The Colour Kitchen Langerlust

Provincialeweg 24 1108 AB Amsterdam Nederland Kaart
31-203420440

Over het restaurant The Colour Kitchen Langerlust

Goed voor mens, natuur en maatschappij

Aan het Gaasperpark ligt deze boerderij met baksteenkleurige tegels, bloemen, een grote boomgaard, speeltuin en terras. De ingrediënten halen ze zoveel mogelijk bij lokale boeren vandaan en uit eigen tuin. Langerlust is maatschappelijk betrokken en de leerlingkoks bereiden het mooie Colour Your Dreams menu, naast de vaste vier voor- hoofd- en nagerechten. Als officiele trouwlocatie beleef je hier de dag van je leven!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Langerlust

Maandag & dinsdag
gesloten
woensdag: 11 - 17
Donderdag & vrijdag: 11 - 20
Zaterdag & zondag: 11 - 20

• Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Altijd start je met heerlijk vers brood van het huis. We begonnen met vitello tonato, mooi opgediend en heel lekker. Daarna had mijn man spareribs en ik vis van de dag. Allemaal heerlijk ook de groente erbij. Goede wijnen maakten het af. Geen ruimte voor een toetje, dus hebben we 2 punten heerlijke appaltaarten meegeneomen en later thuis gegeten. Was weer top en gezellig als altijd! Altijd een aanrader!
willy K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
We kwamen 45. Minuten later aan dan reserveringstijd. Dat vonden wij heel vervelend. MAar bij binnenkomst zei de over: wat fijn dat jullie gekomen zijn. Daarmee viel alle spanning weg. Dat was een hele professionele instelling.
We hebben daarna heerlijk gegeten.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Supermooie plek, vlakbij Amsterdam. Heerlijk eten, met zorg geserveerd. Een aanrader, ook voor partijen
Margriet W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijke plek, vooral bij mooi weer. En dat was het! Fijn op het terras kunnen eten. Wat een bloemenpracht! Lekkere ribeye (beetje veel pezen), lekkere aardappeltjes. Het menu is qua hoeveelheid precies goed.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
De medewekers service waren duidelijk overvraagd vandaag. We weten om het concept van het restaurant, vinden het een fijn initiatief en houden er ook rekening mee, maar vandaag zijn we met (verjaardags)gasten toch zonder eten weer vertrokken, zo erg was het. Ze zaten met hun handen in hun haar *bijna letterlijk). Jammer. Bovendien hadden we graag ergens op de website teruggevonden dat een groot gedeelte van het terras afgesloten was ivm een rauw food festival...dit kan beter!
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Altijd lekker dineren bij Langerlust waar je begint met brood van het het huis. Tussen elke maaltijd zit er genoeg tijd, maaltijden zijn altijd smaakvol en goeie porties. Mijn man had de diamanthaas en ik vis van de dag, rode poon. Met het mooie weer was het heerlijk op het terras. Normaal is het er heel rustig en stil maar vanwege het festival was er nu harde muziek, geen probleem, dat wisten we voor we er heen gingen. Wat heel fijn was dat er parkeerplekken waren gereserveerd waren voor Langerlust gasten. Het is er heel sfeelvol, leuk voor elke leeftijd. Een jaar geleden op 2 juni waren we er getrouwd. We komen graag naar Langerlust!
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Beoordeeling onrichting is niet echt van toepassing omdat we met dit heerlijke weer natuurlijk buiten zaten in een heerlijke ambiente! Kregen een rondje drank van t huis omdat het voor hun gevoel al te lang duurde met eten (leek ons trouwens niet zo). Al met al een geslaagde middag en er komen graag terug.
Chava S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten!! Goede smaak combinaties. Leuk dat ze mijn opa en Oma vanwege hun verjaardag in het zonnetje hebben gezet!
