That's Amore

Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Benjamin B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
yum yum yum yum yum yum yum, haal hier vaak broodje voor de lunch. vandaag broodje paesane gehaald (zo simpel zo lekker) en gelijk mijn avondeten meegenomen. truffel pasta en courgette met gedroogte tomaatjes en lekker broodje (bakken ze zelf) erbij. Het is zo lekkerrrrrrrr. valt nooit tegen altijd vriendelijke bediening. echte aanrader!
Pookie .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het zal u opvallen dat ik al eerder een recensie schreef. We zijn vaste klant op dit adres, en waarom dan niet af en toe een update geven, als kenner zijnde. Nog geen enkele keer viel het tegen voor ons. Inmiddels hebben we natuurlijk favorieten, zoals de broodjes tussen de middag, met ham en (overheerlijke) zelfgemaakte pesto, waarvan ik vaak een bakje meeneem. Want ook dit kan, delicatessen voor thuis. Tijdens het wachten vinden we altijd wel weer iets lekkers, we gaan ook vaak met een hoge rekening weg, maar genieten daar vaak nog weken van, zoals bijvoorbeeld van de Italiaanse olie, Balsamico, kazen en ham. Maar ook de aranciata van San Peligrino gaan regelmatig mee. De kaneelsnoepjes zijn ook een aanrader wat mij betreft. Maar probeer ook vooral een menu voor 2 personen, 2 soorten pasta, 2 groente, 2 desserts....
Conclusie; Nog steeds een absolute favoriet!
R. S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Mijn waardering is puur gebaseerd op het eten, aangezien ik eten heb gekocht om thuis te genieten. Cijfers voor service en decor zijn gebaseerd op de bestelling aan de toonbank en vanaf die plek rondkijken in de zaak die erachter ligt.
Het eten lijkt oorspronkelijk. Er is keuze uit pakweg 3-4 pasta's, een 2-tal groenteschotels en vlees. De met mozarella gevulde ravioli met tomatensaus erg smakelijk. De tomatensaus vrij dik maar toch nog fris (niet "ver-jamd" door het inkookproces). De groenten, vnl. courgette en aubergine ook lekker en voorzien van een tomatensaus.
De take-away gerechten worden per 100 g. afgerekend. Toen wij thuis waren en ons afvroegen of we de prjis van EUR 18.10 voor twee personen waard vonden, waren we beide van mening dat indien we EUR 15 hadden afgerekend we waarschijnlijk vaker zouden komen...
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
In Nederlandse restaurants slagen ze er vaak in je net even nijdig te maken. Zoals brood aanbieden waarvoor je achteraf de hoofdprijs betaald. Weigeren gewoon kraanwater te schenken en koffie met ongevraagde duurbetaalde zoetigheden.
Dan kom je in deze aangename Italiaanse trattoria. Met kleine gebaren weten ze je super welkom te heten. Lekker joh! Zij hebben wel dat natuurlijke gastheer/vrouwschap. Zonder overdreven te doen. Ik zou zeggen tegen al degenen die proberen restaurantje te spelen kom hier eens kijken.
Je wijst aan wat je wilt eten. Enthousiast wordt uitgelegd wat het is en hoe het is klaargemaakt. Soms meerdere keren, want tja ons Italiaans is nog van de vakanties in de vorige eeuw. Het water loopt je in de mond. Heerlijke paste met pesto. Daarbij gestoofde aubergines. Zo heerlijk klaargemaakt. Aubergines zijn niet makkelijk. Zijn vaak te sompig. Hier niet .Vooraf lekker brood met pesto. Toe een espresso. Perfect van hoeveelheid. Lekker strak. Als je weet hoe het moet, is er geen klap aan. Hier weten ze dat!
Alexander19780 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heel lekkere gerechten (vooral pasta en broodjes). Bediening is bijzonder vriendeljk en door die blik in de open keuken kun je hel goed zien dat die super lekkere gerechten met liefde en plezier worden bereid.
Jairo M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Ik was erg benieuwd naar thats amore van wegen dat ze zo hoog staan op iens. Nou ik heb het geweten ook! Wow wat was dat thats amore broodje heerlijk gevult met echte serano ham, geitenkaas, basilicum, pesto. Hmmmm ben er alleen 3 keer geweest in 1maand tijd. En ben van plan om vaker langs te komen. Echt een aanrader!
