The Blokes

Poelestraat 33 9711 PH Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant The Blokes

De American Burgers zijn een begrip in Groningen! Burgers met een bite en van goede authentieke kwaliteit. Het stijlvolle interieur bestaat uit veel hout en geeft een warme sfeer. BLOKES Groningen maakt gebruik van leveranciers in en rondom Groningen en maakt veelal gebruik van streekproducten, zo komt ons vlees van Groningse weilanden en brood van Gronings tarwe, lokaal gebakken in Groningen. Liever een drankje? Ook hier bied BLOKES Groningen lokale biertjes aan naast de rest van het ruime aanbod.

Meer informatie over restaurant The Blokes

Maandag t/m donderdag 13:00 - 23:00
Vrijdag t/m zaterdag 13:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Blokes

Geert H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Afgelopen weekend hier gegeten en het was top. Blij dat we van te voren hadden gereserveerd want alle tafels waren bezet en mensen die spontaan kwamen aanlopen moesten worden teleurgesteld.

Had van vrienden al enthousiaste verhalen gehoord dat dit een nieuwe hotspot in Groningen zou zijn en ze hebben niks te veel gezegd. The Blokes is gewoon goed eten, zeker als je de prijs kwaliteit verhouding. Grote burgers, lekkere frieten. Niet heel erg bijzonder maar als je van burger houdt dan is het top notch.

Het eten is niet wat de zaak zo speciaal maakt, het is de algemene sfeer. De muren, de inrichting, het enthousiasme van de bediening, de gasten die varrieren in leeftijd, de verichting, spannende bierkaart en een dj die op de achtergrond begint te draaien waardoor iedereen na het eten blijft hangen en kletsen.

Zo'n plek in Groningen was hard nodig
Kwikkwekkwak .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten. Na 10 weken dieet ging die verrukkelijke hamburger er zalig in! Kan het iedereen aanraden. Leuke sfeer, vriendelijke personeel.
M P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij waren met 2 personen en hebben prima gegeten ! De medewerkers waren erg vriendelijk, hulpvaardig en hadden duidelijk veel plezier in hun werk. Leuk om te zien :)
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke sfeer, maar eenvoudig eten. Hip opgediend snackbareten, niets mis mee, maar niet die prijs waard. Broodje van de hamburger was aangebrand. Lekkere patat!
Het vriendelijke personeel doet erg zijn best, maar het komt niet erg goed georganiseerd over: koffieautomaat stuk, één toetje niet aanwezig, het andere toetje is anders dan op de kaart. Men vergeet te vragen of er nog drinken gewenst is tijdens het eten. Wij hebben alleen bij ontvangst drinken gehad en na het eten. Appeltaart smaakt als supermarkt-diepvries.
Conclusie: bij deze kwaliteit moet het goedkoper, verder leuke tent met vriendelijk personeel!
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De porties carpaccio waren erg klein, maar wel lekker. Heerlijke frites! Gezellige sfeer!
Bij een van de nagerechten zat geen bolletje ijs, wat wel op de menukaart stond. Even aangegeven en het was zo geregeld. Sowieso vlotte, vriendelijke bediening!
Doutzen B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
De uiensoep bleek niet vegetarisch te zijn, zoals aangegeven op de menukaart. Bij navraag bleek gebruik te zijn gemaakt van runderbouillon.
Justin V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima avond gehad bij The Blokes. We waren er zelf wat later op de avond waardoor er genoeg ruimte was en rustig hebben kunnen zitten. Gastheren waren attent en zeer vriendelijk en gerechten kwamen erg snel op tafel. Zowel voor, hoofd als nagerecht was zeer smaakvol en porties zijn aan de grote kant. Met AH actie
francien123 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De bediening is super. Hele aardige, vrolijke mensen die weten waar ze het over hebben. Prijs kwaliteit verhouding ook prima in orde. Lekker gegeten.
C. L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Je wordt met een stralende lach welkom geheten. Is wel een restaurant waar blijkbaar grotendeels jonger publiek komt, maar dat mocht onze pret ,als oudere garde, niet drukken. Gezellige ruimte en buiten bij goed weer helemaal fijn. Wat (te) warm waar wij zaten, achterin meer vlak bij keuken. Het eten was super. Echt een heerlijke saladedressing over de gemengde salade en die Grunn hamburger ook uit de kunst. Dessert lekker fris en niet te zoet.
Lisa R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijke burgers, komen we zeker voor terug. Eveneens als voor de cocktails. Echter kan het voorgerecht wel meer smaak gebruiken (carpaccio). Vonden we beiden erg kaal. Maar goed, het is een burger/steak house, daarvoor zou ik zeker terug gaan!!
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Na een teleurstellend bezoek bij ander restaurant verderop in de stad. Hier binnen gestapt. We waren hier al eerder geweest en we weten dat het goed lekker is. Vanavond weer heerlijk gegeten. Bedankt. Tot de volgende keer.
Clara T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten, je proeft dat het met liefde is klaargemaakt. Ook is de bediening heel vriendelijk en gastvrij en hangt er een goede sfeer.
CheeKy .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Recentelijk bij The Blokes wezen eten en de kwaliteit was uitstekend!

