Over het restaurant The Bishop

Vakmanschap is durven

Bij The Bishop zijn de gerechten stuk voor stuk voortreffelijk. Vakmanschap, passie en durf komen hier bij elkaar -met een helder oog voor detail. Niet alleen in de gerechten; er zitten Mariabeeldjes in stolpen als lampen aan de muur. Dit past perfect bij de sfeer van het historisch gebouw. Naast geweldig eten, zal de enorme wijnkaart elke liefhebber verblijden.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant The Bishop

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 17:00

Uitmuntend

Jouw recensie over het restaurant The Bishop

Ben V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Vreemd voorgerecht van garnalen waarbij je de gewone garnalen moest zoeken en gefrituurde granalen met schaal en al moet opeten. Daarna vegetarisch tussengerecht wat wel aardig was, hoofdgerecht van rib eye was prima. Dessert van peer en chocolade ijs was wel heel vlak van smaak.
Bediening van Michelle prima en wijntjes ook prima maar wat karig ingeschonken. Kortom, redelijk gegeten maar veel meer van verwacht dus helaas......
Tjerk L.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima eten in een mooie setting. Flink ruimte tussen de tafels en nette bediening. Sfeer is ontspannen, modern en tikje netjes
Frits Q.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Prima restaurant. Ook de vleesmijder kan uit de voeten, zij het dat een bredere keuze wel aardig zou zijn. Zeer adequate en attente bediening.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wat een heerlijke avond! Een mooi aangekleed restaurant met kleine keuken. We kozen het 6-gangenmenu van de chef met bijpassend wijnarrangement. Het was genieten! Prachtige, originele en pure gerechten. Vriendelijk personeel met veel vakkennis. Ongedwongen en relaxte sfeer. Een van de beste restaurants van Leiden!
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Mooi restaurant en heerlijk gegeten en goede service tijdens het diner.
Ik had om 19:30 uur een tafel gereserveerd, maar moesten toch nog wachten tot onze tafel klaar was. We konden plaatsnemen aan de bar waar we iets te drinken konden bestellen. Ook werd ons gevraagd of we nog iets van kleine hapjes willen bestellen. We kregen het gevoel van een bepaalde tactiek om zo nog extra drankjes en hapjes te verkopen.
M.e. D.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
de wijnadviezen waren uitstekend!
K. V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
goede keuken, verse produkten originele menu’s, ietwat lawaaiig in vol restaurant, attente bediening, mooi historisch plekje in Leiden.
Annemarieke M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Een zeer sfeervol restaurant met telkens weer verrassende en heerlijke gerechten
Rene E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Altijd prima, gevarieerde menukaart, goed wijnen. Mooi opgemaakt bord. Zeer professionele bediening, attent en oprecht. Vele restaurantjes in Leiden aangedaan maar dit blijft onze favoriet.
J D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Voor- en tussengerecht goed. Hoofdgerecht niet warm, groente leek wat verbrand. Saus te zout
Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk gegeten, en een vriendelijke bediening.
Het is een mooi plek en prachtig ingericht.
Het eten is fantastisch en de borden mooi opgemaakt.
Je bent echt een avondje uit.
Door de ruime opzet van de tafels zit je niet te dicht op de acndere gasten.
Je kan in de open keuken meekijken wat erg leuk is.
Echt een aanrader!
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
heerlijk gegeten, goed geholpen door Fleur waarbij ze meedacht met onze wensen
Daarnaast een mooie zaak op een mooi gelegen plaats
Hessel W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Drukke avond bij The Bishop met hun nieuwe menu. wachttijden waren wat langer en eten was niet altijd goed gegaard. Toelichting van manager was prima. Al met al toch een prima avond.
Renske L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Op ons verzoek een gezellige ronde tafel gereserveerd . Het 4 gangen menu was heerlijk ! Er werd rekening gehouden met wensen en allergieën en alle gangen waren verrassend en smaakvol . Altijd uitstekende bediening in dit restaurant . Wij komen hier graag !
Albert Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Wederom heel blij hier geweest te zijn. Wederom heerlijk gegeten. Fijne bediening, goed geïnformeerd over het eten en de wijn.
Damaris S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Super restaurant. Heerlijk gegeten. Mooie, innovatieve gerechten. Restaurant is prachtig aangekleed en informeel. Genoten van een mooie avond en prima gehost door gastvrouw Fleur.
Nelleke R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We zaten aan een tafeltje voor 2 met allemaal gezelschappen om ons heen met als gevolg dat ik mijn partner nauwelijks kon verstaan. Jammer ik had me verheugd op een rustig dineetje samen om zo mijn verjaardag te vieren.
Serafina Z.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Zoals gewoonlijk uitstekend eten en goede service. Alleen jammer dat het verrasingsmenu hetzelfde was als 2 weken ervoor. Niet te vaak in korte tijd gaan ;)
Mariana A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Fantastische service en heerlijke gerechten

De tafels helaas erg dicht tegen elkaar aan staan, kun je de gesprekken van de schreeuwende, luidruchtige buren echt woordelijk volgen. Geen normaal gesprek mogelijk was in de rumoerige omgeving
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Fantastische avond met diverse verassende gerechten. Koud gerookte heilbot met sambal pindasaus bijv ! Attente en vriendelijke bediening! jammer dat er boven geen plek meer was want daar zit je nog leuker dan beneden.