The Beefeater

Brinkstraat 83 9401 HZ Assen Nederland Kaart

Over het restaurant The Beefeater

Engelse humor serveert Hollandse pot

In het centrum van Assen staat in deze Engelse pub voor iedereen een betaalbare daghap of à la carte menu klaar. Geniet hier van Hollandse pot gepresenteerd met een knipoog. Begin eens met ‘Mosterd voor de maaltijd’ of maak kennis met ‘Het geitige varkentje’. Natuurlijk kun je hier ook lekker borrelen, binnen of buiten op het gezellige terras; de deur staat 7 dagen per week open.

Meer informatie over restaurant The Beefeater

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Henneke D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Gister met een groepje gegeten bij THE Beefeater. Bediening goed, wel wat koud in het restaurant (tochtig). Spareribs waren ronduit slecht, weinig smaak alsof ze niet gemarineerd waren en er slechts achteraf saus overheen gesmeerd was. Hamburgers prima!
Truus V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Meerdere keren gegeten hier, altijd erg goed! Alleen het toetje verdient wat meer aandacht voor mijn gevoel. Karig voor het bedrag wat je ervoor betaald. Het toefje slagroom was na een paar minuten een plasje drab op het bord.
verder was het er erg koud die avond.
A.H. G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier donderdag 10 november met onze afdeling (10 personen) gegeten. Het was er vrij rustig want we waren vroeg (17.00 uur). De ruimte in het café waar we zaten was gezellig., later werd het wat drukker maar daar hadden we geen last van.
De bediening was vlot, vriendelijk en zeer correct.
Het eten was heel goed en smakelijk en de porties waren ruim. Het enige minpuntje was dat er op het toetje slagroom uit een spuitbus zat, vooral op de 'freaking soes' waarbij de vulling bijna helemaal uit slagroom bestaat, was dit jammer. Maar een bezoek aan de Beefeater is zeker voor herhaling vatbaar!
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Kwaliteit is heel goed. Bediening vriendelijk en servicegericht. Geluidsniveau was rustig omdat het op dat moment erg stil was in de zaak. Kan me wel voorstellen dat dit in een weekend rumoeriger is, maar dat past bij de uitstraling. Reservering via de site is niet aangekomen (wel bevestiging via SMS gehad). Nu geen enkel probleem, maar kan erg vervelend zijn als je op een druk tijdstip met groot gezelschap hebt gereserveerd. Kortom, even ouderwets bellen voor de reservering en verder beslist een aanrader!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Een gezellig café-restaurant met heerlijk eten voor een eerlijke prijs!
Yvon68 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Gisteravond hier gegeten, eten was heerlijk!
Veel zorg aan het eten besteed, zeer ruime porties.
Gezellige sfeer en hele leuke vlotte bediening.
Wij hebben er een leuk en gezellig eet adres bij!
adnalojtims .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik heb wederom heerlijk gegeten!Voor mij te veel,ben maar n kleine eter.
Verzorgd,mooi opgediendcen superlekker!
Bediening weet waar t overgaat,netjes en vriendelijk!
Het blijft n gezellige restaurant met heerlijke muziek op de achtergrond.Absoluut de moeite waard!
niesina69 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Met 4 personen gegeten bij The Beefeater,niet een grote kaart maar voldoende keuze.
wij hadden geitenkaas kroketten en carpaccio dit was lekker
daarna biefstuk was prima, vis was prima en varkenshaas
varkenshaas was gort droog dit aangegeven nieuwe gekregen maar ook weer droog.
de bijgerechten waren erg weinig voor 4 personen. mini bakje sla en mini bakje wortels patat veel te zout.
spuitbusslagroom bij de desserts waarom geen echte slagroom.
de toiletten waren erg vies.
sorry dit was echt eenmalig
bediening was prima
