Thais-food afhaalrestaurant Krua Bangkok

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2015
Doorsnee Thai eten, vers bereid maar qua smaak vond ik het allemaal wat vlak. Ik miste de echte uitgesproken Thaise kruiden en pit. Dit leek mij een afgezwakte versie van het origineel, of misschien is het wel een versie uit een anderd deel van Thailand dan ik gewend ben. Prima service en de zaak ziet er perfect uit.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Van de afhaal toko's veruit de beste. De zaak is brandschoon, de ingredienten heel vers, en alles wordt snel en hygiënisch bereid. Goede keus in het menu en prijzen zeer redelijk. Porties ruim voldoende. Maar vooral, zeer smakelijk!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Zeer smakelijke en vers bereide Thaise gerechten. Vooral de kipgerechten zijn de moeite waard, zoals de khaeng paneng kai (paneng curry met kokosmelk en citroenblad) of de khaeng karie kai (gele curry en kokosmelk).