The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Bar 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

L.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en servicegerichte bediening die met me meedacht (dochter was geslaagd en bij binnenkomst werd op mijn verzoek meteen de prosecco geserveerd :-) De inrichting van het restaurant is sfeervol en eigentijds. Top!
Ilona S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gegeten met 9 collegae. Eten was aan alle kanten uitstekend. Lekker bijpassende wijnen.
Service is vriendelijk maar traag. Hoofdgerecht pas twee uur na aankomst uitgeserveerd, vooral voor de mensen zonder voorgerecht duurde dit wel lang.
Al met al heel prettige avond op het terras.
Joe_ .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Hartelijke en gastvrije ontvangst. Lekker gegeten. Zeer goed bediend. Ober was duidelijk zeer goed opgeleid. Complimenten voor dit sterke staaltje teamwork. We komen zeker nog eens terug.
Bente A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Attente bediening, lekkere en vaak genoeg wisselende, betaalbare gerechten. ( En nu moet ik meer tekens gebruiken om deze recensie te schrijven dat is dan het enige minpuntje).
Christina C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Leuk restaurant met heel aardige bediening en leuke inrichting. Vrienden hadden makreel en asperges, was beide lekker. De slowcooked ragu viel echter tegen. Maar een heel klein stukje vlees en en de pasta had weinig smaak. Gelukkig wel smakelijke chocolade taartje. Jammer ook dat het menu op de muur niet meer verkrijgbaar was. Wel een baby verschoontafel aanwezig.
B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Weer heerlijk gegeten en heel gastvrij ontvangen bij The Colour Kitchen! Ideale plek om met een (kleine) groep te dineren, veel ruimte tussen de tafels, waardoor je elkaar goed kan verstaan.
Marine C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Bedankt voor de leuke avond en het lekkere menu! We hebben een hele gezellige avond gehad bij jullie met een groep van 7 collega’s. We komen graag nog een keer.
Kitty B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
SUPERLEUK restaurant! Verrassende gerechten die lekker smaken, erg goede sfeer, heel leuk en aardig personeel. Ga zeker voor de geflambeerde ananas als toetje!
Yvw .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Wat een aanfluiting zeg. Het is een mooi restaurant maar de service is echt om te huilen. We werden amper bediend terwijl er 3 tafels bezet waren maar wel 2 medewerkers in de bediening.

Ik bestelde voor mijn dochter van 18 maanden een boterham met een worstje van de kinderkaart. Wordt dit geserveerd met een chilisaus erop gespoten. Ik zeg tegen de begripvolle serveerster dat mijn dochter dit niet kan eten. Maar de kok ging uit zijn dak, we zaten naast de open keuken en konden hem dus duidelijk horen. Hij vond het belachelijk. Dit was een gerecht van de kinderkaart die niet eens op de volwassenenlunchkaart stond. Hoe je daar dan rode pepersaus overheen giet is mij echt een raadsel.
K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
een geweldig concept!
Heerlijk gegeten, gekozen voor de eend, was goed maar kan volgens mij net iets malser.Parfait en cheese cake als toetje heerlijk. Zeer flexibel personeel, konden vooraf nog makkelijk een zakelijke bespreking houden. Bediening zeer vriendelijk en snel.
WIlfried V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Kwaliteit gerechten goed, maar niet alle gerechten waren goed gebalanceerd. Sommigen waren echt te weinig, de extra frites was nodig, anderen waren volwaardig.
Overal het zelfde ijs (toetje) bij doen, terwijl op de kaart duidelijk ander ijs was vermeld, is niet goed.
Twee verschillende menukaarten is een misser. Ook dagmenu niet aangepast op het bord is een misser.
Ria Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Leuke, vlotte bediening, lekker eten, prettige zithoek met veel privacy - enig minpuntje dat er in het gerecht waar asperges in zouden zitten geen asperge te bekennen was
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De bediening was soms wat traag, maar heel vriendelijk. Het eten was lekker en de prijs-kwaliteit is goed. Heerlijke cheesecake als dessert. In de keuken werken mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, dus als je hier eet doe je ook iets goed voor de samenleving. Aanrader!
josca H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gegeten bij the colour kitchen! Goed eten, juiste porties, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Zeer aangenaam bediend, leuke aankleding, gezellig kunnen tafelen met z’n 6en! En ook nog een mooi concept! Zeker een aanrader voor een fijne en gezellig avond.
F.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Een restaurant om aan te raden door het eten en de mensen die daar werken. Het is een mooi initiatief. Ook de wijnkeuze was voortreffelijk.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het was een gezellig, sfeervolle en modern ingerichte restaurant. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en prima! Een gelegenheid om zeker weer naar terug te gaan. Dit restaurant bevelen we iedereen aan!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Gastvrije ontvangst. Vlotte en aardige bediening. Prima gerechten. Niks op aan te merken. Voldoende keuze op de menukaart. Goede wijnen ook. Prima restaurant.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We kwamen met 2 volwassenen en n peuter om snel hoofdgerecht te eten. Kinderstoelen helaas al op, reservering via iens niet doorgekomen. Maar……het eten was erg lekker en kwam supersnel wat ERG fijn is met n peuter rond etenstijd. Ook vrij uitgebreid kidsmenu met gezondere opties(niet alleen maar patat en appelmoes) Muziek tikje aan de luide kant voor elkaar te verstaan maar wel leuke muziek. Leuke bediening ook. Ik zou er nog n keer heen gaan
B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een leuke ontvangst, gezellige inrichting en sfeer. We hebben heerlijk gegeten (teaser menu, daarmee maak je kennis met veel verschillende gerechten van de kaart). We werden verrast met goede bijpassende wijnen. We komen zeker nog een keer terug.
René B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zeer lekker gegeten, goede bediening. Een aanrader!