The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Tijdens de AH Restaurantactie geldt er een beperkte keuze van de kaart. U heeft dus iets minder keuze dan uit het reguliere menu.
Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Bar 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gezellig restaurant, gegeten met de ah restaurantactie. Leuke bediening, wisten ook erg veel te vertellen over het eten! Het eten kwam ook telkens erg snel. De quinoa salade was ook een echte aanrader! Normaal helemaal niet zo'n fan van quinoa, maar dit was heel lekker klaargemaakt. Voor iedereen wat lekkers te eten! Kortom: ga er vooral eens eten.
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Prima eten ook van de AH bonnen!
Zeer flexibel voor de veganisten.
Zeer vriendelijke bediening
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Sfeervol restaurant met aardige bediening. We hebben heerlijk gegeten!
H.C. R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Verrassend qua sfeer en kwaliteit!
Jacoba B.
heel erg leuke ervaring!
De tafel van Van De Graaf G.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Met de AH-actie hier gegeten. Voldoende keuze. Heerlijk eten, mooi opgemaakt. Goede wijn. Attente bediening, water werd ongevraagd aangevuld. Niet eerder hier geweest. Met dank aan de AH-redtaurantactie: hier komen we terug.
Hans S.
Heerlijk eten en gezellige sfeer, vriendelijke bediening!
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heel gezellig, goed verzorgd, mooi opgemaakt en lekker eten. Bediening vlot en vrolijk. Fijne avond gehad.
Alice O.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijke en originele gerechten.
Dagmar D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Na de vakantie gegeten bij dit restaurant als vakantieafsluiter.
Leuke inrichting/stijl, vriendelijk personeel, lekker eten en prima wijn.

Maar:
- de kip was rood. Wij hebben dit aangegeven, maar hier kwamen smoesjes voor terug.
- toen wij het dessert hadden gehad, vroeg hij of wij nog koffie wilden. Ik gaf aan dat wij vol zaten. Hij liet de borden staan en ging pauze houden buiten. Dit terwijl wij de rekening wilden. Wij zijn zelf maar naar de kassa gelopen.
Marco L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
3 gangen met de Albert Heijn bon. Het eten was aangepast maar we hoefde niet met honger naar huis. We moesten wel heel lang wachten. Dit merkte de kelner ook op en bod ons een kopje koffie aan. Dat was wel aardig. Het vega aanbod is wel een beetje saai, dat zou veel beter kunnen. Gelukkig veranderd de kaart om de paar maanden.
Marielisa B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker eten, goede porties. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.
Iason O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Lekker gegeten en prima bediend. Voor- en hoofdgerechten waren uitstekend. Carpaccio was lekker en de pulled oesterzwam origineel. Catch of the day was heerlijk gebakken heek en vegetarisch hoofdgerecht had veel smaak. Het dessert had iets beter gekund. De chocola met marshmallows was een wat veel en de combinatie met mango ijs was een beetje vreemd. De cheesecake was niet helemaal wat een cheesecake zou moeten zijn. Maar beide desserts waren nog steeds lekker. Leuke bierkaart met lokale bieren en van maatschappelijk ondernemende brouwerijen. Bediening was heel attent. We hebben een prima avond gehad.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De gerechten waren niet wat we op basis van de menukaart hadden verwacht.
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het hoofdgerecht duurde erg lang. Tevens liep een van de personeels leden enigszins gepiekeerd weg nadat we aangegeven hadden dat je het lang vonden duren.
T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie opmaak van de gerechten. De uitleg over en de presentatie van de gerechten werd op een leuke en ongedwongen manier gedaan. Er is veel aandacht besteed aan de aankleding van het restaurant: sfeervol, ondanks de grootte van het restaurant.
Nielke K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
De bediening was erg vriendelijk en meedenkend. Qua gerechten waren die van mijn vriend net iets lekkerder dan die van mij, maar dat is een kwestie van smaak. Al met al hebben we een hele goede avond uit gehad en het lijkt me leuk om eens terug te komen!
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Creatieve gerechten, goed klaargemaakt en met enthousiasme gepresenteerd. Het mag iets duidelijker worden benoemd dat je bij de hoofdgerechten niet zonder meer sla en frites krijgt, maar dat je die apart moet bestellen als je ze wilt.
Willy Z.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Teaser menu met twee personen: amuse en voorgerecht waren top. De eend met aubergine was minder: gekke combi. Restaurant staat open voor die feedback. Bediening top. Wijn ook, inrichting prachtig. Sociaal concept erbij: een aanrader!
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
geweldig restaurant, eten was heerlijk, soms een beetje lang wachten voordat de ober arriveerde
Niels G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Personeel wist veel van de verschillende gerechten en bijpassende wijnen. Ik ga hier zeker terug!