The Coast Beach House

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,5
Herman P.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ik ben hier vele keren geweest met wisselende ervaringen. De locatie en ligging is magnifiek. Ook de inrichting vind ik heel behoorlijk.
Ik vind de klantgerichtheid matig. Je wordt aangespoord op tijd klaar te zijn want de keuken ga in het naseizoen stipt om 2030 u dicht. Kan ik enigszins begrijpen.
De menukaart is aantrekkelijk maar de voorlaatste keren was de maaltijd niet op de gewenste temperatuur meer, lauw warm.
Nog vervelender is dat het restaurant op onverwachte en niet aangekondigde momenten is gesloten vanwege een besloten feest. Omdat er in directe omgeving in het naseizoen weinig alternatieven zijn behoudens een Chinees en snackbar vind je dan letterlijk de hond in de pot.
Roger P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk weer en natuurlijk op het loungeterras. In het zonnetje genieten van een lekkere lunch bestaande uit toastbrood met rundvleeskroketten en een stokje tonijn. Goed geserveerd gewoon maar lekker eerlijk eten. Prima prijs/kwaliteitverhouding.
Annelieke H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Wat een prachtige strandtent! Je zit echt fantastisch op het terras. We waren er op een van de mooiste dagen van deze zomer en het was dan ook ontzettend druk. Wat opzich te verwachten viel gezien de weersvoorspellingen.

Het leek echter alsof ze er bij The Coast niet helemaal op berekend waren. We moesten zelf maar op zoek naar een plekje, wat voor ons redelijk frustrerend was maar voor de gasten die nog zaten te eten waarschijnlijk nog veel frustrerender. Er liepen talloze mensen op het terras rond die bijna het eten van de borden keken. Toen we vroegen of we binnen mochten wachten (waar heel veel plek was), werd gemeld dat dat niet mocht, die mensen hadden tenslotten lang geleden al gereserveerd dus die mochten in alle rust binnen eten. Uiteindelijk hadden we een plekje bemachtigd en zaten heerlijk in het zonnetje met zijn zessen.

Toen ging het mis, we moesten ontzettend lang wachten op onze drankjes en ons eten. We moesten ontzettend veel moeite doen om de aandacht van de bediening te trekken. Bij het uitserveren van zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht hebben we gevraagd of we wat drinken konden bestellen. Dat kon niet bij die meiden, maar ze zouden iemand anders roepen. Na 2 uur zonder drankje te hebben gezeten zijn we er wat van gaan zeggen. Het was op dat moment nog 28 graden, en dan wil je echt wel wat drinken. Toen we er eenmaal wat van gezegd hadden en iemand anders ons kwam helpen viel bijna het halve terras de bediening aan om ook een bestelling te plaatsen/eindelijk te kunnen betalen.

Het eten is prima! We hadden bijna allemaal een hamburger en die was top.

