The Burger House

6,5
7,1
FZA .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Ik heb hier laatst voor de tweede keer gegeten. De eerste keer werden we vriendelijk geholpen, de tweede keer minder. Het eten vind ik heel lekker. De boerenfrieten en de verse groenten zijn top. Echter was het de eerste keer lekkerder dan de tweede. De inrichting vind ik mooi, niet gezellig maar wel modern.
Faat123456 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Ik heb hier afgelopen zaterdag gegeten met gezin. De inrichting is niet praktisch, veel ruimte maar midden is het helemaal leeg. Ik had een Blazing Billy Spicy menu, friet was hard doorbakken, burger leek uit de vriezer te komen, niet de lekkere zelfgemaakte hamburger die je verwacht van Kefta. Mijn man had de Flame Chicken Menu, het burgerbroodje was enorm maar het stukje kipfilet bedekt nog niet eens de helft van het broodje, daarnaast was de kipfilet burger niet goed doorgebakken! Lekker gezond om hier te eten! Nadat ik hier een opmerking over had gemaakt toonde de medewerkster niet bepaald begrip noch excuses. Als dit een goede zaak was, was er zeker een oplossing voor bedacht en met name excuses voor de niet goed bereide kipfilet burger. We hebben ook langer als een half uur op ons eten moeten wachten, thuis maak ik mn burger sneller klaar. Kortom wij gaan hier nooit meer eten!
FKoning .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Vanavond voor het eerst bij Burger House geweest; ongeschikt voor gezinnen, geen tafel omdat zelfs grote tafels bezet waren door stel jongens. Eten was teleurstellend, kip burger en groenteburger beide niet te eten, het leek niet op de foto's waar mee geadverteerd wordt. Onvriendelijk personeel tot aan misplaatste arrogantie toe...nooit meer en we bevelen deze tent zeker niet aan
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
The Burger House is een drukbezocht hamburgerrestaurant. Het is modern ingericht en de hamburgers zijn goed. De service is redelijk snel en zeker vriendelijk.