The Butcher 9 Streets

7,1

Jouw recensie over het restaurant The Butcher 9 Streets

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Eigenlijk heb ik een hekel aan hamburgertenten, in het bijzonder aan de wildgroei van dit soort zaken. Maar soms laat ik met toch over de drempel trekken omdat ik mezelf wijsmaak dat het wel eens lekker zou kunnen zijn. Nee dus! Sommige restaurants en eetcafés serveren fatsoenlijke en smaakvolle burgers maar bij hamburgertenten ben ik ze nog nooit tegengekomen. Ik ging dus weer eens de fout in en hopelijk nu voor de laatste keer. De inrichting van The Butcher 9 Streets is de lelijkste ooit. Witte betegeling en meubilair van roestvrij staal deden mij denken aan een abattoir. Alleen de bloedspetters misten. De krukken zaten echter plezierig. Ik had zin in de kabeljauwburger met friet en tartaarsaus - de Codfather - maar deze was helaas op. Dan maar de Daddy met friet. Deze burger met 250 g 'prime Aberdeen angusbeef', Edammer kaas, sla, tomaat, bacon, BBQ-saus en gesauteerde uien smaakte beslist niet beter dan de gemiddelde burger bij de Burgerkoning. Maar hij is wel twee keer zo duur! De friet was misschien wel de slechtste die ik ooit in Nederland heb gegeten: niet krokant, soms slap, geen of heel weinig zout, van binnen melig en totaal smaakloos.
Phile C.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Gewoon top? Dit is wat je verwacht van een burgerplace. Geweldige burger, gave tent, geweldige service! hier kom ik snel weer.