The Clay Oven

Herenstraat 87A 2282 BS Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant The Clay Oven

Indiase delicatessen

Welkom in deze voortreffelijke Indiase eetgelegenheid. De vriendelijke bediening ontvangt je met open armen en zal je de rest van de avond niet meer uit het oog verliezen. Hier word je op je wenken bediend en worden fantastische Indiase klassiekers bij jou op tafel getoverd. Een eetervaring die je niet mag missen als je in Rijswijk bent!

Meer informatie over restaurant The Clay Oven

Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het was heel lekker en heel gezellig. Van sommige gerechten mochten de porties wel iets groter zijn (sla en vis). Maar in totaal met een voldaan en heel tevreden gevoel van tafel gegaan.
Sanne71 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
The Clay Oven zit in een mooi pand en is heel netjes ingericht. Je kan er erg gezellig zitten. De tandoori-kip was goed gegaard en lekker gekruid. Hoofdgerecht Biryani met kip was goed op smaak. Groenten die je erbij krijgt, vond ik niet zo lekker, aardappelen zou er lekker in zijn. Als toetje Kheer, smaak ook prima. Alleen vond ik de Kheer te dik. Vriendelijk personeel.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Samen met mijn vriend heb ik hier afgelopen weekend gegeten. Het was erg druk, maar gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons. We gingen voor het Royal menu. Alles smaakte erg goed en er zat voldoende tijd (maar niet teveel) tussen de gangen. Ik was vooral fan van de lams curry, de linzensoep en de kip tika masala. Toetjes vind ik bij Indiaase restaurants eigenlijk nooit bijzonder, zo ook hier. Bediening was erg vriendelijk en netjes en de drankjes smaakten ook prima. Wij komen hier zeker terug!
Marco R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Vlak na de opening hier al eens gegeten en nu benieuwd hoe het gaat. We waren hier met meerdere personen en daarom meerdere verschillende gerechten besteld wat een goed beeld geeft. In het algemeen zijn de gerechten goed op smaak, niet alle gerechten waren echt goed op temperatuur en in sommige gerechten was de kip te droog. Mijn advies is om in plaats van kipfilet kippendij te gebruiken. Dit is echt veel zachter en smakelijker. Het restaurant zat echt goed vol en bij de ingang zit je te dicht op elkaar wat jammer is. De bediening was maar met 2 personen wat echt te weinig was waarbij het vrouwelijke personeelslid totaal niet geïnteresseerd was in de gasten. Totaal geen interactie en vragen of het gesmaakt had. We zijn een illusie armer. Jammer.
Just-Fan .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
The Clay Oven, we zijn het restaurant maar eens gaan bezoeken na de voorgaande lovende recensies. We zijn hartelijk ontvangen door de eigenaar en konden zelf een mooi plekje uitzoeken. Het restaurant oogt modern en schoon, dat wil namelijk nog wel eens anders zijn bij soortgelijke restaurants. Goed begin dus. Vooraf kregen we een soort van lekker lichte grote chip met een muntsaus en een salade, wat lekker fris en smaakvol was. Het menu biedt een groot scala aan Indiase gerechten, van mild, medium tot zeer pittig gekruid. Voor ieder wat wils dus. Na een blik op de menukaart koos mijn vriendin vooraf voor de chicken caat (kipt tikka met salade) en ik de boti kabab (lams filet stukjes uit de tandoor). Naast een mooie gebalanceerde kruidige smaak viel vooral de garing van het vlees bij beide gerechten positief op. Uitstekend! Qua hoofdgerecht ging mijn partner voor de Butter Masala Chicken en ikzelf voor de Chicken Vindaloo. We kunnen er kort over zijn, hier wordt gewoon ontzettend lekker gekookt! De Butter Chicken was mals, romig, mooi uitgebalanceerd qua kruiden, de garing perfect. De Chicken Vindaloo is geweldig, mooi flink scherp (en ik ben aardig wat gewend), diepe volle smaken en ook hier wederom een perfecte garing van de kip. Daarbij kregen we nog rijst, zelfgemaakt naanbrood welke beiden ook erg goed in de smaak vielen. Verder nog een verse salade, simpel doch effectief bij dit soort gerechten. Als dessert werd gekozen voor de ananas uit de tandoor met chocoladesaus en ikzelf koos voor de Khulfi. Ook hier alles supervers bereid, verse slagroom, verse ananas, mooi gekruid ijs met verfijnde hinten van kardamon en pistache. Flink voldaan nog een Indiase koffie toe genomen en een rondleiding gehad van de eigenaar door het pand en de keuken (een open en zeer schone keuken, waar zie je dat nog bij dit soort restaurants???) De eigenaar is trots op zijn zaak en dat mag hij ook zeker zijn. Wij komen hier zeker vaker terug!
ElviZaara .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vandaag samen met mijn dochter heerlijk gegeten. Dit Indiase restaurant is echt een aanrader. Ik ben zelf hindoestaanse en dus kritisch naar de authentieke smaak van het eten. Ik kan jullie vertellen: het was fantastisch. Wij hadden chicken tandoori, naan brood, king prawns (zeer pittig) en alles precies zoals het hoorde te smaken. Bediening was vriendelijk en attent. Wij komen zeker vaker terug!
