The Church

Meer informatie over restaurant The Church

6,9
NathalieHoe .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Op een woensdagavond met een Social Deal met 5 personen hier gegeten.
Leuke locatie, in een prachtig oud kerkje. Oogt sfeervol.
Vooraf een paprikasoepje gehad, wat waterig om te zien, maar de smaak was goed.
Tussengerecht Calamaris. Goed krokant gebakken met een lekker sausje.
Hoofdgerecht een steak. Heerlijk van smaak en mals. Lekkere frieten erbij en salade.
Nagerecht bosvruchtenparfait. Gewoon lekker.
Restauarant zat bijna vol en er was 1 jonge vrouw in de bediening. Ondanks dat ze het druk had, nam ze de tijd en de aandacht en had ze de boel goed in de gaten. Een groot compliment voor deze dame!
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Na alle negatieve recensies gezien te hebben toch maar een gokje gewaagd met een 4 gangen menu
van social deal. Vooral de hoofdgerechten waren goed. Verder ook een uitgebreid aanbod aan speciaalbieren. De bediening was erg snel en erg vriendelijk, wij hebben een leuke avond gehad.
Miranda G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vanavond hier super lekker gegeten! De bediening was ook top! Die negatieve recensies herkenden wij totaal niet!!! We zullen zeker nog eens terug komen.
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het is er weer een: Zo'n zaak met behoorlijke potentie maar die zal eindigen met een bordje :Sorry, We're closed". Steakhouse the church. Prachtige locatie in een bijzonder gebouw met een fijne warme uitstraling. Leuk ingericht met een artistieke lounge hoek. Propere toiletten en een fijne entourage. Wel heel weinig bezoekers voor een vrijdagavond. Gereserveerd met een social deal met een originele waarde van 41 euro. De verwachtingen dus hoog gespannen! We begonnen met een paprika soepje. Lauw en flauw. en na heel lang zoeken zowaar twee speldenkoppen aan paprika gevonden in de soep. Vervolgens het tussen gerecht met een keuze tussen ringen (ui en inktvis) of tortilla chips. Welgeteld vier ringen per couvert! bij het hoofdgerecht ging de stemming eindelijk omhoog. Een goed gebakken steak van behoorlijke afmeting. een verademing. erg lekker! Bij het nagerecht vraag scribent altijd een dame blanche met de mededeling dat dit het enige toetje is dat hij nuttigt. Dat kon tegen bijbetaling! U leest het goed.. het goedkoopste dessert op bijna iedere menu kaart! de verrassing van de chef stond voor een euro meer op de kaart. Uitgelegd dat flexibiliteit blijkbaar niet de sterkste kant van the Church is maar dat zag ik verleerd. Als ik genoegen nam met één bolletje ijs met wat chocolade saus en wat slagroom dan kon dat wel! Kortom. de aanbieding is MISLEIDING. Het dessert van de chef was een minuscule bavarois dus de porties worden aangepast en zijn dus nooit geen 41 euro waard. Het vriendelijke tot ziens bij het vertrek was dus een eenzijdige wens. Waarom snapt zo'n restaurant niet dat deze klanten dus nooit meer terug komen en ze dat met een bolletje ijs hadden kunnen regelen. jammer zo'n management. We komen vaak in Valkenburg en zullen het bordje aan de deur in de gaten houden.
Mvar .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Afgelopen donderdag hier gegeten. Mooi gebouw, natuurlijk ! Bediening heel vriendelijk (Wendy) , en met veel wijnkennis. Eten (voor-hoofd en nagerecht) perfect in orde, erg smakelijk !
Gaan er binnenkort met een groep van 14 eten. Ben er helemaal gerust op dat alles perfect verloopt en het eten weer fantastisch zal zijn !! Ga zo door :-)
Papaluichi A.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Sfeervollo inrichting en prachtig eeuwenoud kerkje waar het steakhouse inzit. Goede wijnen op de kaart en klimaatkast aanwezig zodat de wijnen en dan noem ik bij name de rode wijnen op goede temperatuur (niet hoger dan 18 graden) geschonken worden, redelijk tot goede wijnkennis aanwezig bij het personeel. Eten smaakvol en goed, prijzen meer dan redelijk.

Liever in deze unieke gelegenheid eten dan bij één of andere toeristische tent waar het eten niet beter zal zijn maar de prijzen zeer waarschijnlijk wel hoger!
Etenismijngrotehobby .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Sommige onderstaande recensies met betrekking tot een onvriendelijke bediening onderschrijf is absoluut niet. Het personeel was bijzonder attent, vriendelijk en professioneel. De serveerster bood ons aan om een groepsfoto te maken, erg leuk.

Het eten was enorm lekker. Exact volgens wens en wat mij betreft een echte belevenis. Exact de juiste tijd tussen de verschillende gangen, naar mijn smaak althans. Verder vind ik de setting (een prachtig gerestaureerd kerkje) en de decoratie erg bijzonder. De gerechten worden zeer aandachtig opgediend. Comfortabele stoelen, genoeg ruimte, fijne temperatuur (op een hete dag) en sfeervolle muziek op een passend volume.

