The Bourbon Room

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Jwbronwasser B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Fantastisch gegeten ! 4 gangen verrassing menu genomen. De risotto, paddenstoelen,truffel wordt afgemaakt aan tafel in een grote Parmezaanse kaas, SUPER. Voor, hoofd en nagerecht het is allemaal zeer smaakvol. Goede wijn en gezellige bediening.
Dubbeldik V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
4-gangen verrassingsmenu gegeten Prima gerechtjes die goed op elkaar zijn afgestemd. Prijs-kwaliteit in een erg goede verhouding. Wijnarrengement sluit goed aan. Prettig dat er een "BOB" arrangement beschikbaar is, ook als je gewoon niet teveelwilt drinken. Vriendelijke bediening met voldoende kennis van zaken.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Zondagavond geweest. Een 4 gangen menu besteld (surprise) en het was fantastisch. Geen restaurant voor veelvraten, maar absoluut wel voor mensen die van lekker eten houden. Leuke atmosfeer en kraanwater aan tafel was geen probleem. Voor twee personen inclusief een paar glaasjes wijn waren we nog net geen € 80,-- kwijt. Zeer de moeite waard. Aanrader! Volgende keer in Bergen weer!
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een goed restaurant op een onverwachte locatie in Bergen. Van begin tot het eind een feestje, zowel het eten als de bediening. Prijs/kwaliteit is echt top!
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Gisteren bij Thebourbonroom gegeten. We kwamen en 's middags langs en werden vriendelijk uitgenodigd om 's avonds te komen eten. Daar hebben de geen spijt van gehad. Sfeervol, vriendelijk, erg lekker eten en mooie gerechtjes. We komen niet zo vaak in Bergen, maar als we terugkomen weten we waar we gaan eten. Helemaal top !

