The Burger Bar

Vrijdag en Zaterdag 13:00 - 04:30

• Af te huren , Wi-Fi
DanielvandenHooven V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Gisteren op bevrijdingsdag en jazz Breda een burger wezen eten in The Burger Bar. Vorig jaar waren we hier ook en ik moest gewoon terug. Bovenstaande recensies zijn voor mij onbegrijpelijk. Een 1 voor de kwaliteit van de burger??? We waren met z´n vijven en haden vier verschillende burgers. Een groot compliment aan de mensen in de keuken om met de enorme drukte nog zo goed de kwaliteit te behouden. We hebben gesmuld en natuurlijk betaal je flink meer dan bij M, maar je krijgt dan ook wel waar voor je geld. Een aanrader voor wie van een goede hamburger houdt en bereid is er iets meer voor te betalen.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Zojuist een heerlijke burger gehaald. The king of NY, was echt lekker met heerlijk vlees en saus ook de frietjes waren prima. Goed en snel geholpen.
Cduif .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Dit heb ik nog nooit meegemaakt!

De Pulled Pork burger met BBQ saus besteld. Op de burger zat bijna geen saus, en het leek ketchup. Er zat totaal geen smaak aan. Ik heb het broodje dan ook niet opgegeten. Na dit aan te hebben gegeven kreeg ik te horen dat het inderdaad klopte dat er geen BBQ saus op zat omdat die niet was geleverd. Misschien dat dit van tevoren even aangegeven kan worden? Helaas geen compensatie gekregen en ik ben met honger van tafel gegaan.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Qua interieur lijkt het alsof je in een Amerikaanse Burger Bar terechtgekomen bent.
De burgers zijn top! Goed vlees. Grote broodjes die rijkelijk belegd zijn. Eigenlijk heb je voldoende aan één burger. Maar het je erge trek dan kun je een side order erbij bestellen. Pulled pork fries is een aanrader. Je kunt makkelijk met twee van een portie eten, want die is enorm!
De bediening is heel vriendelijk. De wachttijd was deze keer wel wat lang, terwijl het niet eens zo druk was. Maar goed, je burger is dan ook kakelvers.
TD W.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Bij de Burger Bar een vegetarische burger eten... het kan gelukkig als je niet van een 'echte' burger met rundvlees houdt. De 'Holy Cow' die bij de Burger Bar op het menu staat is een dunne, compacte falafelburger die wordt geserveerd op brood met een perfect smakende appel-uien chutney. Verder wat sla, tomaten, uien. Prima veggie burger dus en de 7,00 Euro die ik betaalde zeker waard.
Joosto .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Man man man, wat een teleurstelling dit!

Heel de week heb ik er naar uit gekeken om een pulled pork burger bij de burger bar te eten. In de rij voor het bestellen nog even naar het menu boven de balie gekeken, ja de pulled pork burger werd het!

Zegt de meneer achter de kassa dat ze vandaag geen zin hadden om een pulled pork burger te maken omdat het druk was! Of ik morgen terug wilde komen!? Het restaurant zat voor 3/4e vol!! En vinden ze te druk! Serieus wat wil je? Wel geld verdienen, maar niet werken? Als je als het restaurant 3/4e vol zit al gaat zeggen dat je bepaalde burgers niet gaat maken omdat het druk is, dan zorg je er inderdaad wel voor dat je het binnenkort een stuk minder druk hebt!

Ze wilden wel pulled pork frietjes voor me maken. Wat eigenlijk hetzelfde was, maar dan zonder burger en met frietjes. Ik was echt echt echt zwaar teleurgesteld, ik keek al heel de week uit naar die burger!

Met tegenzin dan een andere burger genomen, de smokey joe bacon. Vlees compleet droog gebakken, burger was helemaal afgekoeld (ze hebben geen warmtehoudlampen) en bacon die veel te kort gebakken was. Over de frietjes ga ik niet eens iets zeggen, want die hebben we laten staan en we zijn ergens anders friet gaan halen.

Nee, dit viel echt zwaar tegen! Hier kom ik niet meer.

Het concept is ook net niet helemaal goed uitgedacht. Het is een slechte kruising tussen een fast-food tent en een burgerbar. Een burgerbar met goede lekkere hamburgers, goede ingredienten en lekkere sauzen, mooie inrichting en goede sfeer. Maar dan krijg je je burger op een snackbar kartonnetje, je kunt er geen biert of wijn bij drinken, je krijgt frietjes die smaken naar goedkope kant en klare diepvries frietjes in plaats van zelfgemaakte friet van echte aardappels, en de mayonaise komt dan uit een plastic kuipje. Maar het is ook weer geen fast-food tent, je kunt wel afhalen en ze zijn tot na het stappen open, maar de burgers zijn er weer net te duur voor en je moet net te lang wachten voor fast-food. Het is dus een burgerbar met net te veel fast-food elementen, waardoor het geen burgerbar is en andersom.