The Blue Lotus

Laan van Vollenhove 3203 3706 AR Zeist Nederland Kaart

Over restaurant The Blue Lotus

Tussen de vissen

Het enorme aquarium, waarin exotische vissen en koralen leven, is de eye catcher van The Blue Lotus. Er worden authentieke Chinese en Thaise gerechten geserveerd met verfijnde smaken, die geserveerd worden door de uiterst vriendelijke bediening. Kies jouw favoriet op basis van de plaatjes op de menukaart. Tip: elke maand is er een nieuw afhaalmenu.

Meer informatie over restaurant The Blue Lotus

GebruikertjeBob .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Ik vind de prijs voor wat je krijgt, veel te hoog. Ik heb niet vaak een slecht gevoel nadat ik ergens eten heb besteld en heb betaald, maar dat gevoel had ik nu wel een beetje. Dus zeer ontevreden over de prijs in ieder geval, dat is dan ook de enige reden dat ik er nu niet meer vaak zal komen. Het eten zelf was ok. Zeker niet meer dan dat. Een voldoende. 6,8. Samengevat vind ik het erg duur voor een simpele portie eten. Nu ik dit schrijf, kan ik me nog herinneren dat ik de vorige keer, flink aantal maanden geleden overigens, ook een slecht gevoel had overgehouden aan de prijs. Het ging in beide gevallen over een afhaalmenu.
Leenz .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Dit restaurant heeft een erg vriendelijke bediening, lekker eten voor een betaalbare prijs en het aquarium is hartstikke leuk om naar te kijken.
Frits T.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
De Bali Eend (191) was lekker pittig van smaak met veel verse groenten, heerlijk.
Voortreffelijke bediening en zelfs koffie van het huis.
Hillegondaruwaard .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
We hebben hier met een groep gegeten en het was erg druk. Helaas was veel eten louw en niet warm. Het meeste wel smakelijk maar we vonden het allemaal wat vlakjes. Goede babi pangang en sate. Nasi en bami erg flauw maar ook gelukkig met weinig smaakversterker. Aardige serveersters en mooi schoon restaurant. We gaan nog eens terug bij geringere drukte.
Marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Wij hebben eten afgehaald en het viel erg tegen. We kozen enkele Thaise gerechten maar dat had helemaal niets met Thais eten te maken (en we weten hoe lekker Thais eten kan zijn). Alles smaakte hetzelfde en het leek alsof het absoluut niet vers was bereid en al uren in een bakje had gestaan. Was voor ons de laatste keer hier. Jammer.
Carla O.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Tijdens de verhuizing naar Zeist uit eten gegaan bij Blue Lotus- om de hoek.
Heerlijk gegeten. Goed verzorgde gerechten, vriendelijke bediening, servicegericht. Al met al een uitstekende ervaring.
Ik had gerecht nr. 12 van de menukaart. Verrukkelijk.
Deze 'nieuwe buren' gaan mij vaker zien., beslist. Mooi interieur ook. Alleen maar positief.
Jummieinmytummie .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
Absoluut heerlijk eten hier! Ga er regelmatig na toe zowel afhaal als uiteten. Erg leuk geserveerd allemaal, grappigje kommetjes met nasi en bami. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend! Alleen de service af en toe wat klungelig, maar lost dat dan meteen weer goed op.
Igor C.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2012
Na bij de meeste Chinese restaurants in Zeist de afhaal geprobeerd te hebben, komt The Blue Lotus bij ons absoluut als winnaar uit de bus. Verse ingrediënten en verfijnde smaken, met vriendelijke mensen aan de bar. Het omrijden dubbel en dwars waard.