The Bombay Spice

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

Paul R.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Wij hadden niet gereserveerd en kwamen op zaterdag half 6 binnen. Gelukkig konden we er nog terecht, maar binnen een half uur zat het er vol! En terecht, want het eten was heerlijk. Prima bediening, aardige mensen. Als we weer in Hengelo zijn, komen we zeker terug!
Tom H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
We hebben fantastisch met z'n tweeën gegeten begonnen met een klein voorgerecht de sheek kebab en de Resmi Tikka. Daarna het hoofdgerecht King Prawn Madras en de buurvrouw gehad. Daarbij wilden wij nog extra champignons bestellen maar deze zat al volop bij buurvrouw gaf de ober Nabi aan. Daarop hebben we spinazie en aubergine besteld en dat was een zeer goed keuze. De bediening was erg prettig en vriendelijk.
Marian D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Als Indian Food experts gaan we altijd even eten bij de Bombay Spice als we in de buurt zijn.
Bombay Spice heeft een zeer goede kok in huis, alles is net zo mals en kruidig.
Dit indiaase restaurant staat zeker in onze top 3.
De keer geen voorgerecht genomen, maar kozen voor de Hot tandoori Mixed Grill, de Curry lamb vindaloo en een Curry Bengali.
Als bijgerechten basmati rijst, raita om te blussen en zalig zoete Perswani naam.
Zalig....zalig....zalig.
Ontzettend vriendelijke bediening en nette zaak.
Een echte aanrader voor Curry liefhebbers.
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Een bomvolle zaak met voor ons blijkbaar de tweede ronde, beetje chaos bij het afhaal-/betaal-/bargedeelte....heerlijk gegeten, het verrassingsmenu genomen voor 4 personen.
Bediening was niet helemaal top doordat 3 mensen van de bediening ons naar 2 verschillende tafels verwezen, waardoor we uiteindelijk wat lang aam een kruimelige ongedekte tafel zaten.
De jongedame van dienst keek raar op toen we o.a. een jonge jenever bestelden...als deze niet goed is, zegt u het maar... Bijbestellen kon, aandacht verder prima, eten nogmaals heerlijk! Aanrader!
Grietje H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Voor het bezoeken van een concert zijn wij spontaan bij Bombay Spice binnen gelopen. We hadden het niet beter kunnen treffen. Wat een heerlijkheden, de king prawns uit de tandoori oven, de dahlsoep, de kip Jalfrezie en de aubergine, allen heerlijk van smaak. Om de gerechten nog iets pittiger te krijgen kreeg ik een extra bakje met pepers, wat het voor mij helemaal af maakte. Enige minpuntje vonden we de salade, die was naar onze mening een beetje te eenvoudig. Verder zeer vriendelijke bediening met aandacht voor de gasten. Nog even voor de serveerster die moest werken en het concert niet kon bezoeken... het was een geweldige afsluiting van een mooie avond.
Heidi1963 .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Vandaag met 5 personen gegeten bij Bombay Spice. Zijn hier de afgelopen jaren regelmatig geweest en het was altijd goed.,maar vandaag NIET!!
Het was er heel chaotisch,serveerster kwam maar geen bestelling opnemen,het duurde ruim 1,5 uur voordat het hoofdgerecht kwam en toen waren de gerechten ook nog niet goed warm.
Jammer !! Dit is de laatste keer geweest dat we hier komen.
Geachte heer/mevrouw,

Onze oprechte excuses voor wat er aan uw tafel die dag is gebeurd. Ik snap dat u boos bent. Het was inderdaad chaotisch voor een bepaalde tijd. Zoals u het van ons gewend bent , is dit zeker niet onze gewoonte. Dat uw avond op die dag werd bedorven vinden wij erg jammer. Uw klacht wordt door ons serieus genomen. Wij willen het hier bij niet laten zitten en zouden dit graag goed willen maken. Daarom vraag ik u als u wil ,contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

Aprul Manik &
Team Bombay Spice
José P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten, we waren met 4 personen. erg vriendelijke bediening, alle aanpassingen in bestelling waren keurig uitgevoerd! Wel jammer dat ik bij thuiskomst geen vingers meer had, die had ik er namelijk bij opgegeten! Het regende erg hard en bij de scheiding bij de aanbouw kwamen wat drupjes naar beneden. Ik raad iedereen aan die van Indiaas eten houdt of het eens wil uitproberen hier te gaan eten. Helemaal TOP!!!
Gecajoel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Bij binnenkomst werden we vriendelijk begroet. Onze jassen werden aangenomen en netjes opgehangen.
Als voorafje heb ik een Meat Samosa besteld. Het hoofdgerecht was een Lonka curry geserveerd met naan.