De demper van de deur was kapot en dit was wel irritant omdat er om de paar minuten een deur vlakbij hard dichtklapte. Verder waren we zeer tevreden! Kom er zeker nog eens terug!!
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Weer lekker gegeten bij Langerlust. We zijn hier vorig jaar getrouwd, het is een officiële trouwlocatie, en voelen iets speciaals voor deze mooie sfeervolle plek en het personeel. We waren verrast met een 3 gangen menu voor 15 euro. Mijn man koos hiervoor en ik voor losse gerechten. Alles is altijd lekker, seizoensgebonden en in de zomer ook van eigen grond.. Het bijzondere van Langerlust is het verhaal achter het personeel. Ze krijgen daar een echte kans zich te ontwikkelen en een kans op de arbeidsmarkt of blijven bij Langerlust. Het restaurant is heel sfeervol en we kijken uit om in de zomer weer buiten te kunnen zitten.
Carolien O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Lekkere taart, vlotte bediening, alleen de wc's deden het niet goed, stroomden vol en moesten uiteindelijk op slot en moest men in ander gebouw naar wc.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Ik vond de bediening erg aardig en correct. Drie erg aardige jonge mannen.
Hidde21 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
De omgeving is mooi. We hebben gemiddeld een half uur gewacht op elk gerecht. Het was weinig voor een drie-gangen-menu. Toen we thuis kwamen hadden we nog honger. De gamba's waren niet goed schoongemaakt en het bestek was ook vies.
saskiavermeer .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
ik was hier laatst bij een bruiloft met een zgn. " walking dinner". Toen ik aankwam zag alles er heel leuk versierd uit en dacht ik wat een leuke lokatie is dit. En omdat ik volgend jaar zelf ga trouwen en we dus op zoek zijn naar een lokatie was ik extra alert op de dingen die " de dag" onvergetelijk moeten gaan maken.
Nou ik kan je gauw uit de droom helpen... deze dag werd voor mijn vrienden echt onvergetelijk maar dan vanwege de service/bediening en de geringe hvh eten. Zij kijken echt dankzij Langerlust terug op een VERPESTE huwelijksdag. Uiteraard heb ik een paar weken na het feest eea gevraagd. Nou het was alsvolgt. Ze hadden daar proef gegeten en toen was beloofd dat de porties groter zouden worden maar omdat ze dus nog moesten gaan kiezen uit de diverse opties kregen ze maar halve porties.De bruid vertelde me dat de werkelijke porties op de bruiloft net zo klein waren. Er was vegetarisch eten voor ong. 15 personen maar dat heeft ze helaas nooit bereikt want dat werd aan andere gasten uitgeserveerd. Ze had gehoord dat een vriend die vegetarisch eet even naar huis was gegaan om wat boterhammen te halen voor hemzelf en zn vrouw. Er zou om de 10 minuten een gerechtje worden uitgeserveerd maar dat duurde steeds bijna een half uur als je al wat kreeg want de jongens die dat deden waren dermate onprofessioneel dat ze hele delen vh gezelschap vergaten. Er zijn. mensen geweest die maar 1 gang hebben gehad ipv 5. Er was beloofd bij de diverse voorgesprekkken zo vertelde me de bruid dat er behalve de "Eigen jongens" ook profesioneel personeel zou worden ingehuurd en dat het eigen personeel goed zou worden aangestuurd. nou niet dus! Kortom voor mijn aanstaande en mij is het wel duidelijk...Onze dag gaat dus niet op Langerlust plaatsvinden.
Bert O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na een wandeling rondom de Gaasperplas heerlijk neergestreken bij dit restaurant. Prima kaasplankje met een rode wijn erbij. Het drie gangen menu was ok, niet heel bijzonder maar goed te eten. Het mooie is de achtergrond van dit restaurant waarbij diverse leerlingen meehelpen in de keuken. Prachtig in de natuur, gezellige tafeltjes, leuk speeltuintje voor de kids. Ik heb genoten vandaag