Jvandiepeveen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Met een De Leukste Deal voucher gegeten met vier personen. De service is uitstekend, aardige en attente bediening, de heaters op het terras werden speciaal voor ons aan gedaan. Royale porties, zeker voor een actie. Behalve dan een bescheiden kommetje sperziebonen voor 4 personen. Kwaliteit gewoon goed en voldoet zeker aan de verwachting, behalve de patat, die wel erg krokant was. Grote keuze in diverse smaakvolle bieren die je niet overal tegen komt. Decor is prima, maar verdient geen hoofdprijzen
Belchiek .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Gisteravond hebben we ons 25 vriendenjubileum gevierd samen met onze Belgische vrienden, zodra dit bij de medewerkers bekend was werden we op en top verwend.! Het is mede dankzij de medewerkers, vooral Jeroen, een top avond geworden.! Waarvoor nogmaals onze hartelijke dank.!
hjhulsebosch .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wij hadden er meer van verwacht. De bediening liet te wensen over. Te weinig personeel. Het eten was smaakvol maar de bijgerechten waren matig qua hoeveelheid en diversiteit. Daarnaast was het er niet aangenaam van temperatuur. Te koud. Hebben dit ook aangegeven bij het personeel. Ook andere gasten gaven dit aan. Jammer. Een gemiste kans.
Kiwikirs .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Lekker gegeten!
Genoeg keus uit voor-, hoofd- en nagerechten. Eten smaakte goed en de porties waren voldoende.
Vriendelijke bediening en nette prijzen.
Let op, niet alle stoelen zijn even stevig ;) wiebel de wiebel!
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Heerlijk eten! Grote porties (voor mij te groot, maar dat vond manlief niet erg). Peper en zout op tafel was fijn geweest. Verder alleen maar positief!
g.peters .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Spetterpannetje en Drentsche schnitzel een aanrader evenals de heerlijke Hollandse garnalen als voorgerecht.
Erg viendelijk ontvangen en bediend.
dm.koster .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening correct, maar wij vonden het te koud in het restaurant en het toilet was niet netjes.
samirahbosker .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Alles was prima in orde en het smaakte heerlijk alleen wel een paar puntjes van kritiek; jammer dat de schnitzel niet in de pan gebakken was en vonden het ook erg flauw.. Enigste wat smaakt bracht waren de spekjes die erop zaten en de groente die bij de gerechten geserveerd werd waren ook erg flauw van smaak (zelfde geld voor de groentes bij de beenham).
Voor de rest super gezellige avond gehad, genoten van een 3 gangen menu en komen zeker nog eens terug!
Joke .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Met 4 personen gegeten bij The Beefeater, een sfeervolle leuke tent om te zitten. Vriendelijke bediening. Het eten is prima. Voorgerechten; garnalen en gamba's, allemaal lekker! Hoofdgerechten; biefstuk, varkenshaas, wrap en schnitzel allemaal prima. Frietjes, mini bakje mayo en erg weinig groenten voor 4 pers, alleen een klein bakje worteltjes. Bij nabestellen kregen we een nog kleiner bakje worteltjes erbij. Toetje was lekker; cheesecake met bastogne bodem (stond niet op de kaart), bolletje ijs erbij en een toef spuitbusslagroom. Verdorie, zo zonde....
spuitbusslagroom... waarom geen echte slagroom???? Toch een minpuntje!
Al met al een gezellige tent waar je prima kan eten.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
We hebben genoten van ons valentijnsdiner. Vooral het voorgerecht (carpaccio, kleine pizza) en nagerecht (2x love dessert) vielen erg in de smaak. Ook hebben we genoten van de livemuziek. Bedankt!
Jibx87 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Fijne avond gehad, we waren er met een Diner Deal en hadden vrije keuze van de kaart. Het eten was prima eetcafe eten. De bediening was erg vriendelijk en deed erg zijn best. De sfeer was die van een bruin café.
j2stobbe .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het was erg gezellig en het eten was lekker miste alleen wel rauwkost bij het eten. Het ijs dessert zag er erg leuk uit op leisteen borden en was ook er lekker bovendien.