Het geheel was heerlijk van smaak. Als je dus lekker authentiek Indiaas wilt eten moet je hier beslist heen gaan.
Anneke11 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Heerlijk gegeten! We werden verrast met een menu voor een groep van 8 mensen. Het menu bestond uit een grote variatie aan gerechten van goede kwaliteit en was veel meer dan we op konden. Bij de samenstelling van het menu werd goed rekening gehouden met speciale dieetwensen en vegetariers. Ook werd rekening gehouden met onze wens om in het lage, minder rumoerige gedeelte de tafel te plaatsen. Het afrekenen ging wat rommelig, wat vooral voor degenen die de trein moesten halen wat lastig was. Alles bij elkaar een goed verzorgde avond. Zeker een aanrader!
Melatie1966 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Spicy gerechten vind ik erg lekker. Dus de scherpe kipstukjes was erg lekker. Maar alle gerechten wat wij namen was goed. Weet vonden het er gezellig. Bediening was vlot en aardig. Een aanrader als als je van currygerechten houdt.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Werkelijk geweldig lekker. Ik eet overal in nederland bij indiase restaurants. Deze staat in mijn top 3. Op verzoek werden de gerechten extra pittig bereid. De vegetarische gerechten zijn van zeer goede kwaliteit.
Oag .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Na een kleine verbouwing kwamen we vorige week weer bij Bombay Spice, zoals altijd werden we enorm vriendelijk ontvangen en de gereserveerde tafel stond klaar ondanks dat we te vroeg waren. Het voorgerecht van Samosa was overheerlijk en perfect opgediend, de hoofdgerechten die we besteld hadden waren eveneens van perfecte kwaliteit, jammer dat er tegenwoordig geen salade meer wordt bij geserveerd. Alleen als extra te bestellen. De Bombay Potatoes die we hadden besteld waren geweldig, dit gaan we zeker nog eens doen. Complimenten aan de eigenaar en zijn staff, een vriendelijke ambiance en heerlijke gerechten.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Voor ons, gezin met twee kinderen, viel het uit eten gaan in Bombay Spice erg tegen. Na zoveel lovende reacties, hadden wij meer verwacht. Zeker voor het bedrag (€ 125,-) dat wij hebben uitgegeven. Het is er erg rumoerig, rommelig en onprofessioneel. De gastheer had amper tijd voor ons. Zelfs niet toen wij weggingen. Wij voelden ons zeker geen eregast!
De kinderen hadden beiden een verrassingsmenu (zonder nagerecht) en wij hadden Bombay Spice Chef Special. Deze Chef "Specials" hebben wij niet zo ervaren. Daarnaast was het voor ons niet genoeg. Wij hebben geen saffraan geproefd in de King Prawn Saffraan en de grote garnalen waren taai. Bepaalde gerechten "zwommen" in een waterige saus. Bepaalde stukjes vlees waren mals en bepaalde droog.
Het zogenaamde onbeperkt kunnen eten van hoofd- en bijgerechten in het verrassingsmenu, met echter geen keuze uit de menukaart viel ook tegen. Er was slechts 1 bijgerecht en 1 mixed salad. Je moet zelf om een extra hoofdgerecht vragen. Hetgeen wij gevraagd hadden om aan te vullen, werd niet aangevuld. De chef had besloten iets anders te maken!
Beste Culinairfijnproever,

Wij vinden het erg jammer dat u het rumoerig, rommelig en onprofessioneel ervaren heeft . Ik ben geschrokken dat u geen saffraan heeft geproefd in de ''King Prawn Saffraan'' en de grote garnalen taai heeft ervaren. En ook dat de saus waterig was en dat bepaalde stukjes vlees droog. Dit is zeer zeker niet onze gewoonte! Onze oprechte excuses hiervoor. De gerechten die wij serveren worden elke dag zorgvuldig en met passie bereid. Ik vind het erg jammer om te horen dat er op die dag zo erg is mis gegaan op een dezelfde tafel. Wij hebben op die dag geen mogen klachten ontvangen van andere gasten en ook niet van u. Als u deze had ingediend ben ik er van overtuigd dat u alle gerechten die tegenvielen opnieuw kreeg opgediend zonder extra kosten. Ook zou het personeel beseffen dat zij hun taak op dit moment niet goed doen, dit zouden zij konden verbeteren om de rest van de avond wel goed te laten verlopen. De Verassingsmenu houdt inderdaad in dat alleen de hoofd- en bijgerechten onbeperkt zijn. Het menu wordt elke dag willekeurig opgesteld door de chef. Dit staat ook duidelijk in het menu. Het is inderdaad zo dat de gasten zelf moeten aangeven of zij een extra hoofdgerecht willen omdat wij niet vanuit kunnen gaan dat de gasten meer willen. Het kan zijn dat de ober verkeerd heeft gehoord of dat de chef verkeerd heeft gelezen waardoor u een ander gerecht kreeg voorgeschoteld. Onze excuses hiervoor.