Eveline M.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat een topbediening! Vriendelijk, snel, écht gastvrij.
Eerst buiten geborreld, toen binnen aangeschoven voor een prima 3-gangen diner.
Aanrader.
ilse M.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten. Risotto was top! Precies zoals deze moet zijn. Bediening was ook bijzonder goed. De ober maakte een gezellig praatje, kwam continu controleren of alles naar wens was en adviseerde goed in de wijn.
Fadria .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Afgelopen maandag gegeten bij de bourbonroom. 5 gangen menu voor 29,50! Tom ka kai vooraf. Heerlijk! (Mocht van mij iets pittiger maar ik hou van heel pittig). Gerookte zalm in nori, sushirijst, wasabi mayonaise en iets van yakitori dressing. Absolute smaaksensatie. Toen spaghettie met langoustine. Parmezaan tuille en tomaten foam en zwarte peper. Zo goed op smaak! Als hoofd lamshaasje met jus en popcorn van spek. Top. Toetje was een trifle in een soort van jampotje. Op t oog heel simpel maar neem een lepel van onder en proef: witte chocola, bamketbakkersroom, perzik, roodfruit, oreo, merengue en aan tafel afgemaakt door chef Fernando met een schuim van jet vocht waar de perzik in gepocheerd was. Alles klopt! Zowieso leuk om te zien dat de chef zelf gerechten aan tafel afmaakt of komt toelichten. Absoluut mijn complimenten voor het eten en de bediening! Zoals eerder gezegt een pareltje dit restaurant!
loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
We zaten op Bevrijdingsdag heerlijk buiten. Later ging het scherm over het terras en de verwarmingselementen aan en bleef het nog lang erg behaaglijk. Als voorgerecht wat gegrilde gamba's en daarna black angus beef.
Een heerlijke combinatie vergezeld door een paar glazen wijn.
Harld B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Wat een pareltje ! Het leukst is toch wel wanneer je ergens voor het eerst binnen stapt zonder te hoge verwachtingen. Eten volledig in balans en overheerlijk. Wijn spijs combi subliem gewoon. Ik kom vaker terug om deze 2 enthousiaste en professionele gasten in de gaten te houden.
Laura T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Nieuwe aanwinst voor Bergen!
Een mooi bedrijf in hartje Bergen waar weer fris en fijn wordt gekookt. We waren zwaar onder de indruk.
Het 4 gangen verrassingmenu, een risotto als tweede gang. Man o man wat een heerlijkheid. Knetterwarm en vloeibaar nog even op smaak gemaakt in een enorme pecorino kaas. Zo hoort t, mensen.
Uitstekende wijnen op glas. Niks met Roemenie? Zou toch die rode daar eens proeven. Zalig!
En kom daar ook terug voor de borrelhapjes.
Perfecte gamba's in tempurabeslag met een oosterse dip. 2e portie mocht gelijk door...Samen met de gemarineerde tonijn. Subliem. En zeer betaalbaar allemaal.
Wij keren met liefde terug!
Hebebaby .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Mooi ingerichte zaak; fijne muziek; goed licht; relaxte stoelen. Voorgerecht van bloedworst met appel was verrukkelijk. Hoofdgerecht risotto, aan tafel klaargemaakt. Verrassend en lekker (nam een klein portie, was zeker voldoende), kreeg er ook een frisse salade bij. Goeie wijntje (Italiaanse, stond niet op de kaart). Daarna buiten nog een likeurtje op hun terras, waar het ondanks de regen en kou en dankzij het afdak/ warmtelampen en dekentjes, heerlijk was om ff te zitten. Zeker gaan!
Claudinho .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Kok Fernando bereidt de gerechten in de kleine open keuken waar je van dichtbij zicht op hebt. De bediening is met flair en niet opdringerig. Het verrassingsmenu leverde mooie gerechten en fijne wijnen op. Topper was de risotto die aan tafel in een grote Grana Padano kaas werd bereidt. Het toetje genaamd Sneeuwwitje was een ware smaaksensatie. Neem de tijd en je hebt een superavond.
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Op zondag 6 februari bij The Bourbon Room gegeten. Bergen is/was ons onbekend en we hebben onze keuze voor dit restaurant uitsluitend op basis van internetrecensies gedaan. Een goede keuze.
Leuke inrichting, lekker muziekje, gezellige spontane bediening en een ontspannen sfeertje. We hadden gekozen voor een verrassingsmenuutje en inderdaad......een verrassing. Eerdere recensies gaven hierover al volop complimenten, ik sluit me daarbij aan. The Bourbon Room is zeker een volgend bezoekje waard.
Carlo C.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Voorheen zaten op deze plek verschillende eetcafe's. Met de komst van the Bourbon Room in augustus 2015 is de inrichting aanzienlijk verbeterd. Er is nog steeds een bar met inmiddels (een deel van de?) open keuken er achter. De menukaart is niet al te lang maar het blijft moeilijk kiezen. De risotto met truffel (tussengerecht) is zeer smakelijk. En op de verder door ons gegeten eendenbout en zalm (catch of the day) valt niks op aan te merken. Een klein minpuntje is dat er een bakje frites bij neergezet wordt. Dat is kennelijk standaard. Ik zou zeggen:zet er dan ook standaard wat salade bij! Er wordt uitstekende wijn geschonken en bij elk glaasje wordt ook steeds een glas water neergezet. Erg prettig maar eeehm, zou een karafje niet slimmer zijn? Het verrassend lekkere toetje Sneeuwwitje vind ik een reden om hier vaker te gaan eten. Het wordt een beetje vreemd rommelig opgediend maar de mix van Kokosijs, witte chocola en merengue is verrukkelijk. De bediening is erg goed en de heren zijn allen zeer gastvrij en dat op een drukke zaterdagavond. Restaurant is gunstig geprijsd en in The Bourbon Room kun je dus prima terecht, ook als je niet van Amerikaanse whiskeys houdt.
Nelson_F .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
 The Bourbon Room heeft een prachtige uitstraling en een heerlijke entourage. Het nodigt uit om de hele avond gezellig te blijven zitten en lekker te tafelen. Een mooie ervaring is het eten aan de bar, waar vandaan je de chefkok Fernando kan zien koken. We hadden deze avond een 4 gangen diner en het eten was verrasssend en uitstekend! De bediening was enthousiast, gastvrij en goed! Ik heb bij veel restaurants gegeten, maar er kunnen weinig tippen aan het niveau van The Bourbon Room.
Margreet D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Echt wat een super mooie zaak als je alleen al binnenkomt sfeer,warmte en gezelligheid , had t plekje aan de bar dat je zo de keuken inkijkt en waar je dus ziet hoe de gerechten bereid worden wat een geweldige ervaring is dat de mooiste plek van de zaak .Wij lieten shervin beslissen wat de 5 gerechten zouden worden, wat een smaakexplosie echt genieten !! Super vriendelijk personeel werkt snel en hoefde nergens om te vragen en de lekkerste koffie van heel bergen echt een aanrader
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Ik ben een liefhebber van wat Fernando aan gerechten op tafel brengt. Bewerkelijk maar niet TE.
Hopelijk blijft dat niet TE. De eigenaar Sherwin is informeel maar verstaat zijn vak. Ook
in de bediening. Met een actief en positief stel in deze eigentijdse toegankelijke kleine zaak kon het dan ook niet mis gaan. Dat blijkt. Het publiek dat zoals veel Nederlanders voor het eten eerst
aan het borrelen gaat (overigens slechte gewoonte) en de verbinding tussen de z.g. koude
keuken en de z.g. warme waar Fernando kookt maakt de zaak wat onrustig voor ouderen.
Moet je maar niet oud worden. Het is tenslotte een soort eetcafe. U moet het allemaal maar gaan proeven. De moeite waard.
Op culinair gebied is Bergen stijgende.

Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Met z'n vieren bij deze vrij nieuwe zaak gegeten. Kleine kaart met originele gerechten en nog wat gerechten buiten de kaart om. Onze ober was nogal onervaren en opvallend nerveus. Er kan bij je tafel risotto bereid worden in een kaas. Erg verassend. Vooraf at ik de tonijn, zeer lekker. Hoofd gerecht runderbavette mooi rare bereid. Toetje kaas. Porties vrij summier. Frites kwamen wat laat. Veel soorten wijn per glas te bestellen. Karaf kraanwater geen probleem. We zaten aan een hoge tafel. Dat heeft mijn persoonlijke voorkeur niet maar dat zal voor anderen wellicht niet zo zijn. Bezoek was zeker de moeite waard. Er zijn wel nog wat verbeterpuntjes.
joanne77 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Erg leuk restaurant! Heerlijk wild gegeten. Hazenpeper zoals mijn oma het ook jan maken, verrukkelijk! Mooie gerechten en ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!