The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Bar 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super fijn restaurant, heerlijk eten, een verrassende kaart met mooie gerechten, ontspannen sfeer, aardige bediening, absolute aanrader!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben genoten! Een fijne plek om met elkaar te eten en te praten. We waren met een grotere groep en hadden een plek gereserveerd en we kregen een zeer goede plek in het restaurant. We zijn goed geïnformeerd over de gerechten en konden dus goed kiezen. En daarna smullen! Een aanrader dit restaurant.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk met onze kinderen en kleinzoon bij jullie gegeten. Echt lekker. Leuke vlotte bediening. Ook voor kleine kinderen een prima restaurant. Bedankt!!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond! Het was gezellig druk en we hadden een mooi plekje bij het raam.De bediening was vriendelijk. Het eten kwam niet heel snel, maar dat was perfect voor een avondje rustig eten en kletsen.
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Onze gastheer en de bediening waren erg grappig, kundig en behulpzaam. een aanrader!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
The Colour Kitchen is een prettig en fijn restaurant waar er zorg wordt geleverd aan de gasten, de sfeer en het heerlijke eten. Ik zal deze beleving zeker aanraden bij anderen en kom nog eens terug voor een lekker maal.
Nelie S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben ons laten verrassen door een 6 gangendiner. Was heerlijk!
Daarnaast was de sfeer erg prettig en de bediening goed. Complimenten!
We hebben genoten.
Famke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekende ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten!
jenhvdd .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant om in de Utrechtse binnenstad, gelegen aan de sfeervolle Oudegracht, te eten. Wij aten hier na een promotie in het Academiegebouw.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We werden boven onze verwachting verrast. De kwaliteit van het eten was prima. De presentatie van de gerechten was erg mooi. De bediening was perfect, keurige toelichting op de gerechten. De geadviseerde wijn past prima. Al met al een aanbeveling dit restaurant te bezoeken.
Max P.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Geweldig eten, bediening en ambiance. Ook zonder restaurantactie zou de prijs erg gunstig zijn. De combinatie van het eten met bijzondere biertjes was zeer verassend.
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Uit eerdere ervaringen weet ik dat de Colour Kitchen een restaurant is waar je een heerlijk menu kunt eten met mooi klaar gemaakte, diverse en vooral lekkere gerechten. (Zie mijn eerdere recensies.) Maar pas op: daar is bij de AH actie helemaal geen sprake van. Er is slecht een beperkte keuze mogelijkheid bestaande uit twee voor- en hoofdgerechten en drie nagerechten.

We bestellen meerval als voorgerecht, maar dan pas wordt ons verteld dat die niet beschikbaar is en vervangen is door gerookte zalm. Zo eten we op een avondje uit gerookte zalm, kip c.q. kabeljauw en een nagerecht. In totaal rekenen we zonder drankjes € 37,- af. De lezer mag zelf bepalen of dat uw idee is van een avondje AH actie eten bij dit restaurant.
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuke entourage met voldoende gevoel van privacy, vriendelijke bediening. Gerechten niet uitzonderlijk groot, maar zeer smaakvol. Fijn gezeten en een plek om naar terug te komen
Snoopy P.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Ontvangst is informeel en vlot. Kaart is klein maar wel ok. Meteen fles tapwater op tafel.
Carpaccio was gewoontjes.
Risotto was niet zo. Kip was wel heel lekker. Paddenstoelentaart was ook prima.
Peren cheescake was lekker zoet.
Mango taartje smaakte haast niet naar mango. Sorbet weer wel.
Wel een gezellige tent voor gewoon even uiteten.
Marryde J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Keuze uit verschillende menu's , wij hebben gekozen voor de heerlijke Carpaccio als voorgerecht, voor het hoofdgerecht een Slow cooker Ilperkip heerlijk lekker mals, en ook de catcher of de dag smaakte perfect.
En als klap op de vuurpijl het nagerecht, bereid aan tafel heel bijzonder Tarte tatin, wij hebben genoten van dit alles.
Geraldine S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We kwamen een verjaardag vieren met een lunch met vijf personen. Het restaurant was al een uur open, maar de soep was nog niet klaar en kon niet besteld worden. Ook de panini was niet te bestellen en ze boden geen alternatief. Het personeel was voortdurend luidruchtig met elkaar in gesprek en had nauwelijks aandacht voor ons. De belofte van een sociale onderneming met aandacht voor elkaar, de gasten en de omgeving is niet waargemaakt. De kwaliteit van het eten was goed, maar de ambiance was teleurstellend.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Zeer prettig bediend en nadat ik had gezegd dat ik dacht dat we met de AH restaurant actie a la carte konden kiezen i.p.v. het keuzemenu wat we kregen werd meteen de gewone menukaart gehaald en mochten we daaruit bestellen. We wilden tussen hoofdgerecht en nagerecht een lange pauze en dat werd ook gehonoreerd.
Emma R.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Vriendelijke en gezellige service in een sfeervol restaurant. Een hele mooie manier om iedereen een tweede kans te geven. Goeie manier van sociaal ondernemen. Ik kom graag vaker terug!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
We probeerden The Colour Kitchen uit met de AH bon. We zijn beide vegetariër dus hadden weinig keus op het menu. Dat gaf opzich niet, want ik kon toch nog iets anders (ravioli) van de kaart kiezen ipv paddenstoelentaart. De inrichting van het restaurant is wel prettig, de muziek stond net wat te hard. Het voorgerecht (quinoasalade) was niet zo heel bijzonder. De paddenstoelentaart van mijn vriend als hoofdgerecht was lekker, mijn ravioli was niet helemaal gaar, best wel jammer. Als toetje perencheesecake - geen peer te proeven, en een heel klein stukje, maar wel lekker. Mijne was mangokwarktaart, klonk goed, maar smaakte echt nergens naar. Ik heb het echt tegen heug en meug op zitten eten. En dat heb ik echt niet vaak in een restaurant. We komen dus niet terug. Jammer, want het initiatief is wel goed!
EterinUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Lekker gegeten, het aanbevolen 6 gangen diner, wat zeker een aanrader is . Leuk bediening. Niet goedkoop, maar als restaurant zeker een aanrader.