The Art of Lunch and Lounge

- Diner vanaf 16:00

Erg gunstig
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Wat een leuk restaurant. Hoewel volgens mij de nadruk ligt op de lunch en lounge blijkt dit ook een prima locatie voor een diner.

Wij zijn met onze kinderen (14 en 12) hier geweest en hebben het verrassingsmenu gegeten. De keuze is dan vlees of vis, zowel bij het voor- als hoofdgerecht. Als voorgerecht heeft de helft voor het visgerecht (garnaaltjes en meerdere soorten vis) en de helft voor het vleesgerecht (salade met ham en ingelegde abrikozen) gekozen. Prima gerechtjes, goed van smaak en mooie porties. Als hoofdgerecht allemaal voor de vleesvariant gekozen. Mooi biefstukje met verse groenten en gebakken aardappeltjes; heerlijk. Het nagerecht was een pastel de nata (Portugees) met een lekkere vanillesaus. Koffie en thee om een heerlijke avond compleet te maken.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heerlijk gegeten en ontvangst was zeer gastvrij. Inrichting vond ik erg leuk, heerlijke loungestoelen!! Porties waren niet te groot, precies goed!!
Ab K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Sympathieke kok/eigenaar.
Restaurant om aan te bevelen.
Prijs-kwaliteit verhouding perfect.
Gezellig en origineel ingericht.
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
We hebben enorm genoten en waren enorm blij verrast het eten is top en bediening uitermate vriendelijk we komen zeker terug
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Gister hier voor een hightea geweest met een vriendin via groupon.
vriendelijk ontvangen en kregen en plaatsje op een bank.

We hoefden niet lang te wachten op een etagère met zoetigheden en een pot heet water met thee erbij.
thee soorten waren wel wat karig vonden we, maar de zoetigheden allemaal heerlijk, vers en goed van smaak.

na 10 minuten kwam er nog een bord aan met hartige lekkernijen, broodje zalm, kip wrap en tomaat met mozzarella salade. allemaal ook heerlijk zeg.
we kregen niet alles op en mochten de rest dus meenemen,

inrichting was wel wat simpel en saai maar het eten is echt heerlijk, vriendelijk personeel.
En voor een kopje koffie of lunch zeker een aanrader!