The Clipper

Dinsdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:30
Zondag Gesloten

Indochamp .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Bijzonder vriendelijke en vrolijke bediening, zelfs een beetje sexy. Moeder en dochter naar ik begreep. Voortreffelijk gegeten; hele malse lamskoteletten. Prijs-kwaliteitverhouding goed. Royale porties. Sfeervolle ambiance. Een aanrader. Hopelijk een volgende keer, bij mooier weer, op het levendige terras zitten. We hebben een super gezellige avond gehad.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met z'n vieren, vooraf carpaccio en tomatensoep als hoofdgerecht heerlijke ribeye en pasta zeker een aanrader de bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeker gauw terug
Paul .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Kleine brasserie met terras op een niet zo mooie plek. Het eten, de bediening en de ambiance maken dat allemaal goed. Ze hebben een compacte kaart, maar vraag ook naar wat er buiten de kaart voor lekkers is. De citroen-crème-brule is geweldig.