The Beacon

Waage Naak 38 6019 AA Wessem Nederland Kaart

Over het restaurant The Beacon

Het hoofd boven water

Meer je boot aan en je zit hier geweldig aan of op het water. The Beacon is namelijk een drijvend restaurant op de Maasplassen! De internationale kaart wordt op woensdag met onbeperkt spare-ribs verrijkt. Het conferentieruimte Caboose is af te boeken voor vergaderingen, en daarnaast is er mogelijkheid tot het organiseren van een feest.

Meer informatie over restaurant The Beacon

Jouw recensie over het restaurant The Beacon

phillystofmeel .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was een heerlijke diner .Uitstekende kwaliteit en zeer klantvriendelijk.
Een aanrader. Heel aangename ambiance . Gezellige muziek , niet te luid.

Ga zeker nog eens terug.
Wim R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was lekker en goed verzorgd personeel erg vriendelijk en behulpzaam We gaan zeker terug met vrienden en of famieleden en kan het iedereen aanbevelen
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Mooie locatie, vriendelijke bediening
(op z'n hollands)., maar wat viel het eten tegen. Voor-en nagerecht waren prima, maar het hoofdgerecht was vet en smakeloos. Daar betaal je dan ook nog eens €40 voor. Had toch echt iets anders verwacht.
Noud L.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Waren hier nog nooit geweest; hebben heerlijk gegeten met ons viertjes; alles goed verzorgd; goede bediening en klantvriendelijk'; de wachttijd tussen de gerechten was prima precies goed; zeker voor herhaling vatbaar; dit restaurant is aan te bevelen. Noud Lichteveld
John V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hadden een drie gangen menu, kosten 40€
Waren met 4 personen we waren tevreden over het gebodene, maar niet super enthousiast.
Als huiswijn dranken wij een Merlot, een zeer lekkere Merlot, een goede keuze van het restaurant.
De bediening was zeer vriendelijk, Het was een regenachtige avond, waardoor we weinig ervoeren van het drijvende restaurant. Over de loopbrug lopen naar het restaurant is sfeervol.
We gaan wel nog eens terug naar Wessem aan de haven.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Heerlijk gegeten! vriendelijk en attentvol personeel. Mooi en gezellig ingericht restaurant. Creme-brulee was super!
Zeer aan te bevelen en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Heel lekker gegeten. Groot minpunt was een gezin dat een hond meebracht naar het restaurant. Vinden wij echt niet kunnen. Nog erger was dat het dier op de stoel naast het baasje mocht plaatsnemen. De serveerster vond dat goed. Vreselijk onhygiënisch. Gelukkig waren wij al aan het dessert bezig en zijn snel vertrokken!
V D.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het was een verademing toen we gejaagd en al binnen kwamen en we warenal snel op ons gemak. Erg leuke sympathieke gastvrije bediening en heerlijk eten, wat wil een mens nog meer?
Dani????lle W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het blijft een beetje jammer dat ze dd AH-actie een beetje misbruiken, maar het eten, de ambiance en de bediening waren prima.
h.tolkamp .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en geen commentaar op het eten. Niet van tevoren gevraagd of nagegekeken, maar € 40 voor een AH menu lijkt me wat aan de prijzige kant. Ik zou dat 5 of 7,5 euro minder hebben ingeschat.
vandaar de Prima.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben lekker gegeten van het AH menu. Het voorgerecht, een salade met forel en een garnalenbitterbal was een goed begin, al leek de opmaak artistiek gezien niet erg geslaagd, maar vooruit, Rembrandt was in zijn tijd ook niet al te populair en het gaat tenslotte toch om de smaak en die was goed. Het hoofdgerecht, een kalfsribeye, was nog beter, ook dankzij de kwaliteit van de saus, de groente, de frites en de gebakken aardappelschijfjes. Na afloop bleek de prijs van het menu tien euro opgeschroefd, maar dat gebeurt helaas wel vaker bij de AH restaurantactie. Al met al, een leuke ervaring in de Beacon, met vriendelijke bediening.
