Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thalassa

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:30 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Thalassa

Hans D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
De capuccino’s waren niet lekker. De boerenomelet en de uitsmijter wel. Teleurstellend vind ik wel het kuipje boter op je bord en de fantasieloze sla.
Susanne L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Heerlijk gezeten, maar wel jammer dat we voor de kinderen niet ‘alleen’ frietjes konden bestellen, dit kon alleen met kroket of kibbeling. Ook het verzoek om de kroket en kibbeling achterwege te laten omdat het toch niet gegeten zou worden, was niet mogelijk. Met een rekening van 250 euro had ik toch wel graag gezien dat de frietjes voor kinderen gewoon besteld hadden kunnen worden.
Lenneke P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het zat er vol dus de serveerster had niet in de gaten dat wij lang zaten te wachten totdat onze lege borden werden weggehaald en we het toetje konden bestellen. Ik ben naar haar toegegaan (halve restaurant door) om haar daarop te attenderen.
Verder was het eten erg lekker, maar de ravioli met spinazie en racotta was alleen wel de grootte van een halve portie of kinderportie... dat mag echt meer zijn. Had dus nog echt wel honger toen dat vrij snel op was, dus was blij dat we extra schaaltjes bijgerechten hadden besteld.
Verder goed en leuk restaurant.
Kors D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Het was prima eten en echt leuk om daar even te eten. Daarbij komt dat het een sfeervolle ambiance is met diversen openhaardjes wat erg leuk aandoet.
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Zeer sfeervolle locatie aan het strand. Leuk om na een strandwandeling wat te drinken maar ook perfect om te eten. Wij hadden het visplankje voor de lunch. Was heerlijk vers
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Leuke plek om met de kids te komen. Een giga speelplek naast het restaurant, walhala! Lekker eten en gezellige ambiance.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
De sfeer aan het strand op een zonnige zomeravond met weinig wind behoeft geen nadere uitleg lijkt me zo. Eten is er erg goed. Vooral veel vis op de kaart en die is vers en goed bereid. Geen kleine porties. Erg lekker. De bediening was correct en vriendelijk. Wel kwamen bestellingen af en toe niet goed door, maar dat werd vakkundig opgelost. Een groot pluspunt voor ons was dat er een groot speeltoestel voor kinderen op het strand stond. Terwijl de kinderen lekker in het zicht aan het spelen waren konden mama en papa van lekker eten genieten.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Voor de zoveelste keer gegeten in Thalassa en weer was alles prima. Onze voorkeur gaat uit naar de gebakken scholfilet. Die vind je nergens beter. In aanmerking genomen de prettige bediening en de fijne ambiance, zullen wij hier in de toekomst zeker terug komen.
Luisa .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Komen hier vaker.
Uitzicht is prachtig. Bediening vriendelijk.
Eten en wijn zijn van goede kwaliteit, wel wat aan de prijzige kant.
We blijven komen.
Fokke Jan P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Maandag 9 januari 2016 1e keer gegeten. Geweldig dagmenu gekozen! Gastvrij en vriendelijk personeel. Dezelfde week 11 januari 2016 opnieuw gegeten omdat wij nieuwsgierig waren naar het nieuwe dagmenu, maar helaas de dagelijks wisselende dagmenukaart was nog steeds hetzelfde jammer. Maar de standaard menukaart gaf voldoende keuze en we hebben opnieuw goed gegeten. Aandachtspuntje is misschien de wel erg korte playlist, elk halfuur kwam Hello van Adele voorbij. Verder een aanrader dus!
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lunch met alleen hoofdgerecht van gebakken scholfilet met aardappelsalade en de gebakken zeetong. Goed gegaarde vis, frites lekker knapperig en simpele salade (ietwat karig voor 2 personen) . Eenvoudig Pinot Grigio prima bij dit gerecht. Koffie prima. Leuke strandtent en aardige bediening.
annelucas .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Thalassa. De sliptongetjes die mijn man bestelde waren heerlijk en datzelfde gold voor mijn vegetarische ravioli. De huiswijn was uitstekend en niet te duur. Bediening uiterst vriendelijk. We zaten op het terras en toen het licht begon te regenen, werd alles in het werk gesteld om toch nog een (nog niet of voor een later tijdstip gereserveerd) plekje te vinden in het restaurant. We waren hier een paar jaar geleden al eens geweest en werden nu opnieuw niet teleurgesteld!
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vreemd. Vorige maand hadden wij een heerlijk etentje. lekkere gevulde vissoep en een Vistrio, met risotto, Bimi en alles erop en eraan. Zo lekker dat we dit vorige week weer bestelden... Wat!!! de gevulde vissoep had 3 mosselen en 2 rivierkreeftjes. Het vistrio was de bimi´s kwijtgeraakt, de stukjes vis waren veel kleiner, en de risotto van vorige keer was vervangen door glanzende kogeltjes....... Maar de prijs was hetzelfde gebleven. Dat doen we dus nooit meer.
Neni .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wanneer wij naar het strand gaan is de kans groot dat wij bij Thalassa een hapje gaan eten. Het uitzicht is mooi en de kaart zeer aantrekkelijk. Ook deze keer hebben wij hier genoten van een heerlijk diner. Mijn voorgerecht van ceasaer salad met rauwe tonijn was opzich goed, alleen een beetje flauw. Het gerecht miste ook de spekjes en parmezaanse kaas (zo stond het wel op de kaart!). Dat is jammer. Mijn hoofdgerecht was echter zalig! Een vistrio met griet, kabeljauw en zalm op een bedje van risotto en bimi. Mooie smaken die mooi pasten bij mijn Chardonnay. Het nagerecht, de panacotta, was eveneens goed.
Service in dit restaurant is goed, hetzij erg snel. Amper 10 minuten na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Ook de bediening mag iets vriendelijker. Wel zijn ze erg attent op lege glazen, prima!
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We komen hier vaker. De uitzicht is prachtig over de zee.
Eten is goed, wel wat aan de prijsige kant.
Bediening is vriwndelijk en snel.
We komen weer terug.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mooi restaurant aan de boulevard met vis als specialiteit. Ik had hier de lekkerste kabeljauw ever en met de dieet wensen van mijn moeder werd ook prima rekening gehouden. Iets bovengemiddeld geprijsd maar daarvoor ligt er wel kwaliteit op je bord. Aanrader!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten.
Bediening was vriendelijk ook voor de kinderen.