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteravond in dit gezellige restaurant gegeten. Helaas was prijs/kwaliteit slecht.
De rib-eye was niet mals en had te weinig smaak. Dat gold ook voor de zalm, te weinig gekruid. Risotto bij een rib- eye kun je over discussieren maar te harde groente in de schil niet. Wij houden niet van doorgekookt maar dit was het andere uiterste. De volgende keer beter want dat kan ik een leerbedrijf! Wel de prijzen wat aanpassen zou mijn advies zijn.
Radboud V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Kwam hier vaak en kwaliteit was altijd goed. Maar na vanavond kom ik voorlopig niet meer. We waren de enige bezoekers in een leeg restaurant en nog zijn we vergeten. Na het hoofdgerecht hebben we 40 minuten zitten wachten op het nagerecht. Ik hoopte nog dat we dan wel een vers bereide clafoutis zouden krijgen, warm uit de oven. Maar nee, na klagen en terwijl de bediening heel goed wist dat we zaten te wachten, komt er wat oudbakken spul uit de koeling. Ik denk dat ze in de keuken weinig gewerkt hebben die avond, maar ik verwijt het ook de leiding. Dit kan je niet wijten aan "miscommunicatie" of je bent daar zelf debet aan.
Julia74 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Gisteravond bij Langerlust gegeten. Afgelopen zomer meermaals op het terras een maaltijd genuttigd, maar gisteravond voor het eerst binnen.
We waren ontzettend verrast over de kwaliteit van het eten. De kok was heel creatief geweest met seizoensgebonden producten. Verrassend lekker voorgerecht en de rib-eye als hoofdgerecht was verrukkelijk.
De prijs-kwaliteitverhouding is hier erg goed. Absoluut een aanrader!
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wat jammer dat de zon het liet afweten, maar omdat de temperatuur lekker was, zaten mijn tafelgenote en ik heerlijk buiten op het terras voor een lunch. We kozen buiten de kaart een regenboogforel met frietjes en salade. Jammer, maar mijn tafelgenote vond de vis niet zo lekker smaken. Dat kan natuurlijk, ik vond hem prima. Smaken verschillen nu eenmaal. Tip: volgende keer partje citroen erbij, dat doet de vis veel goed... We werden vriendelijk geholpen door een jongeman uit het werk-leerbedrijf, dat deed hij keurig hoor! Glas rosé erbij dat echt véél en véél te krap werd ingeschonken en daarom wil ik hier dan ook kwijt dat € 4,25 echt absoluut niet in verhouding is en dat is jammer! Neemt niet weg dat met name het terras in de zomer een heerlijke plek is om even te onthaasten onder de rook van Amsterdam…
anouk K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Ik vind het een aanrader voor wie zin heeft in: Niet duur, informele sfeer, mooie plek, en iets anders dan een kipsaté of een steak. Dan ben je hier aan het juiste adres!
Ik heb hier gegeten op een vrij drukke dinsdagavond, op het terras, wat echt prachtig ligt. Ik had van tevoren slechte reviews gelezen over de service, dus ik was "voorbereid". Maar de service was prima! Ik denk wel dat er verschil te merken is tussen welk personeel in opleiding is en welk personeel er vast (of al langer?) werkt. Dat uitte zich hooguit in dat één meisje wat onervaren overkwam, maar ze maakte geen fouten of zo. Het menu is niet standaard maar wel toegankelijk, het eten was lekker, alleen de gazpacho was wat flauwtjes (zat geen rood pepertje in). De Pinot Grigio is niet duur, 3.5 per glas, en heel lekker.
Pieninlolle .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Wat een prachtige locatie aan de rand van Amsterdam. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Een mooi menu gegeten voor 21 euro. War kan dat nu nog! Parelhoen goed op smaak. Wel wat verschil in grootte van gerechten. Ik kom zeker terug voor deze oase van rust bij de gaasperplas.