The Bell Inn

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Uitmuntend
Tjitskepol .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Tijdens een weekendje Veluwe, heerlijke gegeten en genoten. Prachtige locatie, verscholen in de bossen aan de rand van Nunspeet. Heerlijk,beschut terras waar het prima vertoeven was. Het pand toont zich aan de buitenkant een idyllisch plaatje bij aankomst,maar ook binnen een fijne, uitnodigende sfeer. Mooie gevarieerde kaart, met een prima prijs- kwaliteit verhouding. De geserveerde gerechten worden mooi opgediend en de bijpassende wijnen smaken goed.Fijne attente bediening. Een aanrader!!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op zaterdag 28 mei voor het eerst gegeten bij The Bell Inn. En het is een aanrader. De asperges die we als hoofdgerecht aten waren voortreffelijk. Omdat 1 van ons niet van Hollandaise saus houdt werd de mogelijkheid gegeven in plaats van asperges met ham en Hollandaise saus te kiezen voor asperges met zalm en kreeftensaus. Het bleek een schot in de roos. Behalve de kwaliteit van het eten waren ook de door ons gekozen wijnen van goede kwaliteit en passend bij de gerechten. Een compliment verdiend ook het personeel dat uitermate vriendelijk en servicegericht was. Zo nu en dan verblijven wij op de Veluwe in de buurt van Nunspeet en voortaan zullen wij The Bell Inn niet overslaan als we ons met eten willen laten verwennen.
Bjbakker .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We waren altijd al van plan hier te gaan eten. We hoorden en lazen alleen maar positieve berichten. Vandaag was het zover. Samen met onze buurtjes op naar Nunspeet. Wat ligt het restaurant prachtig in het groen. Heerlijk nog even buiten op het terras in de zon van een aperitiefje genoten en toen naar binnen. Wat een gezellige ambiance om "een smakelijk vorkje te prikken"! Heerlijk gegeten. Prima bediening en service. Niet opdringerig, meedenkend en alles onder controle. Een echte aanrader was de mening van ons vieren en hier komen we zeker vaker. Daar waren we het unaniem over eens
fam. Bakker en Luijt, Ermelo
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Top restaurant. Kan ik iedereen aanbevelen. Gezellige ambiance, zeer vriendelijke en gastvrije bedienen en het eten was overheerlijk. Wij komen zeker terug! Een cadeautje om hier eens te gaan eten!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
WoW, wat een prachtige trouwdag hebben we op schrikkeldag gehad in de Bell Inn. Getrouwd in de prachtige Engelse serre, gevolgd door een smaakvolle hightea. Foto's maken in de prachtige tuin, versierd met ballonnen en fakkels. En dan om 18.00u komen de avondgasten voor het diner. Casper wij wisten al dat je een perfecte gastheer bent met een super chefkok in de keuken en een geweldig team rondom je. Maar je hebt zeker van nog meer mensen het culinaire hart gewonnen. Echt top, mede door jouw fantastisch gastheerschap en je geweldige team, is onze dag onvergetelijk geworden. Super bedankt Bouke en Alie
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met groep van 7 man hier gegeten. Fantastische ontvangst, heerlijk eten en attente bediening. Mooi keuzemenu met ook veel wildgerechten erop. Lekkere wijntjes.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij The Bell Inn. Zoals altijd overigens. Wat een fijn en ontspannen restaurant waar je door Casper en z'n team altijd warm onthaald wordt en het eten voortreffelijk is. De tafel bij de haard stond al gezellig gedekt klaar voor het verjaardagsmaal. Helemaal goed!!
Kelly Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij The Bell Inn.
Het eten was verrassend en de sfeer was knus en romantisch.
De eigenaar heeft het voor ons nog aangenamer gemaakt door zijn kennis van het vak met ons te delen. We hebben zeker genoten. De prijs - kwaliteit verhouding is erg goed! Wij komen zeker terug, in ieder geval in oktober.. met 30 man;-)

