The Black Fox

maccovers .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
mberkhof .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Wat een heerlijke plek om een whiskey proeverij te doen! De inrichting lijkt inderdaad wat klinisch maar dat past wel. Super vriendelijk personeel met verstand van zaken. Aanrader en doen dus!
Helmer B.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
De bediening heeft verstand van de kaart, weet de juiste toon aan te slaan en is alert. De kaart is gedurfd met producten van hoge kwaliteit een mooie presentatie en de juiste bereiding.
De inrichting is wat klinisch maar dit past ook wel bij de uitstraling. Er is veel aandacht voor detail en de afwerking is prima.
Kort om, wij hebben erg genoten en komen zeker een keer terug.

Een aanrader
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
The Black Fox is tevens een slagerij, dat schept verwachtingen en die maakt men waar. Prima vlees, veel huisgemaakte zaken, tot aan de tomatenketchup toe. De tartaar is gesneden en niet gemalen, en is niet aangemaakt met zaken die de smaak van het vlees kunnen verhullen - want dat hoeft niet. Ik ga hier vaker komen. Mocht men toch iets willen verbeteren: de stoeltjes zijn wat ongemakkelijk en de rode huiswijn was matigjes.
Bartje72 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Het was teleurstellend. Bestellingen van drankjes die meermaals niet doorkwamen. Vleesgerecht voor meer personen dat echt te weinig was en van zeer matige kwaliteit vlees (zeker omdat duidelijk wordt gemaakt dat het een slagerij betreft...). Gelukkig was het gezelschap goed, maar om echt lekker uit eten te gaan hoef ik hier niet terug.