.
ellen-55km1n .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening alleen had het nagerecht wel sneller door mogen komen. Bijzondere locatie. Een keertje in zomer heen om op het terras te kunnen zitten.
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was erg lekker en de sfeer was goed. De porties hadden iets groter gemogen en de keuze op de kaart iets meer, maar de smaak was uitstekend!
Jung Im K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Je proeft dat er met liefde gekookt en gewerkt wordt. Ga hier altijd met plezier naar toe en voldaan naar huis. Blijft een van mijn favoriete restaurants in de regio.
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zeer correcte en vriendelijke bediening. Eten was origineel en heerlijk. Zoetwatervis (catch of the day) zonder grondsmaak en zeer mals. Toetje duurde iets lang wat werd gecompenseerd met koffie van het huis. En ook nog op loopafstand. Helemaal goed.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prettig geholpen. Fijne ambiance. Eten was lekker, mocht op sommige punten wat spannender. Een hele finne avond gehad bij de CK.
Meindert H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier naar toe gegaan vanwege de a.h. Spaarkaart.
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Het is zeker een aanrader en voor de wijk aanwinst.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
In een mooi gebouw een leuk restaurant. Gegeten met een AH actiekaart en een leuk keuze menu met een vlees, vis en vega variant. Heerlijke smaak en mooi opgediend. Plus een sympatiek idee dat de Colour Kitchen mensen weer aan het werk helpt!!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Komen hier regelmatig en elke keer genieten wij van het eten en geweldige service! Dit keer gegeten met AH-actie met uitstekend menu. Per ongeluk een oude stickerkaart van de AH meegenomen, maar hier deden ze voor deze keer niet moeilijk over. Geweldig dit!
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij the colour kitchen. Bijzonder aardige bediening, lekker eten én voor onze dochter een speelhoek!
Lex L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Met drie vrienden hier heerlijk gegeten op een koude novemberavond. De twee vegetariërs konden prima uit de voeten met de keus op het menu destijds. Bediening was enthousiast en maakte leuke grapjes. Leuke plek om eens vaker heen te gaan!
josjerovekamp .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
In kader van AH-actie hier voor de eerste keer gegeten. Prettige ontvangst, bijzonder gebouw (voormalige school), grote en toch sfeervolle ruimte. Per gang keus uit 3 gerechten. Lekker, meer dan genoeg. Het was vol en daardoor niet rustig maar wel gezellig. Bediening uitstekend, attent ondanks de drukte. Ik ga hier zeker terug komen, ben benieuwd naar de "gewone" kaart.
Tuancj .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was oké, niet heel bijzonder. De prijs-kwaliteit verhouding klopte niet helemaal. Het ging eerst mis met het menu, dit werd goed opgelost. Echter toen we het dessert bestelden moesten we heel lang wachten, toen we hierna vroegen werd er een smoesje verzonnen, waarna het nog niet kwam. Toen we er weer naar vroegen kwamen ze na een tijdje met het verkeerde aan. Er werd helaas niks gedaan of aangeboden om het wachten (50minuten) te verzachten.
Janny Z.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Unieke locatie. Lekker eten, was iets te zout, commentaar daarop werdt positief opgenomen. Lekkere wijn. Door de hoge ruimte wel wat lawaaiig.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Zeer prettige ontvangst; goed omgegaan met voedselallergiewensen. Reservering via AH restaurantactie. Was mijn spaarkaart vergeten, maar daar is ter plaatse een oplossing voor voorgesteld. Kortom: fijne avond gehad, dank!!
svenvandenberg1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben weer heerlijk gegeten bij de colour kitchen. Gezellig restaurant, toegankelijk, aardige personeel en zeer veel waar voor je geld. We hebben ook nog lekkere olijven in een potje gekocht.
tvhattum .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Ons laten verrassen door het menu "Colour your dream" te kiezen, ofwel ons laten verrassen met de heerlijkste gerechten van de chef.
bobenkim123 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Leuke sfeer, lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Wij hadden het menu via AH en dat was wel iets beperkter dan de kaart. Gingen enkele kleine dingetjes fout, maar dat kan gebeuren en hoort bij zo'n restaurant!