Het restaurant ziet er van binnen netjes en gezellig uit. De bediening was vlot en ons eten stond al snel klaar.
Zelf had ik een burger en deze was heerlijk. Een grote en goed gebakken hamburger waar het sap nog uitdroop. Uiteindelijk gekozen om de burger met mes en vork op te eten, omdat hij amper in je handen past.

Ik vond het een goede ervaring en zeker voor deze prijzen is het nog voor herhaling vatbaar!
Harrriet G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten alleen het hoofdmenu was lauw maar vond het niet storend. Leuke en gszellige bediening, kom er zeker weer
Seline F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten was erg lekker. Het eten lag alleen op een papier die bij het snijden kapot ging. Niet erg fijn. Maar leuke mensen en lekker eten. Ik zou er zo nog een keer heen gaan.
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Top bediening. Snel en vriendelijk. Hamburgersaus was erg lekker en de hamburgers waren goed opgebouwd. Let op, ze zijn niet normaal te eten. Toetje, appeltaart is geen aanrader. Niet zelf gemaakt en nat. Prijs is in verhouding.
A N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
aardige bediening, prima plek in de Poelestraat, muziek nog prima en het voedsel heerlijk (had wel iets warmer gekund - of koelt snel heel snel af)
Jiska B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We werden leuk ontvangen en konden eerst even wat drinken op het terras. Das erg gezellig aan de Poelestraat. Daarna zijn we naar binnen gegaan om te eten. Daar konden we zelf een tafel uit zoeken. Bij het voorgerecht was de salade een hele bak vol! Mijn collega heeft wat met ons gedeeld :) De carpaccio portie had van mijn wel iets grote gemogen, maar ja die was dan ook wel erg lekker. De burgers van het hoofdgerecht smaakten goed. Niet super bijzonder ofzo maar gewoon prima. Het nagerecht iets met chocolade dessert en cheesecake kwam regelrecht uit de fabriek (althans zo leek het) Aan het einde van de avond hadden we last van sigarettenrook dat uit de keuken leek te komen. Verder was het heel gezellig!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gewoon een leuke gelegenheid om een lekker stuk vlees te eten. Zeer vriendelijke bediening, behulpzaam en vrolijk. Kortom zonder poespas lekker eten.
Ir Selçuk K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het duurde ongeveer 15/20 minuten voordat ze onze bestelling kwamen opnemen, terwijl het binnen helemaal leeg was. De vegetarische hamburger is een zware afrader, had ik niet moeten doen. De verse muntthee en truffel chocolade taart waren lekker. De salade was teleurstellend weinig en smaakloos.