The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Bar 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Anna V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Het was een gezellig, sfeervolle en modern ingerichte restaurant. Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en prima! Een gelegenheid om zeker weer naar terug te gaan. Dit restaurant bevelen we iedereen aan!
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Gastvrije ontvangst. Vlotte en aardige bediening. Prima gerechten. Niks op aan te merken. Voldoende keuze op de menukaart. Goede wijnen ook. Prima restaurant.
Ingeborg T.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
We kwamen met 2 volwassenen en n peuter om snel hoofdgerecht te eten. Kinderstoelen helaas al op, reservering via iens niet doorgekomen. Maar……het eten was erg lekker en kwam supersnel wat ERG fijn is met n peuter rond etenstijd. Ook vrij uitgebreid kidsmenu met gezondere opties(niet alleen maar patat en appelmoes) Muziek tikje aan de luide kant voor elkaar te verstaan maar wel leuke muziek. Leuke bediening ook. Ik zou er nog n keer heen gaan
B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Een leuke ontvangst, gezellige inrichting en sfeer. We hebben heerlijk gegeten (teaser menu, daarmee maak je kennis met veel verschillende gerechten van de kaart). We werden verrast met goede bijpassende wijnen. We komen zeker nog een keer terug.
René B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Zeer lekker gegeten, goede bediening. Een aanrader!
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
lekker gegeten, de lunchsalade, vriendelijke bediening,
ik vond zelf de tomaten in de sla niet lekker, maar verder was het prima
suus531 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Heerlijk gegeten, leuke bediening & supersfeervolle aankleding! Ga hier zeker terugkomen! Niets op aan te merken echt!!!
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk gegeten in leuke ambiance!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Vriendelijk ontvangen in gezellig restaurant. Hoofdgerecht was catch of the day dorade met mosselen en garnalen. Was erg lekker en maakte het wat smakeloze koude voorgerecht (pumpkin pie) helemaal goed. Het tempo van serveren lag wat hoog, maar het was dan ook geen probleem om wat langer na te tafelen. Al met al een leuke avond gehad.
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk en creatief eten met aardige bediening en een mooie inrichting. Wat wil je nog meer?
Miriam D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Super fijn restaurant, heerlijk eten, een verrassende kaart met mooie gerechten, ontspannen sfeer, aardige bediening, absolute aanrader!
Tony V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
We hebben genoten! Een fijne plek om met elkaar te eten en te praten. We waren met een grotere groep en hadden een plek gereserveerd en we kregen een zeer goede plek in het restaurant. We zijn goed geïnformeerd over de gerechten en konden dus goed kiezen. En daarna smullen! Een aanrader dit restaurant.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk met onze kinderen en kleinzoon bij jullie gegeten. Echt lekker. Leuke vlotte bediening. Ook voor kleine kinderen een prima restaurant. Bedankt!!
Sanne K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten op een vrijdagavond! Het was gezellig druk en we hadden een mooi plekje bij het raam.De bediening was vriendelijk. Het eten kwam niet heel snel, maar dat was perfect voor een avondje rustig eten en kletsen.
Lisette R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Onze gastheer en de bediening waren erg grappig, kundig en behulpzaam. een aanrader!
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
The Colour Kitchen is een prettig en fijn restaurant waar er zorg wordt geleverd aan de gasten, de sfeer en het heerlijke eten. Ik zal deze beleving zeker aanraden bij anderen en kom nog eens terug voor een lekker maal.
Nelie S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben ons laten verrassen door een 6 gangendiner. Was heerlijk!
Daarnaast was de sfeer erg prettig en de bediening goed. Complimenten!
We hebben genoten.
Famke V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Uitstekende ontvangst, fijne bediening en heerlijk gegeten!
jenhvdd .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant om in de Utrechtse binnenstad, gelegen aan de sfeervolle Oudegracht, te eten. Wij aten hier na een promotie in het Academiegebouw.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We werden boven onze verwachting verrast. De kwaliteit van het eten was prima. De presentatie van de gerechten was erg mooi. De bediening was perfect, keurige toelichting op de gerechten. De geadviseerde wijn past prima. Al met al een aanbeveling dit restaurant te bezoeken.