The Clay Oven

Herenstraat 87A 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant The Clay Oven

Indiase delicatessen

Welkom in deze voortreffelijke Indiase eetgelegenheid. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en zal je de rest van de avond niet meer uit het oog verliezen. Hier word je op je wenken bediend en worden fantastische Indiase klassiekers bij jou op tafel getoverd. Een eetervaring die je niet mag missen als je in Rijswijk bent!

Meer informatie over restaurant The Clay Oven

Jouw recensie over het restaurant The Clay Oven

• Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tweede keer dat ik hier eet met vrienden. Ik ben tevreden, ik kom nog wel een keer terug.
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De eerste keer in dit Indiase restaurant is een succes geweest. Mijn reservering liep via IENS, maar dat was niet zo duidelijk overgekomen. We werden echter hartelijk ontvangen en konden zelf een tafel met zeer comfortabele stoelen uitzoeken. Een fris en schoon ogend interieur met Indiase accenten. De menukaart toont een keur aan Indiase specialiteiten, wat het kiezen erg moeilijk maakt. Je zou àlles wel willen proeven ! In het restaurant hangt ook een verrukkelijke geur van kruiden en specerijen. We hebben gekozen als voorgerecht voor de linzensoep en de uienbeignets. Beide heel smaakvol. Als hoofdgerecht hebben we genoten van de Chicken Tika Massala, Garlic Nan en geurige rijst. De gerechten waren werkelijk voortreffelijk bereid. Als nagerecht kozen we de combinatie van Kheer en Khulfi, een onverwachte explosie van fijne kruiden, heel apart voor een dessert. Toelichting bij de gerechten was uitstekend. De bediening heel attent. We komen hier zeker terug om de overige heerlijkheden te proberen.
Seneca V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten was echt heerlijk! Sfeer is gezellig alleen bij de deur zitten is niet prettig ivm tocht.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Weer lekker gegeten bij de Clay Oven. We gingen voor het menu Royal en alle gerechten smaakten goed. De bediening is altijd heel vriendelijk en prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. We komen zeker weer een keer terug!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Afgelopen zondag voor het eerst gegeten in The Clay Oven. Wij zijn hier naar toe gegaan nav de goede recensies. Het was echt heerlijk en wij komen ook zeker nog een keer terug!
wouters123 Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer goed eten. Vriendelijk personeel en goede service. Een aanrader.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Jammer dat we geen menu mochten kiezen. Mijn zus had graag het royal menu gehad en ik het vegetarische. Dit verzocht aan de bediening, die dit moest gaan overleggen. Bij terugkomst vertelde ze dat op de kaart staat dat een menu voor 2 personen is. Ja, wij kunnen ook lezen, maar mijn zus wilde vlees en ik ben vegetarier. Wij waren hier vrijdag om 6 uur, er waren verder geen klanten, dus iets meer inschikkelijkheid had fijn geweest. Daarna hebben we elk 3 gangen besteld en waren dus vrij duur uit. De kwaliteit van het eten was goed, maar aan het begin van de avond waren we bijna weggelopen.
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer goed Restaurant! De gerechten zijn uitstekend, de bediening gastvrij en gezellig....wat wil je nog meer?!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving, zeer zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Het was heerlijk Indiaas eten, goede prijs, vriendelijke bediening. Kom er graag terug.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Lekker eten, vriendelijke bediening en een goede prijs.
Emveebee _.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Laatst weer eens bij Clay oven gaan eten. Keurige inrichting en bediening is attent. Eten is van goede kwaliteit en staat binnen mum van tijd op tafel. Niet het voordeligste adres om Indiaas te eten.
Al met al goed gegeten maar het miste de betovering van de maanden na de opening.
Matthijs D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met 19 personen gegeten op zateedagavond. Lekkere authentieke afeisselende smaak aan gerechten. Hoeveelheidmruim voldoende . Mooie aparte ruimte boven voor groepen.
N D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op een vrijdag langs geweest. Erg rustig. Kleine porties. Flauw en niet een tiki massala smaak. 3x een drankje gehad, kwamen niet vaker langs. Bediening onervaren.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was heel lekker en heel gezellig. Van sommige gerechten mochten de porties wel iets groter zijn (sla en vis). Maar in totaal met een voldaan en heel tevreden gevoel van tafel gegaan.
