The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Tijdens de AH Restaurantactie geldt er een beperkte keuze van de kaart. U heeft dus iets minder keuze dan uit het reguliere menu.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

John B.
P.J. K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Met de AH actie hier gegeten na het concert van Petra Berger in Tivoli Vredenburg. Keuze uit 3 voor, 3 hoofd en twee nagerechten. Eten was verrassend en lekker. Bediening was heel goed. Timide ober, stagiair misschien ?? Extra service dat we kosteloos een fles water kregen. Kortom, voor herhaling vatbaar !!
Hanneke D.
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Niet bijzonder, nagerecht was wel echt slecht (stuk chocolade waar lastig door heen te eten is, of een cheesecake zonder smaak)
Patricia K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We werden netjes ontvangen en hadden een prima tafel. Heel vlot hadden we onze eerste glas wijn. We gingen voor het AH restaurant actie menu. Echter werd ons ook het verrassingsmenu voorgesteld. Helemaal prima, want het AH menu heeft niet heel veel keuze en sprak ons minder aan. Het verrassingsmenu is wel iets duurder. Wat wel een beetje teleurstellend is is dat je dan gerechten krijgt van het AH menu met een amuse vooraf en een klein extra gerecht erbij. Het eten was prima hoor, maar wij hadden andere gerechten verwacht dan wat op het AH menu stond. Maar het eten was lekker en we komen zeker nog een keer terug.
De tafel van Mieke R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij hebben een prima avond gehad, heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Wel hebben wij enkele keren lang moeten wachten op de bediening om een drankje te bestellen en koffie.
Theo R.
Prima locatie, lekkere gerechten . Vriendelijke bediening, aanrader!
L.C. K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wij hebben gereserveerd met een volle AH Restaurantactiekaart en heerlijk gegeten ondanks een wat beperkter aanbod op de menukaart. Hadden hier al 'ns eerder gegeten en komen graag nog een keer terug.
Emiel B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Tessa G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Leuke zaak qua interieur. Personeel helaas vooral afwezig en onoplettend, duurt eeuwen voor dat je de kaart krijgt, er eens een bestelling wordt opgenomen en lege borden staan rustig 20min en langer op tafel. Koffie/thee is nooit aangeboden, voor de rekening zijn we zelf maar naar de bar gegaan. Ah menu is beperkt en niet heel spannend, porties zijn opvallend kleiner dan wanneer hetzelfde van de gewone kaart wordt besteld. Oké qua smaak, maar niets bezonders waarvoor je terug wil of wat in herinnering blijft. Jammer. Gemiste kansen links en rechts.
Eliza V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Hier met het AH iens menu gegeten,, gezellige sfeer, vriendelijke en attente bediening .menu met drie keuzes , wij hebben hier heerlijk gegeten .
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Zeer goed restaurant - de Catch of the day, op dit moment is echt geweldig. Super goede service! We hebben ook van de vergaderruimte gebruik gemaakt en ook die was zeer functioneel!
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Bente A.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Zeer prettige ontvangst, bediening houdt goed rekening met wensen, kaart met voor elk wat wils en voldoende afwisseling.
Geerte V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Eten is heerlijk, bediening is vriendelijk. Duurde vanavond soms wat lang voordat kleine bestelling (broodjes, drankjes) gebracht werden. Verder zeer goed concept, ben er al vaker geweest en zal ook zeker nog vaak langskomen!
Rens M.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker eten, prima sfeer
Evelien P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gegeten met een groep van 13 personen. Eten was goed en bediening vriendelijk. Gezellig restaurant. Jammer dat bij het reserveren niet werd aangegeven dat we niet van de hele kaart konden bestellen.
Marja B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Prima restaurant.
Arend K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Het AH-menu bood niets bijzonders, was eigenlijk teleurstellend. Het alternatieve verrassingsmenu dat met de AH-actie iets voordeliger werd aangeboden, was echter prima.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Ik had als lunch de salade gegrilde groenten. Volgens de kaart met kikkererwten, maar het waren linzen. Op zich niet erg, want die vind ik ook lekker, maar het klopt natuurlijk niet. De gegrilde groenten bleken alleen een paar plakjes gegrilde courgette te zijn. De pickles (en dus de zure smaken) overheersten. Alle ingrediënten waren ijs- en ijskoud en het leek wel of er geen olie aan te pas was gekomen. Het geheel was koud, waterig en ronduit saai van smaak. Het viel me vooral zo tegen omdat ik hier wel diverse keren heerlijk heb gedineerd.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Erg lekker gegeten met Ah actie (leuk dat jullie hier aan mee doen). Carpaccio was heerlijk, kip was goed, nagerecht (rocky road) fors, maar erg lekker. Beperkte menukaart, maar prima wat ons betreft. Kom zeker terug..