Thais Restaurant Pasoek

• Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Bovenstaande zegt genoeg!
Birte T.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het eten is heerlijk. Voor een normale prijs, goed en veel eten. We moesten alleen een uur op ons eten wachten en onze reservering was niet goed bij het restaurant aangekomen waardoor we eerst moesten verplaatsen. Verder was de mevrouw van de bediening een schat.
Marike W.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Wat ook altijd handig is: wat over is krijg je mee in een bakje!
En gratis parkeren naast de deur.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst door goed Nederlands sprekende Thaise dame. Gaf goede voorlichting over gerechten. Smaakte allemaal uitstekend. We hadden een vegetarisch menu voor 3 personen. Aan te raden.
Anja W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Uitgebreide kaart voor schappelijk prijs. Heerlijk gegeten.
Edwin I.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Kroepoek zat er niet bij. Na gebeld te hebben komen ze met de oplossing dat ik het volgende keer wel krijg... verder geen enkele oplossing. Raar
Dave B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Prima bediening, de dames doen hun best.
Het is druk met afhaal en bestellingen...

Niet pretentieus, simpel en lekker, vers voedsel
Rania S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Ik eet al jaaaren bij Pasoek en het is altijd lekker. Leuke mensen in de bediening. Gastvrije ontvangst. Mijn favoriet is de garnalen met knoflook en witte peper. Ik wou dat ze ook Thaise ijsjes, kokossap en als dessert bijv mango & sticky rice hadden om nog meer in ‘Thaise sferen’ te komen :)
Mirella A.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor de verjaardag van onze dochter die 11 jaar werd. De bediening had er voor gezorgd dat haar bord versierd was en ze kreeg een versierd toetje. Eten was erg goed, sfeer ongedwongen en vriendelijk personeel.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
eten redelijk maar meer chinees dan thais
kelly_swf .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Altijd goed eten; goed warm en zeer gezellige sfeer. Erg vriendelijk personeel. Wel af en toe lang in de rij staan voor het restaurant.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Eten besteld nasi was ijskoud .ik heb gebeld werd nieuwe nasi gebracht alleen was toen de rest weer koud zonde van mijn geld
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk eten, aardige mensen
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekkerste Thai voor mij die ik in amsterdam geproefd heb, ook bestellen en thuisbezorgen is prima!
de viskoekjes zijn uitzonderlijk en ook de papaya salade is om je vingers bij op te eten.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij eten regelmatig bij Pasoek.. De keuken is prima en de gerechten altijd knapperig gewokt.
Prima vegetarische schotels Het uitserveren is soms wat rommelig en niet altijd goed getimed.
Prijs kwaliteit zeker een 9. We promoten dit restaurant regelmatig bij vrienden en bekenden.
Berifan .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Jammer dat de bezorging prut is daarom ben ik afgehaakt. Heb zeker meer dan 10 keer online besteld en telkens meer dan anderhalf uur a 2 uur moeten wachten, waarvan 2 keer ik helemaal vergeten was. Na 3 keer bellen kwam het dan uiteindelijk wel maar hoefde ik het niet meer, ik bedoel meer dan 2.5 uur wachten terwijl ik op 5 minuten rijden woon. Eten is zeer wisselend soms echt top en andere keren denk je is dit het nou. Medewerkers wel vriendelijk maar ze hebben echt meer personeel nodig voor de bezorging.
Rania S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk thais eten en vriendelijke bediening. Eet hier zeker al 5 jaar en altijd tevreden. Nu nog aan het uitbuiken van de papaya salade en kokossoep die ik vanavond had afgehaald :)
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten! Zowel de viskoekjes als de curry's waren erg lekker. De gerechten waren smaakvol en goed bereid. Bedieninh was over t algemeen vriendelijk, niks bijzonders.
Zowel de locatie als de aankleding van het restaurant is waardeloos, maar goed: naar Pasoek kom je alleen om lekker te eten!
Daarnaast is het erg goed betaaldbaar. Met 2 personen ben je rond de 50 euro klaar!
Timevibes .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk veel lekker eten bij Pasoek, helaas niet biologisch maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs. Wel een aanrader, voor veel lekkere trek.
Love2taste .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
"Pasoek,, betekend denk ik massel, het staat boven je auto, als je er voor de deur parkeert.
Als je graag thais eet, dan heb je in noord geluk, want Pasoek serveert heerlijke gerechten.
paneng nua, papaya salade extra pittig, gebakken ijs toe.

gebakken ijs toe.