The Coast Beach House

Molenslag 10 2681 VP Monster Nederland Kaart

Over het restaurant The Coast Beach House

Bij The Coast Beach House in Monster is het genieten van bekende classics, dagverse producten en pure gerechten. Er staat voor ieder wat wils op het menu.

The Coast is te vinden op één van de mooiste stranden van Nederland en biedt u een prachtig panorama-uitzicht over het strand van Kijkduin tot Hoek van Holland. Het Monsterse strand is precies zoals een strand moet zijn. Weids, rustig en ruig. Geen aaneenschakeling van strandtenten, hooguit een enkele club.

EVENTS
Natuurlijk kunt u ook terecht voor al uw events; van verjaardagsfeesten tot familiereünies en van zakelijke meetings tot bruiloften.

PARKEREN
Op twee minuten loopafstand bevindt zich een parkeerlocatie met circa 1000 parkeerplaatsen. Genoeg plek dus!

HELE JAAR GEOPEND
The Coast is heel het jaar rond open. Zomer, lente, winter en herfst.

TERRAS
Wilt u gezellig langskomen bij The Coast beach house? Het is alleen mogelijk een tafel te reserveren voor het restaurant BINNEN, voor het terras van The Coast reserveren wij geen tafels.

Meer informatie over restaurant The Coast Beach House

Zondag vanaf 10:00 - 20.30 uur

Jouw recensie over het restaurant The Coast Beach House

N. V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Aanrader voor meer dan een portie bitterballen. Prima locatie, attent en vriendelijk personeel, gerechten verzorgd opgediend, enige punt van aandacht is de bereikbaarheid voor mensen die minder goed ter been zijn!
Kortom Wij zullen graag nog eens aanschuiven, en het anderen ook zeker aanraden
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijke avond ,genoten van een uitstekende maaltijd onder het genot van een glas wijn. uitstekende bediening in het juiste tempo waardoor we een avondvullend programma hadden.
K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
wij zijn zeer tevreden was erg gezellig het eten lekker .goede wijn .Wij kregen waar voor ons geld.wij en onze vrienden zullen zeker terugkomen.
Roxanne D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Fijne ambiance, keurige en vriendelijke bediening. Wij denken erover na om hier onze bruiloft te vieren.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Genoten van een heerlijk diner. Was echt top! Mijn partner heeft allergenen voor ei en melk en daar hebben ze goed rekening mee gehouden. Een klein verbeterpuntje: we moesten zelf om de kaart vragen, terwijl we gereserveerd hadden.
D L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Leuke locatie, lekker geluncht. Prima gevuld broodje, attente bediening. Per stijle trap bereikbaar, dus lastig als je slecht ter been bent.
V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Heel mooie locatie, prima gegeten, attente medewerkers. De avond verliep heel soepel. Het is een gezellige plek om te eten in een mooi levendig restaurant. Het keuzemenu van de chef is ons prima bevallen.
Maria L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Heerlijk gegeten samen met mijn broertje !
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat een geweldige locatie????
Ik en mijn familie hebben genoten zowel van het eten, de service en de entourage, het heeft mijn dag tot een onvergetelijke dag gemaakt!
Bedankt keuken en ander personeel!
Ik zal jullie bij iedereen aanbevelen, het was top!
Mvg Marja Luijkx
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Heel gezellig en heerlijk gegeten met mijn collega's !
Mooie ambiance en vriendelijke bediening.
Eten is van goede kwaliteit en wordt smaakvol opgediend.
H.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Hele leuke strandtent waar het eten kwalitatief uitstekend is. We hadden de mazzel dat we lekker buiten konden zitten dus het was genieten met een grote G. Aanrader!
Hans En Elly V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
We hebben genoten van het surprise menu. Helaas waren de stoomgroenten veel te rauw en kregen we een nieuw schaaltje maar toen was de helft van het gerecht al op. Ook hebben wij extra aardappelen bij moeten bestellen waar wij extra voor moesten betalen. Dit vindt ik er gewoon bij horen. De porties waren voor ons klein zat.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Zoals altijd weer een fijne bediening, goed wijn en lekker eten. De entourage is geweldig, genieten van de ondergaande zon...wat wil je nog meer.
Cobi S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Gezien de unieke lokatie, ambience, inrichting en vriendelijk personeel geheel niet duur. Ik was heel tevreden, zo run je n horecabedrijf.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
De voorgerechten: soep (flauw) en zalmduo (erg karig). De hoofdgerechten: bavet (erg lekker) en hamburger (flauw).
Wisselend dus, maar over-all te duur voor wat we kregen.
Desiree V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bediening is altijd goed bij The Coast. Vriendelijk en professioneel. Weer heerlijk gegeten. De porties zijn erg groot en er is veel keus op de kaart.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima gegeten. Precies goed. Fijne bediening. Mooie locatie.
K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Er werd een verjaardag gevierd in een aparte ruimte maar met een open verbinding met het restaurant gedeelte.

Hierdoor was het erg rumoerig. Zodra je bord leeg was werd het opgehaald en binnen de kortste tijd stond het volgende gerecht op tafel. € 113,75 best wel prijzig voor een voor - hoofd- en nagerecht, 3 cola en 2 water.
Vriendelijk personeel.
Alexander T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Wij drinken er regelmatig een biertje of koffie na een strandwandeling; ook wel eens een lunch of een hapje tegen de avond bij zonsondergang. Dan is het een schitterende plek.
Vandaag hebben we er geluncht. Dat was teleurstellend. Veel te dikke "hompen" brood met te harde korst en met beleg wat er mee door kon. Opvallend was dat bij het reclameren bleek dat de dames van de bediening, die prima hun werk deden, lieten merken dat deze klacht bekend was, maar kennelijk niet echt tot de keuken wilde doordringen. De prijs van deze lunch was overigens, gelet op de kwaliteit, fors te noemen. Nogmaals , een teleurstellende ervaring.