Eddiebeulink .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Heerlijke gerechten geproefd. Het Royal-menu combineert verschillende gerechten uit de Indiase keuken. Meer dan genoeg voor twee personen. Ook voor kinderen een prima kaart. Wij komen zeker een keer terug.
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Een modern vormgegeven Indiaas restaurant. Hier gaan eten omwille van de goede recensies .... die in de praktijk blijken te kloppen! Heerlijk en genoeg gegeten, vriendelijke én goede én attente service. Voorbeeldig! Lekker dicht bij een parkeerplaats en goed bereikbaar. Een absolute aanrader.
Nickvdl .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
erg lekker eten en vriendelijke bediening. We kregen zelfs een rondleiding in de keuken van de trotse eigenaar. Het was sfeervol ingericht met een Indiaas tintje. De kip massala was mijn favoriet. Wij komen hier zeker nog vaker terug!
Scholletje P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Met z'n tweetjes hier een hapje gaan eten. Vriendelijk werden wij ontvangen en naar onze tafel gebracht. Personeel is vriendelijk en attent. Inrichting is modern, met wat subtiele Indiase accenten. Mooi en net restaurant. Wij hebben heerlijk genoten van het eten. De butter chicken masala en de garlic nan zijn vanaf nu mijn 2 favoriete gerechten. Wij komen zeker nog een keer terug.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Fantastisch eten; hartelijke ontvangst; onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Aanwinst voor Rijswijk. Veel keus en alles heerlijk
Danielle1970 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
De Chicken Tiki Masala blijft onze favoriet! De bediening was echter deze avond (te) druk. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen en het afruimen duurde ook langer dan anders.
Hettie.meijer .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Het eten is heerlijk. Echt Indiaas. We konden buiten zitten, dat was heerlijk. De bediening probeert er alles aan te doen om het je naar je zin te maken. De wachttijden zijn prima. Niet te lang.
Sharita_b .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Afgelopen donderdag zijn we met z'n tweetjes hier gaan eten. Het was op alle fronten helemaal goed! Inrichting is modern met Indiase accenten. Eindelijk een Indiaas restaurant in deze omgeving die met de tijd meegaat en niet alleen maar traditioneel is ingericht. Goede service van heel vriendelijke gastheer en gastvrouw. Mijn vriend en ik deelden een voorgerecht: enkele stukjes kip tikka uit de kleioven en 2 samosa's. Voor mij had de samosa iets minder zout gemogen, maar dat is dan ook het enige punt. We namen de Jalfrezi en Vindaloo curry als hoofdgerecht. Jalfrezi was licht pittig zoals op de kaart aangegeven, precies goed voor mij. Vindaloo was heel pittig, daar houdt mijn vriend van. Naan en rijst hebben we als bijgerecht genomen. We hebben erg genoten van al het eten, je proeft dat alles vers gemaakt is. Als nagerecht namen we ananas uit de kleioven met warme chocoladesaus, een echte aanrader! Kortom, zeer tevreden en we komen hier zeker terug.
Rbonhof .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het was een heerlijke avond. Het eten was super. De bediening super vriendelijk. Op basis van recensies zijn we er naar toe gegaan en er was niets van gelogen. We gaan zeker nog meerdere malen eten al moeten we uit Maarssen komen. Een echte aanrader!
Elizabeth V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Fijne sfeer. Aardige bediening. Vegan opties mogelijk. We gaan zeker een keer terug, of zullen afhalen.
Raymondtavares .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Heel lekker eten!! Net zoals we in India kennen :)
Service en sfeer is goed.
Leuke avond gehad en komen zeker nog een keer!
Vasterman .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij eten zeer regelmatig hier. Alle gerechten zijn even lekker. We hebben ze inmiddels bijna allemaal gehad. Werkelijk grandioos. De bediening is super vriendelijk. Echt een hele grote aanrader!!
Peggy.jacobs .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We waren met 10 personen. Altijd een uitdaging voor het restaurant om alles tijdig, warm en in de goede portie en conform bestelling op tafel te krijgen. Bij alle drie de gangen is dat gelukt. Zo een gevulde tafel in een Indiaas restaurant is een lust voor het oog en de neus! De bediening was super vriendelijk. De gerechten waren smakelijk. De verschillende curry's waren allemaal verschillend van smaak en de menukaart beschrijft redelijk goed wat je krijgt. Wij houden erg van heet eten en van ons hadden de hete gerechten (3 pepers) wel wat heter gemogen. De Tandoori gerechten waren goed, al waren wij van mening dat we ze weleens met een nog iets rijkere smaak schakering hadden gegeten. We misten de hint van limoen/citroen en de typisch rode kleur, maar dat kan ook liggen aan onze voorkeur. De garlic nan was fantastisch! De omvang van het voorgerecht butterfly prawns vonden we wel aan de krappe kant (zeker gezien de prijsstelling). De smaak was wel goed.
Ravanwezel .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Het eten was heerlijk. Prima smaak en zag er kleurrijk uit. Het mag wel een beetje meer zijn, omdat het zo lekker is hi hi.