The Blokes

Poelestraat 33 9711 PH Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant The Blokes

De American Burgers zijn een begrip in Groningen! Burgers met een bite en van goede authentieke kwaliteit. Het stijlvolle interieur bestaat uit veel hout en geeft een warme sfeer. BLOKES Groningen maakt gebruik van leveranciers in en rondom Groningen en maakt veelal gebruik van streekproducten, zo komt ons vlees van Groningse weilanden en brood van Gronings tarwe, lokaal gebakken in Groningen. Liever een drankje? Ook hier bied BLOKES Groningen lokale biertjes aan naast de rest van het ruime aanbod.

Meer informatie over restaurant The Blokes

Maandag t/m donderdag 13:00 - 23:00
Vrijdag t/m zaterdag 13:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Er waren drie keuzemogelijkheden voor voor-, hoofd- en nagerechten. Alles smaakte prima, maar de frieten waren erg lekker. De chocolade-ijs bij de appelcrumble was vreemd, vanille-ijs was passender. De hoeveelheden waren ruim voldoende. Absoluut een aanrader.
kk69 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gehad.
Als je niet veel eten op kunt is het beter om geen voorgerecht te nemen, want de hamburgers met friet vullen meer dan genoeg.
Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug
Jeanine_dolfijn .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Vriendelijke bediening, niet lang hoeven wachten op het eten. Hoge zit, op barkrukken dus dat zat na verloop van tijd niet lekker meer. Binnen ruik je duidelijk de sigarettenlucht van buiten. Lekker gegeten! Prijs vooraf duidelijk.
Ren????e M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten, terras was vol omdat de zon scheen maar zodra er een plekje vrij kwam bood de bediening ons aan dat we naar buiten konden verplaatsen. Erg attent! Eten was lekker: hamburger smaakte erg goed en ook het toetje was om te smullen. Wij komen nog een keer!
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ik ben hier wezen eten in het kader van de Albert Heijn actie en leek me een leuke manier om dit restaurant te leren kennen. Prima ontvangst, goede keuzes wat betreft het 3-gangen menu, vlotte bediening, aardig en het eten was zeker gezien de prijs dik in orde. Als je lekker simpel een burger wil eten is dit een goede keuze qua restaurant. Mooie inrichting ook.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Koud hoofdgerecht, na terugsturen kregen we eerst de burgers, na 1 minuut zouden de frietjes komen, dit duurde meer dan 10 minuten, gevolg weer geen verse friet.
Rommelig geen structuur en communicatie met de keuken.
Carpaccio leek alsof het al een tijdje op het bord geplakt was.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijke bediening, leuke sfeer. Jammer was dat we lang moesten wachten op het eten. Niet alle gerechten waren even lekker.
Jorin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij the Blokes met de ah actie. Door deze actie hadden wij het tweede menu gratis, en betaalden wij dus 29,95 voor het eten. Verder was er ook een cocktail-deal, waar wij twee cocktails voor de prijs van één kregen. Zeker voor herhaling vatbaar.
VanDerBoog .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gisteren met het gezin hier gegeten, we hadden niet gereserveerd, maar ze hadden nog een mooie tafel. Gezellige tent met goed eten. De spare ribs waren lekker mals, de burgers zijn fantastisch en de friet is goed. Een aanrader zijn de Nachos, die zijn super. Verder is de sfeer prettig, een echte stoere tent! Wij komen vaker als we in de buurt zijn
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Leuke sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Ook fijn dat je van te voren nog even een drankje kunt doen voor dat je gaat eten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke locatie, lekker eten. Het ging even verkeerd met het menu omdat deze anders is dan het normale menu. Hierdoor kregen we pas friet toen de burgers al bijna op waren. Ook klopte de rekening niet. Wel vriendelijk door het personeel opgelost.
anne H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen tijd heb ik twee keer onverwacht bij Blokes gegeten. Iedere keer ben ik verrast door het heerlijke eten en de goede service. Het wordt allemaal afgetopt met een goed sfeer en een leuke ambiance. Kortom: ik kom terug
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuk restaurant.
De grootste burger voor papa, voor de kinderen volstaat de kleinste variant.
We komen nog eens weer!
Pytsje T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Eten was goed, alles de saus op de burger iets te overheersend.
Mendel A.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Hebben ruim 60 minuten moeten wachten op ons eten. We mochten kiezen uit een menu van 2 gerechten omdat we met een groep van 9 personen waren (ver van tevoren gereserveerd dus ze konden zich voorbereiden). De reden hiervoor was dat het eten zo snel klaargemaakt zou worden en we dus niet als groep zouden moeten wachten. Dat snel klaarmaken was dus niet aan de orde en het eten zelf was qua kwaliteit ronduit slecht. De burgers waren droog en de frietjes middelmatig.
Anna B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig eetcafé met prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik vond de tapas voorgerechten erg lekker en het was voor 2 personen een zeer royale schotel. Ook de hoofdgerechten waren smaakvol. Leuke plek om na een dagje shoppen een lekker hapje te eten.
roxanne27 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Prima avondje uit met lekker eten, speciaalbier en heerlijke cocktails.
De burgers zijn lekker, niet erg speciaal.
Sfeer in het restaurant is erg goed. Ruime keuze in speciaalbier en verschillende cocktails
patricia S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
The Blokes is zeker een aanrader! Enig minpuntje is dat we erg lang moesten wachten.. Omdat het zo'n leuk plekje is om te zitten was dat niet heel erg maar we vonden wel dat we erg lang moesten wachten. We hadden als voorafje een broodje met dips en daar moesten we 40 minuten op wachten. Eten was verder erg lekker!
I. H.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg duur voor gerechten die niet vers zijn en niet spannend. En als een brownie zo slecht is dat je hem wilt laten liggen is er echt iets mis...Het was moeilijk elkaar te verstaan door de harde muziek, die sowieso niet echt geschikt was als achtergrond. De aankleding, sfeer en bediening waren prima.
Carla T.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hadden de pech dat we pas laat op de avond konden reserveren ( AH-dinerbon). Ons wachten werd beloond!
Een hartelijk ontvangst en goede plek. Het eten was prima en ook de hoeveelheid. We komen vast een keer terug.