Thais Restaurant Pasoek

• Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Heerlijk eten, aardige mensen
Annelies D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Lekkerste Thai voor mij die ik in amsterdam geproefd heb, ook bestellen en thuisbezorgen is prima!
de viskoekjes zijn uitzonderlijk en ook de papaya salade is om je vingers bij op te eten.
Flip K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wij eten regelmatig bij Pasoek.. De keuken is prima en de gerechten altijd knapperig gewokt.
Prima vegetarische schotels Het uitserveren is soms wat rommelig en niet altijd goed getimed.
Prijs kwaliteit zeker een 9. We promoten dit restaurant regelmatig bij vrienden en bekenden.
Berifan .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Jammer dat de bezorging prut is daarom ben ik afgehaakt. Heb zeker meer dan 10 keer online besteld en telkens meer dan anderhalf uur a 2 uur moeten wachten, waarvan 2 keer ik helemaal vergeten was. Na 3 keer bellen kwam het dan uiteindelijk wel maar hoefde ik het niet meer, ik bedoel meer dan 2.5 uur wachten terwijl ik op 5 minuten rijden woon. Eten is zeer wisselend soms echt top en andere keren denk je is dit het nou. Medewerkers wel vriendelijk maar ze hebben echt meer personeel nodig voor de bezorging.
Rania S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Heerlijk thais eten en vriendelijke bediening. Eet hier zeker al 5 jaar en altijd tevreden. Nu nog aan het uitbuiken van de papaya salade en kokossoep die ik vanavond had afgehaald :)
Hilton H.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Heerlijk gegeten! Zowel de viskoekjes als de curry's waren erg lekker. De gerechten waren smaakvol en goed bereid. Bedieninh was over t algemeen vriendelijk, niks bijzonders.
Zowel de locatie als de aankleding van het restaurant is waardeloos, maar goed: naar Pasoek kom je alleen om lekker te eten!
Daarnaast is het erg goed betaaldbaar. Met 2 personen ben je rond de 50 euro klaar!
Timevibes .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Heerlijk veel lekker eten bij Pasoek, helaas niet biologisch maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs. Wel een aanrader, voor veel lekkere trek.
Love2taste .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
"Pasoek,, betekend denk ik massel, het staat boven je auto, als je er voor de deur parkeert.
Als je graag thais eet, dan heb je in noord geluk, want Pasoek serveert heerlijke gerechten.
paneng nua, papaya salade extra pittig, gebakken ijs toe.

gebakken ijs toe.
Maaike R.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Prima voor als je op weg bent naar de stad, maar qua sfeer niet echt het gevoel van een avondje uit. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
een restaurant voor lekkerbekken; de hapjesschotel met een mix van voorafjes is verrukkeluk!! het is iedere keer weer genieten. ook heerlijk ijs met een soort van cornflakes omhulsel wat gefrituurd is en doordrenkt met honing.
Rene R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Gemengd voorgerecht, loempia's en viskoekjes gehad. Daarna rijst Pasoek met rundvlees, kip en garnalen. Mijn wederhelft had de noedelversie. Sorry, maar het eten zwom in de olie en was bremzout van de vetsin (of msg of natriumglutaminaat). De tafels plakten. De bediening was erg vriendelijk, maar toch was dit eens maar nooit weer. Wat een verschil met het zuivere eten in Thailand!
Joyce_H .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Erg goed eten. Personeel is erg vriendelijk. Enig minpuntje is het interieur dat echt aan een vernieuwing toe is, daarnaast kan je de keuken in kijken en zie je de bakken rauwe kipfilet en ander vlees buiten de koeling staan, dit is voor de hygiëne niet wenselijk.
Knopkruid .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Een prettige verrassing vlakbij het Mosveld en de Van der Pekstraat. De voor- en hoofdgerechten (met kip, eend en garnalen) waren vers en zeer smakelijk. De dames in de bediening zijn vriendelijk en vlot. De gasten zijn zowel Amsterdammers als buitenlandse (hotel-) toeristen. Bij Pasoek eet je lekker en niet duur in een relaxte sfeer.
Dobrovolski .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Met mijn in Amsterdam woonachtige vriendin op advies van Thailand-kenners eens langsgegaan om de te kijken of dit inderdaad de beste Thai van Amsterdam Noord is. We waren aangenaam verrast over de authentieke smaak van de gerechten. Mijn vriendin nam na een pittige Tom Yam Kung (kokos garnalensoep) de specialiteit van het huis: Biefstuk in groene currysaus met groenten. Zelf nam ik na een gemengd voorgerecht (viskoekjes, saté, loempia, spare rib, garnalen) de biefstuk in rode curry. Samen deelden we ook een inktvis in knoflook. Echt genoten waarbij de gedachten weer afdwaalden naar onze reizen in Thailand! Citroengras, gember, knoflook en koriander vierden een feestje op de tong. Niet alleen qua smaak want je krijgt ruime porties voor een zeer schappelijke prijs. De bediening vond ik ook attent ondanks dat het restaurant zo goed als vol zat. Veel expats aan de tafeltjes waarvan ik opving dat deze meerdere keren per week hier gingen eten. Ook bij de afhaalbalie was het zichtbaar druk. Toch kwamen onze gerechten snel op tafel uit de (open) keuken. Afgesloten met een Thai Coffee (met Sangsom Whisky): goed gemaakt en een passende afsluiting van een fijne restaurantbeleving. De Thai Pasoek zal ik zeker nog vaker bezoeken. Het is een restaurant met een eenvoudige maar daarmee authentieke Thaise uitstraling met goede gerechten met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.
