Thais restaurant Suvarnaphum

Meer informatie over restaurant Thais restaurant Suvarnaphum

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

FSW306 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Sinds de nieuwe eigenaar is de service sterk achteruit gegaan. We kwamen hier regelmatig zelfs nadat we verhuisden naar Utrecht, maar helaas zijn ze een vaste klant kwijt. Het eten is lekker maar heeft niet meer de authentieke smaak die het vroeger had. Qua service lijkt het nu wel een fastfood restaurant terwijl er vroeger nog persoonlijke aandacht was, ze lijken nu alleen nog maar gericht op geld. Erg jammer want was jarenlang ons favoriet.
Jimmyz .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
We hebben gisterenavond op 1 juni 2016 lekker gegeten bij Suvarnaphum. Auto parkeren is gratis na 1900 uur en het kleine restaurant is strak modern Thais ingericht en dan vind ik het niet erg gezellig, maar ieder z'n smaak. Het oogt er wel netjes en schoon. Het prijsniveau is normaal, niet goedkoop, niet duur. We hadden een schaal met hapjes vooraf en die waren lekker. Daarna als hoofdgerecht bami met garnalen en rijst met curry's. IJsjes met lychees toe alles smaakte erg goed, maar niet exceptioneel. Het personeel was -zoals het in Thailand ook is- erg vriendelijk. Conclusie: Gewoon goed restaurant, lekker eten, maar niet van een bijzondere klasse. Wel voor herhaling vatbaar, maar niet van... daar moet ik persé nog een keer heen.
W.W. S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2016
Voor het eerst Thais gehaald bij Suvarnaphum, kwam net uit Thailand probeer te veel te vergelijken, interieur is goed verzorgd, bediening prima, ik kom al meer dan 15 jaar in Thailand, en mis toch iets in het eten, heb maar twee gerechten geproefd kan dus ook geen goed oordeel geven. De gerechten waren Yam Neua salade en Kai Ta-krai kunnen wel wat origineler.
Droz V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Suvarnaphum is een klein restaurant waar je ook af kan halen. Ze kunnen er heel lekker Thais koken en dat is wat mij betreft ook de hoofdreden om er heen te gaan.

We waren er met z'n tweeën. Ik had:
Vooraf: Tom Yam Kai, dat is heldere pikante kippensoep met champignons, en ook stukjes citroengras (die je beter naast je bord kan leggen). Wat mij betreft precies de juiste 'peperigheid'.
Hoofd: Kai Med Ma-Muang, dat is kip met cashewnoten, geserveerd met witte rijst in een mooie stervorm. Mild en intens. Kip lekker zacht en groente nog knapperig.
Toe: Keuy Thod, dat is gebakken banaan met ijs, en chocosaus. Gefrituurd in een mooi deegje, helemaal passend in de tijd dat de oliebollenkramen ook weer overal verschijnen.

Ze serveren snel, en vragen héél regelmatig of je nog drank wilt bestellen. Dat laatste hoeft van mij niet zo. Toen wij er aten liep de ober regelmatig vlak langs onze tafel met barkrukken te sjouwen. Dat kwam wat onrustig over. Ook was jammer dat, hoewel ze wel een tussendeur hebben, de meeste gasten toch de buitendeur en de tussendeur tegelijk open doen (ze zitten te dicht op elkaar) en je dus regelmatig een vlaag iets te frisse wind voelt als je te dicht bij de ingang zit.

De inrichting is functioneel. Wel duidelijk herkenbaar als een Thais restaurant.

