The Blueberry

Meer informatie over restaurant The Blueberry

Jouw recensie over het restaurant The Blueberry

Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Fijne atmosfeer bij the Blueberry, zonnige inrichting met vrolijke kleuren en veel oog voor detail. Behulpzaam personeel dat goed uitleg geeft over de lekkernijen. De pancakes zijn fluffy, het brood was heerlijk en de scrambled eggs hadden niet beter gekund. Het enige kritiekpuntje: het is aan de warme/benauwde kant op de eerste verdieping.
Barbara Mei .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Wij hadden een luxe high tea( t.w.v.40 euro) bon en kozen voor een koffietafel. Bij binnenkomst naar boven begeleid en zaten in een knus hoekje bij het raam. Bij de bestelling gaven we onze voorkeur door, maar we mochten maar 1 drankje bij de koffietafel de rest moesten we zelf betalen, apart want je zit bijna anderhalf uur en je begint met hartig en daarna met zoetigheden. Het brood was heerlijk, maar naar het beleg moesten we zoeken, veel sla en tomaat en de rest was minimaal. We kregen 3 kleine stukjes brood per persoon. Daarna kregen we de zoetigheden en bestelde we de koffie, die bij de koffietafel hoort maar zelf moesten betalen. De stukjes waren minimaal, wel erg lekker. Afijn...dit alles voor een bedrag van 40 euro!!! En wij moesten nog 9 euro bijbetalen! Ging met een rot gevoel naar huis, vond het sneu voor degene die ons deze bon voor ons 25- jarig huwelijk had gegeven. Je kunt er prima eten, bediening is vriendelijk, maar wij waren erg teleurgesteld.
Colin C.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We zijn hier met een luxe-lunchbon wezen eten en werden bij binnenkomst naar een kleine maar knusse drukke bovenverdieping geleid. Mooi gedecoreerd met ingelijste foto's van bekende (veelal Amerikaanse) filmscenes en popcultuurverwijzingen. Best een hipstertent, maar wel smaakvol ingericht.

Met de lunchbon konden we een allebei een sandwich bestellen (Pastrami en Pulled Chicken) met een smakelijke smoothie en een cappuccino na. Smaakte uitstekend, niets op aan te merken. Stevig brood, goed belegd en de smoothie was heerlijk.
Bij het afrekenen bleek dat ze vergeten waren een extraatje bij de koffie te geven. De attente dame achter de balie gaf de zoete lekkernijen alsnog netjes mee in een papieren zakje. Goede service en meer dan voldoende gekregen voor onze lunchbon.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Met gebruikmaking van de lunchbon die we cadeau hadden gekregen hebben we voorafgaande aan een filmbezoek heerlijk vegetarisch geluncht in The Blueberry, gelegen op het mooie plein De Hof in Amersfoort. We werden vlot en zeer vriendelijk bediend door de twee aanwezige jonge vrouwen. De gerechten die we hebben gekregen voor onze bon waren meer dan voldoende en heel smakelijk. We komen beslist een keer terug.
Jobke D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig klein tentje met een bovenverdieping. French toast was goed in orde. Roerei met tomaat ui en bacon ook prima. Koffie mag warmer, eten mag iets sneller komen. Het duurde nu 45 min.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Superleuke eigenaresse, met een heel service gericht team. Daarnaast is de locatie ideaal, en is de lunchroom enorm mooi aangekleed.

De smoothies en milkshakes zijn echte aanraders, en barsten van smaak en originaliteit. Ook de brownie en cheescake moet je proberen, verrukkelijk.

Helaas ligt de prijs wel wat hoger dan de gemiddelde lunchroom, al maakt het eten dat helemaal goed.
Jordi P.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Knusse sfeer, vriendelijke jonge bediening, heerlijk divers aanbod aan lekkernijen (hoera voor de milkshakes!). Leuk dat je combi's kunt bestellen, alsook bordjes met een beetje van alles als je niet kunt kiezen of graag met je tafelgenoten wilt delen en genieten. Probeer de Caramellow-koffie ook, favoriet van m'n tafelgenoten. Aanbod veranderd genoeg dat het iedere keer prikkelend blijft, het personeel blijft zich steeds willen uitdagen met nieuwe recepten (de 'Limited Editions'). Leuke plek en geweldig aanwinst voor Amersfoort.

En Pastrami de TerrasKat is een knusse, lieve mascotte die een glimlach op je gezicht tovert.