The Bull Steakhouse

Spuiplein 7 4511 AN Breskens Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant The Bull Steakhouse

Annejantje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Heerlijk op het terras aan het spuiplein gegeten. Vooraf de scampi dat was echt een aanrader!! Vooral de crème brulee als dessert is echt genieten. Als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer heen
Rudi V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Ik heb hier erg lekker gegeten. Als voorgerecht de Carpaccio, die zelf gesneden is. Dit is zo veel beter dan de gemiddelde diepvriesplakjes die je krijgt. goed vlees doorregen met zacht vet. Als hoofdgerecht de rib eye. Saignant gebakken. Geweldig. Een van de lekkerste steaks die ik ooit op heb. Nagerecht was een crème brulee. Niet een klein bakje pap, nee gewoon een grote schaal met goede crème. Ik kom hier niet vandaan, en dat is jammer, anders zat ik hier vaker
N V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Redelijk eten, maar. Zodra de vraag wordt gesteld "wat wilt u voor sausje" en niet "wilt u voor 3 euro een sausje erbij", krijg ik een wegtrekker. Dat gekoppeld aan het pushen voor omzet (wilt u nog wat drinken) en het feit dat de handdoeken automaat papiertjes ter grootte van een zakdoekje uitspuugt, waardoor je 5 minuten bezig bent om voldoende papier te krijgen om je handen te drogen, leiden mij naar de conclusie dat dit restaurant de allerlaatste cent uit mijn portemonnee liefst ook nog zou verkrijgen. En das best jammer, omdat de keuken brigade redelijk werk verricht.
Rosaake .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2013
In een gezellige ambiance werden snel tafels aan elkaar geschoven om ons met ons zessen bij elkaar te zetten.

Wij bestelden vier voorgerechtjes, allemaal even verzorgd. Een salade, twee (Hollandse) garnalencocktails en een portie Scampi's. Mooi opgemaakt, heel smakelijk. Twee van ons bestelden als hoofdgerecht de Côte ã l'os, de specialiteit van 700 gram, dus zij hadden geen plaats voor een voorgerecht.

De kaart kent voor sommige gerechten twee formaten: lady en normaal. Maar ook de lady kan haar hart op halen: kleine porties kent men hier niet!

De vleesgerechten waren perfect op smaak. Sommige medium rare, andere nog rood. Maar wel warm en geen bloed: perfect!
Sausen waren er -tegen bijbetaling van 3 euro p.s.- naar keuze en smaakten goed.

De desserts waren misschien niet spectaculair, maar wel goed in orde.

Al met al een memorabele avond, omdat de bestellers van de specialiteit op de Wall of Fame worden gehangen. Er werd een foto van de heren gemaakt voor aan de muur, en ook nog twee sfeerfoto's van ons hele gezelschap, die we in een eigen restaurantlijstje als aandenken mee mochten nemen.
Ook een zgn. doggybag was geen probleem.

Bij thuiskomst bleek dat alle foto's per e-mail aan ons waren verzonden. Nét even een stapje extra, dat is de service van het bedienend personeel bij The Bull Steakhouse!

En de rekening? Die viel mee: 310 euro, inclusief alle aperitieven en flessen wijn.