The Colour Kitchen Langerlust

Provincialeweg 24 1108 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-203420440

Over restaurant The Colour Kitchen Langerlust

Goed voor mens, natuur en maatschappij

Aan het Gaasperpark ligt deze boerderij met baksteenkleurige tegels, bloemen, een grote boomgaard, speeltuin en terras. De ingrediënten halen ze zoveel mogelijk bij lokale boeren vandaan en uit eigen tuin. Langerlust is maatschappelijk betrokken en de leerlingkoks bereiden het mooie Colour Your Dreams menu, naast de vaste vier voor- hoofd- en nagerechten. Als officiele trouwlocatie beleef je hier de dag van je leven!

Glas champagne

6,6
Erg kort
Hidde21 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De omgeving is mooi. We hebben gemiddeld een half uur gewacht op elk gerecht. Het was weinig voor een drie-gangen-menu. Toen we thuis kwamen hadden we nog honger. De gamba's waren niet goed schoongemaakt en het bestek was ook vies.
Saskiavermeer .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
ik was hier laatst bij een bruiloft met een zgn. " walking dinner". Toen ik aankwam zag alles er heel leuk versierd uit en dacht ik wat een leuke lokatie is dit. En omdat ik volgend jaar zelf ga trouwen en we dus op zoek zijn naar een lokatie was ik extra alert op de dingen die " de dag" onvergetelijk moeten gaan maken.
Nou ik kan je gauw uit de droom helpen... deze dag werd voor mijn vrienden echt onvergetelijk maar dan vanwege de service/bediening en de geringe hvh eten. Zij kijken echt dankzij Langerlust terug op een VERPESTE huwelijksdag. Uiteraard heb ik een paar weken na het feest eea gevraagd. Nou het was alsvolgt. Ze hadden daar proef gegeten en toen was beloofd dat de porties groter zouden worden maar omdat ze dus nog moesten gaan kiezen uit de diverse opties kregen ze maar halve porties.De bruid vertelde me dat de werkelijke porties op de bruiloft net zo klein waren. Er was vegetarisch eten voor ong. 15 personen maar dat heeft ze helaas nooit bereikt want dat werd aan andere gasten uitgeserveerd. Ze had gehoord dat een vriend die vegetarisch eet even naar huis was gegaan om wat boterhammen te halen voor hemzelf en zn vrouw. Er zou om de 10 minuten een gerechtje worden uitgeserveerd maar dat duurde steeds bijna een half uur als je al wat kreeg want de jongens die dat deden waren dermate onprofessioneel dat ze hele delen vh gezelschap vergaten. Er zijn. mensen geweest die maar 1 gang hebben gehad ipv 5. Er was beloofd bij de diverse voorgesprekkken zo vertelde me de bruid dat er behalve de "Eigen jongens" ook profesioneel personeel zou worden ingehuurd en dat het eigen personeel goed zou worden aangestuurd. nou niet dus! Kortom voor mijn aanstaande en mij is het wel duidelijk...Onze dag gaat dus niet op Langerlust plaatsvinden.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een wandeling rondom de Gaasperplas heerlijk neergestreken bij dit restaurant. Prima kaasplankje met een rode wijn erbij. Het drie gangen menu was ok, niet heel bijzonder maar goed te eten. Het mooie is de achtergrond van dit restaurant waarbij diverse leerlingen meehelpen in de keuken. Prachtig in de natuur, gezellige tafeltjes, leuk speeltuintje voor de kids. Ik heb genoten vandaag
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteravond in dit gezellige restaurant gegeten. Helaas was prijs/kwaliteit slecht.
De rib-eye was niet mals en had te weinig smaak. Dat gold ook voor de zalm, te weinig gekruid. Risotto bij een rib- eye kun je over discussieren maar te harde groente in de schil niet. Wij houden niet van doorgekookt maar dit was het andere uiterste. De volgende keer beter want dat kan ik een leerbedrijf! Wel de prijzen wat aanpassen zou mijn advies zijn.
Radboud V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Kwam hier vaak en kwaliteit was altijd goed. Maar na vanavond kom ik voorlopig niet meer. We waren de enige bezoekers in een leeg restaurant en nog zijn we vergeten. Na het hoofdgerecht hebben we 40 minuten zitten wachten op het nagerecht. Ik hoopte nog dat we dan wel een vers bereide clafoutis zouden krijgen, warm uit de oven. Maar nee, na klagen en terwijl de bediening heel goed wist dat we zaten te wachten, komt er wat oudbakken spul uit de koeling. Ik denk dat ze in de keuken weinig gewerkt hebben die avond, maar ik verwijt het ook de leiding. Dit kan je niet wijten aan "miscommunicatie" of je bent daar zelf debet aan.
