The Beacon

Waage Naak 38 6019 AA Wessem Nederland Kaart

Over het restaurant The Beacon

Het hoofd boven water

Meer je boot aan en je zit hier geweldig aan of op het water. The Beacon is namelijk een drijvend restaurant op de Maasplassen! De internationale kaart wordt op woensdag met onbeperkt spare-ribs verrijkt. Het conferentieruimte Caboose is af te boeken voor vergaderingen, en daarnaast is er mogelijkheid tot het organiseren van een feest.

Meer informatie over restaurant The Beacon

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben lekker gegeten van het AH menu. Het voorgerecht, een salade met forel en een garnalenbitterbal was een goed begin, al leek de opmaak artistiek gezien niet erg geslaagd, maar vooruit, Rembrandt was in zijn tijd ook niet al te populair en het gaat tenslotte toch om de smaak en die was goed. Het hoofdgerecht, een kalfsribeye, was nog beter, ook dankzij de kwaliteit van de saus, de groente, de frites en de gebakken aardappelschijfjes. Na afloop bleek de prijs van het menu tien euro opgeschroefd, maar dat gebeurt helaas wel vaker bij de AH restaurantactie. Al met al, een leuke ervaring in de Beacon, met vriendelijke bediening.
Cfm R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het diner bestond uit een voorgerecht met scampies die goed van smaak waren maar teveel gelanceerd.
Het hoofdgerecht heilbot was erg smaakvol.
Het dessert was goed van smaak maar de toegevoegde pompoensoep was te waterig en verminderde daardoor de smaak van het dessert.
j G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
we hebben alleen een minder positieve toon laten horen over de achtergrondmuziekkeuze, teveel boenke-boenke .
we betaalden € 40,- voor het AH-menu met twee personen.
h.tolkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
In een ruimte met een aantal grote groepen is het natuurlijk niet rustig, maar we hadden er geen last van. We hadden de indruk dat het AH menu iets duurder was geprijsd dan dat zonder actie het geval zou zijn geweest.
Wij komen hier terug, zeker ook wanneer het warm genoeg is om op het terras te eten.
gerrithappy .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
zeer persoonlijke ontvangst. Mooi buitenterras met uitzicht op het water en de aanlegplaatsen. De 3 gerechten werden met tussenpauzes van een 40 minuten geserveerd, DUS lekker, relax achteroverzitten en genieten van het uitzicht. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend.
Pierre W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben hier afgelopen vrijdag verrassend heerlijk gegeten. De drankjes en het eten zijn het geld waard. De bediening is bijzonder aardig. Helemaal top! Dit restaurant is een aanrader en wij komen zeker terug!
Quiltje .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was goed maar zeker niet uitzonderlijk. We hebben lang op ons dessert moeten wachten omdat men ons vergeten was. De gratis koffie en thee hebben dat niet goed kunnen maken, zeker niet toen we de nota kregen. We hebben gegeten op basis van de AH Restaurant actie en kregen geen menu op papier. In het toilet hing echter ons menu onder de naam 'meimaand menu' tegen de prijs van 27,50 Euro. In plaats van dat we een gratis menu kregen moesten wij echter voor twee personen ieder 20,00 Euro voor het eten betalen (en dat is 40,00 i.p.v. 27,50 Euro). Toe we de bediening daarop aanspraken gaf de juffrouw ons gelijk en zou de chef laten komen. Deze kwam echter met de mededeling dat dit echt niet uit kon en dat ik dat op de website had kunnen lezen dat men hiervoor had gekozen.
Dit is duidelijk tegen de gemaakte afspraak met AH en Iens en we voelen ons dus echt genomen. We hebben elders volgens deze AH/Iens afspraak aanmerkelijk duurder gegeten, maar kregen daar wel het tweede menu gratis.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Jammer dat The Beacon niet echt het 2e menu gratis geeft. Voor de normale gasten kosten een driegangenmenu 27,50 euro. Voor 2 personen met de AH Restauarantactie kost het 40 euro..... Tja, dat is dus geen 2e driegangenmenu gratis. Zonde dat ze daar niet oprecht over zijn, want de gerechten waren echt helemaal prima.

Lekker voorgerecht met zalm, een prima parelhoentje en als toetje een superfijne aarbeiden Romanov.

