The Bell Inn

Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant The Bell Inn

Triska .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Op 22 sept jl met ons drieën gegeten bij the Bell Inn. Bij binnenkomst werden we met een stralende glimlach ontvangen door Timo. De rest vd avond heeft hij ons samen met zijn collega Corinne heerlijk verwend met aandacht, verrukkelijk eten vd bekende kok en een niet te versmaden advies voor t lekkerste toetje! Al met al een perfecte ervaring!!
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een mooie en leuke locatie. Eten was goed, fish & chips lekker maar helaas maar 3 stukjes vis, dat was dus een beetje weinig.
De bediening was vriendelijk en snel met drankjes bijschenken maar helaas duurde het wel wat meer tijd voor de gerechten geserveerd konden worden.
Kortom, zeker een aanrader maar voor het restaurant de tip om wat sneller te serveren.
Henrico V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
top service! goede ontvangst en behandeling. Heerlijke en smaakvolle gerechten. hoeveelheid van het eten is ook prima. Kom zeker terug!
Franka P.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Afgelopen vrijdag hebben wij heerlijk gegeten in the Bell Inn! Uitstekende service! Met persoonlijke wensen werd rekening gehouden en de nota toonde een faire prijs.
rob J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
wij waren voor de derde keer in The Bell Inn en nu ter ere van ons 25 jarig huwelijk. Wij hebben met 23 personen hier gegeten en het was in 1 woord fantastisch. Van te voren was het menu samengesteld met Casper, hij had een speciale menukaart gemaakt en het eten, vlees en vis, viel uitstekend in de smaak bij een ieder. De prijs bleef keurig binnen het budget en zoals afgesproken. Communicatie vooral was zeer attent en correct en de avond zelf ook. Casper, grote dank!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op 1e Kerstdag hier gereserveerd voor het Kerstdiner. Gezellig ingericht, hartelijk ontvangst, maar wat werd de avond een drama. De ingredienten die gebruikt waren zijn van prima kwaliteit, maar de service en snelheid is beneden elk peil. Eerst een amuse, daarna het voorgerecht en tussengerecht, vervolgens wachten wachten en nog eens wachten, telkens weer kregen we te horen dat het allemaal vers bereid werd, dus het kon even duren, vervolgens worden andere tafels wel bediend. Uiteindelijk ; 22:35 uur !!! het hoofdgerecht, geserveerd op een steenkoud bord, wat een teleurstelling. 23:10 uur wordt het dessert geserveerd ; verbrande cheesecake. Het verhaal was dat de chef-kok enkele weken geleden was opgestapt, blijkbaar was de keukenbrigade hier totaal niet op voorbereid. Ter compensatie hebben wij een flesje huiswijn gekregen, maar ons kerstdiner was een teleurstellende ervaring, ons zien zij hier nooit meer terug.
tjitskepol P.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Tijdens een weekendje Veluwe, heerlijke gegeten en genoten. Prachtige locatie, verscholen in de bossen aan de rand van Nunspeet. Heerlijk,beschut terras waar het prima vertoeven was. Het pand toont zich aan de buitenkant een idyllisch plaatje bij aankomst,maar ook binnen een fijne, uitnodigende sfeer. Mooie gevarieerde kaart, met een prima prijs- kwaliteit verhouding. De geserveerde gerechten worden mooi opgediend en de bijpassende wijnen smaken goed.Fijne attente bediening. Een aanrader!!
Im H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Op zaterdag 28 mei voor het eerst gegeten bij The Bell Inn. En het is een aanrader. De asperges die we als hoofdgerecht aten waren voortreffelijk. Omdat 1 van ons niet van Hollandaise saus houdt werd de mogelijkheid gegeven in plaats van asperges met ham en Hollandaise saus te kiezen voor asperges met zalm en kreeftensaus. Het bleek een schot in de roos. Behalve de kwaliteit van het eten waren ook de door ons gekozen wijnen van goede kwaliteit en passend bij de gerechten. Een compliment verdiend ook het personeel dat uitermate vriendelijk en servicegericht was. Zo nu en dan verblijven wij op de Veluwe in de buurt van Nunspeet en voortaan zullen wij The Bell Inn niet overslaan als we ons met eten willen laten verwennen.
Bertus B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
We waren altijd al van plan hier te gaan eten. We hoorden en lazen alleen maar positieve berichten. Vandaag was het zover. Samen met onze buurtjes op naar Nunspeet. Wat ligt het restaurant prachtig in het groen. Heerlijk nog even buiten op het terras in de zon van een aperitiefje genoten en toen naar binnen. Wat een gezellige ambiance om "een smakelijk vorkje te prikken"! Heerlijk gegeten. Prima bediening en service. Niet opdringerig, meedenkend en alles onder controle. Een echte aanrader was de mening van ons vieren en hier komen we zeker vaker. Daar waren we het unaniem over eens
fam. Bakker en Luijt, Ermelo
Margot K.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Top restaurant. Kan ik iedereen aanbevelen. Gezellige ambiance, zeer vriendelijke en gastvrije bedienen en het eten was overheerlijk. Wij komen zeker terug! Een cadeautje om hier eens te gaan eten!
Alie Y.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
WoW, wat een prachtige trouwdag hebben we op schrikkeldag gehad in de Bell Inn. Getrouwd in de prachtige Engelse serre, gevolgd door een smaakvolle hightea. Foto's maken in de prachtige tuin, versierd met ballonnen en fakkels. En dan om 18.00u komen de avondgasten voor het diner. Casper wij wisten al dat je een perfecte gastheer bent met een super chefkok in de keuken en een geweldig team rondom je. Maar je hebt zeker van nog meer mensen het culinaire hart gewonnen. Echt top, mede door jouw fantastisch gastheerschap en je geweldige team, is onze dag onvergetelijk geworden. Super bedankt Bouke en Alie
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met groep van 7 man hier gegeten. Fantastische ontvangst, heerlijk eten en attente bediening. Mooi keuzemenu met ook veel wildgerechten erop. Lekkere wijntjes.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Heerlijk gegeten bij The Bell Inn. Zoals altijd overigens. Wat een fijn en ontspannen restaurant waar je door Casper en z'n team altijd warm onthaald wordt en het eten voortreffelijk is. De tafel bij de haard stond al gezellig gedekt klaar voor het verjaardagsmaal. Helemaal goed!!
Kelly Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Vanavond heerlijk gegeten bij The Bell Inn.
Het eten was verrassend en de sfeer was knus en romantisch.
De eigenaar heeft het voor ons nog aangenamer gemaakt door zijn kennis van het vak met ons te delen. We hebben zeker genoten. De prijs - kwaliteit verhouding is erg goed! Wij komen zeker terug, in ieder geval in oktober.. met 30 man;-)

