The Breakfast Club

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant The Breakfast Club

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
In het weekend staan mensen bij The Breakfast Club buiten op de stoep te wachten tot ze een tafeltje kunnen bemachtigen. Een populaire zaak dus en het moet er dus wel goed toeven zijn. Nee dus, alles viel tegen. De inrichting is nietszeggend en het meubilair kun je waarschijnlijk voor een tientje meenemen. En dan was er nog die luide en vreselijke muziek. De bediening was echt onder de maat: kortaf en onvriendelijk. En het eten viel ook tegen. Ik had Mexico City: huevos rancheros bestaande uit gebakken eieren, tortilla, een salsa van tomaat en zwarte bonen, avocado, crème fraîche, jalapeño, pico de gallo en cheddar. De laatste twee bestanddelen ben ik niet tegengekomen en de rest was – zeker wat de prijs betreft – niet het je van het.
iklustbijnaalles .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Vanmiddag hier geluncht.
Bestelling kwam niet precies zoals we hadden besteld, maar dat kan gebeuren.
Ik zag vijf man personeel waarvan er drie niet echt aanwezig leken te zijn voor de gasten, maar meer voor de gezelligheid onderling.
Hygiëne vind ik zelf heel belangrijk, dus als ik mensen op hun hoofd zie krabben en vervolgens glazen aan de bovenkant zie vastpakken :(
Goed personeel is veel belangrijker dan onderlinge gezelligheid en werken in de horeca is ook zeer zeker een vak! Eerlijk gezegd, ik word een beetje moe van al dat "hippe" gedoe!
VictorTango .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Wij waren 's avonds bij BC Haarlemmerplein en op de vraag waarom het leeg was kregen we te horen dat het aan de naam lag. Uit ervaring kan ik verklappen dat het aan de slechte service ligt. Een tip voor de eigenaar: bezuinig niet op personeel. Wat je nu krijgt zijn twee ongeïnspireerde en vooral chagrijnige dames die druk zijn met niets doen: eentje achter een laptop, de ander dagdromend achter de bar. Toegegeven, de BC Burger en de salade waren goed. Het was wel weer jammer dat we bij het verlaten van het restaurant door de rookwalm van de kok heen moesten. Een gemiste kans! Op locatie alleen red je het niet.
Arminius .
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
De kwaliteit van de diverse soorten ontbijten zijn redelijk. De bediening van deze 'club' kan beter. Het bedienend personeel bestaat duidelijk niet uit horecavakmensen. Je wordt niet welkom geheten en je moet zelf het initiatief nemen om een menukaart onder ogen te krijgen. Als klant krijg je niet het gevoel dat je een gast bent, maar een bezoeker van een buurthuis waar vrijwillgers werken. Het is een clubhuis in de slechtste betekenis van het woord.
Bij het Engels ontbijt, London geheten, krijg je niet de keuze voor een soort brood. De tomatensaus waar de witte bonen in zijn opgewarmd bevat een specerij dat nogal overheerst; wellicht kummel.
Al met al een kille bedoening. Een afrader om er je dag goed te beginnen, tenzij je passief bent ingesteld en weinig goede service gewend bent.