Leuke bediening, goede sfeer (behalve dan dronken en lallend drietal naast ons, maar dat kun je overal treffen).

Nogmaals: Ontzetten jammer dat ze de actie niet oprecht uitvoeren, anders hadden ze van mij een dikke 9 gekregen!
J.l. S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima, er kon van alles. Ook buiten de kaart om.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met vrienden een avondje mogen genieten in de gezellige ambiance van The Beacon. De ontvangst was gastvrij en de bediening allervriendelijkst. We hebben heerlijk gegeten, vergezeld van een goed glas wijn. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Nieuw voor ons was dat je zelf het tempo kunt aangeven van de gangen die je gaat gebruiken. Dit maakt het allemaal persoonlijker. Het restaurant is zeker een aanrader. Top!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Met de AHrestaurantactie voor de tweede keer van een prima verzorgd diner genoten voor 30 euro voor 2 personen. De gerechten waren lekker en ruimschoots voldoende.
j.vansloun .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Met de AH-restaurantactie gereserveerd. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Prima bedieñing. We komen zeker nog eens terug.
Bert N.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ivm de AH restaurant actie zijn we hier terecht gekomen, zonder deze aanbieding hadden we dit restaurant nooit gevonden. Het ligt op een mooie plek, als straks het zonnetje weer lekker schijnt komen we zeker nog eens (op de fiets) terug.
Mooie locatie, prima bediening, lekker gegeten.
Raymond V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Wat ons betreft een top restaurant. Een zeer leuke en vriendelijke bediening. Wat de wachttijd betreft, wij
konden zelf aangeven wanneer we iets geserveerd wilden krijgen, dit vonden wij erg fijn.
Klein min puntje, de latte macchiato mocht iets warmer zijn.
Lilian B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Het was een mooie avond vonden ook onze gasten en we hebben er nog lang over nabesproken op de terugweg,
Ze hebben zelfs al gevraagd of we in het voorjaar of in de zomer nog eens terug kunnen gaan
jputs .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Ontvangst was goed en zeer vriendelijk. De baas zelf kwam aan tafel vertellen, wat voor menu's wij konden bestellen en wat het inhield. De voor, hoofd en nagerechten waren goed geportioneerd en leuk op het bord verdeeld. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant niet al te groot, is knus en gezellig ingericht. Het is zeker een aanradar, en wij zullen zeker nog een keer terug gaan.
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Na enkele jaren en diverse teleurstellingen niet meer bij de Beacon te zijn geweest toch weer eens de stap gewaagd. Wij waren zeer prettig verrast door de sfeer, ontvangst en bediening. Wat ons het meest verrast heeft waren de heerlijke gerechten en de manier waarop ze gepresenteerd werden. Groot compliment voor de eigenaar en zijn medewerkers. Heerlijk gegeten in een prima sfeer. Komen zeker nog vaker terug.
BK1 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Aan jachthaven gelegen restaurant. Warme uitstraling met geraffineerde maritieme accenten, vlotte moderne inrichting. De gastheer ontvangt ons allerhartelijkst. Ruime tafelschikking garandeert voldoende intimiteit. Attente en vlotte bediening. De gerechten in het (enigszins voorspelbare) 3-gangen keuzemenu (vlees of vis) zijn prima. Niet alleen wat betreft smaak maar ook wat betreft grootte van de porties: gewoonweg goed in balans.
Eén kleine suggestie: de salade in het voorgerecht (makreelmousse) was droog, een lichte passende vinaigrette zou het gerecht gecompleteerd hebben. We komen zeker terug!
JVossen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het restaurant is boven het water van een maasplas gelegen aan de Nautische Boulevard te Wessem.
Op het tijdstop van het bezoek, donderdag 17 november 2016 was het regenachtig en er stond veel wind. Ook de prachtige groene omgeving van het voorjaar en zomer was er niet meer. Daardoor is de magie van een eerder bezoek, toen het zonnig was en alles groen, iets minder. MAAR, de vriendelijkheid van de eigenaan Michiel en het personeel maakt alles goed. Ook de gerechten en wijze van presentatie vielen bij ons viertal erg in de smaak.
k V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Mooie ligging, sfeervol. Gezellig zitje voor koffie bij de open haard. Voor herhaling vatbaar.