The Beacon

Waage Naak 38 6019 AA Wessem Nederland Kaart

Over het restaurant The Beacon

Het hoofd boven water

Meer je boot aan en je zit hier geweldig aan of op het water. The Beacon is namelijk een drijvend restaurant op de Maasplassen! De internationale kaart wordt op woensdag met onbeperkt spare-ribs verrijkt. Het conferentieruimte Caboose is af te boeken voor vergaderingen, en daarnaast is er mogelijkheid tot het organiseren van een feest.

Meer informatie over restaurant The Beacon

Jouw recensie over het restaurant The Beacon

Ankie C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een pareltje aan de Maas. Een hele mooie locatie, vriendelijk personeel en we hebben heerlijk geluncht op het terras. We komen uit de buurt van Nijmegen en het was de reis dubbel en dwars waard. Een lunchkaart met voldoende keuze en zeer acceptabele prijzen.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
een gezellig restaurant, met constante en goede kwaliteit van eten, mooi uitzicht, sfeervolle muziek op juist
volume .... de baas Michiel gaat ook erg leuk met zijn personeel om!
Planje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Op 15-8-2018 gedineerd en genoten van het maandmenu augustus. Het voor- hoofd- en nagerecht was perfect in orde op kleinigheid na. Dit betreft de ietste magere hoeveelheid sausjes bij voor- en hoofdgerecht (kruidenmayo en peperroom). Te overwegen deze garneringen apart toe te voegen zodat klant e.e.a. naar wens kan doseren. Niettemin perfect gedineerd met vriendelijke/voorkomende bediening op zeer aangename locatie.
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Voor t eerst hier geweest.wat n heerlijke locatie.
Eten was ook heerlijk en goede prijs kwaliteit verhouding.
Heeel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij zullen geregeld hier terugkomen.
Iris T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Een leuk restaurant met ongedwongen sfeer. De ligging is super, vooral in de zomertijd buiten eten aan het water waar je echt een vakantiegevoel van krijgt. Het eten is heel lekker en wordt mooi gepresenteerd.
Ineke H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
al vaker bij de Beacon geweest en altijd zeer tevreden! Met mooi weer lekker buiten op het terras, maar ook
's winters kun je hier gezellig zitten (binnen bij de open haard). Altijd lekker gegeten en voor ons heel belangrijk:
constante kwaliteit! Dus niet de éne keer bijv. wel veel champignons bij een gerecht en de volgende keer bijna geen.
Zeer tevreden! Zowel sfeer, bediening, kwaliteit eten en prijs.
Edith C.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Met 6 personen geluncht voor (vervroegde) Moederdag. Uitstekend gegeten en een super service. Heerlijk buiten kunnen zitten aan het water. Absoluut voor herhaling vatbaar.
Peter C.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Leuke locatie, we gaan zeker terug..een aanbeveler...
Karlijn T.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Gekozen voor het maandmenu. Heerlijk gegeten en zeer goede prijs / kwaliteit verhouding.
Gilion M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goed eten in een gezellige sfeer. Aanrader!
Marjo C.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Mooie en gezellige ruimte.
Eten was smaakvol en creatief opgediend. Porties zijn goed.
Prijs kwaliteit is prima.
Bediening is keurig en respectvol.
phillystofmeel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was een heerlijke diner .Uitstekende kwaliteit en zeer klantvriendelijk.
Een aanrader. Heel aangename ambiance . Gezellige muziek , niet te luid.

Ga zeker nog eens terug.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was lekker en goed verzorgd personeel erg vriendelijk en behulpzaam We gaan zeker terug met vrienden en of famieleden en kan het iedereen aanbevelen
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening
(op z'n hollands)., maar wat viel het eten tegen. Voor-en nagerecht waren prima, maar het hoofdgerecht was vet en smakeloos. Daar betaal je dan ook nog eens €40 voor. Had toch echt iets anders verwacht.
Noud L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Waren hier nog nooit geweest; hebben heerlijk gegeten met ons viertjes; alles goed verzorgd; goede bediening en klantvriendelijk'; de wachttijd tussen de gerechten was prima precies goed; zeker voor herhaling vatbaar; dit restaurant is aan te bevelen. Noud Lichteveld
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hadden een drie gangen menu, kosten 40€
Waren met 4 personen we waren tevreden over het gebodene, maar niet super enthousiast.
Als huiswijn dranken wij een Merlot, een zeer lekkere Merlot, een goede keuze van het restaurant.
De bediening was zeer vriendelijk, Het was een regenachtige avond, waardoor we weinig ervoeren van het drijvende restaurant. Over de loopbrug lopen naar het restaurant is sfeervol.
We gaan wel nog eens terug naar Wessem aan de haven.
Marij En Ben L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten! vriendelijk en attentvol personeel. Mooi en gezellig ingericht restaurant. Creme-brulee was super!
Zeer aan te bevelen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Groot minpunt was een gezin dat een hond meebracht naar het restaurant. Vinden wij echt niet kunnen. Nog erger was dat het dier op de stoel naast het baasje mocht plaatsnemen. De serveerster vond dat goed. Vreselijk onhygiënisch. Gelukkig waren wij al aan het dessert bezig en zijn snel vertrokken!
V D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het was een verademing toen we gejaagd en al binnen kwamen en we warenal snel op ons gemak. Erg leuke sympathieke gastvrije bediening en heerlijk eten, wat wil een mens nog meer?
Dani????lle W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het blijft een beetje jammer dat ze dd AH-actie een beetje misbruiken, maar het eten, de ambiance en de bediening waren prima.