The Coast Beach House

Molenslag 10 2681 VP Monster Nederland Kaart

Over het restaurant The Coast Beach House

Bij The Coast Beach House in Monster is het genieten van bekende classics, dagverse producten en pure gerechten. Er staat voor ieder wat wils op het menu.

The Coast is te vinden op één van de mooiste stranden van Nederland en biedt u een prachtig panorama-uitzicht over het strand van Kijkduin tot Hoek van Holland. Het Monsterse strand is precies zoals een strand moet zijn. Weids, rustig en ruig. Geen aaneenschakeling van strandtenten, hooguit een enkele club.

EVENTS
Natuurlijk kunt u ook terecht voor al uw events; van verjaardagsfeesten tot familiereünies en van zakelijke meetings tot bruiloften.

PARKEREN
Op twee minuten loopafstand bevindt zich een parkeerlocatie met circa 1000 parkeerplaatsen. Genoeg plek dus!

HELE JAAR GEOPEND
The Coast is heel het jaar rond open. Zomer, lente, winter en herfst.

TERRAS
Wilt u gezellig langskomen bij The Coast beach house? Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant BINNEN, voor het terras van The Coast reserveren wij geen tafels.

Meer informatie over restaurant The Coast Beach House

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Coast Beach House

Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Niet de goedkoopste, maar man man man wat wordt daar lekker gekookt! Unieke ambiance en professioneel personeel. AANRADER!
jj.nicolai1 .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
We komen wel vaker in The Coast en het bevalt ons hier prima.
Het uitzicht op het strand , de zee, de kustlijn is meestal -afhankelijk baan het weer- prachtig.
TIP:
Wandelen over de Zandmotor of fietsen over het fietspad vanuit Den Haag langs Kijkduin en daarna een pitstop in the Coast.
Advies:
Misschien zou er hier en daar een plekje in het restaurant gecreëerd kunen worden met wat minder last van het geroezemoes en wat meer privacy.
Ellen S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
The Coast is een prachtige plek aan het strand bij Monster.
We hadden vanaf onze tafel een prachtig uitzicht op zee.
De bediening is uiterst servicegericht en heel vriendelijk
Het eten was teleurstellend, de hamburgers echt niet lekker en van slechte kwaliteit en dat voor een prijs van ong. 15 euro!!
De zalm en roodbaarsfilet waren heel vlak van smaak.
Het was allemaal wat grof van smaak en te duur voor wat je er voor kreeg. Een jaar geleden was de kwaliteit beslist beter, jammer
Addy F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Mira V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vooraf gereserveerd voor een vergadering met slechts 5 personen. Keuze uit vele opties en er werd goed meegedacht.
Bij binnenkomst was er de optie om in het restaurant te zitten, of een rustiger plek. Erg genoten van het heerlijke eten.
Anne P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Gezellige tent,leuke spontane bediening,lekker eten ,leuk voor feestjes maar ook om zo na wandeling lekker even bijkomen.ook als je alleen bent.aanrader!
Piet .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Verjaardag gevierd met ongeveer 75 personen in leeftijd variërend van 1 tot bijna 90 jaar. Geborreld en een uitgebreid buffet gebruikt. Zeer tevreden over de locatie, de bediening en de kwaliteit van het buffet. Voor herhaling vatbaar.
Ernst D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Na een heerlijke wandeling met 8 vrienden en vriendinnen over de Zandmotor, gezellig en lekker geluncht in The Coast. Onze tafel stond al voor ons klaar. We komen zeker nog eens terug!
Shirley V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Top restaurant
V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
sorry voor de verwarring van mijn kant.
was voor mij niet duidelijk dat als ik om 11 uur reserveer dat dat dan nog ontbijt was.
Maar het werd heel flexibel omgezet.

dank daarvoor.
W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
De gerechten zijn smakelijk, mooi opgemaakt op leuk serviesgoed .
Uitermate vriendelijke bediening en een gezellige ambiance.
G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het eten is lekker. De bediening is wisselend qat gastvriendelijkheid betreft. Om 21 uur wordt de boel al opgeruimd, en de vloer en wc's gedweild. Dit is niet gastvrij. Je hebt het idee dat je de tent uitgekeken wordt. Dit is ons al vaker voorgekomen als we een kopje koffie komen doen. Er wordt dan gevraagd of we nog meer willen drinken, anders kunnen ze de apparaten schoonmaken. Jammer, zo jaag je mensen de tent uit.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heel leuk ontvangen door een van de heren...Mijn zoon werd 10 en kreeg leuke attenties tevens was deze meneer goed op de hoogte van wat ik in de reservering had gezet nl.pijnboompittenallergie van mijn andere zoon...ook bij weggaan kreeg ik keurig mijn jas aangegeven al met al een heel geslaagd avondje!bedankt!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prima eten, heerlijk, maar wel aan de dure kant, naar verhouding.
Minpunt: geen groenten bij de satéschotel. Niet meer van deze tijd.
bernadetmgm .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijke locatie, vriendelijk en service-gericht personeel. Sfeervolle (kerst)decoraties. Zo blij dat dit strandrestaurant het hele jaar open is!
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Met onze familie (20pers.) hebben we op 23 nov. het verrassingsmenu gekozen. Heel goed verzorgd, alleen was het charmanter geweest om aan diegenen die vlees voor het hoofdgerecht hadden gekozen te vragen hoe zij de biefstuk wensten. Naar wat ik gehoord heb, en dat kan ik uit eigen smaak bevestigen, was de biefstuk nogal rauw en voor sommigen moeilijk te kauwen. Het had malser mogen zijn. Tevens werd er geen bijgerecht zoals bv frites aangeboden. We (meest westlanders) moesten dat zelf bijbestellen, jammer. Namens de familie, A.Wubben-Huijbers
Lucia L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Warme ontvangst na klein wandelingetje door de duinen. Prijs-kwaliteitsverhouding voor het familieverjaardagsdiner met alles er op en er aan was goed. Aanrader!
marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Mooie strandtent met goede sfeer. Prijs/ kwaliteit wat uit verhouding. Broodje geitenkaas is zeer karig
voor de prijs van bijna 10 euro.
Ben G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Dag vergaderd met ons team in The Coast. Prachtige locatie. Ruimte wordt afgesloten van de rest. Is niet geluiddicht, maar was heel goed te doen. Gebruik kunnen maken van LCD scherm en flipover. Lunch was prima verzorgd net als thee, koffie en water wat de hele dag door aangevuld werd. Na de lunch lekker uitwaaien op het strand, daarna weer verder vergaderen. Afsluiten met een borrel en hapjes is uiteraard ook zeer goed te doen.
Kortom: aanrader!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en en er was hele goede bediening! Prachtig uitzicht. Voor herhaling vatbaar, dus tot de volgende keer.