Heb er echt niets op aan te merken.
Bart G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Woensdag 17 augustus hier gegeten. De garnalen vooraf. Werkelijk heerlijk. De rump steak als hoofdgerecht. Die werd naar wens keurig medium rare geserveerd.
Service was prima en de gerechten werden in een mooi tempo doorgeserveerd.
Niet goedkoop, maar we vonden dat we kregen waar we voor betaalden
En de locatie is natuurlijk fantastisch.
Foe S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
helaas slecht gegeten , steaks waardeloos, bediening mag wel eens wat klantvriendelijker worden, veel te lang moeten wachten tussen voor en hoofd gerecht, bediening was aan de telefoon de hele tijd en maar klagen over de keuken, er waren maar 7 tafeltjes bezet en nog was een boeltje :( helaas niks meer van te maken, wij komen er niet meer

henk en sanne
Heca1 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Lekker gegeten en leuke bediening, fijne avond gehad, we komen zeker nog terug om wat andre dingen te eten. De prijzen zijn ook wel in orde,ga zo door
Vincevanmiltenburg .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Kerk ziet er gaaf uit vd buitenkant, jammer dat er aan de binnenkant 'slordig' is omgesprongen met de inrichting. Bediening is beleefd en doen wat ze moeten doen, maar ze verlenen niet het beetje extra wat het juist kan maken. Het eten was gewoon goed, niet speciaal. Van een steakhouse verwacht ik wel betere spareribs. Een volgende keer in Valkenburg sla ik 'the Church' over.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Met sd hebben wij hier heerlijk gegeten.. Zelden zo n lekkere steak gegeten die op de grill bereid was.jammer dat er geen warme groente bij geserveerd werden maar een bakje salade!! Bediening was prima naar had weinig product kennis. .. Zou hier zeker nog eens een steak gaan eten.
Pienvkl .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Eten oke, personeel niet vriendelijk en niet adequaat. Ging veel fout bij het opnemen en leveren. Bij elke gang was wel iets niet in orde. Geen excuses. Het was druk, dan is het erg lawaaierig en een hete verwarming naast je maakt het ook niet echt aantrekkelijk. Eten was op zich oke, maar voor ons niet een reden om terug te gaan.
Gwenn E.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Mijn ouders waren 36 jaar Samen en zijn een heerlijk hapje bij THE CHURCH gaan eten. Ik wilde iets leuks voor hun doen en heb gebeld of ze iets leuks voor hun konden doen. Dit was op een drukke avond geen probleem!

Super grote complimenten voor het personeel wat dit voor mij heeft mogelijk gemaakt!

Mijn ouders waren super blij met de verassing.
Rene_corbey .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met social deal bij the church gegeten. Ik moet zeggen voortreffelijk. Enige punt van kritiek is dat men geen groente serveert bij de steak en frites. Met groente bedoel ik niet de salade, maar meer iets van boontjes of erwten en worteltjes.
Hier gaan wij zeer zeker nog eens eten.
Joern .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Als je het niet kent kun je er naar toe gaan. Maar het eten is niet echt een belevenis. Klantonvriendelijke bediening. Geen echte aanrader.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wat een fantastische ervaring! Vanavond met vrienden gegeten. Smaakvolle aspergesoep, een knisperverse scampi salade, supermalse pepersteak, een overheerlijke chocoladetaartje als dessert en dat alles voor een meer dan passende prijs. Het contact met de bediening was professioneel en heerlijk ontspannen met gepaste humor. Zij weten hoe ze de verschillende types gasten het gevoel van gastvrijheid moet geven. Chapeau Church, ga zo door!!!
Sven H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Heerlijk gegeten, we hadden entrecote en ossenhaas en dese waren perfect bereid. De
Bediening was goed.
Mooie setting relaxte sfeer
Ga zo door
Gertie En Giel D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Gisteravond gegeten bij The Church in Valkenburg ,na veel negatieve reacties te hebben gelezen ,toch een beetje op m,n hoede .Maar wat hebben we genoten ,vanaf het voorgerecht tot aan het toetje,alles heerlijk bereid ,in goed tempo geserveerd ,en steeds door een super vriendelijke bediening ,met een leuke praatje gebracht ..Ga zo door ,en we komen zeker nog eens terug ..
Mustangmike .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Als er iets fout kon gaan dan ging het fout. Bestellingen niet goed opgenomen. Het vlees rare in plaats van medium.Spies gevraagd en kreeg een steak (deze was trouwens wel goed bereid) alleen een stuk duurder. Verkeerd dessert gebracht. De kok wist het maar dan toch maar uitserveren.
Dessert mochten we gratis hebben maar beleeft afgezegd...we hadden geen trek meer na het foutenfestival. Wij komen hier niet meer terug.Helaas