The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

R00S .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
ImGe .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Konden kiezen uit een aangepaste kaart, 3 gerechtjes per gang, genoeg keus! Voor- en hoofdgerecht erg lekker. Bij het nagerecht kregen we onaangekondigd andere samenstellingen/ingrediënten dan op de kaart. Kwark in plaats van ijs, dat was wel jammer.
Er was voor mij geen ontvangst, vriendin zat er al en ben maar gewoon doorgelopen. Ook service niet altijd even oplettend, kon een tijdje wachten totdat ze bij je terug kwamen maar dat vonden wij niet erg.
Al met al leuke avond gehad en lekker gegeten, met de AH actie voor een goede prijs.
Meike H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bediening is erg vriendelijk en meedenkend. Het eten is niet heel spetterend, maar wel goed (en verrassende combi's). Het is een fijne plek om te zitten. En we hebben ons vermaakt met de Spotify playlist met oude hits op de achtergrond :-)
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben met twee personen het AH menu genomen. We mochten kiezen tussen drie keuzes per menugang. Elke gang had de keuze tussen vegetarisch, vlees en vis. We hadden de humus van rode biet met geroosterde bloemkoolroosjes en een kaasstengel. Als hoofdgerecht een heerlijke hertenstoof met Giesser Wildeman peertjes. We hadden een portie friet met mayonaise bijbesteld, omdat we redelijk grote eters zijn. Als dessert hadden we ieder wat anders. Wentelteefjes met sorbet en een overheerlijk vanille-ijs met chocoladesaus. Zowel de witte huiswijn, sauvignon blanc als de rode Carmenes was prima. Met de AH kaart betaalden we voor dit heerlijke driegangenmenu een vriendenprijsje.
TinekeJan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een erg leuk,trendy restaurant,waar mijn man en ik heerlijk hebben gegeten en speciaal de uitleg over de wijnen werd door ons erg gewaardeerd. De gerechten werden met zeer veel smaak en creativiteit geserveerd.
Anin .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekker gegeten en topservice! Het voor- en hoofdgerecht waren bijzonder en erg lekker. Het toetje was wat aangebrand (wentelteefjes) en er leek geen appel in de beignet te zitten. Desondanks smaakte het goed. De wachttijd is wat langer dan bij andere restaurants, maar dit stoorde mij/ons totaal niet, omdat je er een gezellige avond tafelen van maakt en er ook wat meer begrip voor hebt bij de Colour Kitchen dan bij andere restaurants. Ontvangst was bijzonder goed en vriendelijk. Ook was er veel aandacht voor jou als gast en nam iedereen de tijd voor jou die er nodig was. Erg leuke avond gehad en kom er zeker nog een keer terug!
@p F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk AH-gegeten. Speciale kaart met leuke gerechten. Prijs-kwaliteit prima. Attente bediening en nauwelijks wachttijd. We aten vroeg -17.00 uur-. Dan is het minder lawaaierig, heeft de bediening nog alle tijd voor je en heb je nog wat aan je avond????.
Aanrader!
thina .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke locatie, leuk personeel. Kortom een 10!
Voor herhaling vatbaar.
.................................
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het duurde lang voordat we de kaart kregen en ons gevraagd werd of we iets wilden drinken. Daarna kregen we de gerechten vrij vlot. De bediening was vriendelijk, maar formeel.
De gerechten die we hadden waren redelijk. Het vlees (gans) was goed klaargemaakt, maar de groente erbij was te beetgaar (aubergine en pastinaak). Ik miste ook iets van aardappeltjes of frietjes. De botervis (voorafje) was lekker, maar waarom popcorn erbij? Het toetje (meringue) was redelijk.
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lekker gegeten, prima prijs kwaliteit met ah actie, maar zonder wel erg duur. Weinigngarnituur bij de hoofdgerechten, dus extra sla en frites waren wel nodig.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fijne rustige muziek, erg vriendelijke ober. Leuke verassing dat we drie keuzes hadden per gang i.p.v. een vast menu zoals bij de meeste restaurants die meedoen aan de AH actie. Enige minpuntje: we moesten drie kwartier op ons toetje wachten, wat wel erg lekker en uitgebreid was.
Bas H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Aanvankelijk vlotte bediening, die wel wat langzamer werd toen het druk begon te worden. Vriendelijke mensen, fijne sfeer. Het eten was lekker. We hadden denk ik een wat beperkte kaart, omdat we gebruik maakten van de AH restaurantactie, maar daarbinnen hebben we alle gerechten wel geproefd en iedereen was tevreden. Ik vond het gerecht zelf wat aan de weinige kant, de extra bakjes friet zijn daarom aan te raden. Geen straf overigens, de friet was bijzonder goed gebakken.
Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ons tafeltje was weggegeven aan een ander, terwijl ik een week van te voren gereserveerd had. En aangegeven dat mijn vriendin zwanger was. Bij aankomst werd er voorgesteld of we op krukken aan een hoge tafel wilde zitten. Omdat dat niet ging voor mijn vriendin (7 maanden zwanger) moesten we aan de leestafel zitten. Heel ongezellig. Met een erg grote groep achter ons die rumoerig was. Na 2 keer vragen konden we (omdat er een tafel leeg gekomen is) toch in het 'gezellige' deel zitten. Gelukkig want het was mijn cadeau voor haar verjaardag en de leestafel was echt zwaar ongezellig, zeker voor een 3 gangen menu.

Dus qua ontvangst en oplossing was ik niet echt tevreden maar het eten was heerlijk. Het kwam snel en ze hebben perfect rekening gehouden met mijn allergie.
Ik denk dat we pech hebben gehad qua drukte. Toont wel aan dat dit een populaire tent is om zo vol te zitten op een dinsdagavond. Zeker een aanrader.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Ik kwam voor een lunch, liefst wat uitgebreider met vrienden. De kaart is erg klein, wel overzichtelijk, voor mij niet helder wanneer iets vegetarisch was.
Gerechten van diner zijn alleen in de avond verkrijgbaar. Met nagerecht wist de bediening nog wel iets leuks te regelen. Stond in contrast met wat er op de lunchkaart stond. Ik wil met een lunch ook stevig kunnen eten, niet alleen maar een wrapje of broodje.
Al D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant, fijne sfeer, lekker eten. Bediening vriendelijk maar erg onoplettend, we moesten overal lang op wachten
Mikkie R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben een leuke avond gehad. Ondanks dat er te weinig personeel was i.v.m. ziekte liet de serveerster zich niet gek maken. We zijn goed bedient en hebben lekker gegeten.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
The colour kitchen maakt hele bijzondere en lekkere gerechten. Het restaurant ziet er mooi uit en het personeel is vriendelijk. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten, wachttijd tussen gangen was precies goed, daarnaast prima wijn advies gekregen per gang. Personeel was erg vriendelijk. Muziek stond iets wat aan de harde kant maar dat mocht de pret niet drukken.