The Colour Kitchen Eindhoven

High Tech Campus 1 5656 Eindhoven Nederland Kaart

Over het restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Restaurant The Colour Kitchen Eindhoven is een professioneel horeca-concept met een groot maatschappelijk hart. Ze willen samen het verschil maken door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben en zoeken naar een nieuwe kans, te helpen.

The Colour Kitchen leidt een diversiteit aan mensen op tot horecaprofessionals.De diversiteit die de wereldse keuken te bieden heeft, alsook de klassieke invloeden van het opleidingsprogramma zijn dan ook duidelijk terug te vinden in de menukaart.

Kom dus nu genieten van een heerlijke lunch of diner bij The Colour Kitchen in Eindhoven!

Meer informatie over restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Jouw recensie over het restaurant The Colour Kitchen Eindhoven

Eddie B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima lokatie voor een drankje en een borrel. De emmer met drankjes stond al klaar toen bij binnenkwamen! Goede service en vriendelijk personeel.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Mijn complimenten aan het vriendelijke en bekwame personeel.
Snelle en 'eerlijke' bediening met een goed gevoel voor hoe ik benaderd wil worden: open, zonder franje
V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Leuke en goede plek voor een lunch, de kwaliteit van het eten kan iets beter, de bestelde burger was vrij droog en de kipspies idem dito. De soep van de dag was erg lekker, de koffie top en de bediening snel en vriendelijk!
S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Bediening netjes. Zakelijk gezien mag omgang nog iets professioneler. Kort en doelgericht. gerechten na elkaar serveren en niet bijna gelijktijdig.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Prima locatie voor een zakelijk meeting in de omgeving van Eindhoven. makkelijk bereikbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Kimberley V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Een half uur voor dat wij zouden komen lunchen met een zakelijke groep bleek dat onze hoofdgast verlaat zou zijn en wij maar een korte periode zouden kunnen lunchen. Ik kwam dan ook vragen of ik de broodjes mee mocht nemen naar de locatie waar wij zaten en dit was geen probleem. Ze hebben de broodjes voor mij ingepakt en binnen 20/30 min kon ik de broodjes meenemen en hadden we alsnog een fijne lunch gehad.
GeertOss .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Jammer dat het zo druk was met borrels en dat afstand eters - borrelaars zo klein is. Verder was het weer OK en waren de gerechten snel en goed klaar en weer heerlijk.