Thalassa

Boulevard Barnaart 18 2042 JA Zandvoort Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Thalassa

- Ontbijt 09:00 - 11:00

• Contant betalen niet mogelijk , Mastercard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Sybe H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Lunch met alleen hoofdgerecht van gebakken scholfilet met aardappelsalade en de gebakken zeetong. Goed gegaarde vis, frites lekker knapperig en simpele salade (ietwat karig voor 2 personen) . Eenvoudig Pinot Grigio prima bij dit gerecht. Koffie prima. Leuke strandtent en aardige bediening.
Annelucas .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zondag heerlijk gegeten bij Thalassa. De sliptongetjes die mijn man bestelde waren heerlijk en datzelfde gold voor mijn vegetarische ravioli. De huiswijn was uitstekend en niet te duur. Bediening uiterst vriendelijk. We zaten op het terras en toen het licht begon te regenen, werd alles in het werk gesteld om toch nog een (nog niet of voor een later tijdstip gereserveerd) plekje te vinden in het restaurant. We waren hier een paar jaar geleden al eens geweest en werden nu opnieuw niet teleurgesteld!
Gerda W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vreemd. Vorige maand hadden wij een heerlijk etentje. lekkere gevulde vissoep en een Vistrio, met risotto, Bimi en alles erop en eraan. Zo lekker dat we dit vorige week weer bestelden... Wat!!! de gevulde vissoep had 3 mosselen en 2 rivierkreeftjes. Het vistrio was de bimi´s kwijtgeraakt, de stukjes vis waren veel kleiner, en de risotto van vorige keer was vervangen door glanzende kogeltjes....... Maar de prijs was hetzelfde gebleven. Dat doen we dus nooit meer.
Neni .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Wanneer wij naar het strand gaan is de kans groot dat wij bij Thalassa een hapje gaan eten. Het uitzicht is mooi en de kaart zeer aantrekkelijk. Ook deze keer hebben wij hier genoten van een heerlijk diner. Mijn voorgerecht van ceasaer salad met rauwe tonijn was opzich goed, alleen een beetje flauw. Het gerecht miste ook de spekjes en parmezaanse kaas (zo stond het wel op de kaart!). Dat is jammer. Mijn hoofdgerecht was echter zalig! Een vistrio met griet, kabeljauw en zalm op een bedje van risotto en bimi. Mooie smaken die mooi pasten bij mijn Chardonnay. Het nagerecht, de panacotta, was eveneens goed.
Service in dit restaurant is goed, hetzij erg snel. Amper 10 minuten na het voorgerecht kwam het hoofdgerecht. Ook de bediening mag iets vriendelijker. Wel zijn ze erg attent op lege glazen, prima!
Christiane T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
We komen hier vaker. De uitzicht is prachtig over de zee.
Eten is goed, wel wat aan de prijsige kant.
Bediening is vriwndelijk en snel.
We komen weer terug.
Miranda M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Mooi restaurant aan de boulevard met vis als specialiteit. Ik had hier de lekkerste kabeljauw ever en met de dieet wensen van mijn moeder werd ook prima rekening gehouden. Iets bovengemiddeld geprijsd maar daarvoor ligt er wel kwaliteit op je bord. Aanrader!
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten.
Bediening was vriendelijk ook voor de kinderen.

Het was best druk maar er was totale rust en orde in de bediening en in de keuken.
Complimenten hiervoor.

Ook de buitenspeelplaats is uniek!

