The Blue Lotus

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant The Blue Lotus

GJ F.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Slecht eten met een prijs/kwaliteitverhouding die volledig uit verband getrokken is. Rijsttafel "Blue Lotus" is geen aanrader. De schaal bestaat uit "gerechtjes" met onbestemde drab waaronder stukjes vlees en doorgekookte boontjes en taugé. Verder nog wat dikke meelballen met vlees en banaan (overigens niet gaar, het beslag liep aan de binnenkant nog over de banaan). Men schroomt niet om 2 verschillende soorten drab met vlees in één vakje te scheppen. Op de opmerking dat het niet echt smakelijk overkomt antwoordt men "dat doen we altijd zo en er wordt nooit geklaagd"... dit zegt iets over het restaurant maar zeer zeker ook over de gemiddelde kennis van de Chinese keuken in Velp en omgeving.
EW Z.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2015
Een zeer gemiddelde chinees in het dorp. Houdt niet over. Alles wel binnen de aanvaardbare marge maar niet opvallend goed of slecht dus. De witte rijst plakte wat. De kip in kerriesaus was aan de droge kant. Ook al deedt je de saus over het vlees dan nog bleef het droog. De saté-stocks zijn wat vettig maar smaken goed. Vriendelijk personeel en keurige bediening. Als je even snel wat wenst, niet teveel wil zoeken dan is dit geen restaurant waar je een bui valt. Heb je wat te vieren en je wel iets specialers, zoek dan toch maar even verder...
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Het eten is lekker, de sfeer zoals je verwacht. Echt verrassend is het niet. Voor de deur een forse metalen trap. Niet iets voor mensen die slecht ter been zijn.