The Colour Kitchen Eindhoven

High Tech Campus 1 5656 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Restaurant The Colour Kitchen Eindhoven is een professioneel horeca-concept met een groot maatschappelijk hart. Ze willen samen het verschil maken door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben en zoeken naar een nieuwe kans, te helpen.

The Colour Kitchen leidt een diversiteit aan mensen op tot horecaprofessionals.De diversiteit die de wereldse keuken te bieden heeft, alsook de klassieke invloeden van het opleidingsprogramma zijn dan ook duidelijk terug te vinden in de menukaart.

Kom dus nu genieten van een heerlijke lunch of diner bij The Colour Kitchen in Eindhoven!

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Lekkere lunch in prima tempo geserveerd! Gezellige sfeer. Voldoende keuze op de kaart om voor ieder iets wils te vinden.
F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Lekkere lunches. Vlotte bediening.
Heb alleen gelunched, dus over diner kan ik niet oordelen.
K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zeer klantvriendelijk, had verwacht dat mijn gerecht (salade met geitenkaas) gedeeltelijk warm zou zijn, maar was toch heerlijk.
Arlene C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Menukaart mag wat uitgebreider zijn. Voor prijs-kwaliteitsverhouding vond ik de maaltijdsalade karig. Salade was goed, maar voor deze prijs had ik verwacht bijv. een mandje met brood en boter erbij. Onze serveerster (leerling) was heel aardig, zenuwachtig, maar was goed bezig. De ijskoffie is een zekere aanrader. Heerlijk!!!!
Elise Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Gezellige sfeer. Aardig en enthousiast personeel. Het is een Colour Kitchen concept restaurant, dan moet je er gewoon rekening mee houden dat het soms iets langer duurt.
S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden 11:30 geboekt om de drukte op de Strip voor te zijn, na ontvangst heeft het net wat te lang geduurd tot er opname voor een drankje gedaan werd. Het leek of dat we iets te vroeg binnen waren de voorbereidingen op de middag drukte waren nog net niet afgerond waardoor wij wat langer op het eerste drankje moesten wachten. Daar na verliep alles perfect en lekker geluncht.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden gekozen voor de sharing lunch. Deze is prima, alleen duurt het erg lang als er iets wordt aangevuld als iets op is en moet je er zelf om vragen. Dit komt niet echt professioneel over als je met klanten aan het lunchen bent. Dit lijkt me zeker een verbeterpunt, want dit heb ik al vaker gehoord.
Myrianne B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Individuele groepen staan vrij dicht bij elkaar waardoor het voor mensen die binnen komen wat lastig te zien is waar ze moeten zijn. Daarnaast is het erg rumoerig. Prima service, vriendelijk en snel.
I.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Goed gegeten. Grote salade met rundvlees was lekker.

We zijn er met een groep van 7 personen geweest aan een iets te kleine tafel, maar we konden inschuiven en daardoor was het passend. Een beetje krap, maar te doen.
M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima plek voor de lunch, dus geen kalchten Mede gasten afkomstig uit India de communicatie kon beter. Ook meer veg. keuzes
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Iedere 3 a 6 maanden komen we met een aantal pensionado's en nog werkenden uit onze vroegere afdeling bij elkaar om samen te lunchen en bij te praten.
Opnieuw genoten van jullie gezellige restaurant - het eten de koffie en de drankjes waren heerlijk.
Tot over een maand of drie!
H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was zonnig en helaas was de reservering niet mogelijk op buitenplaatsen. Dat was jammer, maar de bediening was zo vriendelijk om aan te geven wanneer er een tafel vrij kwam zodat we alsnog snel konden zitten.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Heerlijk gegeten en ook met volledig glutenvrij kunnen ze hier uitstekend overweg. Alle keren tot nu toe geen enkel probleem geweest. Vriendelijk personeel.
Wout B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Alles was super waren met scootmobielclub en voelden ons welkom en alles stond klaar bedankt ,gewedig lekker eigen gebakken appeltaart met slagroom ,en een tweede kopje koffie gratis waar maak je dat nog mee
H.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
BIj de gerechten die ons gezelschap had uitgekozen, zaten stevige boterhammen. De messen die bijgeleverd worden zijn eigenlijk niet scherp genoeg om deze boterhammen fatsoenlijk te snijden. Volgende de keer graag scherpere messen of zelfs vleesmessen om de boterhammen te snijden.
Belinda D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Prima plek, mooie aparte lokatie op eerste etage! Van te voren arrangement afspreken werkt prima. Daardoor worden wachttijden verkort.
G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
De keuze aan vegetarische gerechten was beperkt, maar de gerechten op de kaart konden zonder problemen worden aangepast.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Service with a BEAUTIFUL smile! De bediening heeft oog voor de gast, is vriendelijk en snel. Het eten was prima, netzoals de inrichting en de sfeer goed.
V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Bij reservering was ons niet verteld dat de keuken van het restaurant om 19.30 sloot. Bij aankomst vertelde men ons dat we geen 3 gangen meer konden eten, omdat we dat niet konden halen. Ook waren diverse dingen van de kaart al op. Best genant als je zakelijke gasten bij je hebt...
Eddie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima lokatie voor een drankje en een borrel. De emmer met drankjes stond al klaar toen bij binnenkwamen! Goede service en vriendelijk personeel.