Wij waarderen uw recensie. Wij werken elke dag hard om ons zelf te verbeteren. Soms zien wij bepaalde dingen niet en wordt er minder aandacht besteed aan bepaalde aspecten. Wij zullen hard er aan werken om in de toekomst dit soort ervaringen bij onze gasten te voorkomen.

Wij willen het hierbij niet laten zitten en zouden het graag goed willen maken. Zou u contact met ons kunnen opnemen? Wij nodigen u graag opnieuw uit om de lovende reacties ook een werkelijkheid voor u te maken!

Met vriendelijke groet,

Aprul Manik
The Bombay Spice
Karsten H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Duurt soms erg lang tot dat je bediend wordt, maar eten is altijd goed. Afhalen is soms wat lastig , je krijgt een tijd gezegd en die kan niet altijd gehaald worden.
KenZ .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Echt heerlijk gegeten. Het restaurant was helemaal VOL..... we hadden niet gereserveerd. Er werd speciaal een plekje voor ons gemaakt. Voor alle moslims onder ons een echte aanrader. Ze hebben een officieel halal certificaat en zijn goedgekeurd door de smaakpolitie. Gwoon top!
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Het was druk bij Bombay Spice, ondanks de de beperkte ruimte en drukte werden we goed geholpen. We kregen duidelijke uitleg over de gerechten en de bediening was erg behulpzaam. De hele tafel was aan smullen van de onbekende hapjes. Er worden veel kruiden gebruikt, we waren al snel verzadigd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Victor K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Het restaurant was vol maar de door ons gereserveerde tafel was keurig vrij. Uitgebreide kaart met een variatie van milde tot ZEER pittige gerechten. Kwaliteit van het eten was perfect en de bediening attent en vriendelijk. Het Indiase likeurtje bij de koffie viel bij mij niet echt in de smaak en toen ik dit meldde werd de door mij bestelde cognac NIET op de rekening gezet! Restaurant is echt een aanrader en voor de weekenden zul je wel moeten reserveren!
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2014
Wanneer ik in Almelo ben dan halen we hier altijd af. Heerlijk eten en een van de beste Indiase tentjes in de omgeving. Ik heb hier ook voor het eerst kennisgemaakt met de Indiase keuken en wat is het toch lekker allemaal! Standaard bestellen we de kip tikka masala, tandoori en een pittige curry. Naanbrood erbij dippen en je bent voor even in een culinaire hemel! Papadums met mangosaus als snack vooraf of tussendoor. Lekkere soort dunnige kroepoek is het. Het is hier altijd druk dus vantevoren bellen of reserveren word aangeraden
MarloesM .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Gisteravond heb ik voor het eerst Indiaas gegeten. Ontzettend genoten. Op een donderdag was het restaurant afgeladen vol. Je moet dus echt reserveren. Als voorgerecht een salade met gekruide stukjes kip en mijn vriendin een heerlijke linzensalade. De gastheer was prettig aanwezig met af en toen een grapje. Op een rechaud werden onze gerechten warm gehouden. Heerlijk naanbrood, geurige rijst, garnalen uit de tandoori oven (mooie ruime portie) en kip massala. Mooie stukjes kipfilet in romige rode saus met kokos. Van begin tot eind een feestje. Binnenkort gaan we weer.
Gecajoel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
We werden, zoals altijd, vriendelijk ontvangen. Na ons te hebben gemeld werden we naar onze tafel begeleid. We bestelden iets te drinken. Terwijl we het menu bestudeerden, werd ons drinken gebracht.
We hadden ieder een apart voorafje. Onion bhaje, meat samosa en chicken tuk tuk. Heerlijk.
Daarna het hoofdgerecht, garlic but chicken, chicken tikka en chicken mr. naga. Met naan.
Overheerlijk.
Ondanks dat het restaurant vol was, werd er geregeld op ons gelet, of het glas leeg was, het eten voldoende was etc.
Het was heerlijk.Echt een aanrader. Maar wel reserveren.