Bedankt!
Lieve groeten, Lars Bouman & Kelly Zeevat
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk gegeten, snoekbaars file en game pie met korstje van bladerdeeg. Erg vriendelijke bediening en charmante Engelse inrichting.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij eten heel regelmatig in The Bell Inn en voelen ons daar steeds zeer welkom. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel van Kasper Wesseling. Alle gerechten zijn altijd heerlijk en vers. De sfeer is ontspannen en gezellig. Het restaurant is bijzonder ingericht, als een Engelse pub. Dat verwacht je niet zo in de Nunspeetse bossen. Heel speciaal, ook het terras en de locatie. Wij kunnen het iedereen Die van lekker en gezellig tafelen houdt aanbevelen.
DeFreule .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat een heerlijk eten, geweldige locatie, zeer vriendelijk personeel! Prachtig mooi pandje, in het bos gelegen.
Mijn disgenote en ik hadden beiden voor de kreeft vooraf en als hoofdgerecht de "surf & turf" geopteerd. Beide gerechten waren verrukkelijk, de wijn was er goed bij gekozen, met een tip van de uiterst attente ober. Een dikke pluim voor de kok dus! Hier zullen we beslist terugkomen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het is altijd spannend, een restaurant te kiezen in een omgeving die je niet kent. Gelukkig is daar Iens! Gemotiveerd door de mooie recensies hier, schoven we vol verwachting aan tafel bij The Bell Inn. Mooie avond, dus we boften met het laatste tafeltje buiten. De sfeer was super relaxt, de bomen ruisten zacht en de vogeltjes floten gezellig. We hebben dik genoten van het eten, simpel maar zeer goed gemaakt en bijzonder smaakvol en de desserts zijn om er je vingers bij op te eten. Prettige bediening, gastvrij en vriendelijk op een natuurlijke manier. Heerlijke avond gehad, jammer dat we hier niet in de buurt wonen!
Muppeke .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Centraal en goed bereikbaar, prachtig gelegen in het bos in Nunspeet op de Veluwe, werden wij zeer gastvrij ontvangen bij The Bell Inn.
Een warme en aangename sfeer met een kalme uitstraling. Vriendelijke en attente bediening, kleine finesses, oog voor detail. Wij hebben genoten van de smaakvolle gerechten en konden maar moeilijk kiezen tussen de verschillende heerlijke keuzes op het menu, voor iedere smaak wat wils.
Een prettig tempo vanuit de keuken, waardoor het een ontspannen avond was. Koffie met huisgemaakte bonbons na om een zeer geslaagd diner lekker af te ronden.

Wij hebben zo genoten bij The Bell Inn dat wij er binnen een maand weer zijn gaan eten en met veel plezier nogmaals heen zullen gaan.

Een echte aanrader!

Marcveldkamp .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk eten in een geweldige sfeer, het hele team was persoonlijk en attent. De lokatie past perfekt bij de geweldige menukaart. Het is een gemiste kans als je hier niet een keer bent geweest. Wij komen zeker terug, en dan meer dan één keer !!!. Een echte aanrader.
BaFo .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Leuke locatie! Helaas regende het en konden we niet buiten zitten. Het terras grenst aan een bos. Het zag er erg rustgevend uit. Het eten begon goed: de soep is fantastisch! Dat beloofde wat voor de volgende gang. deze viel helaas een beetje tegen na het geweldige begin. De soep was wereldklasse. Het hoofdgerecht kroeghap-niveau. Alles prima in orde maar ik zou het restaurant toch niet zo snel aanraden. Dat komt omdat de regio nunspeet een hoop betere restuarants kent.
Eric O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Vanwege het mooie weer een NS-wandeling gepland en gereserveerd op basis van internetbeoordelingen. Het eerste dat opvalt als je aankomt is de on-Nederlands mooie tuin. Je waant je echt in het buitenland en wij hadden het geluk dat het prachtig terrasweer was, zodat we buiten konden eten. Het werd niet druk die avond en ik vraag me nog steeds af waarom niet. Het eten was prima, de sfeer uitstekend en de wijn top. Jammer dat wij een trein terug moesten halen, want langer nagenieten zou bepaald geen straf zijn geweest.
Karem00 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2014
We waren wat teleurgesteld. Van buiten:prachtig in een bos gelegen restaurant, bouw English cottage style, idem ingericht. We namen 2 zgn. "pubmeals",een (lekkere) meatloaf resp. een sirloin steak van 2 ons, medium gebakken, met pepersaus. De entrecote werd bij het serveren verward met het goedkopere dagmenu en dat was (1,5 ons vlees) met rodewijnjus. Op mijn verzoek simpel opgelost door de pepersaus apart erbij te serveren.Erg jammer dat het vlees voor een derde geheel doorbakken was. En ik vermoed dat ik ook het kleinere stuk vlees van het dagmenu kreeg (maar dat bleek niet uit de rekening).Perfecte huisgemaakte frieten erbij. Bij het ijsdessert (3 bolletjes ijs van een lokale ijsboerderij) mocht mijn tafelgenote aangeven welke ijssoorten ze wel/ niet op haar bordje wilde zien verschijnen; ondanks een paar keer " fris" en "citroenijs" te hebben gezegd, zat er geen citroenijs bij, wel lekkere sinaasappel en framboos, en (zoet....) perenijs. De cr?me brulée was lauwwarm van binnen en dat vond ik niet zo geslaagd. Daarna twee kopjes koffie besteld tot afsluiting, werd geserveerd met 3 simpele zoetigheden erbij en dat bleek volgens de rekening een "koffie compleet" van maar liefst € 4,50 per kopje. We were not amused.....
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw ervaring in ons restaurant te delen! Graag hadden wij tijdens uw bezoek eventuele ontevredenheid willen wegnemen, maar wij hebben gisteravond niet van u vernomen dat er wellicht iets misging? We hadden deze onduidelijkheden met plezier opgelost!

