The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

Otto61 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben een hele leuke avond gehad. Heerlijk gegeten, afwisselende gerechten bij het verrassingsmenu, dat is echt een aanrader. En natuurlijk niet te vergeten de superaardige bediening, goud voor deze twee kanjers!
Catharina K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten, alles vers bereid. Overheerlijke cheesecake als dessert. prettige bediening, sympathiek concept. Mooiste plek is bij het raam met uitzicht op de Oude Gracht.
Postduif Y.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Met de AH-actie van de ingekorte kaart gegeten. Niet alles even geslaagd, maar de lekkere punten overheersen. De keuken colourful, het restaurant zelf is wel erg somber gekleurd.
Slordigheidje, de deur van het schoonmaakhok in de heren-wc mag best dicht.
XXX R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima prijs kwaliteit verhouding. Gezellige sfeer en hartelijke ontvangst. Fijn tentje voor een lunch of koffie met wat lekkers. Diner heb ik nog nooit geprobeerd.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Met de restaurantactie zijn we bij The Colour Kitchen terechtgekomen. Dat bleek een goede keuze. Er was een speciaal menu voor deze actie; keuze uit drie voorgerechten, drie hoofdgerechten en twee nagerechten. Het eten werd mooi oogediend en was heerlijk; de bediening was vriendelijk. We hebben een gezellige avond gehad in een prettige omgeving.
Roelie58 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de AH-actie geweest. Gekozen voor het teasersmenu. Was een zeer aangename verrassing. De vriendelijke en deskundige bediening hield goed rekening met persoonlijke wensen.
j.laar418 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Goed eten en vriendelijke bediening. Wij wonen 75 km verderop dus hebben we dit etentje gecombineerd met een dagje Utrecht maar als het restaurant dichterbij was gesitueerd dan zouden wij er vaker naar toe gaan.
marion.van.eck .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Goed verzorgd lekker eten, goede huiswijn Klantvriendelijke goede bediening. We hadden beperkte tijd en daar werd goed rekening mee gehouden .
daisyrodrigues85 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Fijne binnenkomst en ontvangst, heel vriendelijk. Er wordt op een leuke manier door de ober diverse verhalen verteld over de wijnen (waar ze vandaag komen). Het eten is heerlijk. Ik moet wel zeggen dat we er gereserveerd hebben met de ahrestaurant-actie, dan zijn de prijzen ook heel aantrekkelijk. Ik denk wel dat ik daar ook heen zou gaan zonder actie, maar dan is het ietwat prijziger. Goed concept, ik wilde al langer heen naar the Colour Kitchen en het scheelt dat ik er nu heel dichtbij woon, waar hij eerst alleen zat in Zuilen. Ik merk dat het geen standaardrestaurant is en dat is een hele plus, het is geen ordinaire vreetschuur en je bent er echt welkom. Dan maakt geld in die zin ook niet uit, het is een fijne beleving daar.
juul90 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Met z'n 8-en gegeten met de AH-bonnen. Het 6 gangen verrassingsmenu was erg lekker. Kleine gerechtjes, smaakvol en divers. Alle gerechtjes hadden iets bijzonders. Bediening is vriendelijk en heeft aandacht voor de gasten. Kortom, een erg fijne avond gehad. Een aanrader!
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Voor de AH actie hebben wij een aparte kaart gekregen. Deze kaart was zeer beperkt! Het eten was alles behalve bijzonder . De gerechten op de kaart waren redelijk duur. Kortom prijs/ kwaliteit verhouding is niet in balans. De bediening wad aardig en attent.
WIlfried V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima gegeten, mooie plek!
Maar, en dat geldt niet alleen hier helaas, jammer dat honden worden toegelaten daar waar gegeten en gekookt wordt.
Marleenlolly .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Goede ontvangst, leuk personeel. Eten vonden wij minder geslaagd. Ook vrij kleine porties. Gerechten vonden wij aan de dure kant. Verder prima, leuke ambiance.
Murielle V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Lekker buiten gezeten met een goede kaart (voor de AH-actie) en prima eten. Het duurde even voor de gerechten geserveerd werden, maar ze smaakten dan ook heerlijk.
kittyvr .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Voor het eerst gegeten op de plek waar vroeger het Chinese restaurant De Chinese Muur zat. Een klein maar gezellig terras, lekker afgeschermd van de zon. De kaart is klein maar vol variatie, de bediening is zeer vriendelijk en hebben oog voor hun gasten.
We hebben heerlijk gegeten, zowel het voor-, hoofd-als nagerecht.
Een aanrader, wij komen zeker terug!
Tadesse S.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk gegeten aan dit prachtige pand aan de Oude Gracht. Daar komt nog eens bij dat je door hier te eten mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een nieuwe kans kunt bieden. Zij krijgen hier de kans en begeleiding zodat ze zich kunnen ontwikkelen richting een arbeidsplaats in de horeca. Een mooi concept met een groot maatschappelijk hart.
Robenson H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Afgelopen vrijdagavond erg lekker en gezellig gegeten. De gerechten waren goed en ook erg mooi. Ik ga zeker vaker terugkomen en het is echt een aanrader om een keer lekker met vrienden of partner uit eten te gaan!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Deze maand heb ik hier twee keer heerlijk vegetarisch gegeten! Het eten (Teaser Menu) zag er ook nog eens prachtig uit. De sfeer is hier fijn en de bediening vriendelijk. Lekker wijn ook. Alles voor een redelijke prijs en je helpt er ook nog eens de werknemers van dit restaurant mee als je hier komt eten.