Thaise Wok Lotus

Meer informatie over restaurant Thaise Wok Lotus

Dinsdag t/m Zondag 16:30 - 21:00
Regina A.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
We hebben hier met 4 personen gegeten. Helaas viel het eten ons allemaal behoorlijk tegen, gezien de lovende kritieken op deze site hadden wij er meer van verwacht. Bovendien zijn ze echt bizar duur.

Het vlees van de diverse gerechten was droog of te ver doorgebakken en de sauzen zijn niet bijzonder. Alleen de satesaus was echt lekker. Vooral de gebakken mie en de gebakken rijst vielen tegen, deze waren nauwelijks tot niet gebakken en vooral smaakloos. De mie was trouwens zodanig al dente dat je nog wel erg stevig moest kauwen.

Bediening was vriendelijk, alleen duurde het wel lang voordat het hoofdgerecht kwam (uur en 20 minuten) terwijl er inclusief onszelf maar 2 tafels bezet waren. Ook bij de afhaal afdeling was het niet druk dus waarom het zo lang duurde weten we niet. Werd ook niet uitgelegd.
Aestiva .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Onlangs zijn wij bij Lotus uit eten geweest. Het restaurant zag er klein maar knus uit. De bediening was aardig en spontaan maar erg chaotisch. Voor een relatief duur restaurant vonden wij het er niet representatief uit zien. Zo had de bediening een korte broek en slippers aan. En dat voor een restaurant waarbij de soep alleen al bijna 9 euro kost!

Als voorgerecht hadden wij de kokos kippensoep en de bekende Tom Yam Kung. De smaken waren redelijk. Zo was de kokos kippensoep waterig. Iets wat ik niet echt gewend ben van de Thaise keuken. De Tom Yam Kung was lauw en wij vonden er een haar in. Dit vinden wij echt verschrikkelijk smering en is vaak onze grote angst bij restaurants. Hygiene is voor ons heel belangrijk en vaak gaan wij ook alleen restaurantjes in waarbij de kok een koksmuts draagt. Wij zagen de kok niet. Overigens zijn wij bekend met authentiek Thais eten. Het was voor ons dan ook vreemd om stukken wortels te zien in de soep. De soep is voor ons niet aan te bevelen voor deze prijs.

Ondanks wij niet echt alcohol drinkers zijn zou een wijntje of een Singa wel lekker geweest. Helaas serveert dit restaurant geen alcohol.

Als hoofdgerecht hadden wij de Beef in peper en knoflook en de Garnalen in groene curry en groente en kokosmelk.

Het beef gerecht was echt top! Als ik kritisch moet zijn, vond ik persoonlijk wel dat de stukken te groot waren en er relatief weinig saus was. Kwa smaak een dikke 9!

Het garnalen gerecht was redelijk te noemen. Ook hier was het vreemd om wortels te zien. Daarnaast vonden wij dat er wel heel erg veel bamboe in zat.

Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar ondanks de bediening echt zijn best deed om het ons naar ons zin te maken.
HelmiBerg .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Uit Amsterdam hier terechtgekomen via een actiebon. Het eten overtrof
alle verwachting. Wat een vurrukkulukke verfijnde keuken, met verse producten en supersympathieke eigenaren en bediening. Een grote aanrader!!!!
Superceesie .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Vorige week met een vriend van me voor het eerst in het restaurant-gedeelte gegeten (afhalen doen we allebei al regelmatig. Ook toen ze nog in Ugchelen zaten). Prima plek en ook echt Thais ingericht maar niet heel gezellig/romantisch voor een stelletje of zo. Jammer ook dat er geen biertje (met alcohol) geserveerd kan worden.
De echt Thaise bediening in originele kledij is allervriendelijkst en keurig netjes. Heel leuke dame.
Het belangrijkste, het eten, is echt TOP!
Heerlijk en als je er om vraagt ook lekker extra pittig... ;). Porties zijn net zoals het afhalen groot dus ook met een stevige trek kun je prima naar toe.
Fam-Herle .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Regelmatig halen we hier Thaise gerechten.
De kaart is zeer uitgebreid. Daardoor gaat het niet snel vervelen.
Door de vriendelijke eigenaar en zijn vrouw wordt altijd snel geholpen.
Een aanrader.
Verfijnd gekruid. En zeer smakelijk.
Dus niet zomaar Thais eten maar heel goed bereid Thais.
Dit laatste geldt zowel voor het restaurant als voor de af te halen gerechten.
Niet meteen in het centrum van Apeldoorn, maar iets daarbuiten.
Een aanrader om er gewoon eens heen te rijden.