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Vandaag hebben wij onze bespreking bij Saro van That'sAmore afgesproken. Onze vaste collega had zin in kip, maar dat serveren het hier niet. Hier kom je voor de beste broodjes van Den Haag of voor een mooie pasta gerecht. Wij waren vandaag met 5 gasten en Bin zo'n drukke zaak is het verstandig om het te reserveren. Wij hebben een mooi tafel gekregen, perfect geserveerd en heerlijk gegeten. Vooraf wat Antipasti en daarna een schaal met verschillende broodjes. Espresso met verschillende Italiaanse gebak was een perfecte afsluiting. Dit is een perfecte adres voor informele zakenlunches. Kwaliteit van het eten en de bediening zijn voortreffelijk. Ik raad het iedereen aan!
ElisaMorandiMolenaar .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
De lekkerste gerecht is zeker niet de parmaham met meloen! Dat hebben ze hier nog nooit geserveerd, dat is meer een gerecht voor een doorsnee Italiaan waar je ook pizza en lasagne kunt eten. Nee, bij That's Amore kom je voor de lekkerste panini, heerlijke streekverbonden en vooral seizoen verbonden gerechten zoals penne met porcini of caponata di melenzane en de taart van ricotta e peren! Personeel? Saro, Simonetta, Renata en anderen zijn als een familie als je bij hun op bezoek komt. Alleen maar lof voor dit bedrijf!
Raul S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Als wij in Den Haag lunchen dan kiezen wij als vaste bezoekers That's Amore! Ik heb wel eens een mooi meloen gekocht. Ze verkopen hier verse groenten en fruit die direct uit Italië komen en uitsluitend seizoen gebonden. De Parmaham is de beste wat je in Den Haag kunt krijgen, maar nog nooit heb ik hier een bord met ham en meloen gegeten. Het zou geen slechte idee zijn, dan kan iedereen proeven hoe dat hoort te proeven. Wij zijn gisteren geweest en hebben wij ontzettend lekker gegeten: Pasta met Radicchio, Verdure grigliate e Torta al Limone. Top!
Jacob70 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Prima gelegenheid voor lekkere broodjes of een italiaanse lasagna, beetje flauw van smaak maar verder goed. Leuke mensen in de zaak en decor past precies bij de gerechten die ze serveren.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Lekkere pasta, fantastische broodjes en goede wijnen. Voor ongeveer 27 euro krijg je een tas mee voor 2 personen: pasta, groente, dessert plus een fles wijn. Super leuk voor een picknik of voor als je thuis wil uitpakken zonder te koken.
Ankie V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Wat hebben we lekker gegeten,aardig personeel goede bediening en zeker voor herhaling vatbaar,vooraf meloen met parmaham hierna in roomboter gebakken sliptong met zalige frites ,salade met huis gemaakte honing mosterd dressing mmmmm,als toetje aardbeien met slagroom en ijs ,heerlijke huiswijn zowel wit als rood,avond kon niet meer stuk!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Was laatst bij That's Amore langs gegaan omdat ik zonder Peperoncino zat. Dat verkopen ze helaas niet, maar kreeg zomaar van Saro een bosje rode pepers mee uit de etalage. En die waren nog lekkerder ook. Grazie Mille!
Draakje1990 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Niet de ervaring die ik in gedachte had na het lezen van al het goeds. ham met de meloen droog en de meloen was nog niet rijp en hard. Service die helaas niet veel hiermee kon, dus zijn af gaan rekenen en niet van plan hier nog eens te komen.
Koosch .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
De MAMA van Saro bediende ons aan tafel en het was niet alleen een voorrecht maar bovenal een belevenis. Alles kon, niets moest en met een grote glimlach werden o.a. de diverse (pasta) gerechten beschreven. Zowel de pasta's als de witte en rode huiswijn, de verschillende kaassoorten en de afsluitende koffie en grappa waren heerlijk !. Een aanrader voor een ieder.
Jodi L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Het is gewoon bijna belachelijk hoe goed That's Amore is. Ik kom er al jaren en alles wat ik daar heb geproefd was goddelijk. De broodjes zijn zonder beleg al lekker. De lasagne is zo heerlijk dat je het zelf nooit meer durft te maken. En de vriendelijkheid van het personeel... Zodra het huis erboven te koop komt, ga ik daar wonen!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Buon pomeriggio tutto.