Reactie van proever:

Het lukt een restaurant uiteraard niet om foutloos te werken, het is mensenwerk. Maar een avondje zorgeloos uit eten is geen "avondje klagen"...ik had geen zin in een tweede herstelactie en ik vond het ook geen prettig vooruitzicht om een kwartier na mijn tafelgenoot te moeten gaan eten. Vandaar....
Cattivo .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Die strandkrabbensoep.....die moet!!! je proeven. Voor de rest..één grote verbazing. Prijs/kwaliteit onovertroffen want in directe omgeving zit een allegaar restaurant met oa pannekoeken en een frietzaak die hogere prijzen rekenen voor... goede frietkot kwaliteit (sorry als deze zich aangesproken voelen) Dit ietwat verscholen restaurant met een wat afstandelijk uiterlijk...is op het bord totaal vergeten, inclusief een begeleidend glas wijn, telkens goed (op mijn verzoek keus bediening) Ben je op zoek naar eens iets anders in de schnitzelenclave Nunspeet? Doen! Wij hadden het 4 gangen ‘Chefs Choice’ Menu wat prompt ook door deze werd geserveerd met verve en trots. Verdient! We komen terug..
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Grandioos. Wat een heerlijke avond uit eten. Kon werkelijk niet beter. Alleen de parking in het donker niet kunnen vinden. Zeer nette en vriendelijke ontvangst. Wij zaten in het gezellige pub-gedeelte. Lekker lounge achtergrondmuziekje. Vooraf een heerlijke amuse, daarna brood met bakjes tapenade, boter en olie. Vooraf had ik een fantastische fazant paté en mijn partner gerookte zalm. Daarna had ik gekozen voor kogelbiefstuk en mijn partner voor entrecote. Allebei heel mals en lekker. Duidelijk zelfgemaakte patat in een schaal erbij en ook een schaal slamix. Daarna de onbeschrijflijk lekkere toetjes met ambachtelijk ijs. Alles afgesloten met koffie waarbij overheerlijke zoetigheden werden geserveerd.
Wat ik ook altijd heel erg kan waarderen is dat er zonder enig probleem een karaf ijswater op tafel kwam. De gangern kwamen met goede tussenpozen op tafel.
Bediening zeer correct en vriendelijk. De eigenaar verontschuldigde zich zelfs dat hij geen tijd had gehad om met ons een praatje te komen maken.
Ook aan de toiletruimte was aandacht besteed met lekkere zeep, zakjes kruiden en netjes opgevouwen handdoekjes die je na gebruik in een mand kan deponeren.
Alles bij elkaar, ook met een aperitief en bier bij het eten nog onder de € 100.
Echt een grote aanrader
Hartelijk dank voor uw attente recensie, we vinden het heerlijk om te lezen dat u een fijne avond heeft gehad!
Kieskeurig? .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2013
Uitstekende prijs-kwaliteit! Heerlijke choco-soufflé als dessert na heerlijke vis. Goede huiswijn en warm welkom. Tot ziens!