The Colour Kitchen Langerlust

Provincialeweg 24 1108 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-203420440

Over het restaurant The Colour Kitchen Langerlust

The Colour Kitchen ligt op een bijzondere locatie gelegen aan de rand van Amsterdam. In de tot restaurant omgebouwde boerderij kun je genieten van een gezellige lunch of heerlijk diner. Boerderij Langerlust gevestigd aan de Provincialeweg in Amsterdam Zuid-Oost, biedt naast de dinerkaart een dagelijks wisselende 3 gangen verrassingsmenu. Bij mooi weer kun je met uitzicht op de prachtige, landelijke omgeving plaatsnemen op het terras. De kinderen hoeven zich ook niet te vervelen, want de boerderij heeft een ruime speeltuin waar ze zich helemaal kunnen uitleven. Heb je iets te vieren? De boerderij biedt genoeg mogelijkheden en passende menu’s.
Kom een langs en ervaar de rustgevende omgeving bij Boerderij Langerlust.

Glas champagne

Zaterdag & zondag: 11 - 20

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Langerlust

Tini T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk buiten geluncht met lekkere, niet te dure gerechten.
Jammer dat ze 1 oktober definitief dicht gaan. Zo’n mooi restaurant op zo’n mooie plek
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Geweldige locatie en zeer vriendelijke bediening met een goede kaart! Komen zeker terug. P.S. Dank voor de honingpotjes van de locale imker!
Riet W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Alles heel ongedwongen . Alle 9 !! gerechten werden in een keer op tafel gebracht. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Kortom een goed adres voor een gezellig lunch. Wij hadden net de enige regendag van deze zomer uitgezocht, anders mag je net zo makkelijk buiten gaan zitten. Het kan allemaal.
Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijke kussens op de tuinstoelen! Prachtige en gezellige plek om te lunchen en bij te kletsen. Super relaxt.
Doynel D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wat eeuwig zonde dat dit restaurant gesloten dreigt te worden
Eveline R.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
De entree op het buitenterrein is sfeervol en uitnodigend. Eenmaal binnen in het eetcafé is het koud en tochtig. De ontvangst is onpersoonlijk, jammer. Een gedeelte van het eetcafé is erg donker, gelukkig is er een tafeltje in de zon aan de andere kant.
Onze twee gerechten laten te wensen over. Mijn tafelgenoot vindt het jammer dat het wit brood is ipv bruin. Mijn salade heeft nauwelijks dressing en dat is jammer omdat de rest van de ingrediënten er lekker uitzien. Het brood is wel bruin brood. er zit geen geen boter of iets bij, jammer, oogt karig.
De muntthee is smakelijk en de capuccino warm.
In de zomer nog eens terugkomen en het bezoek overdoen.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Altijd start je met heerlijk vers brood van het huis. We begonnen met vitello tonato, mooi opgediend en heel lekker. Daarna had mijn man spareribs en ik vis van de dag. Allemaal heerlijk ook de groente erbij. Goede wijnen maakten het af. Geen ruimte voor een toetje, dus hebben we 2 punten heerlijke appaltaarten meegeneomen en later thuis gegeten. Was weer top en gezellig als altijd! Altijd een aanrader!
Willy K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We kwamen 45. Minuten later aan dan reserveringstijd. Dat vonden wij heel vervelend. MAar bij binnenkomst zei de over: wat fijn dat jullie gekomen zijn. Daarmee viel alle spanning weg. Dat was een hele professionele instelling.
We hebben daarna heerlijk gegeten.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Supermooie plek, vlakbij Amsterdam. Heerlijk eten, met zorg geserveerd. Een aanrader, ook voor partijen
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijke plek, vooral bij mooi weer. En dat was het! Fijn op het terras kunnen eten. Wat een bloemenpracht! Lekkere ribeye (beetje veel pezen), lekkere aardappeltjes. Het menu is qua hoeveelheid precies goed.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De medewekers service waren duidelijk overvraagd vandaag. We weten om het concept van het restaurant, vinden het een fijn initiatief en houden er ook rekening mee, maar vandaag zijn we met (verjaardags)gasten toch zonder eten weer vertrokken, zo erg was het. Ze zaten met hun handen in hun haar *bijna letterlijk). Jammer. Bovendien hadden we graag ergens op de website teruggevonden dat een groot gedeelte van het terras afgesloten was ivm een rauw food festival...dit kan beter!