The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Ontbijt 10:00 - 12:00
- Bar 10:00 - 22:00

Joke P.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Bediening netjes en beleefd, bestelde friet en sla kwamen pas toen het hoofdgerecht bijna op was. Wel excuses, voorgerechten waren koud, zou beter zijn als dit vooraf gemeld wordt. Zaten niet te wachten op " koud vlees". Tijdens diner voldoende aanvulling water en drinken. Kwamen zelfs vragen wanneer we het hoofdgerecht geserveerd wilden hebben. De medewerkster dieonze tafel bediende deed haar uiterste best om oma zo goed mogelijk te helpen, compliment! Twee maal menu, bij toetjes ontbrak het aan suikerbrood, kwam men alsnog brengen.
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het restaurant heeft ons verrast. Geen standaardgerechten en erg lekker! Een aanrader dus. De wijn was erg lekker maar 5 euro per glas is toch best flink betaald.... Verder niets dan complimenten. O ja .... misschien een tip om de mayonaise naast de (overigens erg lekkere) frieten te serveren?
RenateDozy .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Vriendelijk restaurant met een goede missie om "kansarme" jonge mensen vooruit te helpen. Hulde ! Het eten was niet heel bijzonder, maar wel prima! De wijnen (wit en rood) vonden we uitstekend; goede keuze van restaurant. Een aanrader als je gewoon gezellig met vrienden en/of met kinderen (vroege gang) daar wilt eten. Overigens prima zitbanken bij de tafels; de houten stoelen daarentegen mogen wel een kussentje...
josjerovekamp .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Waren hier met AH-actie. Kwamen te zitten in een uitbouw die sfeerloos was ingericht met primitief ogende tafels. Iedereen ons ons heen kreeg de AH-menu's dus we hadden het gevoel hier "weggestopt" te worden. We werden aangesproken met jullie en jij en jou. Dat voelde niet prettig. Het is professioneler en klantgerichter om gasten met u aan te spreken. Het eten was goed. De prijzen waren conform de "gewone" kaart. Omdat we nu minder betaalden, was de prijs-kwaliteitsverhouding natuurlijk prima. Maar als we de volle mep hadden betaald, hadden we het te duur gevonden gelet op de hoeveelheid en het feit dat je frites en salade moet bijbestellen.
henk.spoelstra .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Wij hebben genoten van ons familie-etentje. Het is een hele prettige sfeer en de bediening is plezierig en vlot. De kaart is beperkt maar wel heel gevarieerd en bijzonder en smakelijk.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Mooie locatie, goede sfeer, gezellig aangekleed, eten was lekker en mooi om naar te kijken. Zonder ah kaarten wel boven mijn budget maar erg de moeite waard.
R00S .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het eten was lekker, de bedreiging was erg vriendelijk, we zaten fijn ruim en het restaurant heeft een mooie inrichting!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met ons vijven als gezin via de restaurantactie gereserveerd. Klein beetje verwarring bij binnenkomst (onze oudste dochter was er al en aan een andere tafel gezet), maar dat werd vrolijk opgelost. Communicatieve serveerder die met humor over wijn en spijzen vertelde. Er was ruimte voor overleg en meedenken rondom lactose-vrij eten voor één van ons. We voelden ons dan ook zeer welkom in een sfeervol ingerichte Colour Kitchen...
JacquelineMarie .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Hartstikke leuke sfeer en bediening. Het eten was redelijk, we hadden iets aparters verwacht met meer smaak. Goede aanraders van wijnen bij het eten.
ImGe .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Hier gegeten met de AH actie. Konden kiezen uit een aangepaste kaart, 3 gerechtjes per gang, genoeg keus! Voor- en hoofdgerecht erg lekker. Bij het nagerecht kregen we onaangekondigd andere samenstellingen/ingrediënten dan op de kaart. Kwark in plaats van ijs, dat was wel jammer.
Er was voor mij geen ontvangst, vriendin zat er al en ben maar gewoon doorgelopen. Ook service niet altijd even oplettend, kon een tijdje wachten totdat ze bij je terug kwamen maar dat vonden wij niet erg.
