The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

hansengels1950 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Mooie plek. Lekker eten en gezellige drukte Vooral stellen zaten er. De bediening was ok en vriendelijk. we werden snel geholpen
Dina V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
THE COLOUR KITCHEN. Gezellige en leuke restaurant. Ze zijn geveatigd in een oude schoolgebouw. Lekker eten hebben ze daar. Restaurant is ook makkelijk berijkbaar en geen parkeerkosten.
Shosh .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, de ijzeren klapstoelen zaten niet echt lekker, bediening was wel vriendelijk en attent, wat jammer was dat bij het gerecht geen zoete aardappelen werden geserveerd, wat wel op de kaart stond. Dit moet bij het uitleggen van de kaart worden gemeld. Kritiek werd wel goed ontvangen.
De locatie is heel leuk en rustig. Al met al een locatie om nog eens terug te komen.
Hettie R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten, vriendelijk personeel. Kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was (niet te veel)
Het eten was prima! Ook niet te veel en het was heerlijk. Heel apart maar perfekt! Echt aan te bevelen!!!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Zelfs met de Albert Heijn actie was het hier geweldig. Alleen was het even lastig met de allergenen, maar zeker goed opgelost!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Geweldig.....heerlijk gevarieerd eten...we hadden de 4 gangen proeverij gedaan en zijn zeer tevreden. Mooi en smakelijk opgediend. Wachttijd was precies goed. We hebben genoten.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Eten was erg lekker. We moesten soms wel lang wachten op de bediening, terwijl ze het niet erg druk leken te hebben. Ze waren wel vriendelijk.
Inrichting mooi, maar niet heel sfeervol.
Menno O.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Voor de prijs verwacht je een betere kwaliteit. Het eten was erg flauw en peultjes waren niet goed schoon. Het vegetarische Ricotta gerecht mag nog wat aangepast worden want is nu een kleffe moeilijk door te komen hap. Bij de cheesecake was gekozen voor drie zure aanvullingen, ik zou er zelf iets zoets bij hebben gedaan.
Het personeel is wel erg vriendelijk en de locatie is top! Deze zaak krijgt absoluut nog een tweede kans!
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten! En fantastisch concept, waardoor inherent aan het concept de bediening niet altijd even scherp is, maar wel uiterst vriendelijk. Eten is fantastisch en een hele fijne sfeer en plek. Wij hebben buiten gegeten op de picknickbanken en was echt een fijn plekje om lekker te dineren.
HandeZwaan .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten, we hebben heerlijk buiten kunnen zitten. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Foutje kan worden gemaakt, maar wordt prima hersteld.
Olivier C.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Via Albert Heijn actie geboekt. Met kind erbij. Dus over service bij drukte en prijs kwaliteit moeilijker te oordelen. Mijn ervaring was in ieder geval uiterst positief. Vriendelijke en kundige service. Goede faciliteiten, en geduld, voor de kleine.
Heerlijk gegeten. Beperkte kaart met intrigerende gerechten.
Aanrader!
Mirelle B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Gezien de aard van het restaurant kan de bediening soms wat minder goed/scherp zijn, echter afgelopen donderdag zijn we uitstekend bediend. Inhoudelijk goed geadviseerd over de wijn; en zelfs netjes verschillende soorten laten proeven. Snelheid was goed; korte wachttijd maar niet gehaast. Er werd netjes geinformeerd naar of we meer wilde drinken, of het smaakte, of het naar wens was, etc. Het eten zelf was ook echt lekker, smaakvol, en divers/niet standaard. Ondanks de ligging (buiten het centrum), toch zeker een aanrader! Een mooie bonus overigens; lekker terras waar tot ca. half 8 de zon nog op staat ;-)
Ellis V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Lekker gegeten in het naast het theater gelegen restaurant voor de voorstelling aan. Prettige enthousiaste bediening. De reservering was niet doorgekomen ondanks de online bevestiging maar dit werd prima opgelost.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Ik heb hier met een collega heerlijk gegeten in een fijne ambiance met vriendelijke bedieningsmedewerkers. Dat het restaurant op loopafstand van mijn huis is, maakt het extra aantrekkelijk.
ellen-55km1n .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten, prettige bediening alleen had het nagerecht wel sneller door mogen komen. Bijzondere locatie. Een keertje in zomer heen om op het terras te kunnen zitten.
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was erg lekker en de sfeer was goed. De porties hadden iets groter gemogen en de keuze op de kaart iets meer, maar de smaak was uitstekend!
Jung Im K.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Je proeft dat er met liefde gekookt en gewerkt wordt. Ga hier altijd met plezier naar toe en voldaan naar huis. Blijft een van mijn favoriete restaurants in de regio.
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Zeer correcte en vriendelijke bediening. Eten was origineel en heerlijk. Zoetwatervis (catch of the day) zonder grondsmaak en zeer mals. Toetje duurde iets lang wat werd gecompenseerd met koffie van het huis. En ook nog op loopafstand. Helemaal goed.
Noor D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Prettig geholpen. Fijne ambiance. Eten was lekker, mocht op sommige punten wat spannender. Een hele finne avond gehad bij de CK.
Meindert H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
We zijn hier naar toe gegaan vanwege de a.h. Spaarkaart.
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was erg vriendelijk.
Het is zeker een aanrader en voor de wijk aanwinst.