Julia74 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Gisteravond bij Langerlust gegeten. Afgelopen zomer meermaals op het terras een maaltijd genuttigd, maar gisteravond voor het eerst binnen.
We waren ontzettend verrast over de kwaliteit van het eten. De kok was heel creatief geweest met seizoensgebonden producten. Verrassend lekker voorgerecht en de rib-eye als hoofdgerecht was verrukkelijk.
De prijs-kwaliteitverhouding is hier erg goed. Absoluut een aanrader!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wat jammer dat de zon het liet afweten, maar omdat de temperatuur lekker was, zaten mijn tafelgenote en ik heerlijk buiten op het terras voor een lunch. We kozen buiten de kaart een regenboogforel met frietjes en salade. Jammer, maar mijn tafelgenote vond de vis niet zo lekker smaken. Dat kan natuurlijk, ik vond hem prima. Smaken verschillen nu eenmaal. Tip: volgende keer partje citroen erbij, dat doet de vis veel goed... We werden vriendelijk geholpen door een jongeman uit het werk-leerbedrijf, dat deed hij keurig hoor! Glas rosé erbij dat echt véél en véél te krap werd ingeschonken en daarom wil ik hier dan ook kwijt dat € 4,25 echt absoluut niet in verhouding is en dat is jammer! Neemt niet weg dat met name het terras in de zomer een heerlijke plek is om even te onthaasten onder de rook van Amsterdam…
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Ik vind het een aanrader voor wie zin heeft in: Niet duur, informele sfeer, mooie plek, en iets anders dan een kipsaté of een steak. Dan ben je hier aan het juiste adres!
Ik heb hier gegeten op een vrij drukke dinsdagavond, op het terras, wat echt prachtig ligt. Ik had van tevoren slechte reviews gelezen over de service, dus ik was "voorbereid". Maar de service was prima! Ik denk wel dat er verschil te merken is tussen welk personeel in opleiding is en welk personeel er vast (of al langer?) werkt. Dat uitte zich hooguit in dat één meisje wat onervaren overkwam, maar ze maakte geen fouten of zo. Het menu is niet standaard maar wel toegankelijk, het eten was lekker, alleen de gazpacho was wat flauwtjes (zat geen rood pepertje in). De Pinot Grigio is niet duur, 3.5 per glas, en heel lekker.
Pieninlolle .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Wat een prachtige locatie aan de rand van Amsterdam. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Een mooi menu gegeten voor 21 euro. War kan dat nu nog! Parelhoen goed op smaak. Wel wat verschil in grootte van gerechten. Ik kom zeker terug voor deze oase van rust bij de gaasperplas.
Sofiabernhard .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Steeds weer beland ik bij Langerlust, omdat de locatie prachtig is. Aan de Gaasperplas en al wandelend is de verleiding groot. Maar steeds weer kom ik er teleurgesteld vandaan. De bediening is zoals meestal vandaag weer beroerd, maar dat neem ik voor lief als je bedenkt dat het een leerbedrijf is, maar ook het eten was weer een teleurstelling. Ik heb een gorgonzolasalade genomen waarbij de paddenstoelen rauw waren en de peer niet rijp. Grote brokken gorgonzola waren er liefdeloos op gedaan. Daar de bediening bij het afrekenen niet vraagt of het gesmaakt heeft vertel ik het maar zo. De kalfskroketten van mijn dochter waren wel oke.
Cohen59 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Na een eerdere teleurstelling ervaring in het congresgedeelte toch besloten om een keer te gaan dineren in de brasserie, we schrokken een beetje bij binnenkomst, niet netjes, vieze tafeltjes en heel veel stof.
Maar goed, het was een beetje druk en wij wilden graag een tafeltje binnen, niemand van het personeel sprak ons aan en waren heel druk bezig om het feestje van avond ervoor met elkaar te bespreken ( hoeveel ze hadden gedronken dat soort zaken) toen ik het meisje vroeg of wij konden gaan zitten kregen wij een bits , ik kom zo bij u mevrouwtje? Samenvattend: slecht to niet geholpen, eten was koud en zaten 2 haren in, ik wilde daar wat van zeggen maar er was werkelijk niemand die reageerde, de wijn was duur maar goed, dat mag gezegd zijn.
Ratbert .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Eergisteren met z'n tweeen bij Langerlust gegeten. De omgeving is prachtig en we konden met jassen aan heerlijk buiten zitten. De kwaliteit van het eten is heel bijzonder. Simpele ingredienten maar een heerlijke smaak. We hadden honger, en het was dus jammer dat de serveerster ons broodje met boter vergat. Moesten we om vragen toen we andere gasten ermee zagen. Wat erg tegenviel was de wijn: zo'n klein glaasje heb ik al lang niet meer gehad. Voor vijf euro verwacht ik een redelijk glas. Was wel lekker overigens, maar voor mij is dit een reden om niet meer hierheen te gaan.
