The Blokes

Poelestraat 33 9711 PH Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant The Blokes

De American Burgers zijn een begrip in Groningen! Burgers met een bite en van goede authentieke kwaliteit. Het stijlvolle interieur bestaat uit veel hout en geeft een warme sfeer. BLOKES Groningen maakt gebruik van leveranciers in en rondom Groningen en maakt veelal gebruik van streekproducten, zo komt ons vlees van Groningse weilanden en brood van Gronings tarwe, lokaal gebakken in Groningen. Liever een drankje? Ook hier bied BLOKES Groningen lokale biertjes aan naast de rest van het ruime aanbod.

Meer informatie over restaurant The Blokes

Maandag t/m donderdag 13:00 - 23:00
Vrijdag t/m zaterdag 13:00 - 01:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant The Blokes

Harrriet G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten alleen het hoofdmenu was lauw maar vond het niet storend. Leuke en gszellige bediening, kom er zeker weer
Seline F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Eten was erg lekker. Het eten lag alleen op een papier die bij het snijden kapot ging. Niet erg fijn. Maar leuke mensen en lekker eten. Ik zou er zo nog een keer heen gaan.
Basten M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Top bediening. Snel en vriendelijk. Hamburgersaus was erg lekker en de hamburgers waren goed opgebouwd. Let op, ze zijn niet normaal te eten. Toetje, appeltaart is geen aanrader. Niet zelf gemaakt en nat. Prijs is in verhouding.
A N.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
aardige bediening, prima plek in de Poelestraat, muziek nog prima en het voedsel heerlijk (had wel iets warmer gekund - of koelt snel heel snel af)
Jiska B.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
We werden leuk ontvangen en konden eerst even wat drinken op het terras. Das erg gezellig aan de Poelestraat. Daarna zijn we naar binnen gegaan om te eten. Daar konden we zelf een tafel uit zoeken. Bij het voorgerecht was de salade een hele bak vol! Mijn collega heeft wat met ons gedeeld :) De carpaccio portie had van mijn wel iets grote gemogen, maar ja die was dan ook wel erg lekker. De burgers van het hoofdgerecht smaakten goed. Niet super bijzonder ofzo maar gewoon prima. Het nagerecht iets met chocolade dessert en cheesecake kwam regelrecht uit de fabriek (althans zo leek het) Aan het einde van de avond hadden we last van sigarettenrook dat uit de keuken leek te komen. Verder was het heel gezellig!
Caroline W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gewoon een leuke gelegenheid om een lekker stuk vlees te eten. Zeer vriendelijke bediening, behulpzaam en vrolijk. Kortom zonder poespas lekker eten.
Ir Selçuk K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het duurde ongeveer 15/20 minuten voordat ze onze bestelling kwamen opnemen, terwijl het binnen helemaal leeg was. De vegetarische hamburger is een zware afrader, had ik niet moeten doen. De verse muntthee en truffel chocolade taart waren lekker. De salade was teleurstellend weinig en smaakloos.
gerdasteringa .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Er waren drie keuzemogelijkheden voor voor-, hoofd- en nagerechten. Alles smaakte prima, maar de frieten waren erg lekker. De chocolade-ijs bij de appelcrumble was vreemd, vanille-ijs was passender. De hoeveelheden waren ruim voldoende. Absoluut een aanrader.
kk69 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
We hebben een heerlijk 3 gangenmenu gehad.
Als je niet veel eten op kunt is het beter om geen voorgerecht te nemen, want de hamburgers met friet vullen meer dan genoeg.
Wij zijn zeer tevreden en komen zeker nog een keer terug
Jeanine_dolfijn .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Vriendelijke bediening, niet lang hoeven wachten op het eten. Hoge zit, op barkrukken dus dat zat na verloop van tijd niet lekker meer. Binnen ruik je duidelijk de sigarettenlucht van buiten. Lekker gegeten! Prijs vooraf duidelijk.
Ren????e M.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met de AH restaurantactie hier gegeten, terras was vol omdat de zon scheen maar zodra er een plekje vrij kwam bood de bediening ons aan dat we naar buiten konden verplaatsen. Erg attent! Eten was lekker: hamburger smaakte erg goed en ook het toetje was om te smullen. Wij komen nog een keer!
Sietske V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Ik ben hier wezen eten in het kader van de Albert Heijn actie en leek me een leuke manier om dit restaurant te leren kennen. Prima ontvangst, goede keuzes wat betreft het 3-gangen menu, vlotte bediening, aardig en het eten was zeker gezien de prijs dik in orde. Als je lekker simpel een burger wil eten is dit een goede keuze qua restaurant. Mooie inrichting ook.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Koud hoofdgerecht, na terugsturen kregen we eerst de burgers, na 1 minuut zouden de frietjes komen, dit duurde meer dan 10 minuten, gevolg weer geen verse friet.
Rommelig geen structuur en communicatie met de keuken.
Carpaccio leek alsof het al een tijdje op het bord geplakt was.
Nienke H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Vriendelijke bediening, leuke sfeer. Jammer was dat we lang moesten wachten op het eten. Niet alle gerechten waren even lekker.
Jorin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij the Blokes met de ah actie. Door deze actie hadden wij het tweede menu gratis, en betaalden wij dus 29,95 voor het eten. Verder was er ook een cocktail-deal, waar wij twee cocktails voor de prijs van één kregen. Zeker voor herhaling vatbaar.
VanDerBoog .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Gisteren met het gezin hier gegeten, we hadden niet gereserveerd, maar ze hadden nog een mooie tafel. Gezellige tent met goed eten. De spare ribs waren lekker mals, de burgers zijn fantastisch en de friet is goed. Een aanrader zijn de Nachos, die zijn super. Verder is de sfeer prettig, een echte stoere tent! Wij komen vaker als we in de buurt zijn
Kelly W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Leuke sfeer, goede bediening en heerlijk eten. Ook fijn dat je van te voren nog even een drankje kunt doen voor dat je gaat eten.
Zeker voor herhaling vatbaar!
Stephan D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Leuke locatie, lekker eten. Het ging even verkeerd met het menu omdat deze anders is dan het normale menu. Hierdoor kregen we pas friet toen de burgers al bijna op waren. Ook klopte de rekening niet. Wel vriendelijk door het personeel opgelost.
anne H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen tijd heb ik twee keer onverwacht bij Blokes gegeten. Iedere keer ben ik verrast door het heerlijke eten en de goede service. Het wordt allemaal afgetopt met een goed sfeer en een leuke ambiance. Kortom: ik kom terug
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Leuk restaurant.
De grootste burger voor papa, voor de kinderen volstaat de kleinste variant.
We komen nog eens weer!