Cfm R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Het diner bestond uit een voorgerecht met scampies die goed van smaak waren maar teveel gelanceerd.
Het hoofdgerecht heilbot was erg smaakvol.
Het dessert was goed van smaak maar de toegevoegde pompoensoep was te waterig en verminderde daardoor de smaak van het dessert.
j G.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
we hebben alleen een minder positieve toon laten horen over de achtergrondmuziekkeuze, teveel boenke-boenke .
we betaalden € 40,- voor het AH-menu met twee personen.
h.tolkamp .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
In een ruimte met een aantal grote groepen is het natuurlijk niet rustig, maar we hadden er geen last van. We hadden de indruk dat het AH menu iets duurder was geprijsd dan dat zonder actie het geval zou zijn geweest.
Wij komen hier terug, zeker ook wanneer het warm genoeg is om op het terras te eten.
gerrithappy .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
zeer persoonlijke ontvangst. Mooi buitenterras met uitzicht op het water en de aanlegplaatsen. De 3 gerechten werden met tussenpauzes van een 40 minuten geserveerd, DUS lekker, relax achteroverzitten en genieten van het uitzicht. De kwaliteit van de gerechten was uitstekend.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben hier afgelopen vrijdag verrassend heerlijk gegeten. De drankjes en het eten zijn het geld waard. De bediening is bijzonder aardig. Helemaal top! Dit restaurant is een aanrader en wij komen zeker terug!
Quiltje .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het eten was goed maar zeker niet uitzonderlijk. We hebben lang op ons dessert moeten wachten omdat men ons vergeten was. De gratis koffie en thee hebben dat niet goed kunnen maken, zeker niet toen we de nota kregen. We hebben gegeten op basis van de AH Restaurant actie en kregen geen menu op papier. In het toilet hing echter ons menu onder de naam 'meimaand menu' tegen de prijs van 27,50 Euro. In plaats van dat we een gratis menu kregen moesten wij echter voor twee personen ieder 20,00 Euro voor het eten betalen (en dat is 40,00 i.p.v. 27,50 Euro). Toe we de bediening daarop aanspraken gaf de juffrouw ons gelijk en zou de chef laten komen. Deze kwam echter met de mededeling dat dit echt niet uit kon en dat ik dat op de website had kunnen lezen dat men hiervoor had gekozen.
Dit is duidelijk tegen de gemaakte afspraak met AH en Iens en we voelen ons dus echt genomen. We hebben elders volgens deze AH/Iens afspraak aanmerkelijk duurder gegeten, maar kregen daar wel het tweede menu gratis.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Jammer dat The Beacon niet echt het 2e menu gratis geeft. Voor de normale gasten kosten een driegangenmenu 27,50 euro. Voor 2 personen met de AH Restauarantactie kost het 40 euro..... Tja, dat is dus geen 2e driegangenmenu gratis. Zonde dat ze daar niet oprecht over zijn, want de gerechten waren echt helemaal prima.

Lekker voorgerecht met zalm, een prima parelhoentje en als toetje een superfijne aarbeiden Romanov.

Leuke bediening, goede sfeer (behalve dan dronken en lallend drietal naast ons, maar dat kun je overal treffen).

Nogmaals: Ontzetten jammer dat ze de actie niet oprecht uitvoeren, anders hadden ze van mij een dikke 9 gekregen!
J.l. S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Prima, er kon van alles. Ook buiten de kaart om.
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Met vrienden een avondje mogen genieten in de gezellige ambiance van The Beacon. De ontvangst was gastvrij en de bediening allervriendelijkst. We hebben heerlijk gegeten, vergezeld van een goed glas wijn. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Nieuw voor ons was dat je zelf het tempo kunt aangeven van de gangen die je gaat gebruiken. Dit maakt het allemaal persoonlijker. Het restaurant is zeker een aanrader. Top!