The Clay Oven

Herenstraat 87A 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant The Clay Oven

Indiase delicatessen

Welkom in deze voortreffelijke Indiase eetgelegenheid. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en zal je de rest van de avond niet meer uit het oog verliezen. Hier word je op je wenken bediend en worden fantastische Indiase klassiekers bij jou op tafel getoverd. Een eetervaring die je niet mag missen als je in Rijswijk bent!

Meer informatie over restaurant The Clay Oven

Jouw recensie over het restaurant The Clay Oven

Sha B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heerlijk Indiaas eten tegen redelijke prijzen. Veel keuze wat voorgerechten en hoofdgerechten betreft. Had wel meer traditionele nagerechten op de kaart verwacht zoals Ras Malai en Gulab Jamun. Kom zeer zeker weer terug.
Amise N.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het eten was niks bijzonder en had niet zo veel smaak. Het was te eenvoudig. De vis was niet altijd van goede kwaliteit.
De bediening was wel goed en de prijs was ook prima.
Maar toch over het algemeen raad ik dit restaurant af.
Valery O.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Heerlijk gegeten, Heerlijk smeuïge dahl, lekkere curries en verrukkelijk naan-brood met kokos-amandelen. Gaan we zeker een keer terugkomen!
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten met leuke bediening in sfeervolle omgeving. TOP!
Debby G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Ga er zeker een keer terug.
Mathilde H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Geen klachten. Heerlijk gegeten. Rode merlot was wat aan de koele kant bij het serveren maar dat kwam in de loop van het diner vanzelf goed.... Dit was de 2de keer en ik kom graag nog eens terug.
Richard D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben hier vorige week geboekt en gegeten.
Helaas hebben we een teleurstellende avond gehad.
We hebben bijna 1,5 uur op ons eten moeten wachten en hebben de serveerster een aantal keren moeten vragen waar het bleef.
Het is druk was het antwoord, als wij voortaan bij binnenkomst direct aangeven dat we haast hebben krijgen we eerder het eten. Maar dat lijkt ons weer niet eerlijk tegenover de andere gasten, dacht ik zo.
Eten op zich was ook niet echt wat je van Indiaas eten verwacht.
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk gegeten en fijne vriendelijke bediening.
vasterman .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wij komen al jaren bij dit geweldige restaurant. Het eten is super lekker en de eigenaar en de bediening zijn ontzettend vriendelijk en gastvrij. De inrichting is heel erg gezellig en warm. Kortom......iedereen moet hier een keertje gaan eten om het zelf te ervaren.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Heerlijk gegeten! Wij hadden een 4 gangen menu. Stuk voor stuk niet te heet maar wel fijn gekruid. Bij elkaar bijzonder smakelijk. Daarbij prettige bediening.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik ben dol op gekruid eten, maar meestal mijd ik de Indiaanse keuken om slechts 1 reden: korianderblad.
De alleraardigste bediening bij The Clay Oven geeft desgevraagd aan dat bij hen verse korianderblad altijd als laatste als garnering of extra smaakmaker wordt toegevoegd en dat dat dus makkelijk weggelaten kan worden. Klinkt als muziek in mijn oren!
Bij het bestelde naanbrood garlic waar het normaal gesproken ook in zit, werd het keurig weggelaten. Bij de voorgerechten en hoofdgerechten werd mijn "geen koriander" verzoek echter vergeten. Bij het voorgerecht nam de bediening het gerecht direct weer mee om even later een nieuwe gemaakte, zeer smakelijke onion bahji, op tafel te zetten.
Bij het hoofdgerecht kon ik de koriander er nog voorzichtig afscheppen, ook al bood de bediening wederom aan een nieuwe schotel te laten maken door de keuken.
De bestelde jalfrezi curry was goed gekruid, precies goed pittig en goed gevuld. Erbij iets te droge rijst.
Ondanks de kleine minpuntjes heb ik voor het eerst in tijden weer lekker Indiaas gegeten en is The Clay Oven zeker voor herhaling vatbaar.
MT H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Tweede keer dat ik hier eet met vrienden. Ik ben tevreden, ik kom nog wel een keer terug.
Tilly V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De eerste keer in dit Indiase restaurant is een succes geweest. Mijn reservering liep via IENS, maar dat was niet zo duidelijk overgekomen. We werden echter hartelijk ontvangen en konden zelf een tafel met zeer comfortabele stoelen uitzoeken. Een fris en schoon ogend interieur met Indiase accenten. De menukaart toont een keur aan Indiase specialiteiten, wat het kiezen erg moeilijk maakt. Je zou àlles wel willen proeven ! In het restaurant hangt ook een verrukkelijke geur van kruiden en specerijen. We hebben gekozen als voorgerecht voor de linzensoep en de uienbeignets. Beide heel smaakvol. Als hoofdgerecht hebben we genoten van de Chicken Tika Massala, Garlic Nan en geurige rijst. De gerechten waren werkelijk voortreffelijk bereid. Als nagerecht kozen we de combinatie van Kheer en Khulfi, een onverwachte explosie van fijne kruiden, heel apart voor een dessert. Toelichting bij de gerechten was uitstekend. De bediening heel attent. We komen hier zeker terug om de overige heerlijkheden te proberen.
Seneca V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Eten was echt heerlijk! Sfeer is gezellig alleen bij de deur zitten is niet prettig ivm tocht.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Weer lekker gegeten bij de Clay Oven. We gingen voor het menu Royal en alle gerechten smaakten goed. De bediening is altijd heel vriendelijk en prijs/kwaliteit verhouding prima in orde. We komen zeker weer een keer terug!
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Afgelopen zondag voor het eerst gegeten in The Clay Oven. Wij zijn hier naar toe gegaan nav de goede recensies. Het was echt heerlijk en wij komen ook zeker nog een keer terug!
wouters123 Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Zeer goed eten. Vriendelijk personeel en goede service. Een aanrader.
Lucy V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Jammer dat we geen menu mochten kiezen. Mijn zus had graag het royal menu gehad en ik het vegetarische. Dit verzocht aan de bediening, die dit moest gaan overleggen. Bij terugkomst vertelde ze dat op de kaart staat dat een menu voor 2 personen is. Ja, wij kunnen ook lezen, maar mijn zus wilde vlees en ik ben vegetarier. Wij waren hier vrijdag om 6 uur, er waren verder geen klanten, dus iets meer inschikkelijkheid had fijn geweest. Daarna hebben we elk 3 gangen besteld en waren dus vrij duur uit. De kwaliteit van het eten was goed, maar aan het begin van de avond waren we bijna weggelopen.
Sam P.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Zeer goed Restaurant! De gerechten zijn uitstekend, de bediening gastvrij en gezellig....wat wil je nog meer?!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke omgeving, zeer zeker voor herhaling vatbaar.