The Coach House Inn

7,1
Voordelig
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Als buurtbewoner kom Ik hier regelmatig voor een lekker biertje of een dinner. Het is nog een ouderwetse Haarlemse zaak met honderden dingen aan de muur en zelfs boekenkasten. Een gezellige rommelboel. Hans kookt heerlijk en in grote porties.. Eenvoudig en gezellig.
Tamar S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een slechte ervaring heb ik hier op gedaan! Gegeten met 2 personen op zaterdagavond. Gedateerde, maar op zich aardige tent met kleine kaart. Juist dit soort kleinere zaken trekken mij omdat prijs/kwaliteit eten vaak prima is! Voorgerecht: brood met kruidenboter en tapenade, als hoofdgerecht bestelden wij burritos met kip. Tent stroomde gezellig vol en na ruim 45 min kwam kok/eigenaar(?) op ons af: ons bonnetje zou er niet zijn en ons gerecht was daarmee nog niet gemaakt!? Vanwege gepland bezoek aan voorstelling die avond kon gewenste gerecht niet meer gemaakt worden en kon hij wel kipsaté maken. Die was er zeer snel (voorgegaarde satés slechts opgewarmd?) en hebben wij haastig opgegeten. Serveerster en kok konden drukte duidelijk niet aan en in de niet volle tent werden bezoekers zelfs weggestuurd! De limit: bij afrekenen overlegde de serveerster (hoorbaar voor ons!) met kok of zij compensatie kon treffen op onze rekening en hij antwoordde 'nee'! Het was dat wij nu echt onze voorstelling moesten halen en geen tijd hadden om hier een punt van te maken...! Niet voor herhaling vatbaar. Bah.
Bierda .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Net als thuis, heerlijk! Zelden zoiets moois meegemaakt! Schnitzel was erg goed, biefstuk lekker mals en genoeg mayo op tafel.
Harmen V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We stonden versteld hoe snel en vriendelijk de service was. De gastheer was heel hartelijk en we kregen gratis broodjes vooraf en slagroomsoesjes achteraf. Ook was de beste man steeds grappen aan het maken. Al met al topservice.

Het eten was heerlijk en de hoeveelheid was keurig. Er waren ook allerlei fijne biertjes op de tap. Wij hebben fantastisch gedineerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Colm C.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Echt vreselijk!
Nu twee keer geweest en beide keren viel het botte gedrag, van wat geloof ik de eigenaar is, ons zeer tegen. In onze aanwezigheid werd negatief over gasten gepraat, die net waren vertrokken. De man lucht luidkeels zijn hart over de ontwikkelingen van de laatste jaren; in de buurt zijn een aantal goed lopende horecagelegenheden geopend en daar heeft hij zware kritiek op. Leuk voor de sfeer als je even gezellig ergens wat gaat drinken! De wijn - Afrikaanse, dus daarmee kan niks mis zijn zou je denken - was niet lekker en stond misschien al wat te lang open? De hele gelegenheid maakt een wat ranzige indruk. Wij hebben er in elk geval niks te eten durven bestellen. We hebben na de eerste negatieve indruk een faire herkansing gegeven. Helaas tevergeefs.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
In een gemoedelijke sfeer heerlijk sate trio (kip, varkenshaas en biefstuk) gegeten. Het restaurant ziet er een beetje gedateerd uit. De bediening viel een beetje tegen. Zelf bestek uitdelen en juiste gerechten bij de personen neerzetten. Maar het eten was prima.