The Beacon

Waage Naak 38 6019 AA Wessem Nederland Kaart

Over restaurant The Beacon

Het hoofd boven water

Meer je boot aan en je zit hier geweldig aan of op het water. The Beacon is namelijk een drijvend restaurant op de Maasplassen! De internationale kaart wordt op woensdag met onbeperkt spare-ribs verrijkt. Het conferentieruimte Caboose is af te boeken voor vergaderingen, en daarnaast is er mogelijkheid tot het organiseren van een feest.

Meer informatie over restaurant The Beacon

• Mastercard , Pin
  • Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
Jputs .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na enkele jaren en diverse teleurstellingen niet meer bij de Beacon te zijn geweest toch weer eens de stap gewaagd. Wij waren zeer prettig verrast door de sfeer, ontvangst en bediening. Wat ons het meest verrast heeft waren de heerlijke gerechten en de manier waarop ze gepresenteerd werden. Groot compliment voor de eigenaar en zijn medewerkers. Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Komen zeker nog vaker terug.
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aan jachthaven gelegen restaurant. Warme uitstraling met geraffineerde maritieme accenten, vlotte moderne inrichting. De gastheer ontvangt ons allerhartelijkst. Ruime tafelschikking garandeert voldoende intimiteit. Attente en vlotte bediening. De gerechten in het (enigszins voorspelbare) 3-gangen keuzemenu (vlees of vis) zijn prima. Niet alleen wat betreft smaak maar ook wat betreft grootte van de porties: gewoonweg goed in balans.
Eén kleine suggestie: de salade in het voorgerecht (makreelmousse) was droog, een lichte passende vinaigrette zou het gerecht gecompleteerd hebben. We komen zeker terug!
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het restaurant is boven het water van een maasplas gelegen aan de Nautische Boulevard te Wessem.
Op het tijdstop van het bezoek, donderdag 17 november 2016 was het regenachtig en er stond veel wind. Ook de prachtige groene omgeving van het voorjaar en zomer was er niet meer. Daardoor is de magie van een eerder bezoek, toen het zonnig was en alles groen, iets minder. MAAR, de vriendelijkheid van de eigenaan Michiel en het personeel maakt alles goed. Ook de gerechten en wijze van presentatie vielen bij ons viertal erg in de smaak.
K V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Mooie ligging, sfeervol. Gezellig zitje voor koffie bij de open haard. Voor herhaling vatbaar.
Ninian S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezellige omgeving.
Het was er behaaglijk warm.
Lekker gegeten. Goede pauzes tussen de gangen en vriendelijke en vlotte bediening.
Kookgekken .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prettige sfeer en vriendelijke bediening. De bediening vroeg na ieder gang of we meteen het volgende gerecht wilde of dat we nog wilde wachten, dit vonden wij echt een pluspunt. Eten in je eigen tempo! Zeker voor herhaling vatbaar.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We waren hier met een AH bon.
We kregen daarvoor een aangepast menu met voor iedere gang de keuze uit twee gerechten en dat was prima.
De inrichting is erg gezellig en in de zomer zal het vast heerlijk zijn om hier aan het water te eten.
De gerechten waren goed van smaak en de porties waren ook goed.(bij het nagerecht de nam ik de keuze van een klein nagerecht met een cappucchino, het klein nagerecht had ik kleiner verwacht maar was nog een aardige hap,dus erg goed!)
We waren we hier nog niet geweest, met de bon dit restaurant getest, zeker een aanrader!
Ook zonder bon zijn de prijzen voor de kwaliteit van wat je krijgt goed!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We werden op een gastvrije en relaxte wijze hartelijk welkom geheten door de gastheer die duidelijk plezier had in zijn werk. De gerechten waren met mooie combinaties opgemaakt en werden op een stijlvolle manier opgediend en bleken zeer smaakvol bereid. De roodbaars was perfect gebakken! De ambiance in het restaurant was ontspannen; we hadden kortom een mooie avond met een prima prijs kwaliteitsverhouding.
Tofra .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vriendelijke en betrokken bediening, mooie gerechten en een even zo mooi uitzicht over de Maasplassen. We komen hier zeker terug.
Planje .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het bestaan van Restaurant THE Beacon was ons niet bekend. Door de AH restaurant-actie hebben wij dit restaurant (gelukkig) leren kennen en direct waarderen. Het restaurant ligt op een fantastische locatie aan de jachthaven in Wessem. Het interieur is de basis voor een gezellig restaurant met leuke/vriendelijke bediening. Het AH keuzemenu was absoluut voortreffelijk met hoog culinair gehalte; geen woord van kritiek!
Wij zijn blij dit restaurant te hebben leren kennen en komen er zeker terug.
Sbossink .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk voorgerecht bestaande uit een vistrio van zalm, forel en gerookte makreel. Netjes opgediend en uitstekende kwaliteit. Als hoofdgerecht een overheerlijke zeebaars op een bedje van warm gewokte groenten en als dessert een ouderwetse maar perfecte Dame Blanche. Ook dit was weer een top menu uit de keuken van The Beacon in een fantastische ambiance op het heerlijke buitenterras. Gastheer Michiel heeft zich wederom overtroffen!
John D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prijs kwaliteit van het eten prima. We hadden alle 4 een varkenshaasje als hoofdmenu. Jammergenoeg waren alle vier aan de droge kant en "doorgebakken". Men heeft dit geconstateerd en zijn verontschuldigingen gemaakt. We gaan ervan uit dat het een vergissing was en komen daarom zeker weer eens terug.
Jacques.janssens .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
In tegenstelling tot andere ervaringen met AH actierestaurants liet de The Beacon zien dat je een lekker 3 gangenmenu kunt serveren. Dus echt een uitnodiging voor een volgend bezoek.
Laurentinus .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Heerlijk aan het water gezeten. De bediening was zeer vriendelijk. We hadden het Albert Heijn keuzemenu, waarbij je kon kiezen uit vlees en vlees. Toen we naar een alternatief vegetarisch gerecht vroegen, was dat ook geen enkel probleem. Zelf daarbij kregen we nog 2 opties.
Hildavanhoek .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was voortreffelijk. Het bier was niet koud. Volgens ons had dat niet gehoeven ook al is het warm. Bij andere restaurants krijgen we ook koud bier als het warm is. De parasol was niet verstelbaar zodat je in de zon moest zitten. Zonder een windje was dat erg heet. Ondanks dat je heerlijk aan het water zat.
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
In een leuke ambiance aan het water en met een goede bediening hebben wij heerlijk gegeten!
Aanrader om er nog een keer heen te gaan.
Leoniedebont .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Door de gastheer leuk ontvangen. Buiten het aperitief gedronken, ivm met kans op regen binnen gegeten, waar het wel warm was. Eten en wijn waren goed in zijn klasse.
Yondyk .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was redelijk. Varkenshaas was aan de droge kant. Te weinig groente. Frietjes lekker. Vooraf was karig. Dessert was lekker. Bediening vriendelijk. Restaurant zelf was gezellig.
Ovanoenen .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren zonder uitzondering heerlijk. Wij hebben genoten van het eten en werden op een voortreffelijke wijze bediend. Helaas ligt het restaurant erg ver bij ons uit de buurt maar als we weer in Limburg zijn komen we hier zeker weer dineren.