Nadiavanderkemp .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Allereerst wat een prachtige locatie, en wat een adembenemend uitzicht! Na een dag gewandeld te hebben liepen we hier naar binnen om wat te eten, we hadden een prachtig plekje bij het raam. Het was redelijk druk maar toch werden we vrijwel meteen heel vriendelijk geholpen. En wat hangt er een heerlijke ontspannen sfeer in het restaurant. Omdat ik sinds kort vegetarisch ben is het vaak lastig om een vegetarische maaltijd te krijgen.. Ik was dan ook blij verwacht om eens een vegetarische burger te zien of een linzentaart ipv gegrilde groenten of pasta pesto oid.. De vegetarische burger was heerlijk, lekker ook om een rozemarijn mayonaise erbij te krijgen ipv ketchup of gewone mayo en de salade was erg vers.. Het nagerecht van 'de kaart van de chef' was zo heerlijk dat ik bijna in de verleiding kwam om er nog een te bestellen! Ik ga er zeker nog een keer eten!
J Z.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteravond hier met zn tweetjes gegeten.
Nadat we al een tijdje zaten maar even de bediening aangetikt om aan te geven dat we graag wat wilde bestellen.
Dit was eigenlijk het enige kleine min puntje van de avond,aangezien we daarna prima in de gaten werden gehouden.
Mijn keuze was het 3 gangen vis menu, mijn vriend koos voor een mooi stukje vlees. Beide gerechten waren prima van smaak en mooi opgemaakt.
Timing tussen de gerechten waren prima en ook de desserts waren heerlijk.
Komen hier graag (terug) ,gezellig decor en fijne verse gerechten.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Wederom heerlijk gegeten, ook weer vis deze keer. Echter ook deze keer onvriendelijk, chagrijnig (jong) personeel. Zonde want de locatie en het eten is goed. Zo zonde!
Echter besloten dat we hier niet meer ons geld gaan uitgeven, tot we horen dat het personeel hierin veranderd is. Echt een puntje van aanpak naar ons idee.
Marietta V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Mijn man en ik waren 2 van de 15 gasten van een jarige. We arriveerden vanuit de storm buiten in een zeer gezellig en ruim restaurant met zicht op een grote open keuken waar flink werd gewerkt. Het zag er meteen gezellig uit.
We hebben ook zeer goed gegeten. Wij, komende uit Den Haag, hebben in DH nog geen vergelijkbare strandtent gevonden wat betreft de kwaliteit van het eten. De gegrilde griet was zeer vers en smakelijk, liggend op een bedje van groene aspèrges en paddestoelen en goede ravigottesuas. Mooie combi. De kabeljauw werd hetzelfde beoordeeld. Daarbij verrukkelijke frietjes die we allen geweldig smakelijk vonden. Mijn man had de mosselen gekozen. Helaas ontbraken de sausjes én was zijn kleine salade niet aangemaakt. Waarschijnlijk vergeten door de drukte maar het zij vergeven. We hebben er geen melding van gemaakt.
De prijzen zijn aangenaam, beslist goed. De bediening stond steeds voor ons klaar. Al met al een aangename avond, voor herhaling vatbaar.
P.S. Vanwege de harde storm (25 juli) waren de ramen geheel met zand en zout beslagen. Tijdens onze maaltijd werden die ook nog schoongespoten in de harde wind!!!
Dannealle G.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Heerlijk gegeten. Voornamelijk vis op het menu. Als non-vis-eter had ik geen verwachtingen voor het vlees. Ik koos de varkenshaassaté en die was het lekkerste die ik ooit had gegeten. De vis was uitmuntend volgens mijn tafelgenoten. Dessert truffel chocolade met lavendelijs- to die for! De bediening was vlot en correct. Kan me niet vinden in voorgaande opmerkingen. Heerlijk om hier te eten met decor de zonsondergang. Ik kom zeker terug!
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Twee keer gegeten bij thalassa. De eerste keert na lang twijfelen gekozen voor oesters en de schol op de graat, de vangst van de dag. Zelf jaren in een goede viswinkel gewerkt, dus kritisch. De oesters, gillardeau, waren mooi groot en netjes gepresteerd. De smaak was perfect, zoals altijd bij dit merk. De schol was echt een verrassing. Precies goed gebakken en nog mals en niet droog. Met peper en zout op tafel prima op smaak te brengen. De tweede keer gelunched, bordje thalassa, gestoomde makreel, zalm Hollandse garnalen en haring. De haring was zeer goed en duidelijk vers schoongemaakt. Ook de andere vissoorten waren prima. Verassend dit keer was de cocktail saus voor bij de garnalen of zalm. Niet standaard uit een fles maar duidelijk aangemaakt met een vleugje grapefruit of iets dergelijks. Eindconclusie zeer goed vis gegeten voor redelijke prijzen!!!
Leslie V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Vandaag geluncht. Speeltuin vlakbij wat goed is voor de kids. Bediening kwam laat op gang, maar maakte het goed. Goede haring gegeten en ook de boerenomelet was goed. Lekkere chardonnay erbij. Voor de kids kibbeling. Puur en goed.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Een heerlijke haring een onverwacht heerlijke Franse visskepe