Frederic40 .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Heb hier al meerdere keren Thai meegenomen en het is me altijd smakelijk. Jammer voor de eigenaren dat het restaurant vaak leeg is. Mensen zijn vriendelijk en bestellen via de telefoon gaat altijd goed. Parkeren voor de deur is niet eenvoudig.
Gvi .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Hier met 4 vriendinnen gegeten. Het ziet er van binnen vrij simpel uit maar het eten was erg lekker. Ik had als voorafje de tahoe saté, prima, en als hoofd gerecht de eend in rode curry met kokos, ananas, tomaat, paprika, rode peper en basilicum. Gemerkt als pittig maar dat viel erg mee. Standaard met witte rijst, maar gebakken rijst en bami is ook mogelijk (met een kleine bijbetaling) Erg lekker.
Twee van ons hadden het uitgebreide menu, ook erg lekker. Kortom zeer geslaagde avond met goede bediening. Prijzen ook erg redelijk. Kortom zeker voor herhaling vatbaar en dat vinden meer mensen want voor een doordeweekse dag zat het lekker vol.
Kiroca .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Vanwege goede recensies heb ik besloten om het hier ook eens te proberen. Helaas was dit een enorme tegenvaller. Het eten had totaal geen smaak. Het eten zwom werkelijk in de saus wat erg waterig was. Daarnaast hadden ook de mie als de gebakken rijst totaal geen smaak. Echt een enorme tegenvaller en zal hier nooit meer eten halen.
Casper V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Gisteren hier gegeten, en het was erg lekker en gezellig :)
Van buitenaf ziet het restaurant er niet echt uitnodigend uit, maar binnen is het compleet anders: een heel leuk, warm en mooi ingericht Thais restaurant. De bediening is rustig en vriendelijk. Het eten is erg lekker, er zijn duidelijk verse ingrediënten gebruikt en ook de sausjes die erbij zaten waren erg lekker (de garnalen gerechten waren echt heerlijk!).
Wij komen zeker terug, om daar te eten of om af te halen.
Leen68 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
We hebben hier op zaterdagvond met twee personen gegeten.
Het eten was prima, zeker afgezet tegen de prijs. De biefstuk met knoflook en witte pepers en het gemengde voorgerecht (loempia's, garnalen, enz.) waren voortreffelijk. Geen dessert genomen.
De bediening was vriendelijk. De wijnkaart mag uitgebreider.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Vandaag hier met zijn tweetjes gegeten. Goed eten voor een nette prijs. De 7's voor het eten en de bediening zijn wat te laag naar mijn zin, maar halve punten gaan nu eenmaal niet, want anders waren het 7,5's geworden. Prijs kwaliteit is zeker goed. Ik vind Thais erg lekker en mijn man is wat minder weg van dat soort keukens, maar hij gaf het eten toch ook een 7. Ik had de Tom Yam Kai, een soepje met kip, champignons en koriander. De bouillon was inderdaad wat aan de waterige kant. Daar moest sojasaus bij. Er zat ruim voldoende kip en champignon in en lekker verse koriander. Zou de bouillon van die soep goed zijn geweest, dan was het eten een 8 geworden. Mijn man had Pangsit. Hij vond dat beter dan wat je meestal bij de Chinees krijgt. Er zat duidelijk meer vulling in. Als hoofdgerecht had ik eend in groene curry met paprika, kouseband en basilicum. Goede eend, niet van dat droge karton, maar sappig en een beetje knapperig hier en daar. Precies zoals het hoort. Erg heet en erg lekker ook. Mijn man houdt absoluut niet van rode peper en we hadden dit vermeld. Zijn eend in zoetzure saus was prima en helemaal niet heet. Later zagen we zelfs dat er apart op de kassabon stond vermeld "geen peper", dus ze zetten dat kennelijk in hun bestelsysteem. Top! (Als ik ergens een hekel aan heb is als je voor je tafelgenoot vraagt om in zijn gerecht geen rode peper te doen, omdat hij slecht tegen heet kan en het is dan toch pittig. Hier doen ze dat dus prima!) We hadden er de man twee Thaise biertjes bij. De bediening is erg vriendelijk. Beetje kritiek op dat punt. Je kreeg geen mes en er werd niet gewacht met afruimen tot iedereen klaar was. Nadat we de rekening gevraagd hadden, kwam die vlot, maar het ophalen van het geld duurde te lang, dus we zijn maar vertrokken met achterlating van het geld. Dat werd op zich wel goedgemaakt door het feit dat ze verder erg vriendelijk waren. We waren, de fooi niet meegerekend, € 52,50 kwijt en dat is natuurlijk een zeer vriendelijke prijs tegenwoordig. Ik ga er zeker nog weleens heen. Het is bij mij in de buurt en als je zo'n tentje in de buurt hebt, mag je eigenlijk je handen dichtknijpen.