Ik begrijp echt dat het al de hele dag heel warm was, en dat het ontzettend druk was op het terras, maar daar kan je op inspelen door meer bediening in te zetten. Dat leek in dit geval niet gebeurd te zijn. Zonde, wat het is een prachtige tent met goed eten. Ik zou er dus graag nog een keer heen gaan, maar dan op een wat minder drukke dag.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Deze strandtent probeert door zijn "luxere" uitstraling zich te onderscheiden van anderen en dat lukt. Fris en hip decor. Personeel volop aanwezig en vriendelijk. Alleen jammer dat het wat chaotisch is. Het was goed vol en er waren te weinig menukaarten in omloop. Daardoor wat langer moeten wachten om te kunnen bestellen. Er is voldoende keuze en de gerechten smaken lekker. Jammer dat mijn clubsandwich wat matig belegd was (doe ook wat kip of salade op het bovenste brood, alleen 1 plakje tomaat en bacon is best karig). Klein detail. Prijs/kwaliteitsverhouding is prima.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Erg mooi restaurant op het strand. Vriendelijke bediening. Prijzen van de gerechten aan de hoge kant voor de kwaliteit. Voorgerechten kwamen dusdanig snel dat je je kan afvragen of ze vers klaargemaakt zijn. Kale carpaccio. Matig bereide gamba's. Hoofdgerechten: hamburger, saté, kabeljauw waren prima, maar niet bijzonder.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Heerlijk gegeten bij The Coast. Winderige avond met wat regen waardoor je je echt in de natuur waant als je naar buiten kijkt. Gezellige en moderne inrichting met lekkere kuipstoelen om comfortabel te tafelen. Een prima witte huiswijn Sauvignon Blanc vergezelde de vis van de dag: een grote moot super verse zeewolf die uitstekend gegaard was en opgediend werd met wat gewokte peulen en geschaafde gedroogde aubergine. Prettige bediening. Zeker een plek om weer naar terug te gaan!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Met een 2 Franse gasten op dinsdagavond bij een vliegende storm (buiten) gereserveerd. Wij waren de enige gasten op deze koude dinsdagavond. Desondanks was het gezellig warm binnen en maakte de service er een feest van.
Het dagmenu besteld: Tarbot filet met een mooie fles Chianti erbij. Het was heerlijk en knapperig. Lekkere verse groenten en grote frieten erbij. Koffie met Dolce toe. Alles klopte.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
In verband met het huwelijk van mijn zus was de tent afgehuurd.
Echt heerlijke salades hier. BBQ was ook prima. Medelijden met de kok die de non stop rook in zijn ogen kreeg. Professionele en uiterst vriendelijke bediening. Dit is een goede keus geweest. Tent is heel mooi opgeknapt.
KevinH .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Hier voor de tweede keer voor het diner gaan eten. We zijn wel vaker voor de lunch geweest.

Het nieuwe strandpaviljoen ziet er mooi en industrieel uit met smaakvolle inrichting. Het eten is een aanrader. Wij bestelden kalfssucade (Een stuk in zijn geheel gegaard en met een lepel uit elkaar te halen zo mals) en Hertenbiefstuk (mooi rosé gebakken, een heerlijke jus). Beide gerechten werden vergezeld door heerlijke frieten en mooie beetgare groenten. Daarbij waren de borden opgemaakt als kleine kunstwerkjes. Een lust voor het oog en ook voor de maag. Goede sfeer, mooi decor en echt heerlijk eten.

Maar hier eindigt het goede deel van mijn verhaal. Wij hadden uit voorzorg gereserveerd en toen wij bij binnenkomst door iemand van het personeel naar onze tafel gewezen werden, stond daar een collega met de opmerking dat de betreffende tafel gereserveerd was (dat klopte ook, voor ons). Dit bepaalde direct de sfeer van de avond, aangezien deze meneer ook had kunnen beginnen met goedenavond... Het personeel is verder niet onvriendelijk, maar straalt ook geen toewijding uit.

Na het voorgerecht (broodplankje) moesten wij blijkbaar zelf aangeven dat het hoofdgerecht door kon komen en na de eerste drankjes werd er blijkbaar verlangd dat je hier vervolgens zelf naar vraagt. Zoals gezegd was het hoofdgerecht voortreffelijk. Na het hoofdgerecht gegeten te hebben bleven wij vrij lang met lege borden voor ons zitten. Deze werden pas opgehaald, nadat wij alles zelf maar opgestapeld hadden.

Ja er is tussendoor iemand langsgekomen om te vragen of alles smaakte, maar verder ook niets.
Mijn conclusie is dat The Coast een bepaalde exclusiviteit uit wil stralen. Dit lukt zeer zeker met het decor en vooral met het eten dat uit de keuken komt. Het is alleen een gemiste kans met de bediening. Het restaurant was nog niet voor de helft gevuld, maar het bedienend personeel had het drukker met elkaar dan met zijn gasten. De meneer die ons bediende had ook weinig awareness van wat er in de zaak allemaal speelde.

Heel jammer, dit zijn wij niet gewend van The Coast.