Chrispy007 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Lang nagedacht of ik wel een recensie moest schrijven, daar ik niet zeker weet hoe de prijs prestatie verhouding tot stand is gekomen, daar we een vooraf bepaalde (veel te hoge) prijs moesten betalen inclusief een paar consumpties (voor het geleverde). Wijn was niet te drinken (zeer slechte kwaliteit) andere behalve bier, alcoholische drank was niet beschikbaar, maar dat kan aan de organisatoren hebben gelegen, eten was ronduit zeer slecht.
R V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2014
Wat gaat hier de bediening er op.achteruit.vandaag 20 minuten buiten zitten wachten en niemand te zien.uiteindelijk naar binnen en vriendelijk gevraagd of we wat mogen bestellen. Een boze blik van dame met piercing en tattoo ..en kribbig zegt ze dat ze zo komt.na 15minuten gooit de met een nare blik de koffie voor ons neer en zonder blik waardig loopt ze weg. Wat hebben wij je aangedaan zeg...bij afrekenen weer net zo. Heel bijzonder op deze prachtige locatie.geen wonder dat het steeds stiller wordt aldaar.het was voorheen allemaal goed op orde.
Karmabobby .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Zeer slechte akoestiek, kon alleen degene naast me en tegenover me verstaan de rest van het gezelschap niet (8 personen). Eten was van goede kwaliteit, mooie opmaak maar erg weinig vooral het vegetarische gerecht en de vis. Prijs / kwaliteit verhouding erg goed. Buiten zag het er ook erg mooi uit. Toetje was lekker.
K D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Buiten zit je heerlijk, ideaal ook dat er een speeltuintje naast zit, waar de kinderen tijdens het wachten kunnen spelen. Wij kwamen hier voor een lunch. Kroket met frietjes was prima, goede kroketten, maar een heel culinair hoogstandje was het niet. Mijn tafelgenoot had een broodje gerookte zalm wat ook goed smaakte. Ideale locatie om te bereiken met de auto.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2014
We kwamen daar aan en er moest gezocht worden naar een tafel die vrij was, dit duurde wel een kleine 10 minuten maar daarna liep alles vlot en goed. Het eten is redelijk tot goed en je krijgt voldoende. Het mooiste is natuurlijk het decor. Midden in de natuur en vooral met mooi weer is het heerlijk om buiten te zitten.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Heerlijk in een oude boerderij gegeten met vrienden. Brood vooraf, heerlijke zoetwater kreeftjes vooraf. Varkensvlees met aardappel puree als hoofdgerecht en als nagerecht ijs met vruchten. Deze boerderij heeft eveneens als doelstelling om mensen met een handicap mee te laten werken in dit restaurant. Relaxte sfeer, lage prijzen en lekker eten. En wat voor mij belangrijk is echter verse jus d'orange vers van de pers.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Waar kun je nu eens lekker lunchen, een beetje buiten de stad, maar zeer goed bereikbaar? Juist ja…bij Langerlust aan de Provincialeweg Driemond-Amsterdam, kortom onder de rook van Amsterdam.
Op deze snikhete zomerdag hier neergestreken voor een lekkere lunch. Die Club Sandwich is helemaal oké hoor, met een lekkere rosé of frisdrank erbij. Het Turks brood met ham viel eigenlijk wat tegen, was nog al aan de droge kant, niet wat Paul verwachtte. Doet-ie de volgende keer dus niet meer, gelukkig dat er nog wat anders op de kaart staat. Jammer dat de kaart überhaupt nog altijd wat aan de kleine kant is. Het zou des te aantrekkelijker zijn als er een ruimere keus was. Niettemin blijft dit natuurlijk een prima plek om zo vlak onder de rook van Amsterdam even te onthaasten…
Leonie G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Ik heb meerdere keren met plezier geluncht en diner gehad bij Langerlust. In de zomer kun je er heerlijk buiten zitten en van binnen is de zaak ook mooi ingericht. De lunchkaart is prima, ik nam meestal een broodje geitenkaas of club sandwich, beide zeer lekker en een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het dineren beviel me beter toen je nog een eigen menu kon samenstellen voor een vaste prijs, nu is het een verrassingsmenu en de prijs daarvan is de afgelopen tijd wel aanzienlijk gestegen. Maar bijna alle gerechten waren tot nu toe lekker, de borden mooi opgemaakt en de algemene sfeer altijd goed. De bediening is tot nu toe bijna altijd vriendelijk en attent geweest, al verschilt het soms.