The Burrito Maker

31-204208383

Meer informatie over restaurant The Burrito Maker

Kaskawal .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Ik kwam er toevallig langs en had honger en een burrito sla ik niet zomaar af. Ze hebben een simpel menu (hou ik van) en de burritos zijn super. Het vlees is lekker kruidig en je krijgt er nacho's bij. Een beetje prijzig maar dat is al gauw in A'dam. Zeker de moeite waard voor een snelle, maar degelijke hap. Zeker aan te raden.
Bronte92 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Na verschillende malen er langs te zijn gefietst, besloot ik toch maar eens een kijkje te gaan nemen. En dat bleek een heel goed besluit! The Burrito Maker heeft burrito's, taco's, wraps en salades en maakt alles vers klaar terwijl je wacht. Ik koos voor een beef Burrito met de pittige Habanero salsa. Het vlees was goed gekruid en mengt heel goed met de bonen, rijst, kaas en salsa. Daarbij krijg je ook nog een zakje nacho chips en een bakje zure room. En alles smaakte verukkelijk! Heerlijk vers en goed op smaak.
Daarnaast is de eigenaar Eric een hele vriendelijke man, die je graag helpt met je keuze als je even niet weet wat voor lekkers je moet bestellen. Al met al heerlijk gegeten op een fijne plek met fijn personeel. Ik kom zeker terug!