The California Burrito Comany

31-200000000

Meer informatie over restaurant The California Burrito Comany

Ilovefoodd .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Dit is niet hoe het hoort - kleine porties voor extreme hoge prijzen. Het vlees was lekker, maar verder was alles niet op smaak. Het decor was straight-forward maar niks speciaals. Service was wel goed!
Tjellow .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Veel burrittos afgehaald. Black Angus steak burritto is waanzinnig, mits goed gegrilled. Pittig is ook echt pittig. Spaarkaart systeem motiveert om meer burrittos te gaan eten, heel slim en leuk.
Ik eet alleen de black angus. Mijn vriendin is altijd zeer te spreken over haar kip burritto.
Zeker een keer proberen.
RosaRoos .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Mijn vriend werkt hier om de hoek en we halen hier regelmatig af, of soms gaan we even zitten. Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen. Wij nemen vaak de vegetarische Burrito met Pinto bonen of de normale Quesadilla met pico de gallo, sour cream en guacamole. Aanrader!