Thais Restaurant Pasoek

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
7,2
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
eten redelijk maar meer chinees dan thais
kelly_swf .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Altijd goed eten; goed warm en zeer gezellige sfeer. Erg vriendelijk personeel. Wel af en toe lang in de rij staan voor het restaurant.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eten besteld nasi was ijskoud .ik heb gebeld werd nieuwe nasi gebracht alleen was toen de rest weer koud zonde van mijn geld
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk eten, aardige mensen
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekkerste Thai voor mij die ik in amsterdam geproefd heb, ook bestellen en thuisbezorgen is prima!
de viskoekjes zijn uitzonderlijk en ook de papaya salade is om je vingers bij op te eten.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij eten regelmatig bij Pasoek.. De keuken is prima en de gerechten altijd knapperig gewokt.
Prima vegetarische schotels Het uitserveren is soms wat rommelig en niet altijd goed getimed.
Prijs kwaliteit zeker een 9. We promoten dit restaurant regelmatig bij vrienden en bekenden.
Berifan .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Jammer dat de bezorging prut is daarom ben ik afgehaakt. Heb zeker meer dan 10 keer online besteld en telkens meer dan anderhalf uur a 2 uur moeten wachten, waarvan 2 keer ik helemaal vergeten was. Na 3 keer bellen kwam het dan uiteindelijk wel maar hoefde ik het niet meer, ik bedoel meer dan 2.5 uur wachten terwijl ik op 5 minuten rijden woon. Eten is zeer wisselend soms echt top en andere keren denk je is dit het nou. Medewerkers wel vriendelijk maar ze hebben echt meer personeel nodig voor de bezorging.
Rania S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk thais eten en vriendelijke bediening. Eet hier zeker al 5 jaar en altijd tevreden. Nu nog aan het uitbuiken van de papaya salade en kokossoep die ik vanavond had afgehaald :)
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten! Zowel de viskoekjes als de curry's waren erg lekker. De gerechten waren smaakvol en goed bereid. Bedieninh was over t algemeen vriendelijk, niks bijzonders.
Zowel de locatie als de aankleding van het restaurant is waardeloos, maar goed: naar Pasoek kom je alleen om lekker te eten!
Daarnaast is het erg goed betaaldbaar. Met 2 personen ben je rond de 50 euro klaar!
Timevibes .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk veel lekker eten bij Pasoek, helaas niet biologisch maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs. Wel een aanrader, voor veel lekkere trek.
Love2taste .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
"Pasoek,, betekend denk ik massel, het staat boven je auto, als je er voor de deur parkeert.
Als je graag thais eet, dan heb je in noord geluk, want Pasoek serveert heerlijke gerechten.
paneng nua, papaya salade extra pittig, gebakken ijs toe.

gebakken ijs toe.
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Prima voor als je op weg bent naar de stad, maar qua sfeer niet echt het gevoel van een avondje uit. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
een restaurant voor lekkerbekken; de hapjesschotel met een mix van voorafjes is verrukkeluk!! het is iedere keer weer genieten. ook heerlijk ijs met een soort van cornflakes omhulsel wat gefrituurd is en doordrenkt met honing.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Gemengd voorgerecht, loempia's en viskoekjes gehad. Daarna rijst Pasoek met rundvlees, kip en garnalen. Mijn wederhelft had de noedelversie. Sorry, maar het eten zwom in de olie en was bremzout van de vetsin (of msg of natriumglutaminaat). De tafels plakten. De bediening was erg vriendelijk, maar toch was dit eens maar nooit weer. Wat een verschil met het zuivere eten in Thailand!
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Erg goed eten. Personeel is erg vriendelijk. Enig minpuntje is het interieur dat echt aan een vernieuwing toe is, daarnaast kan je de keuken in kijken en zie je de bakken rauwe kipfilet en ander vlees buiten de koeling staan, dit is voor de hygiëne niet wenselijk.
knopkruid .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een prettige verrassing vlakbij het Mosveld en de Van der Pekstraat. De voor- en hoofdgerechten (met kip, eend en garnalen) waren vers en zeer smakelijk. De dames in de bediening zijn vriendelijk en vlot. De gasten zijn zowel Amsterdammers als buitenlandse (hotel-) toeristen. Bij Pasoek eet je lekker en niet duur in een relaxte sfeer.
Dobrovolski .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met mijn in Amsterdam woonachtige vriendin op advies van Thailand-kenners eens langsgegaan om de te kijken of dit inderdaad de beste Thai van Amsterdam Noord is. We waren aangenaam verrast over de authentieke smaak van de gerechten. Mijn vriendin nam na een pittige Tom Yam Kung (kokos garnalensoep) de specialiteit van het huis: Biefstuk in groene currysaus met groenten. Zelf nam ik na een gemengd voorgerecht (viskoekjes, saté, loempia, spare rib, garnalen) de biefstuk in rode curry. Samen deelden we ook een inktvis in knoflook. Echt genoten waarbij de gedachten weer afdwaalden naar onze reizen in Thailand! Citroengras, gember, knoflook en koriander vierden een feestje op de tong. Niet alleen qua smaak want je krijgt ruime porties voor een zeer schappelijke prijs. De bediening vond ik ook attent ondanks dat het restaurant zo goed als vol zat. Veel expats aan de tafeltjes waarvan ik opving dat deze meerdere keren per week hier gingen eten. Ook bij de afhaalbalie was het zichtbaar druk. Toch kwamen onze gerechten snel op tafel uit de (open) keuken. Afgesloten met een Thai Coffee (met Sangsom Whisky): goed gemaakt en een passende afsluiting van een fijne restaurantbeleving. De Thai Pasoek zal ik zeker nog vaker bezoeken. Het is een restaurant met een eenvoudige maar daarmee authentieke Thaise uitstraling met goede gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Frederic40 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Heb hier al meerdere keren Thai meegenomen en het is me altijd smakelijk. Jammer voor de eigenaren dat het restaurant vaak leeg is. Mensen zijn vriendelijk en bestellen via de telefoon gaat altijd goed. Parkeren voor de deur is niet eenvoudig.
Gvi .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Hier met 4 vriendinnen gegeten. Het ziet er van binnen vrij simpel uit maar het eten was erg lekker. Ik had als voorafje de tahoe saté, prima, en als hoofd gerecht de eend in rode curry met kokos, ananas, tomaat, paprika, rode peper en basilicum. Gemerkt als pittig maar dat viel erg mee. Standaard met witte rijst, maar gebakken rijst en bami is ook mogelijk (met een kleine bijbetaling) Erg lekker.
Twee van ons hadden het uitgebreide menu, ook erg lekker. Kortom zeer geslaagde avond met goede bediening. Prijzen ook erg redelijk. Kortom zeker voor herhaling vatbaar en dat vinden meer mensen want voor een doordeweekse dag zat het lekker vol.
Kiroca .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Vanwege goede recensies heb ik besloten om het hier ook eens te proberen. Helaas was dit een enorme tegenvaller. Het eten had totaal geen smaak. Het eten zwom werkelijk in de saus wat erg waterig was. Daarnaast hadden ook de mie als de gebakken rijst totaal geen smaak. Echt een enorme tegenvaller en zal hier nooit meer eten halen.