The Boathouse Kralingen

• Vegetarische gerechten
  • ...
31-102037827

Over het restaurant The Boathouse Kralingen

Luxe dineren met achtergrondmuziek!

De vijfde editie van het Boothstock festival, het grootste dance festival van Rotterdam, wordt op zaterdag 11 juni niet alleen gevierd met een indrukwekkende line-up, je kunt nu ook luxe dineren! Terwijl Michel de Hey, Deetron, Jesse Rose, Gerd en Serge de muziek verzorgen, genieten de festivalgangers dit jaar op Boothstock van exclusieve gerechten geserveerd in the Boathouse Kralingen.

Meer informatie over restaurant The Boathouse Kralingen

• : Gratis parkeer gelegenheid voor de deur.

Woensdag tot en met zondag van 11:00 tot 16:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Dansvloer , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Open op zondag , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Boathouse Kralingen

Rob P.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Gezellig restaurant met perfecte bediening. De bediening voelt de sfeer goed aan. Mooi uitzicht over de Kralingse plas. Heerlijk om zo ontvangen te worden.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
The Boathouse heeft misschien wel het mooiste uitzicht van heel Rotterdam! Elke keer is het weer genieten. Voeg hieraan toe de prettige bediening en het lekkere eten en je weet: hier wil ik naar terug!
herman W.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Altijd een geweldige fijne, profesionele en leuke en gezellige bediening, eten goed, sfeer goed, uitzicht goed...we komen heel graag !
Endre H.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Zoals altijd hebben we hier heerlijk gegeten. Dee bediening is uitermate vriendelijk, niet te amicaal, maar op een plezierige manier persoonlijk. Kom hier graag en met enige regelmaat lunchen.
Truus C.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Bijzonder plezierig. Gezellig en ontspannen contact met bediening (Paul en Jet).
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Prachtig gelegen restaurant aan de Kralingse Plas. Attente, vriendelijke en gezellige bediening. Lunchgerechten zijn van zeer goede kwaliteit.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Gastvrije bediening. Prachtige locatie heerlijk eten.
Endre H.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Geen negatief commentaar, altijd gezellig, kom hier minstens een keer per maand, en ga telkens met een tevreden en voldaan gevoel naar huis.
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Aardige ontvangst en vriendelijke bediening.
Eten was erg lekker,we hadden aal gekozen.
Voor herhaling vatbaar.
Rein A.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Verwacht geen culinaire topprestatie, maar als je gezellig wat wilt happen met een wijntje erbij prima. Mooie locatie met mooi uitzicht. Erg beperkte en ook nog eens weinig creatieve wijnkaart. Maar een sauvignon blanc en een chardonnay met hout lukt nog wel...... ;-)
Ilse2015 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Zeker aanrader om een keer te gaan lunchen en al helemaal als je in Rotterdam en omgeving woont is The Boathouse in Kralingen een #mustvisit.
O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Naast de locatie aan de Kralingse Plas met uniek uitzicht en goede parkeervoorzieningen, is de ruimte zelf zeer mooi en ruim opgezet. Het personeel is vriendelijk en professioneel.
De kaart oogt eenvoudig, maar de gerechten zijn allemaal mooi opgemaakt, ruim voldoende en voorzien van het brood van Jordi. Erg lekker.
rinawim1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Wij hebben weer heerlijk genoten van de heerlijke gerechten. Ook mijn moeder van ruim 90 jaar heeft zitten genieten van het uitzicht en de gerechten.
Proefka .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Fijne plek aan de Kralingse Plas. Ik sprak met een vriendin af voor de lunch. De klanten bestaan uit zowel zakelijk als privé. Goede ontvangst en sfeer. Ik reserveerde maar kreeg ook de mogelijkheid om een ander tafeltje uit te zoeken indien gewenst. Lekker eten en goede wijn. Ik kom zeker nog een keer terug.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Gezellig restaurant met een zeer goede bediening die erg goed en flexibel inspeelde op ons grote gezelschap, waarvan er enkelen erg veel vertraging hadden. Het eten was ook erg lekker en niet te duur.
Een aanrader!!
Leen V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening. Mede met onze gast uit Amsterdam genoten van de lunch. Zeker voor herhaling vatbaar.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Eten was oke maar niet bijzonder. Prachtig uitzicht, service kan attenter. Op een mooie zonnige middag zal het heerlijk zijn met een glas wijn!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Erg mooie locatie, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Het is niet goedkoop, maar goede kwaliteit producten. High sea was een erg lekkere lunch.
kock1 .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Kom hier geregeld met vrienden en is nog nooit tegengevallen.
Professionele en vriendelijke bediening.
Kwaliteit uitstekend.
Kijk alweer met plezier uit naar een volgend bezoek.
Coen J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Top middag, gezellige bediening , mooie locatie en lekker eten! Kom graag terug!