The Blokes

Poelestraat 33 9711 PH Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant The Blokes

Burgers met een bite

De Texaans-Mexicaanse burgers zijn een begrip in Groningen. Burgers met een bite en goede authentieke kwaliteit. Het stijlvolle interieur bestaat uit veel hout en geeft een warme sfeer. Een goed avondje genieten van lekker eten is een feit!

Meer informatie over restaurant The Blokes

Maandag t/m woensdag 11:00 - 01:00
Donderdag t/m zaterdag 11:00 - 02:00

Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Leuke sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Ook fijn dat je van te voren nog even een drankje kunt doen voor dat je gaat eten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke locatie, lekker eten. Het ging even verkeerd met het menu omdat deze anders is dan het normale menu. Hierdoor kregen we pas friet toen de burgers al bijna op waren. Ook klopte de rekening niet. Wel vriendelijk door het personeel opgelost.
anne H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen tijd heb ik twee keer onverwacht bij Blokes gegeten. Iedere keer ben ik verrast door het heerlijke eten en de goede service. Het wordt allemaal afgetopt met een goed sfeer en een leuke ambiance. Kortom: ik kom terug
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuk restaurant.
De grootste burger voor papa, voor de kinderen volstaat de kleinste variant.
We komen nog eens weer!
Pytsje T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Eten was goed, alles de saus op de burger iets te overheersend.
Mendel A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Hebben ruim 60 minuten moeten wachten op ons eten. We mochten kiezen uit een menu van 2 gerechten omdat we met een groep van 9 personen waren (ver van tevoren gereserveerd dus ze konden zich voorbereiden). De reden hiervoor was dat het eten zo snel klaargemaakt zou worden en we dus niet als groep zouden moeten wachten. Dat snel klaarmaken was dus niet aan de orde en het eten zelf was qua kwaliteit ronduit slecht. De burgers waren droog en de frietjes middelmatig.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig eetcafé met prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik vond de tapas voorgerechten erg lekker en het was voor 2 personen een zeer royale schotel. Ook de hoofdgerechten waren smaakvol. Leuke plek om na een dagje shoppen een lekker hapje te eten.
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prima avondje uit met lekker eten, speciaalbier en heerlijke cocktails.
De burgers zijn lekker, niet erg speciaal.
Sfeer in het restaurant is erg goed. Ruime keuze in speciaalbier en verschillende cocktails
patricia S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
The Blokes is zeker een aanrader! Enig minpuntje is dat we erg lang moesten wachten.. Omdat het zo'n leuk plekje is om te zitten was dat niet heel erg maar we vonden wel dat we erg lang moesten wachten. We hadden als voorafje een broodje met dips en daar moesten we 40 minuten op wachten. Eten was verder erg lekker!
I. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg duur voor gerechten die niet vers zijn en niet spannend. En als een brownie zo slecht is dat je hem wilt laten liggen is er echt iets mis...Het was moeilijk elkaar te verstaan door de harde muziek, die sowieso niet echt geschikt was als achtergrond. De aankleding, sfeer en bediening waren prima.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden de pech dat we pas laat op de avond konden reserveren ( AH-dinerbon). Ons wachten werd beloond!
Een hartelijk ontvangst en goede plek. Het eten was prima en ook de hoeveelheid. We komen vast een keer terug.
ND S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Leuk personeel, mooi interieur. Eten is niet bijzonder en het 3 gangen menu is zeker geen 30 euro waard (zelfs de helft zou al te veel zijn)! Geen aanrader.
emke.westers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We gaven aan naar de film te moeten, maar moesten toch lang wachten op onze hamburgers. Bediening was verder erg vriendelijk. Quesedilla's qua smaak wat saai, hamburgers goed, lekkernij bij de koffie erg karig met het ijs. Gezellige sfeer.
Johanna M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Heerlijk eten in een sfeervolle omgeving. Goede service, vriendelijk personeel en de maaltijden volgen elkaar in een net tempo op. Geweldige avond gehad!
Jenny H.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Gisteren met AH actie hier gegeten. Eten was ruim voldoende. Wel betaal je 30 euro voor het menu wat naar mijn idee echt teveel is, voor een mini buritto, hamburger en 2 bolletjes ijs. Ook viel het toetje erg tegen. Chefs icecream waten 2 bolletjes ijs en een hoorntje. Thats it. Wel gezellige plek om te zitten.
Hansp66 .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Voorgerecht simpel en eenvoudig maar wel smakelijk. Hoofdgerecht prima en goede hoeveelheid. Nagerecht een echte aanfluiting (een kinder-ijsje is groter) prijs te hoog zelfs bij de 2-1 actie van AH.
S H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben hier geluncht met AH actie en het bestond uit 2 gangen. Voorgerecht kon je kiezen uit een kipsalade met warme kip heerlijke saus of tortilla met kip, kaas en sausje. Beide waren super lekker! Hoofdgerecht konden we kiezen uit een burger of een panini met beenham. De panini was ook heerlijk, maar hoe de burger smaakt weten we niet. Echter denken we dat alles wat op hun menu staat overtreffelijk smaakt en daarom gaan we zeker weer heen!
alinanning .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het AH-menu heeft voor elk wat wils. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend. Goede en snelle bediening.
De inrichting van het pand is heel gezellig. Het eten wordt op een originele manier geserveerd, met name de frieten.
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met de AH bon gegeten prettige en vlotte bediening gezellige muziek en het eten was uitstekend. Dit is voor herhaling vatbaar
Cynthia O.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hadden nog een AH actiekaart. Het menu was prima. Lekker gegeten vooral de Quesadillas. Voor de kids geen aparte kaart maar ze hebben het goed opgelost. De dames wc was niet helemaal op orde.