The Butcher (Foodhallen)

Bellamyplein 51 1053 Amsterdam Nederland Kaart
31-200000000

Meer informatie over restaurant The Butcher (Foodhallen)

6,9
6,5
6,9
Kan beter
Kan beter
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Truffelburger en Vlaamse friet besteld. Erg lang in de rij gestaan. Was uiteindelijk OK. NIet de smakelijkste truffelburger die ik heb gehad, maar wel vullend en voldoende gaar gebakken terwijl hij erg dik was. Vlaamse frieten waren een grote deceptie. Ze zagen het prima uit, breed en plat en waren krokant aan de buitenkant, maar daar is alles ook mee gezegd. Enorm droog en leeg (?) van binnen en smakeloos. Plekje zoeken om te zitten was echt dringen, want het was erg druk. Gelukkig dichtbij tafel bemachtigd, maar vond het erg oncomfortabel en superonpraktisch om op hoge schuifbanken te zitten aan hoge statafels. Erg hipster wat dat betreft,maar dat zijn de hele foodhallen. Leuk om keertje geweest te zijn, maar voedsel is erg duur en verhouding lijkt zoek. Is gewoon overdekt foodtruck festival, maar dan met minder sfeer.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Ik had meer verwacht van een hamburger voor 11,50. Het vlees is van goede kwaliteit maar alleen gekruid met een beetje zout.
Voor de rest is het niet meer dan een kadetje, 1 plak kaas, 1 plak sla, 1 plak tomaat wat ui en saus en hiervoor langer dan 20 minuten moeten wachten.
Voor mij niet de moeite waard.
deSnob .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Maandagavond is echt een prima avond om lekker te eten in de Foodhallen. De tafels zijn goeg gevuld met publiek, maar je hoeft nergens te wachten en er is nog voldoende plek om te zitten.
Ugly burger is een aanrader. met creme fraiche in een maispannekoek ipv een broodje.
De Cowboy burger is wat meer standaard, maar ook prima.

Lekkere burgers, wel goed aan de prijs (E9,50 per stuk)
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
De Food Hallen in Amsterdam is een leuk plek om lekker te lunchen of in de avond wat te eten. Verwacht geen fancy diner, maar wel fancy food. In de avonden tegen het weekeinde aan kan het er erg druk zijn. Hou dan rekening met lange rijen bij bestellen en ophalen van je eten. Het bemachtigen van een tafel vergt geduld, geluk en doorzettingsvermogen. Deze keer waren wij er tijdens de lunch en hadden we meteen een tafel en het bestellen van onze snacks verliep vlot.
Ik heb bij The Butcher een hamburger besteld: The Daddy. Een extra dikke hamburger van 250gr. Bereiding duurde wel wat lang omdat het een dikke hamburger was. Het is een heerlijke hamburger; smaak, structuur, sappig.....echt heerlijk. Toch zal ik hem volgende keer niet meer nemen.
Te dik. de hamburger past bijna niet in je mond om er een normale hap van te kunnen nemen. Doordat The Daddy zo onhandig afhapt wordt het een zooitje en ben je meer bezig met hoe je de hamburger eet dan volop te genieten van de smaak.
Kortom, volgende keer ga ik echt terug en neem dan een van de andere hamburgers. Er is keuze genoeg!
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Heerlijke hamburger, zoals een hamburger zijn moet. Lastig eten zo dik was de burger.Alles is vers gemaakt op het moment van bestellen. Niet de goedkoopste hamburger. Maar wel de lekkerste die we in tijden gegeten hebben. Ze hebben er verschillende op de kaart staan. wij hadden de Daddy.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Wat een ongeïnteresserde bediening. En wat een verschrikkelijk slechte hamburger en veel te zoute patat.

Vrijdagavond, de Foodhallen zijn afgeladen, het lijkt mij persoonlijk niet leuk om bij The Butcher te moeten werken maar ga iets anders doen als je dat ook vindt.

Slechtste adres om eten te halen in de Foodhallen. Direct nadat ik betaald had en in de rij stond om op mijn burger te wachten wist ik dat dit ik een slechte keuze had gemaakt. Zag 1 plak smaakloze tomaat op een klef broodje gelegd worden en daar bovenop komt de hamburger, that's it. Niemand een lachje of leuk dat je hier een hamburger komt halen.

Heel duur, heel smakeloos.