The Bull Steakhouse

Hoog tempo

Jouw recensie over het restaurant The Bull Steakhouse

Lau'Franco O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Zonder een reservering gemaakt te hebben hadden we geluk! Er was nog 1 tafel vrij.

Voor dat we onze jassen uit hadden en eenmaal zaten lagen te menu kaarten al op tafel en was de drank al onderweg.
Dit maakt een iets gehaaste indruk voor ons. Na een broodplankje en een trio van garnaal kozen wij als hoofdgerecht voor een mixed grill. Binnen aanzienlijke tijd kwam ons voorgerecht voor ons. De voorgerechten waren beide rijkgevuld en goed van smaak. Enkel het garnalensoepje smaakte iets te veel naar tomatenketchup? Jammer dat de Hollandse garnalen al in de soep zaten waardoor ze hard en taai waren geworden. Verder een heerlijk gerecht.

Kort daarop volgt ons hoofdgerecht. Inmiddels al aan ons tweede drankje. Op het oog een prachtige mixed grill. Perfect biefstukje met een perfecte garing zoals gevraagd. Een grote gepofte aardappel met kruidenboter. Royale salade. Frietjes met mayonaise. Mini-pannetje pepersaus en diverse stukjes ander vlees die erg goed van smaak waren.

Enig minpunt en jammere aan deze mixed grill waren de 'ribbetjes'! Hier kon je zelfs niet met een steakmes doorheen komen. Kneiter-hard! Hier kon je iemand mee dood slaan. Dit gaven we aan bij de bediening en dit meisje reageerde meteen opmerkelijk geïrriteerd met een vleugje arrogantie. Ze melde ons dat dit toch echt de manier van serveren was.

Wat ook opviel was dat mijn tweede glas al in snelheid werd meegenomen terwijl het nog niet helemaal leeg was en vervolgens wilden ze ook ons broodmandje meenemen waar nog net iets minder dan de helft in lag. Zonder vragen, hup, daar ging het al bijna. Ondertussen al aan glas drie.

Uit eindelijk kregen we een nieuw stuk ribbetjes (zeker niet zuinig), maar deze waren van zelfde kwaliteit. Vlees was volledig uitgedroogd en heeft met hoge waarschijnlijkheid even in de magnetron vertoeft.

Dit was een smetje op het verder perfecte gerecht.

Tot slot nog een coupe advocaat. Het laatste kommetje van het hoofdgerecht was net weg terwijl het dessert wordt opgenomen.
Dit stond binnen dezelfde minuut nog op tafel, maar was een royale hoeveelheid advocaat met drie bollen ijs, een grote toef slagroom en chocolade garnituur. Eenvoudig, maar goed.

Dan de rekening! Erg opvallend en ligt storend zijn de sausen die apart gerekend worden. Er wordt gevraagd bij het opnemen welke saus je bij je hoofdgerecht wil en word vervolgens op de rekening er bij gezet. Dus een mixed grill van €23,50 wordt opeens €27,- door €3,- pepersaus en €0,50 mayonaise! Iets wat de prijs kwaliteit verhouding sterk onder druk zet.

Als alles in een net iets aangenamer tempo gaat is het een aanrader!
Annejantje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk op het terras aan het spuiplein gegeten. Vooraf de scampi dat was echt een aanrader!! Vooral de crème brulee als dessert is echt genieten. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen
rudi V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik heb hier erg lekker gegeten. Als voorgerecht de Carpaccio, die zelf gesneden is. Dit is zo veel beter dan de gemiddelde diepvriesplakjes die je krijgt. goed vlees doorregen met zacht vet. Als hoofdgerecht de rib eye. Saignant gebakken. Geweldig. Een van de lekkerste steaks die ik ooit op heb. Nagerecht was een crème brulee. Niet een klein bakje pap, nee gewoon een grote schaal met goede crème. Ik kom hier niet vandaan, en dat is jammer, anders zat ik hier vaker
n V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Redelijk eten, maar. Zodra de vraag wordt gesteld "wat wilt u voor sausje" en niet "wilt u voor 3 euro een sausje erbij", krijg ik een wegtrekker. Dat gekoppeld aan het pushen voor omzet (wilt u nog wat drinken) en het feit dat de handdoeken automaat papiertjes ter grootte van een zakdoekje uitspuugt, waardoor je 5 minuten bezig bent om voldoende papier te krijgen om je handen te drogen, leiden mij naar de conclusie dat dit restaurant de allerlaatste cent uit mijn portemonnee liefst ook nog zou verkrijgen. En das best jammer, omdat de keuken brigade redelijk werk verricht.
rosaake .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
In een gezellige ambiance werden snel tafels aan elkaar geschoven om ons met ons zessen bij elkaar te zetten.

Wij bestelden vier voorgerechtjes, allemaal even verzorgd. Een salade, twee (Hollandse) garnalencocktails en een portie Scampi's. Mooi opgemaakt, heel smakelijk. Twee van ons bestelden als hoofdgerecht de Côte ã l'os, de specialiteit van 700 gram, dus zij hadden geen plaats voor een voorgerecht.

De kaart kent voor sommige gerechten twee formaten: lady en normaal. Maar ook de lady kan haar hart op halen: kleine porties kent men hier niet!

De vleesgerechten waren perfect op smaak. Sommige medium rare, andere nog rood. Maar wel warm en geen bloed: perfect!
Sausen waren er -tegen bijbetaling van 3 euro p.s.- naar keuze en smaakten goed.

De desserts waren misschien niet spectaculair, maar wel goed in orde.

Al met al een memorabele avond, omdat de bestellers van de specialiteit op de Wall of Fame worden gehangen. Er werd een foto van de heren gemaakt voor aan de muur, en ook nog twee sfeerfoto's van ons hele gezelschap, die we in een eigen restaurantlijstje als aandenken mee mochten nemen.
Ook een zgn. doggybag was geen probleem.

Bij thuiskomst bleek dat alle foto's per e-mail aan ons waren verzonden. Nét even een stapje extra, dat is de service van het bedienend personeel bij The Bull Steakhouse!

En de rekening? Die viel mee: 310 euro, inclusief alle aperitieven en flessen wijn.