The Bourbon Room

Jan Oldenburglaan 7 1861 JS Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant The Bourbon Room

Laat u verrassen door onze chef. De gerechten zijn van tussengerecht formaat.

Menu 3 gangen: 31.50 euro
menu 4 gangen: 37.50 euro
menu 5 gangen: 42,50 euro

Drinks, food, beautiful wines and music,hier draait het allemaal om aan de foodbar van The Bourbon Room. een open keuken/bar for a night to remember!

Glas champagne

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Bourbon Room

Maurice D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, relaxte informele bediening en sfeervolle entourage. Gaan zeker nog een keer!
Lide S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Lekker gegeten, maar niets bijzonders. Klein gezellig restaurant in het dorpscentrum. De bediening is goed, maar de prijs/kwaliteitsverhouding kan beter.
Chris M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Gastvrije ontvangst, gezellige sfeer en heerlijke gerechtjes. Je moet geen haast hebben, je krijgt de tijd tussen de gangen.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
Verrassende en creatieve keuken!
Heerlijk gegeten in prettige ambiance met goede en attente bediening.
Onze werkbespreking werd hierdoor een geinspireerde ontmoeting met nieuwe inzichten...
PercussieJohn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben genoten van een heerlijk 4 gangen menu.Hulde aan Ilka,zij maakt gerechten,die zeer verrassend en lekker van smaak zijn.Wat een smaken sensatie!!!Gastheer Shervin en zijn team hebben er voor gezorgd dat we een fijne,gezellige avond hebben gehad met nog even lekker nagenieten op het terras.
Arjan D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk en verrassend gegeten. Zeer deskundig maar vooral zeer vriendelijk personeel waardoor we een oprecht welkom gevoel kregen. Dat samen met de perfect passende wijnen bij elk bijzonder gerecht zorgde voor een ervaring waar we blij aan terug denken. En dat voor een heel mooie prijs. Een echte aanrader!
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Geweldige keuken en een terzake kundige informele bediening. We hebben kort ervoor kunnen reserveren en we werden hartelijk ontvangen. Er werd duidelijk uitgelegd wat we konden verwachten en na een keuze te hebben gemaakt werd onze verwachtingen volledig vervuld.
Fijne avond gehad.
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
We hebben hier echt vreselijk lekker gegeten. Originele gerechten, heerlijke begeleidende wijnen. Enthousiaste eigenaar die er zichtbaar plezier in had dat wij zijn gerechten konden waarderen. Dit restaurant was voor ons echt een bijzondere verrassing.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Afgelopen keer weer heerlijk gegeten met familie in het gezellige Bergen. Wij hadden niet gereserveerd, maar mochten lekker buiten zitten op het terras. Ontzettend fijn dat de gastheer en ober de tijd gaven om ons lekker te laten genieten van de zon, onder het genot van een drankje en een broodje. Menu ziet er altijd verassend uit en heeft vaak nieuwe gerechten. Daarom dit keer voor het 4-gangen menu gekozen. Tussen de gangen door, werd er gevraagd hoelang wij pauze wilden. Dit vind ik persoonlijk erg fijn en een goede service. De gerechten zijn zalig, omdat we telkens verrast worden door de verschillende smaken met verschillende toevoegingen. Het dessert qua opmaak en smaak was een fijne afsluiter. De opmaak van de borden en de creativiteit is erg leuk om te zien, ook omdat het ook nog eens lekker smaakt. Zeker een aanrader als je van goed eten houdt dat er leuk uit ziet, lekker smaakt en betaalbaar is!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Een van ons is vlak na het eten flink ziek geworden. Ze had een coquille die vissig smaakte en waarvan de ober nog zei dat het dagvers was dus 'echt te vertrouwen'. Niet dus. De andere gerechten waren heerlijk maar erg klein.
Terwijl we zaten te eten zijn er drie mensen in de zaak uitgegleden door de gladde vloer. De eigenaar deed hier lacherig over met zijn collega en reageerde hier niet of nauwelijks op. Heel onsympathiek en voor mij een reden om hier niet meer heen te gaan.
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Namen het 4-gangen verrassingsmenu voor de zeer redelijke prijs van Euro 32,50. Er werd eerst gevraagd of er bepaalde gerechten waren die we niet lustten. Keurig dus. Vervolgens als eerste gang een zalmmousse, daarna een stukje witvis met een bisque ( heerlijk ) en als hoofdgerecht duif. Zelf vond ik dit heerlijk, mijn tafelgenoot was minder enthousiast vanwege de natuurlijk wat sterkere smaak. Toe een ijsje met versiering. De opmaak van alle gerechten was zeer mooi om te zien en de smaken uitstekend. De nieuwe chef heeft deze "vuurproef" prima doorstaan.
Dubbeldik V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
4-gangen verrassingsmenu gegeten Prima gerechtjes die goed op elkaar zijn afgestemd. Prijs-kwaliteit in een erg goede verhouding. Wijnarrengement sluit goed aan. Prettig dat er een "BOB" arrangement beschikbaar is, ook als je gewoon niet teveelwilt drinken. Vriendelijke bediening met voldoende kennis van zaken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zondagavond geweest. Een 4 gangen menu besteld (surprise) en het was fantastisch. Geen restaurant voor veelvraten, maar absoluut wel voor mensen die van lekker eten houden. Leuke atmosfeer en kraanwater aan tafel was geen probleem. Voor twee personen inclusief een paar glaasjes wijn waren we nog net geen € 80,-- kwijt. Zeer de moeite waard. Aanrader! Volgende keer in Bergen weer!
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een goed restaurant op een onverwachte locatie in Bergen. Van begin tot het eind een feestje, zowel het eten als de bediening. Prijs/kwaliteit is echt top!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteren bij Thebourbonroom gegeten. We kwamen en 's middags langs en werden vriendelijk uitgenodigd om 's avonds te komen eten. Daar hebben de geen spijt van gehad. Sfeervol, vriendelijk, erg lekker eten en mooie gerechtjes. We komen niet zo vaak in Bergen, maar als we terugkomen weten we waar we gaan eten. Helemaal top !

Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat een topbediening! Vriendelijk, snel, écht gastvrij.
Eerst buiten geborreld, toen binnen aangeschoven voor een prima 3-gangen diner.
Aanrader.
ilse M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Risotto was top! Precies zoals deze moet zijn. Bediening was ook bijzonder goed. De ober maakte een gezellig praatje, kwam continu controleren of alles naar wens was en adviseerde goed in de wijn.
Fadria .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Afgelopen maandag gegeten bij de bourbonroom. 5 gangen menu voor 29,50! Tom ka kai vooraf. Heerlijk! (Mocht van mij iets pittiger maar ik hou van heel pittig). Gerookte zalm in nori, sushirijst, wasabi mayonaise en iets van yakitori dressing. Absolute smaaksensatie. Toen spaghettie met langoustine. Parmezaan tuille en tomaten foam en zwarte peper. Zo goed op smaak! Als hoofd lamshaasje met jus en popcorn van spek. Top. Toetje was een trifle in een soort van jampotje. Op t oog heel simpel maar neem een lepel van onder en proef: witte chocola, bamketbakkersroom, perzik, roodfruit, oreo, merengue en aan tafel afgemaakt door chef Fernando met een schuim van jet vocht waar de perzik in gepocheerd was. Alles klopt! Zowieso leuk om te zien dat de chef zelf gerechten aan tafel afmaakt of komt toelichten. Absoluut mijn complimenten voor het eten en de bediening! Zoals eerder gezegt een pareltje dit restaurant!
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We zaten op Bevrijdingsdag heerlijk buiten. Later ging het scherm over het terras en de verwarmingselementen aan en bleef het nog lang erg behaaglijk. Als voorgerecht wat gegrilde gamba's en daarna black angus beef.
Een heerlijke combinatie vergezeld door een paar glazen wijn.
Harld B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een pareltje ! Het leukst is toch wel wanneer je ergens voor het eerst binnen stapt zonder te hoge verwachtingen. Eten volledig in balans en overheerlijk. Wijn spijs combi subliem gewoon. Ik kom vaker terug om deze 2 enthousiaste en professionele gasten in de gaten te houden.