The Colour Kitchen Oude Gracht

Oudegracht 214 3511 NS Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 30.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Hummus van rode biet | geroosterde bloemkool | dukkah | kwark
      Pumpkin-pie met honing | paddenstoelen | noten | cashew crème
      Carpaccio van rund | truffelmayonaise | pijnboompitjes | croutons | gedroogde tomaatjes | parmezaan
  • Hoofdgerechten
    • Rouleau van boerenland kip | saus van wilde paddenstoelen
      Catch of the day | dagverse vis met bijpassende garnituur
      Taart van wintergroenten | saus van gerookte biet | gebakken boerenkool
  • Nagerecht
    • Broodpudding van suikerbrood | kaneelijs | witte chocolade mousse
      Panna cotta | bloedsinaasappel | gember
      x

Over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Gerechten uit alle hoeken van de wereld

Dit monumentale pand aan de Oudegracht is een inspirerende plek in het centrum van Utrecht. Het restaurant The Colour Kitchen, wat onlangs hier gevestigd is, heeft niet alleen een verrukkelijke kaart, maar vervult ook een maatschappelijke missie: mensen met afstand tot de arbeidsmarkt ruimte geven zich hier als horecaprofessional te ontwikkelen. Prachtig initiatief dus!

Geniet van lekker eten en loop met een goed gevoel de deur uit. Eet smakelijk!

Glas champagne

- Bar 10:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Oude Gracht

Marie-José V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Alles prima! Echt een aanrader.
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Lekker gegeten vooral catch of the day. Jammer dat het hoofdgerecht van mijn tafelgenoot koud geserveerd werd. Gelukkig snel opgelost.
Riek K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Het was alleen een beetje koud in het begin
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Ik vond het menu waar uit gekozen kon worden zeer beperkt. Naar mijn idee stonden er andere gerechten op het menu, toen ik de reservering deed, dan in werkelijkheid. Na een klacht over de frieten (andere dan aangegeven en te zout), kregen we gratis nieuwe en wel de juiste frieten.
H.M.M. D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
lekker gegeten in een prettige ambiance
Kaj P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Bij aankomt kom je op prachtige locatie die mooi ingericht is. Personeel was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk. Hebben genoten!
Esther E.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Vriendelijke ontvangst, mooie plek. Het eten was prima, de bediening bijzonder zorgvuldig. Het is prettig om op een plek in de binnenstad te kunnen eten waar je je vrienden kan verstaan. Fijn dat het zo rustig is!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Personeel is persoonlijk en stemt af met wensen.Fijne sfeer en lekker eten.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Prima eten en correcte bediening!
Liesbeth D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Zowel de kip als de vis waren vers. De prijzen zijn misschien aan de hoge kant, maar er wordt dan wel "duurzaam" gegeten! TD
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Heerlijk gegeten en bediening goed.
Jolande G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Een aanrader. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Harkemarga H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Heerlijk gegeten, aandacht voor het goede eten!
Ward V.
Uitstekend
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Lekker gegeten in een levendige, informele setting. Heel fijn: een ruime hoeveelheid groente bij het hoofdgerecht. De kip was bij het bot wat aan de rauwe kant, verder heerlijk mals. Er werd een hapje bij het aperitief geserveerd dat later op de rekening bleek te staan, maar na mijn opmerking daarover werd dat bedrag geschrapt. Alles bij elkaar: prima en gezellig.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heerlijk kunnen eten en dat met een gluten allergie! Alle glutenvrij gerechten werden netjes appart bereid en geserveerd. Na afloop geen last van de allergie gehad! Het eten was heerlijk en bediening vriendelijk.
Franca K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Voor de vierde keer lekker gegeten. Het was ook gezellig druk. Goed ook dat het een opleidingsplek is. En, vergeet niet de koks te bedanken!????????
Antonella K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Gisteren met de AH-bon hier gegeten en heel goed en snel geholpen door de bediening. Heel mooi om te zien dat bedrijven zich zo maatschappelijk verantwoord opzetten. Eten was ook fantastisch!
Simone D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Lekker gegeten, gezellige avond!
Cootje M.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Wederom een 'uitprobeersel' via de AH actie, restaurant met goed initiatief. Ik was dat even vergeten, maar toen ik mijn eisen daarop bijstelde, klopte het geheel wat meer. Wederom een aangepast menu en erg beperkt. Nu kan het zo zijn dat het hier altijd beperkte keuze is, maar dat weet ik iet omdat ik t echt menu niet gezien heb. Ik vond het eten ok. De catch of the day stonk erg bij de buren die erg dichtbij zaten, dus die wilden we niet nemen. Op zich wel leuk dat die wel kon met de actie. Jammer dat gewon een frietje of wat sla bijbetaald moesten worden. Voelde toch een beetje als 'we moeten toch verdienen'. En 8.95 voor een cheesecake toetje vind ik ook wel aan de maat. Al met al een prima ervaring, maar zal m niet snel nog eens uitkiezen.