The Breakfast Club

Meer informatie over restaurant The Breakfast Club

6,2
VictorTango .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wij waren 's avonds bij BC Haarlemmerplein en op de vraag waarom het leeg was kregen we te horen dat het aan de naam lag. Uit ervaring kan ik verklappen dat het aan de slechte service ligt. Een tip voor de eigenaar: bezuinig niet op personeel. Wat je nu krijgt zijn twee ongeïnspireerde en vooral chagrijnige dames die druk zijn met niets doen: eentje achter een laptop, de ander dagdromend achter de bar. Toegegeven, de BC Burger en de salade waren goed. Het was wel weer jammer dat we bij het verlaten van het restaurant door de rookwalm van de kok heen moesten. Een gemiste kans! Op locatie alleen red je het niet.
Arminius .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De kwaliteit van de diverse soorten ontbijten zijn redelijk. De bediening van deze 'club' kan beter. Het bedienend personeel bestaat duidelijk niet uit horecavakmensen. Je wordt niet welkom geheten en je moet zelf het initiatief nemen om een menukaart onder ogen te krijgen. Als klant krijg je niet het gevoel dat je een gast bent, maar een bezoeker van een buurthuis waar vrijwillgers werken. Het is een clubhuis in de slechtste betekenis van het woord.
Bij het Engels ontbijt, London geheten, krijg je niet de keuze voor een soort brood. De tomatensaus waar de witte bonen in zijn opgewarmd bevat een specerij dat nogal overheerst; wellicht kummel.
Al met al een kille bedoening. Een afrader om er je dag goed te beginnen, tenzij je passief bent ingesteld en weinig goede service gewend bent.