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Altijd lekker dineren bij Langerlust waar je begint met brood van het het huis. Tussen elke maaltijd zit er genoeg tijd, maaltijden zijn altijd smaakvol en goeie porties. Mijn man had de diamanthaas en ik vis van de dag, rode poon. Met het mooie weer was het heerlijk op het terras. Normaal is het er heel rustig en stil maar vanwege het festival was er nu harde muziek, geen probleem, dat wisten we voor we er heen gingen. Wat heel fijn was dat er parkeerplekken waren gereserveerd waren voor Langerlust gasten. Het is er heel sfeelvol, leuk voor elke leeftijd. Een jaar geleden op 2 juni waren we er getrouwd. We komen graag naar Langerlust!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Beoordeeling onrichting is niet echt van toepassing omdat we met dit heerlijke weer natuurlijk buiten zaten in een heerlijke ambiente! Kregen een rondje drank van t huis omdat het voor hun gevoel al te lang duurde met eten (leek ons trouwens niet zo). Al met al een geslaagde middag en er komen graag terug.
Chava S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! Goede smaak combinaties. Leuk dat ze mijn opa en Oma vanwege hun verjaardag in het zonnetje hebben gezet!
De demper van de deur was kapot en dit was wel irritant omdat er om de paar minuten een deur vlakbij hard dichtklapte. Verder waren we zeer tevreden! Kom er zeker nog eens terug!!
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Weer lekker gegeten bij Langerlust. We zijn hier vorig jaar getrouwd, het is een officiële trouwlocatie, en voelen iets speciaals voor deze mooie sfeervolle plek en het personeel. We waren verrast met een 3 gangen menu voor 15 euro. Mijn man koos hiervoor en ik voor losse gerechten. Alles is altijd lekker, seizoensgebonden en in de zomer ook van eigen grond.. Het bijzondere van Langerlust is het verhaal achter het personeel. Ze krijgen daar een echte kans zich te ontwikkelen en een kans op de arbeidsmarkt of blijven bij Langerlust. Het restaurant is heel sfeervol en we kijken uit om in de zomer weer buiten te kunnen zitten.
Carolien O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekkere taart, vlotte bediening, alleen de wc's deden het niet goed, stroomden vol en moesten uiteindelijk op slot en moest men in ander gebouw naar wc.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Ik vond de bediening erg aardig en correct. Drie erg aardige jonge mannen.
Hidde V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De omgeving is mooi. We hebben gemiddeld een half uur gewacht op elk gerecht. Het was weinig voor een drie-gangen-menu. Toen we thuis kwamen hadden we nog honger. De gamba's waren niet goed schoongemaakt en het bestek was ook vies.
saskiaverme V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
ik was hier laatst bij een bruiloft met een zgn. " walking dinner". Toen ik aankwam zag alles er heel leuk versierd uit en dacht ik wat een leuke lokatie is dit. En omdat ik volgend jaar zelf ga trouwen en we dus op zoek zijn naar een lokatie was ik extra alert op de dingen die " de dag" onvergetelijk moeten gaan maken.
Nou ik kan je gauw uit de droom helpen... deze dag werd voor mijn vrienden echt onvergetelijk maar dan vanwege de service/bediening en de geringe hvh eten. Zij kijken echt dankzij Langerlust terug op een VERPESTE huwelijksdag. Uiteraard heb ik een paar weken na het feest eea gevraagd. Nou het was alsvolgt. Ze hadden daar proef gegeten en toen was beloofd dat de porties groter zouden worden maar omdat ze dus nog moesten gaan kiezen uit de diverse opties kregen ze maar halve porties.De bruid vertelde me dat de werkelijke porties op de bruiloft net zo klein waren. Er was vegetarisch eten voor ong. 15 personen maar dat heeft ze helaas nooit bereikt want dat werd aan andere gasten uitgeserveerd. Ze had gehoord dat een vriend die vegetarisch eet even naar huis was gegaan om wat boterhammen te halen voor hemzelf en zn vrouw. Er zou om de 10 minuten een gerechtje worden uitgeserveerd maar dat duurde steeds bijna een half uur als je al wat kreeg want de jongens die dat deden waren dermate onprofessioneel dat ze hele delen vh gezelschap vergaten. Er zijn. mensen geweest die maar 1 gang hebben gehad ipv 5. Er was beloofd bij de diverse voorgesprekkken zo vertelde me de bruid dat er behalve de "Eigen jongens" ook profesioneel personeel zou worden ingehuurd en dat het eigen personeel goed zou worden aangestuurd. nou niet dus! Kortom voor mijn aanstaande en mij is het wel duidelijk...Onze dag gaat dus niet op Langerlust plaatsvinden.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een wandeling rondom de Gaasperplas heerlijk neergestreken bij dit restaurant. Prima kaasplankje met een rode wijn erbij. Het drie gangen menu was ok, niet heel bijzonder maar goed te eten. Het mooie is de achtergrond van dit restaurant waarbij diverse leerlingen meehelpen in de keuken. Prachtig in de natuur, gezellige tafeltjes, leuk speeltuintje voor de kids. Ik heb genoten vandaag