Bedankt!
Lieve groeten, Lars Bouman & Kelly Zeevat
Rob E.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Heerlijk gegeten, snoekbaars file en game pie met korstje van bladerdeeg. Erg vriendelijke bediening en charmante Engelse inrichting.
Ati B.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wij eten heel regelmatig in The Bell Inn en voelen ons daar steeds zeer welkom. Gastvrijheid staat hoog in het vaandel van Kasper Wesseling. Alle gerechten zijn altijd heerlijk en vers. De sfeer is ontspannen en gezellig. Het restaurant is bijzonder ingericht, als een Engelse pub. Dat verwacht je niet zo in de Nunspeetse bossen. Heel speciaal, ook het terras en de locatie. Wij kunnen het iedereen Die van lekker en gezellig tafelen houdt aanbevelen.
DeFreule .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Wat een heerlijk eten, geweldige locatie, zeer vriendelijk personeel! Prachtig mooi pandje, in het bos gelegen.
Mijn disgenote en ik hadden beiden voor de kreeft vooraf en als hoofdgerecht de "surf & turf" geopteerd. Beide gerechten waren verrukkelijk, de wijn was er goed bij gekozen, met een tip van de uiterst attente ober. Een dikke pluim voor de kok dus! Hier zullen we beslist terugkomen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het is altijd spannend, een restaurant te kiezen in een omgeving die je niet kent. Gelukkig is daar Iens! Gemotiveerd door de mooie recensies hier, schoven we vol verwachting aan tafel bij The Bell Inn. Mooie avond, dus we boften met het laatste tafeltje buiten. De sfeer was super relaxt, de bomen ruisten zacht en de vogeltjes floten gezellig. We hebben dik genoten van het eten, simpel maar zeer goed gemaakt en bijzonder smaakvol en de desserts zijn om er je vingers bij op te eten. Prettige bediening, gastvrij en vriendelijk op een natuurlijke manier. Heerlijke avond gehad, jammer dat we hier niet in de buurt wonen!
Muppeke .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Centraal en goed bereikbaar, prachtig gelegen in het bos in Nunspeet op de Veluwe, werden wij zeer gastvrij ontvangen bij The Bell Inn.
Een warme en aangename sfeer met een kalme uitstraling. Vriendelijke en attente bediening, kleine finesses, oog voor detail. Wij hebben genoten van de smaakvolle gerechten en konden maar moeilijk kiezen tussen de verschillende heerlijke keuzes op het menu, voor iedere smaak wat wils.
Een prettig tempo vanuit de keuken, waardoor het een ontspannen avond was. Koffie met huisgemaakte bonbons na om een zeer geslaagd diner lekker af te ronden.

Wij hebben zo genoten bij The Bell Inn dat wij er binnen een maand weer zijn gaan eten en met veel plezier nogmaals heen zullen gaan.

Een echte aanrader!

marcveldkamp .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Heerlijk eten in een geweldige sfeer, het hele team was persoonlijk en attent. De lokatie past perfekt bij de geweldige menukaart. Het is een gemiste kans als je hier niet een keer bent geweest. Wij komen zeker terug, en dan meer dan één keer !!!. Een echte aanrader.