The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Bar 10:00 - 22:00

Maartje W.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Ons tafeltje was weggegeven aan een ander, terwijl ik een week van te voren gereserveerd had. En aangegeven dat mijn vriendin zwanger was. Bij aankomst werd er voorgesteld of we op krukken aan een hoge tafel wilde zitten. Omdat dat niet ging voor mijn vriendin (7 maanden zwanger) moesten we aan de leestafel zitten. Heel ongezellig. Met een erg grote groep achter ons die rumoerig was. Na 2 keer vragen konden we (omdat er een tafel leeg gekomen is) toch in het 'gezellige' deel zitten. Gelukkig want het was mijn cadeau voor haar verjaardag en de leestafel was echt zwaar ongezellig, zeker voor een 3 gangen menu.

Dus qua ontvangst en oplossing was ik niet echt tevreden maar het eten was heerlijk. Het kwam snel en ze hebben perfect rekening gehouden met mijn allergie.
Ik denk dat we pech hebben gehad qua drukte. Toont wel aan dat dit een populaire tent is om zo vol te zitten op een dinsdagavond. Zeker een aanrader.
Irvina A.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Al D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Leuk restaurant, fijne sfeer, lekker eten. Bediening vriendelijk maar erg onoplettend, we moesten overal lang op wachten
Mikkie R.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We hebben een leuke avond gehad. Ondanks dat er te weinig personeel was i.v.m. ziekte liet de serveerster zich niet gek maken. We zijn goed bedient en hebben lekker gegeten.
Evi J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
The colour kitchen maakt hele bijzondere en lekkere gerechten. Het restaurant ziet er mooi uit en het personeel is vriendelijk. Ik kom hier zeker nog een keer terug.
Jelle J.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten, wachttijd tussen gangen was precies goed, daarnaast prima wijn advies gekregen per gang. Personeel was erg vriendelijk. Muziek stond iets wat aan de harde kant maar dat mocht de pret niet drukken.
Vera S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Nadat we al een even zoekend rondkeken naar een vrije tafel, zijn we het hele restaurant doorgelopen om vervolgens zelf maar een tafel uit te kiezen. Uiteindelijk konden we na een lange tijd onze bestelling doorgeven doordat ik een medewerker heb geseind. Opnieuw duurde het een hele tijd voordat onze bestelde muntthee werd bezorgd. Deze waren niet alleen erg klein, maar ook een de lauwe kant. Daardoor hadden we al heel snel onze thee op. Vervolgens duurde het ook uitermate lang voordat we onze bestelde burger kregen. Het broodje leek zojuist ontdooid te zijn en bevatte daarnaast nauwelijks smaak. Het vlees was daarnaast te lang gebakken en bevatte harde stukjes waar ik me op heb bezeerd bij het eten. Daarbij vonden we de porties allemaal erg klein.

Het interieur is erg mooi en origineel. Jammer dat het personeel niet klantgericht lijkt te zijn en alles lang duurt en de porties te klein zijn. Wij komen hier helaas niet terug.
Rgouda .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Het eten was mooi op gemaakt, en smaakte ook goed. De bediening kan beter op elkaar afstemmen voor de doorgang. Wij kregen ons hoofd gerecht maar het bestek ontbrak de bediening zou dit gaan halen, tegelijker tijd bestelde we 2 witte droge wijn. Het duurde echt te lang dus knikte we naar de bediening om te komen? en dat werd geïnterpreteerd als de klant wil zijn wijn. We kregen nu wel de wijn maar hadden nog steeds geen bestek. . Tijdens het dessert wilde ik graag gelijktijdig een Coffee Latte. Na 3 keer vragen waar de koffie bleef, kwam de koffie maar mijn dessert was op. De bediening liet weten afhankelijk te zijn van die gene die de drankjes doet. En?? Het was wel fijn dat ik deze koffie gekregen heb van Colour Kitchen voor het lange wachten. Dat is verder netjes afgehandeld. Dus dank daar voor.
Carospiele .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Een welkom gezellige open sfeer, mooie inrichting, vriendelijke goede bediening. heerlijk eten en mooi opgediend! Fijn restaurant!
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zondagmiddag bij de Colour Kitchen aan de Oude Gracht buiten geluncht. Te mooi om waar te zijn: soep en wrap zijn van uitstekende kwaliteit; uitzicht en sfeer mooi; bediening goed. Hier kom ik vaker.
Ramon V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
The Colour Kitchen Oudengracht is een heel leuk restaurant. Er hangt een lekkere sfeer en de bediening is heel vriendelijk. het eten is erg lekker en de prijs is heel erg redelijk. De sfeer is erg prettig ondanks dat het er vrij rumoerig is maar dat voelt niet als onaangenaam. Wat mij betreft een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Het is goed eten bij The colour kitchen. Veel ruimte tussen tafels en door hoge banken, waardoor de buren niet te zien en beperkt te horen zijn. Hierdoor kun je elkaar goed verstaan. Nadeel is wel dat de banken niet erg comfortabel zitten. Alle gerechten waren van prima kwaliteit en smaak. De porties zijn wel beperkt. Grote eters moeten wat bijgerechten bijbestellen. Pluspunt: gratis water. Vriendelijke bediening. Al met al: een aanrader.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Lekkere, mooi opgemaakte gerechten!
De carpaccio vooraf en de kippendijfilet met risotto vielen goed in de smaak.
Bij de buren werden de geflambeerde peertjes ter plekke bereid; dat draagt bij aan het avondje-uit beleving.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker gegeten in royaal opgezet en sfeervol restaurant met een maatschappelijke missie. Wij maakten gebruik van de AH spaaraktie en kregen een daarop afgestemde menu optie met oa. smakelijke bietensalade en carpaccio vooraf, heerlijke risotto met kip en vis 'catch of the day' met groene asperges en puree, en pound cake met ijs en hangop met ananas toe. Brood, frietjes en frisse salade hebben wij er los bij besteld, evenals een glas cava als apéritief en het bijpassende wijnarrangement (per glas) en er daarmee een gezellige avond van gemaakt. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, de mensen van The Colour Kitchen hebben het hart op de juiste plek en doen allemaal zeer hun best om het je naar de zin te maken, top!
3269698 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Leuk restaurant met een sfeervolle inrichting. Bediening is snel en informeel. Het eten is niet heel bijzonder, stond wel lekker snel op tafel. De kaart is vrij beperkt, met name bij de voorgerechten had ik graag wat spannender opties gezien. Al met al een gezellige avond!
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Hier gegeten met de AH actie. Beperkte keuze (3 keuze per gang). Dat had iets meer mogen zijn. Maar wel lekker gegeten. Moeite waard.
Cor.kramer56 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Het eten was goed maar niet verrassend. Porties aan de kleine kant en zuinig met groentes, frietjes cq rijst.
Daarnaast erg gehaast tussen de gangen, terwijl we 3 x moesten vragen om de rekening.
Emilie P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Leuke sfeer, zeer vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Met de AH restaurant actie nog voordeliger. Echt een aanrader als je van een gezellig stadsrestaurant met prima eten houdt.
Thuhs B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Lekker eten, vriendelijk personeel. Met de AH actie ook nog is zeer goed geprijsd, er was binnen het AH menu genoeg keuze.