The Colour Kitchen Zuilen

Pr. Christinalaan 1 3554 JL Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wereldse mensen, wereldse gerechten

The Colour Kitchen is gevestigd op een sfeervolle locatie, waar bruisende positieve energie en prachtige wereldse gerechten centraal staan. De missie: het samenbrengen van mensen van verschillende achtergronden samen in één kleurrijke keuken. In deze keuken vind je dan ook prachtige internationale gerechten, maar je kunt je hier ook laten verrassen door onbekende wereldse smaken.

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Zuilen

• Kom je met de auto?
    Voor navigatie: J.M. De Muinck Keizerlaan

Maandag t/m zondag 15:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Zuilen

Wijnand V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De locatie (een oud schoolgebouw) had wellicht betere gelegenheden gegeven om door betere- en gezelligere inrichting er iets echt speciaals van te maken. Nu was het eten, de bediening, de inrichting net niet speciaal en bijzonder.
Mike L.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We werden uiterst vriendelijk ontvangen in dit prachtige oude schoolpand. Er hing een losse, ontspannen sfeer. Onze dreumes heeft zich prima vermaakt in het speelhuisje, de zandbak en de speelhoek. Het eten was prima. Daar kan ik weinig over zeggen. We gaan zeker nog eens terug.
Bernadette V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Erg gelachen, zeer vriendelijke bediening, haakte leuk op onze groep dames in. We gaan zeker nog een keer. Eten was prachtig opgediend en smaakte voortreffelijk. Toetje maakte het helemaal perfect.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Gezellige ongedwongen sfeer. Vriendelijke bediening. Ontspannen... Precies wat je wenst als je uit eten gaat. Ook leuke bijkomstigheid is dat ex schoolgebouw zo een nieuwe bestemming heeft gekregen.
Joan D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant en vriendelijke mensen! Ik vond de service prima. Ik woon er vlakbij dus ga er zeker vaker heen.
Anikabeynon .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Voor het eerst gegeten in deze Colour Kitchen (wel al eerder aan de Oude Gracht geweest). Personeel was aardig en had een gun-factor, maar service was feitelijk gezien bar-slecht. Bij aankomst een drankje gekregen, waarbij mijn drankje niet koud stond en ik later een nieuwe zou krijgen (is nooit gebeurd). Vervolgens duurde het een half uur voordat de kaart kwam en gerechten waren opgenomen. We waren om 1730 binnen en om 1910 hadden we nog steeds maar 1 drankje geserveerd gekregen, terwijl onze glazen lang leeg waren en er stond nog steeds niets op tafel. Hier iets van gezegd waarop wij 1 rondje drankjes gratis kregen, evenals een extra portie frietjes bij het hoofdgerecht. Eten was prima, niet bijzonder, kan zelf thuis ook zo gemaakt worden. Uiteindelijk tussen 1730 en 2100 maar 2 drankjes gedronken en veel te lang moeten wachten. Mensen zijn aardig en probeerde er nog wat van te maken, maar het is helaas niet gelukt. Ik kom hier niet meer terug en raad het ook niet aan.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
prettig restaurant, ik ga zeker een keer terug, gastvrije en gezellige bediening, heerlijke gerechten, mooi gebouw en ook goed concept.
Karel S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Voor ons een mooie gelegenheid om een in een Utrechtse wijk te komen waar we anders nooit zijn: Zuilen was gezellig, eigenlijk gelegen op een oud soort dorpscentrum. Heel verzorgd eten en prachtige atmosfeer. Komenw e meer!
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zeer geslaagde avond gehad, heerlijk verassend gegeten. Fijne sfeer. Zeker een aanrader voor diversen uiteenlopende gelegenheden.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Nu een paar keer met ons team hier wezen eten.
We worden altijd vriendelijk geholpen en het eten is lekker.
De reservering was niet helemaal goed doorgekomen maar dit was ook snel en goed opgelost.
Dikke prima!
Jolienv .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Altijd leuk om bij de Colour kitchen in Zuilen te komen. Ontzettend vriendelijke personeel, een goede kaart en heerlijk eten!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Ik had mijn vrouw een plezierige avond. Goede ambiance. We hadden eend/avocado en quinoa salade vooraf en angus entrecote met peultjes/ venkel. Dat onder het genot van een volle Chardonnay en een rode Nero d'Avola. Goed gegeten, prima! Volgende keer neem ik mijn zoon en schoondochter mee.
Martha W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer vriendelijke bediening en het eten was uitstekend zowel voorgerecht, hoofdgerecht alsook het toetje. Compliment voor de kok. Keuze was alleen niet zo groot. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, echter bij de kassa schrokken we wat we bij moesten betalen. Ook was er een fout gemaakt op de bon. Mijn vriendin zei ik ga daar nooit meer eten. Rond de 55 euro voor 1 maaltijd met wat wijn. We vonden de prijs veel te hoog. Dit had ik niet verwacht.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Gezellig restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. De bediening is enthouasiast en heeft humor. Soms worden wat kleine dingetjes vergeten.
Petra van '.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Een leuke plek met aangename buitenruimte. Personeel zit in leerfase en dat merk je wel. Voor mijn partner en mij was het gesprek hierover juist heel interessant. De kaart was origineel. De kwaliteit van het eten was erg goed. Zeker een restaurant om terug te komen.
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Wij vonden het fijn dat niet alles in een hoog tempo werd geserveerd.
We hebben met de AH kaart gegeten en dat was er niet minder door.
De gerechten waren prachtig opgemaakt.
h_lans .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
- heerlijk eten en leuk opgediend
- leuk samengesteld menu
- leuke sfeer in voormalig schoolgebouw
- bediening kon iets vlotter
mhblom .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Leuk restaurant met mooie gerechten. Bediening heel open en aangenaam. Heerlijk buiten kunnen zitten.
De tijd tussen de gerechten was prima. Het voorgerecht werd heel snel geserveerd (catfish) en op de hoofdgerechten (scharrelkip en mosselen) hebben we ook niet lang hoeven te wachten. De cheesecake was een van de betere!
yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Reservering was niet ontvangen maar ondanks dat feit heel hartelijk ontvangen. Vriendelijk en snel personeel. Voor de AH actie klanten was er een andere menukaart die wij te beperkt vonden dus hebben wij gekozen van de gewone kaart. We vonden het eten lekker maar wel redelijk duur. Maar we gaan het vast nog een keer proberen want de sfeer was goed en vriendelijk personeel vinden we belangrijk.