The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Tijdens de AH Restaurantactie geldt er een beperkte keuze van de kaart. U heeft dus iets minder keuze dan uit het reguliere menu.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Geweldig eten. Vooral peercheesecake was heel bijzonder
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Fijne, attente en goede bediening in een mooie omgeving. Het eten vond ik ook erg goed!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
The Color Kitchen Zuilen vinden we een mooi initiatief op een geweldige plek. Je weet van te voren dat het soms een beetje anders kan lopen dan je gewend bent in een restaurant, maar het wordt tot volle tevredenheid allemaal opgelost. De oude school vinden we er ook een perfecte plaats voor. Voor herhaling vatbaar.
Lian H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
prachtig opgemaakte en supersmakelijke voorgerechten. hoofdgerechten ook helemaal naar wens. geen grote porties, en dat is ook helemaal niet nodig als het goed smaakt. aan niets is te merken dat gewerkt wordt met leerlingen - integendeel: die deden juist allemaal erg hun best. lekkere frites ook. kleinigheidje: ik zou het fijner hebben gevonden als de mayonaise er in een schaaltje bij was geserveerd, en niet in een supermarktfles. dat laatste deed een beetje af aan de zo subtiel opgemaakte borden. verder niets dan lof!
Iva H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Alleen wat koude lucht in mijn nek, dat was niet zo fijn
Evert W.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben een gezellige avond gehad in een ontspannen sfeer.
Babette V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Voor t eerst dat het eten erg tegen viel. Het kippenpootje erg droog met droge risotto erbij. Voorgerecht van oesterzwam smakeloos. Niet gewend van TCK. Was ah menu...zou dat uitmaken? Bediening wel erg leuk en vriendelijk!
Erna K.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Omdat het restaurant gedeelte wat vol was, konden we op eigen verzoek in het cafe gedeelte eten. Daar was het rustiger en was het voor ons aangenaam om met elkaar te kunnen praten.
Fijne bediening, die mee denkt!
H.J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
bijzonder en lekker eten, vriendelijke bediening.
B.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima restaurant! Proties leken me op het eerste gezicht wat klein, maar achteraf toch voldoende en geen extreem vol gevoel. Leuke mensen in de bediening en echt goede produkten. Als je voor 100% etikette gaat, moet je hier niet zijn.
Jolande T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Leuke accomodatie, vriendelijk personeel. Akoestiek fijn. Alleen de deur naar de keuken stond steeds open (tocht).
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
We hadden gebruik gemaakt van de AH actie, dus beperkte kaart. Maar er gingen dingen mis in de keuken. Onderdelen die benoemd werden op de kaart lagen niet op ons bord en werden maar met moeite hersteld of met een vreemd verhaal omzeild (zo werd de caramel bij de peren cheesecake genoemd op de kaart, maar was die niet te vinden en vertelde de bediening dat dit volgens de kok in de taart zat!). Ook een hoofdgerecht met paddenstoelen had wel erg weinig paddenstoelen en veel niet zo smakelijke andere onderdelen. Maar ze deden hun best, het is tenslotte een leer restaurant, dat moeten we ons als klant realiseren. Prachtige locatie trouwens, makkelijk bereikbaar met de auto/bus.
De tafel van Paul V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Verukkelijk gegeten in een gezellige ambiance! Zeer bedankt!
Michel L.
Verrassend, ook met de Albert Heyn-spaarkaartenactie kan je hier prima eten en drinken.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Fijne plek, goede sfeer, lekker eten.
Magdelt V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Ter eren van onze 4e trouwdag hebben wij samen bij de colour kitchen gegeten. Ondanks dat er een grote partij van 80 personen was konden wij toch nog een tafeltje buiten krijgen. Wat heerlijk was met dat lekkere weer van gisteren. De bediening was erg vriendelijk en meedenkend, het eten was lekker en de ambiance was perfect.
Fadila M.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
De kaart was gewijzigd en dat was nog niet verwerkt op de website. En de serveester was vergeten te melden dat kinderkaart nog wel werd gehanteerd. Pas bij het dessert werd dit gemeld. Was een beetje jammer. Wel heel vriendelijk personeel!
L.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Leuk, apart, vriendelijk, prijs/kwaliteit prima
Locatie is heel leuk, midden in woonwijk.
Bij de raam heb je wel uitzicht naar buiten, maar beduidend minder privacy...niet erg als je wilt socialisten....
Uit Utrecht M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Op de website was nog de "oude kaart" en daar stonden heerlijke vegetarische gerechten op die onze interesse hadden gewekt. Bij het zien van de menukaart moesten we even heroriënteren. Dat lukte overigens prima. We begonnen met heerlijk vers en smakelijk brood met dip en smeersels. Daarna het hoofdgerecht, waarbij bij een van de gasten een ingrediënt van het gerecht zonder overleg was vervangen. Helaas niet in de smaak van de gast en de keuken fikste snel iets anders. Als dessert onder andere het kaasplankje. Met van nagenoeg iedere kaas drie stukken. Dit is echt véél te veel en geschikt voor meerdere gasten. Al met al een prima diner voor een verjaardag in ons mooie Zuilen en zeer vriendelijke bediening! Een prima ambiance.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten, leuke bediening
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima eten, maar mag iets beter afgekruid worden. Locatie is prachtig en vriendelijke service.