Het was best druk maar er was totale rust en orde in de bediening en in de keuken.
Complimenten hiervoor.

Ook de buitenspeelplaats is uniek!

nadiavanderkemp .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Allereerst wat een prachtige locatie, en wat een adembenemend uitzicht! Na een dag gewandeld te hebben liepen we hier naar binnen om wat te eten, we hadden een prachtig plekje bij het raam. Het was redelijk druk maar toch werden we vrijwel meteen heel vriendelijk geholpen. En wat hangt er een heerlijke ontspannen sfeer in het restaurant. Omdat ik sinds kort vegetarisch ben is het vaak lastig om een vegetarische maaltijd te krijgen.. Ik was dan ook blij verwacht om eens een vegetarische burger te zien of een linzentaart ipv gegrilde groenten of pasta pesto oid.. De vegetarische burger was heerlijk, lekker ook om een rozemarijn mayonaise erbij te krijgen ipv ketchup of gewone mayo en de salade was erg vers.. Het nagerecht van 'de kaart van de chef' was zo heerlijk dat ik bijna in de verleiding kwam om er nog een te bestellen! Ik ga er zeker nog een keer eten!
j Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteravond hier met zn tweetjes gegeten.
Nadat we al een tijdje zaten maar even de bediening aangetikt om aan te geven dat we graag wat wilde bestellen.
Dit was eigenlijk het enige kleine min puntje van de avond,aangezien we daarna prima in de gaten werden gehouden.
Mijn keuze was het 3 gangen vis menu, mijn vriend koos voor een mooi stukje vlees. Beide gerechten waren prima van smaak en mooi opgemaakt.
Timing tussen de gerechten waren prima en ook de desserts waren heerlijk.
Komen hier graag (terug) ,gezellig decor en fijne verse gerechten.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wederom heerlijk gegeten, ook weer vis deze keer. Echter ook deze keer onvriendelijk, chagrijnig (jong) personeel. Zonde want de locatie en het eten is goed. Zo zonde!
Echter besloten dat we hier niet meer ons geld gaan uitgeven, tot we horen dat het personeel hierin veranderd is. Echt een puntje van aanpak naar ons idee.