The Colour Kitchen Eindhoven

High Tech Campus 1 5656 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Restaurant The Colour Kitchen Eindhoven is een professioneel horeca-concept met een groot maatschappelijk hart. Ze willen samen het verschil maken door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben en zoeken naar een nieuwe kans, te helpen.

The Colour Kitchen leidt een diversiteit aan mensen op tot horecaprofessionals.De diversiteit die de wereldse keuken te bieden heeft, alsook de klassieke invloeden van het opleidingsprogramma zijn dan ook duidelijk terug te vinden in de menukaart.

Kom dus nu genieten van een heerlijke lunch of diner bij The Colour Kitchen in Eindhoven!

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Altijd fijnom in het grand cafe te zijn, de service is altijd vriendelijk en open. Snelle service en de keuze zijn niet te uitgebreid wat goed is want dn maakt men sneller een keuze ;-)
Stephan P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Wij waren bij The Colour Kitchen voor een zakelijke lunch. De tafels waren prima en overzichtelijk ingedekt en we konden direct aanschuiven. Bedienen ging snel en als er iets op was werd dit direct gevraagd en ongevraagd aangevuld.
Mayke A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Daar de Lounge volgeboekt was heeft men voor The Colour Kitchen gekozen. Jammer dat het erg rumoerig is. Vanwege het rumoer gaat voorkeur uit naar The Lounge.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Prima Ceasar-salade met een vlotte bediening die zich niet van de wijs laat brengen! Ontvangst was hartelijk en gemeend.
Lut A.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Er was een vlotte bediening, de serveersters waren vriendelijk. Het eten was naar wens. Binnen het uur waren we gegeten, wat ook de bedoeling was.
B.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Vriendelijke en attente bediening, in een sfeervolle ruimte met veel publiek en daardoor levendig qua geluid, dat echter niet storend is. De keuze qua gerechten zou wat mij betreft iets ruimer mogen. Bovendien vond ik de hoeveelheid sla in mijn Ceasar Salad wel wat buiten proportie; ik zou wat meer andere ingredienten verwachten.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
We waren met een groep van 35 personen, er was ook live muziek. Daarom dus rumoerig. Maar het was erg gezellig en het eten was lekker. Jullie mensen zijn goed op elkaar ingespeeld. Complimeten!
H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima eten, erg aardige bediening en lekker bier. In het begin even moeten wachten, maar tijdens het eten waren de wachttijden prima
V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Lekkere lunch in prima tempo geserveerd! Gezellige sfeer. Voldoende keuze op de kaart om voor ieder iets wils te vinden.
F.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Lekkere lunches. Vlotte bediening.
Heb alleen gelunched, dus over diner kan ik niet oordelen.
K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Zeer klantvriendelijk, had verwacht dat mijn gerecht (salade met geitenkaas) gedeeltelijk warm zou zijn, maar was toch heerlijk.
Arlene C.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Menukaart mag wat uitgebreider zijn. Voor prijs-kwaliteitsverhouding vond ik de maaltijdsalade karig. Salade was goed, maar voor deze prijs had ik verwacht bijv. een mandje met brood en boter erbij. Onze serveerster (leerling) was heel aardig, zenuwachtig, maar was goed bezig. De ijskoffie is een zekere aanrader. Heerlijk!!!!
Elise Z.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Gezellige sfeer. Aardig en enthousiast personeel. Het is een Colour Kitchen concept restaurant, dan moet je er gewoon rekening mee houden dat het soms iets langer duurt.
S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden 11:30 geboekt om de drukte op de Strip voor te zijn, na ontvangst heeft het net wat te lang geduurd tot er opname voor een drankje gedaan werd. Het leek of dat we iets te vroeg binnen waren de voorbereidingen op de middag drukte waren nog net niet afgerond waardoor wij wat langer op het eerste drankje moesten wachten. Daar na verliep alles perfect en lekker geluncht.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2018
We hadden gekozen voor de sharing lunch. Deze is prima, alleen duurt het erg lang als er iets wordt aangevuld als iets op is en moet je er zelf om vragen. Dit komt niet echt professioneel over als je met klanten aan het lunchen bent. Dit lijkt me zeker een verbeterpunt, want dit heb ik al vaker gehoord.
Myrianne B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Individuele groepen staan vrij dicht bij elkaar waardoor het voor mensen die binnen komen wat lastig te zien is waar ze moeten zijn. Daarnaast is het erg rumoerig. Prima service, vriendelijk en snel.
I.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Goed gegeten. Grote salade met rundvlees was lekker.

We zijn er met een groep van 7 personen geweest aan een iets te kleine tafel, maar we konden inschuiven en daardoor was het passend. Een beetje krap, maar te doen.
M.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prima plek voor de lunch, dus geen kalchten Mede gasten afkomstig uit India de communicatie kon beter. Ook meer veg. keuzes
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Iedere 3 a 6 maanden komen we met een aantal pensionado's en nog werkenden uit onze vroegere afdeling bij elkaar om samen te lunchen en bij te praten.
Opnieuw genoten van jullie gezellige restaurant - het eten de koffie en de drankjes waren heerlijk.
Tot over een maand of drie!
H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het was zonnig en helaas was de reservering niet mogelijk op buitenplaatsen. Dat was jammer, maar de bediening was zo vriendelijk om aan te geven wanneer er een tafel vrij kwam zodat we alsnog snel konden zitten.