Na meer dan 25 jaar weer eens een Franse vissoep gegeten vanwege de toen in le Havre opgelopen voedselvergiftiging. Wat een mooi gerecht bij Thalassa. In een woord Fantastisch !
Mijn vrouw een haring met zuur en rode bieten salade. Gewoon en heerlijk.
Wij hebben beiden de filet van zeebaars genomen met, zoals wij in Limburg zeggen, dubbel A1 asperges.
Een dikke negen voor alle gerechten.

Sjonnie83 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2015
Wat een aanrader.

Heerlijk eten en goed drinken... Heerlijke louche banken op het terras en geweldig verse vis. Ons vaste adres als we in Zandvoort zijn.
Tankpat .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2015
afgelopen week hier gegeten.
het eten was zeer goed, heerlijke vis (wat ik eigenlijk ook verwachte)
vooral de broodjes vooraf waren erg lekker

service goed en correct

inrichting is gewoon goed voor de plek, ook mooie foto's van strand en zee
Louise S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Prima plek met constante kwaliteit. Lekker vis eten het gehele jaar door op het strand.

Komen hier graag terug.

We steunen het initiatief van kraanwater.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag bij Thalassa gegeten met vrienden die zelf ook een restaurant hebben. Zijn dus kritisch net als wij. Vijf gangen menu voor een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Alles was zeer verzorgd en we hadden mooie kunststukjes op ons bord. Meer dan genoeg gevulde borden. Prima wijnarrangement erbij. Zeer attente en vlotte bediening. Gastvrije sfeer en echt verwend. Top avond, bedankt daar !!
Winde F.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Eerste kerstdaglunch in een zeer goed gevuld restaurant. We hadden ons er veel van voorgesteld, maar het is in de meeste opzichten tegengevallen.
Misschien doordat we laat reserveerden, werden we in eerste instantie aan een tafel gezet die zó dicht bij de buitendeur stond, dat we na vijf minuten al aardig verkleumd waren. De uiterst vriendelijke bediening regelde een inmiddels vrijgekomen tafel in het midden van het restaurant, waarna het echt mis ging. Vanaf dat moment werd het een ware uitdaging om de aandacht te krijgen van iemand van het bedienend personeel. Bovendien kwamen de gerechten van het driegangenmenu met veel te grote tussenpozen door.
Dan het eten. Onze jongste zoon koos voor enkele à la cartegerechten en die waren prima, zowel qua prijs als in kwaliteit.
Maar dan de kerstlunch die de rest van het gezelschap (drie personen) koos. Hiervan was de kwaliteit eveneens oké, maar de hoeveelheid volstrekt ontoereikend. We aten huisgerookte zalm met dillemayonaise, Hollandse garnalen en tonijnsushi als voorgerecht, kabeljauwrugfilet als hoofdgerecht en twee maal het grand dessert en eenmaal het kaasplankje toe.
Wij zijn geen grote eters, maar als je te hard blies waaide het van je bord af. Alsof het eten voor 250 mensen met 500 man gedeeld moest worden. Het grand dessert was de naam echt niet waardig; zo sneu dat het bijna grappig was. Absoluut de 35 euro per menu niet waard.
Enige echte pluspunt: een karaf kraanwater bij het eten wordt probleemloos geserveerd.