Al met al, vooral voor het heerlijke eten, een goede reden vaker te komen.
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Wederom heerlijk gegeten! We zijn er al meerdere keren geweest en iedere keer is het eten er perfect. Niet goedkoop maar het is het zeker waard. Het is alleen lastig om de gewenste tafel te reserveren. Daar doen ze erg moeilijk over. Ook deze keer weer werden we 2 uur van te voren gebeld of we het vervelend vonden om ergens anders te gaan zitten en dat was niet voor het eerst.
Maroeska B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2015
Wij hebben hier met een groep gegeten en dat is erg goed bevallen. De gerechten waren erg smakelijk en de porties voldoende. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is in orde en ik kom hier graag nog eens terug. Decor is ok, maar niet erg bijzonder.
Wimrad .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Op zaterdagavond hier gegeten. Een ruime kaart en hetgeen wij hadden gekozen was erg lekker. Met name de voor- en nagerechten zijn wel behoorlijk aan de prijs (bijvoorbeeld voorgerecht 3 garnalenloempia's voor €9), maar de smaak erg goed. De tafeltjes in het restaurant staan erg dicht op elkaar. Met een groep waarschijnlijk geen probleem, maar als je met z'n tweeën bent is het toch wel fijner als er iets meer dan 10 cm tussen de tafels zit. Al met al een aanrader voor een groep of om af te halen.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2014
Heerlijk authentiek thais gegeten met zijn tweeën. Viskoekjes en pittige salade, Kipgerecht met verse groenten en een visgerecht met vier soorten saus die door mijn Aziatische tafelgenote zeer werd gewaardeerd. Wat er over was kon gewoon in een doggy bag mee naar huis. Een aanrader voor mensen uit de buurt die geen zin hebben om de stad in te gaan. Ik heb bij menig Thais restaurant in het centrum gegeten maar deze behoort qua smaakbeleving tot een van mijn favorieten. En nog gratis parkeren ook. Even omrijden is dus ook de moeite waard.
Miko_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Bij dit restaurant kan je ook afhalen. Je wacht dan aan de bar met zicht op de keuken, zo zie je precies hoe je eten wordt bereid. Van de specialiteiten kaart bestelden we lamsvlees in kokossaus met aardappeltjes, supermals vlees in heerlijke saus. Echt een aanrader! Daarbij namen we viskoekjes, met lekker citrusaccent erin. Als tweede hoofdgerecht hadden we tofoe met kouseband in rode curry. Knapperige groenten en stevige tofoe. De volgende dag was het restant hiervan heerlijk op een wit pistoletje. Alles was pittig, maar zeker niet te heet. Het personeel is vriendelijk en snel. Hier komen we zeker terug!
V.A. N.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Wij komen hier geregeld. Het is onze vaste Thai's restaurant in de afgelopen 10 jaar.
Decor valt tegen, maar dat wordt ruimschoots gecompenseerd met het eten en de service.
Leuke en vriendelijke mensen, die je huiselijk ontvangen.
Je zou kunnen zeggen, dat de kaart wel mag veranderen, maar dat hoeft niet persé. Want er wordt prima eten geserveerd. Wij hebben bijna alles al één of meerdere keren geprobeerd.
Houd je van lekker pittig? Dan ben je ook hier bij het goede adres.
Dinetta .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Op aanraden van een collega dit restaurant bezocht. We hebben echt overheerlijk gegeten, de groene curry met kip en de Thaise noedels met garnalen en pinda's waren heerlijk !! Ook het personeel was erg vriendelijk, dit is voor ons een belangrijk punt. Het is dan een beetje klein maar er heerst een ontspannen sfeer. Volgende week gaan we weer !!
DutchWhizzMan .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2013
Eten afgehaald. Tijdens het wachten kregen we onverwacht kroepoek met warme pindasaus. Thuisgekomen bleek deze "verrassing" gewoon op de bon te zijn gezet, terwijl we deze niet besteld hebben. Let op! Voor je het weet krijg je extra dingen op je bon gezet die je niet besteld hebt! Eten is op zich goed, maar voor hetzelfde eten betaal je in de Chinese buurt ten oosten van het Centraal Station de helft.
RobertPeters .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Heerlijk Thais restaurant, gerechten met zorg bereid en geserveerd. Zelfs het kroepoekje vooraf wordt met een lekker pindasausje geserveerd. Fijne vriendelijke bediening met een gemoedelijke sfeer.
J-assper .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Een plek waar wij graag Thais halen. De eigenaresse is erg klantvriendelijk, we hebben meerdere malen een drankje aangeboden gekregen bij het wachten op onze afhaal bestelling! Voor de Thaise liefhebber zeker een goed restaurant, met heerlijk eten.
JackDaniels .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2012
Lange tijd niet geweest, maar we waren afgelopen weekend in de buurt en besloten thais te gaan eten. Enkele nieuwe gezichten in de zaak, maar als vanouds heerlijk gegeten. Echt een aanrader. Top!
Tsjitske D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Vooral heerlijk eten! De curry's zijn heerlijk. We zijn er nu een paar keer geweest en proberen elke keer iets anders. Eend, vis, rund, kip...tot nu toe waren ze allemaal heerlijk!
Jeffrey_Amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Een goed thais eethuis/restaurant met vriendelijke bediening en goed en vers eten. De soepen, vis en kip met groene curry waren heerlijk. De porties zijn royaal en we hebben zelfs nog wat mee naar huis genomen..
Wie het toilet wil bezoeken loopt half door de keuken dus ze hebben daar niets te verbergen.
Peter .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Bediening vriendelijk. Kwaliteit eten goed en Thais. Prijs redelijk. Aankleding enigszins kaal, maar als je met een groep eet valt dat verder niet op.