The Black Fox

31-31242020915

Meer informatie over restaurant The Black Fox

DTM .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Onwijs lekker eten en goede bediening. Wel ontzettend jammer dat de bediening erg traag was en dat er meerdere keren vergeten werd om bijv drankjes te brengen die wel besteld waren. Echt zonde. Het was dan ook wel behoorlijk druk maar het is zonde dat de gast dit ook zo moet ervaren. Wij hadden een heerlijke tafel buiten maar ineens kwam er een vrijgezellenfeest van ruim 30 jongens naast ons zitten. Zij waren zo luid dat wij moesten schreeuwen om elkaar te verstaan. En voor de bediening werd het nog drukker! Tip voor voortaan: weiger onverwacht grote vrijgezellen groepen want het belemmert andere gasten in het hebben van een rustige gezellige avond
Adé J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Geen oog voor detail voor wat betreft de aandacht naar de gast toe. Wij hadden duidelijk laten weten dat het etentje ter gelegenheid van een zeer bijzondere gebeurtenis. Lijken te luisteren maar gaan niet het gesprek aan. Vlees wordt als topper aangeprezen maar de wauwfactor ontbreekt. Vlees en sausjes droog en onduidelijk triest geserveerd. Na betaling geen fatsoenlijk goeiedag van de manager. Matige avond en weer een restaurant afgevinkt waar wij niet nog eens naar toe zouden gaan. Wil je een onvergetelijkechte avond dan is dit geen aanrader.
cindydewildt .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Het was even slikken toen ik binnen kwam want het zag er wat klinisch uit. Maar de stoelen zaten lekker, het personeel was heel erg vriendelijk en eigenlijk voelde het wel heel Frans aan. Een slagerij maar dan gezellig.
Helaas moesten we een uur op ons voorgerecht wachten, dat was onnodig en jammer. Maar het vlees was erg lekker en nogmaals de stoelen zaten prima. Omdat ik met een vriendin uiteten was, was het wachten jammer maar niet heel erg omdat we toch aan het bij praten waren.
rikjanssen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. Klinisch uiterlijk is toch sfeervol! :) Persoonlijk raad ik de sukade aan ipv tomahawk.
Verbeterpunten : Speciaal bierkaart was niet up2date + miste % alcoholpercentage.
Daarnaast kaarsen / old-skool gloeilamp branden is leuk voor de sfeer maar de warmte in het restaurant komt het niet ten goeden.
maccovers .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Dit restaurant niet alleen gekozen vanwege het vlees, maar ook voor de originele voorgerechten, met name de beenmerg. Bijna nergens op de kaart: HEERLIJK! We hebben met 6 personen gegeten. Hoofdgerecht: de Tomahawk van 1,2 kilo voor z'n vijven en een rumpsteak. Wat frites, mais en sla erbij. Echt goed. Prima hoeveelheid. Prima bediening ook, goed advies en duidelijk verstand van wat ze serveerden. En een lekker verrassend drankje van het huis bij de rekening . We zaten rechts voor het raam, waar van alles te zien viel. Lekkere en gezellige avond gehad.

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Een redelijk nieuw restaurant in de 'restaurantrij' naast het Valkhofpark. De zaak is in tweeën gedeeld. Het rechterdeel heeft meer de 'look' van een eetcafé, het linker gedeelte is een wat meer 'steriele' ruimte met een slagerij 'look', wit betegeld. Ondanks de wat kil lijkende omgeving went het snel en is het een plaats waar je aangenaam kunt eten. Bescheiden menukaart, goed gevarieerd met een licht nadruk op vlees.

Prettige bediening en goed smakende gerechten. Op de kaart lijken de gerechten goedkoop maar voor bijgerechten moet extra betaald worden. Daardoor komt het prijsniveau op het gemiddelde prijsniveau neer.
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat een heerlijke plek om een whiskey proeverij te doen! De inrichting lijkt inderdaad wat klinisch maar dat past wel. Super vriendelijk personeel met verstand van zaken. Aanrader en doen dus!
Helmer B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
De bediening heeft verstand van de kaart, weet de juiste toon aan te slaan en is alert. De kaart is gedurfd met producten van hoge kwaliteit een mooie presentatie en de juiste bereiding.
De inrichting is wat klinisch maar dit past ook wel bij de uitstraling. Er is veel aandacht voor detail en de afwerking is prima.
Kort om, wij hebben erg genoten en komen zeker een keer terug.

Een aanrader
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
The Black Fox is tevens een slagerij, dat schept verwachtingen en die maakt men waar. Prima vlees, veel huisgemaakte zaken, tot aan de tomatenketchup toe. De tartaar is gesneden en niet gemalen, en is niet aangemaakt met zaken die de smaak van het vlees kunnen verhullen - want dat hoeft niet. Ik ga hier vaker komen. Mocht men toch iets willen verbeteren: de stoeltjes zijn wat ongemakkelijk en de rode huiswijn was matigjes.
Bartje72 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was teleurstellend. Bestellingen van drankjes die meermaals niet doorkwamen. Vleesgerecht voor meer personen dat echt te weinig was en van zeer matige kwaliteit vlees (zeker omdat duidelijk wordt gemaakt dat het een slagerij betreft...). Gelukkig was het gezelschap goed, maar om echt lekker uit eten te gaan hoef ik hier niet terug.
Omnivoor O.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Als je in een slagerij gaat eten, verwacht je goed vlees en dat hebben ze bij The Black Fox. Maar dan is het onbegrijpelijk dat je het uitserveert op onverwarmde borden; staat je dure rundvlees, want dat is het wel, gewoon koud te worden op je tafeltje. Leuk concept, trendy inrichting en redelijke bediening. Matige wijn, die daarmee ook veel te duur is. Kortom, wel aardig, maar ook behoorlijk prijzig voor het gebodene.