Op donderdag 14 mei alweer naar het Haagse om, nu vergezeld van paps en mams, wederom te genieten van al het heerlijks dat That's Amore te bieden heeft.
En dat was nogal wat!

De welbekende vitrine stond vol met overheerlijke gerechten zodat het weer een opgaaf was om te kiezen.
Na uitleg van de eigenaar werd er dan toch een weloverwogen keuze gemaakt, het zou een combinatie van diverse gerechten worden.

Op tafel verschenen diverse soorten pasta, gesmoord rundvlees, brood, pesto en wijn.
Ook standaard was een karaf plat water, dus geen gedoe met geforceerde upselling dat ik ergens anders vaak genoeg tegenkom, hulde!

Mams werd vooral erg blij van de pasta met paddestoelen en truffel en paps van het rundvlees.
Ikzelf ben altijd blij wanneer ik hier voor de lunch of diner zit en at uiteraard genoegelijk mee.

Uiteraard moest er nog wel "ruimte" overblijven voor een nagerecht.
Bij binnenkomst had ik uiteraard mijn oog al laten vallen op de rechterzijde van de vitrine en om de ouders te behoeden voor het dilemma van te moeten kiezen was de keuze eenvoudig, TUTTO! oftewel alles! Met 3 bordjes en 3 lepeltjes of vorkjes graag. Een soort van grand dessert zeg maar (calorieën zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken?).

Op tafel verschenen de tiramisu, 2 soorten vanilletaart en een knots van een cannelloni met zoete vulling.
Vergezeld van wederom uitstekende koffie werden de nagerechten door vooral mams stevig aan de tand gevoeld.
Voor menigeen een waar zweetmoment.
Haar tiramisu is al decennia lang van zeer hoge kwaliteit en veelal is de elders gegeten tiramisu "het net niet", "een teleurstelling" of "een volslagen deceptie".
De tiramisu van That's Amore was stevig, vol van smaak en gewoon helemaal goed.

De overige nagerechten waren eveneens van dezelfde hoge kwaliteit, daar waren we het over eens.
Beste mensen, wij hebben genoten!

That's Amore is "raccomandabile" of in gewoon Nederlands "aan te bevelen".

delizioso mangiato, tot de volgende keer!

Peter-in-Holland .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Top! Pasta (ook meerdere op een boord mogelijk) en brood voor een eerlijke prijs, veel varianten, vriendelijk, snel, opvallend schoon winkel. Geen restaurant voor een romantisch avond, meer voor een leuke snelle lunch. Als je dat weet, heb je hier niets te klagen, NIETS!
S Z.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Ik heb reeds lange tijd niet zo goed en veel gegeten. Het was echt verukkelijk een gevulde pasta met peer en gorgonzola met vooraf een Anti Pasto en en bijgerecht van broccoli met zon gedroogde tomaten. Wie echt echt Italiaans wil eten zal bij That's Amore dat ook krijgen. Tot snel en bedankt voor deze fantastische lunch!
Alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Heerlijke broodjes, vers belegd met kwaliteitsproducten. De geur van 'echt' eten komt je tegemoet! Een ware traktatie voor jezelf!