The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten en ondanks dat iedereen tegelijk wilde eten, hebben wij niet lang hoeven wachten! Supergastvrij en een prettige plek. We komen er graag weer!
Claudia K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk de Asperges op zijn Vlaams. Fijne bediening aller vriendelijkst. De verrekening aan t eind van de avond was ze snel vergeven ????
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
We hebben heerlijk in het zonnetje op het schoolplein gegeten. Originele gerechten, smaakten heerlijk. Wat vooral opviel was de zeer attente bediening. Het enige minpuntje was dat het allemaal wat langer duurde dan afgesproken (want wij moesten nog naar een afspraak). Sommige tafels staan erg dicht bij elkaar.
Tom W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten en de bediening was prima! Het concept sprak ons erg aan, we gaan hier zeker nogmaals eten. Ook de sfeer in het oude schoolgebouw is erg leuk.
Penny S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Soms werd er iets vergeten of liep er iets mis, maar met veel charme werd dit rechtgezet. Komen zeker terug!
B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het was erg gezellig en leuk! Inrichting is prima, terras is fijn. Het eten was alleen ietsje minder geslaagd dan de vorige keer. De asperges leken niet vers (?), de aardappeltjes erbij waren vettig, de roulleau van kip was erg droog, in de salade zaten grote stukken rauwe wortel enz... Wellicht had de kok z'n avond niet helemaal, en ik weet zeker dat het met liefde was bereid, maar dat kan wel wat beter. We komen gewoon nog eens, dat sowieso!
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Mooie locatie, vriendelijk personeel, goed initiatief! In het restaurant was het iets aan de frisse kant. Niet te vergeten, heerlijk asperges gegeten!
Femke G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Goed restaurant, erg lekker gegeten. Origineel gerecht (kalfsnek)! Bediening was ook erg vriendelijk. We zaten goed in het restaurant. Aanrader!
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
The Colour Kitchen is een van mijn favouriete eetgelegenheden in de buurt. De afgelopen jaren heb ik er meerdere keren lekker en gezellig gegeten. Mooie locatie, fijn terras, goede bediening. Helaas hadden ze deze keer hun avond niet, misschien omdat het druk was en er een nieuwe kok in de keuken stond. Ondanks dat we gereserveerd hadden duurde het lang voor we een tafel kregen en de bestelling werd opgenomen. Het eten viel deze keer ook wat tegen. Bij een gerecht met asperges waren de asperges vergeten. Tot slot kregen we de koffie voor het dessert geserveerd werd. Jammer, ze kunnen het wel bij The Colour Kitchen, dus volgende keer beter.
Annethe E.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Sympathiek concept in een leuke locatie (oude school).
We werden zeer vriendelijk ontvangen (door de manager?) die ook de coordinatie leek te voeren. Misschien was er wat weinig personeel aanwezig, we moesten steeds een poosje wachten voordat bestelling werd opgenomen, glazen werden gevuld en eten werd uitgeserveerd. Dat is lastig als je op tijd bij een voorstelling in het theater in hetzelfde gebouw moet zijn.
Maar de bediening was uiterst vriendelijk en de gerechten waren lekker!
Nathan D.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Aan het begin van deze zaterdagavond waren er veel jonge kinderen na een voorstelling in hetzelfde pand. Daardoor was het wat rumoerig. Het eten was smakelijk en goed opgediend. Het meubilair is simpel, de stoelen hard. Het personeel was vriendelijk en voorkomend.
V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Voor het geld mag er wat meer op het bord, we hadden nog ruimte over in onze maag. De wijn was goed. NIet echt goedkoop maar wel goed gegeten.
Betty P.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Leuke prettige sfeer. Lekker gegeten en we gaan zeker keertje terugkomen!
D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
The Colour Kitchen Zuilen zit alweer een paar jaar bij ons in de buurt en om eerlijk te zijn gaan we er te weinig eten.
Het concept is erg goed, de bediening is fijn en aan het eten en de uitleg daarover wordt goed aandacht besteed.

wij gaan er, welliswaar te weinig maar, graag eten.
H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Super sfeervolle locatie. Fijne kaart, aardige bediening en last but not least: goddelijke koffie. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker terug!
Michael M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het meest gezellige restaurant in Utrecht Zuilen. En een goed systeem dat menden een kans krijgen op de arbeidsmarkt. En wat kun je er lekker eten!
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant, lekker gegeten. Onze ober was erg behulpzaam en gezellig
David V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
ger T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Eten en bediening prima. Soms koude tocht door de buitendeur die openging. Een sluis die wacht totvde deur dicht gaat is een oplossing
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
We waren met zijn zessen. Om zes uur. Lekker eten, lekker drinken, voldoende keus, aardige bediening, leuke sfeer. Even na negenen vertrokken we weer, voldaan.