Al met al leuke avond gehad en lekker gegeten, met de AH actie voor een goede prijs.
Meike H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Bediening is erg vriendelijk en meedenkend. Het eten is niet heel spetterend, maar wel goed (en verrassende combi's). Het is een fijne plek om te zitten. En we hebben ons vermaakt met de Spotify playlist met oude hits op de achtergrond :-)
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben met twee personen het AH menu genomen. We mochten kiezen tussen drie keuzes per menugang. Elke gang had de keuze tussen vegetarisch, vlees en vis. We hadden de humus van rode biet met geroosterde bloemkoolroosjes en een kaasstengel. Als hoofdgerecht een heerlijke hertenstoof met Giesser Wildeman peertjes. We hadden een portie friet met mayonaise bijbesteld, omdat we redelijk grote eters zijn. Als dessert hadden we ieder wat anders. Wentelteefjes met sorbet en een overheerlijk vanille-ijs met chocoladesaus. Zowel de witte huiswijn, sauvignon blanc als de rode Carmenes was prima. Met de AH kaart betaalden we voor dit heerlijke driegangenmenu een vriendenprijsje.
TinekeJan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
een erg leuk,trendy restaurant,waar mijn man en ik heerlijk hebben gegeten en speciaal de uitleg over de wijnen werd door ons erg gewaardeerd. De gerechten werden met zeer veel smaak en creativiteit geserveerd.
Anin .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Erg lekker gegeten en topservice! Het voor- en hoofdgerecht waren bijzonder en erg lekker. Het toetje was wat aangebrand (wentelteefjes) en er leek geen appel in de beignet te zitten. Desondanks smaakte het goed. De wachttijd is wat langer dan bij andere restaurants, maar dit stoorde mij/ons totaal niet, omdat je er een gezellige avond tafelen van maakt en er ook wat meer begrip voor hebt bij de Colour Kitchen dan bij andere restaurants. Ontvangst was bijzonder goed en vriendelijk. Ook was er veel aandacht voor jou als gast en nam iedereen de tijd voor jou die er nodig was. Erg leuke avond gehad en kom er zeker nog een keer terug!
Lauk .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Prima plek, lekker eten, vriendelijke en attente bediening, maar erg veel geluid dat rondschettert, zeker als er aan een tafel een groot gezelschap zit. Als daar eenmaal drank inzit wil iedereen over elkaar heen om ook maar vooral door iedereen gehoord te worden. (Geldt in veel restaurants, maar als de akoustiek ook nog eens matig is, dan dringt dit wel érg door..
@p F.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Heerlijk AH-gegeten. Speciale kaart met leuke gerechten. Prijs-kwaliteit prima. Attente bediening en nauwelijks wachttijd. We aten vroeg -17.00 uur-. Dan is het minder lawaaierig, heeft de bediening nog alle tijd voor je en heb je nog wat aan je avond????.
Aanrader!
thina .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk gegeten, leuke locatie, leuk personeel. Kortom een 10!
Voor herhaling vatbaar.
.................................
ilse V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Het duurde lang voordat we de kaart kregen en ons gevraagd werd of we iets wilden drinken. Daarna kregen we de gerechten vrij vlot. De bediening was vriendelijk, maar formeel.
De gerechten die we hadden waren redelijk. Het vlees (gans) was goed klaargemaakt, maar de groente erbij was te beetgaar (aubergine en pastinaak). Ik miste ook iets van aardappeltjes of frietjes. De botervis (voorafje) was lekker, maar waarom popcorn erbij? Het toetje (meringue) was redelijk.
Robert-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Lekker gegeten, prima prijs kwaliteit met ah actie, maar zonder wel erg duur. Weinigngarnituur bij de hoofdgerechten, dus extra sla en frites waren wel nodig.
Renee D.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fijne rustige muziek, erg vriendelijke ober. Leuke verassing dat we drie keuzes hadden per gang i.p.v. een vast menu zoals bij de meeste restaurants die meedoen aan de AH actie. Enige minpuntje: we moesten drie kwartier op ons toetje wachten, wat wel erg lekker en uitgebreid was.