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
The Clay Oven zit in een mooi pand en is heel netjes ingericht. Je kan er erg gezellig zitten. De tandoori-kip was goed gegaard en lekker gekruid. Hoofdgerecht Biryani met kip was goed op smaak. Groenten die je erbij krijgt, vond ik niet zo lekker, aardappelen zou er lekker in zijn. Als toetje Kheer, smaak ook prima. Alleen vond ik de Kheer te dik. Vriendelijk personeel.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Samen met mijn vriend heb ik hier afgelopen weekend gegeten. Het was erg druk, maar gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons. We gingen voor het Royal menu. Alles smaakte erg goed en er zat voldoende tijd (maar niet teveel) tussen de gangen. Ik was vooral fan van de lams curry, de linzensoep en de kip tika masala. Toetjes vind ik bij Indiaase restaurants eigenlijk nooit bijzonder, zo ook hier. Bediening was erg vriendelijk en netjes en de drankjes smaakten ook prima. Wij komen hier zeker terug!
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vlak na de opening hier al eens gegeten en nu benieuwd hoe het gaat. We waren hier met meerdere personen en daarom meerdere verschillende gerechten besteld wat een goed beeld geeft. In het algemeen zijn de gerechten goed op smaak, niet alle gerechten waren echt goed op temperatuur en in sommige gerechten was de kip te droog. Mijn advies is om in plaats van kipfilet kippendij te gebruiken. Dit is echt veel zachter en smakelijker. Het restaurant zat echt goed vol en bij de ingang zit je te dicht op elkaar wat jammer is. De bediening was maar met 2 personen wat echt te weinig was waarbij het vrouwelijke personeelslid totaal niet geïnteresseerd was in de gasten. Totaal geen interactie en vragen of het gesmaakt had. We zijn een illusie armer. Jammer.
Just-Fan .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
The Clay Oven, we zijn het restaurant maar eens gaan bezoeken na de voorgaande lovende recensies. We zijn hartelijk ontvangen door de eigenaar en konden zelf een mooi plekje uitzoeken. Het restaurant oogt modern en schoon, dat wil namelijk nog wel eens anders zijn bij soortgelijke restaurants. Goed begin dus. Vooraf kregen we een soort van lekker lichte grote chip met een muntsaus en een salade, wat lekker fris en smaakvol was. Het menu biedt een groot scala aan Indiase gerechten, van mild, medium tot zeer pittig gekruid. Voor ieder wat wils dus. Na een blik op de menukaart koos mijn vriendin vooraf voor de chicken caat (kipt tikka met salade) en ik de boti kabab (lams filet stukjes uit de tandoor). Naast een mooie gebalanceerde kruidige smaak viel vooral de garing van het vlees bij beide gerechten positief op. Uitstekend! Qua hoofdgerecht ging mijn partner voor de Butter Masala Chicken en ikzelf voor de Chicken Vindaloo. We kunnen er kort over zijn, hier wordt gewoon ontzettend lekker gekookt! De Butter Chicken was mals, romig, mooi uitgebalanceerd qua kruiden, de garing perfect. De Chicken Vindaloo is geweldig, mooi flink scherp (en ik ben aardig wat gewend), diepe volle smaken en ook hier wederom een perfecte garing van de kip. Daarbij kregen we nog rijst, zelfgemaakt naanbrood welke beiden ook erg goed in de smaak vielen. Verder nog een verse salade, simpel doch effectief bij dit soort gerechten. Als dessert werd gekozen voor de ananas uit de tandoor met chocoladesaus en ikzelf koos voor de Khulfi. Ook hier alles supervers bereid, verse slagroom, verse ananas, mooi gekruid ijs met verfijnde hinten van kardamon en pistache. Flink voldaan nog een Indiase koffie toe genomen en een rondleiding gehad van de eigenaar door het pand en de keuken (een open en zeer schone keuken, waar zie je dat nog bij dit soort restaurants???) De eigenaar is trots op zijn zaak en dat mag hij ook zeker zijn. Wij komen hier zeker vaker terug!
ElviZaara .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag samen met mijn dochter heerlijk gegeten. Dit Indiase restaurant is echt een aanrader. Ik ben zelf hindoestaanse en dus kritisch naar de authentieke smaak van het eten. Ik kan jullie vertellen: het was fantastisch. Wij hadden chicken tandoori, naan brood, king prawns (zeer pittig) en alles precies zoals het hoorde te smaken. Bediening was vriendelijk en attent. Wij komen zeker vaker terug!