Thaiphoon

Markt 4 6131 EK Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Thaiphoon

Oosterse trots in Sittard

Ben jij toe aan een Thais diner, waarbij al je smaakpapillen op scherp worden gezet? Dan is dit restaurant precies wat je zoekt! Na het daverende succes van de Thai Garden, opende de familie Lim hun tweede restaurant aan de Markt in Sittard. Taiphoon was geboren! Hier proef je de authentieke smaken uit de Oosterse keuken en maak je kennis met de grenzeloze gastvrijheid, waardoor de Thaise cultuur wordt getypeerd.

Meer informatie over restaurant Thaiphoon

7,2
Kan beter
Lang
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
In een opwelling hier naar binnen gelopen in de verwachting dat we lekker thais eten zouden krijgen. Helaas.... Na lang wachten kwam de thom ka kai en die smaakte naar zoete kokosmelk. Na weer heel erg lang wachten - we zaten inmiddels bijna 1,5 uur - kwam de rode curry en die smaakte net zo, maar daar zat dan nog vaag wat roods in. De schotel met beef bleek een soort heldere soep met daarin gekookte biefstuk te zijn. Wat pittig zou zijn bleek totaal smakeloos. Dit komt zelfs niet in de buurt van thais eten, we vragen ons af of de kok zelfs ooit thais eten heeft geproefd. Het enige lekkere was het dessert: kokosijs met echt vers fruit. Na een stevige rekening liepen we de deur uit met de gedachte dat we hier echt nooit meer terugkomen.
rayleinarts .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben buiten gezeten op het gezellige terras aan de sfeervolle markt in Sittard. De bediening dacht goed met ons mee en adviseerde ons toen ze merkte dat we nog twijfelde tussen twee gerechten. Ze adviseerde ons de biefstuk met oestersaus, en heerlijk was het! Wij komen hier zeker terug!!
joepsaldenn1971 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gister ben ik hier gaan eten met mijn vriendin, aangezien ik dol ben op de Aziatische keuken en veel goeie berichten over dit restaurant had gehoord. Het personeel was erg vriendelijk bij binnenkomst. toen we naar onze tafel werden gebracht kregen we meteen de uitgebreide menu kaart en werd er meteen gevraagd wat we wilden drinken. Ik had als voorgerecht de scampi's die ontzetten lekker waren! ( zeker een aanrader ) . Als hoofdgerecht had ik een thaise curry die een beetje aan de zoute kant was maar daardoor niet minder lekker. Nagerecht ging er bij mij helaas niet meer in..maar genoeg keus!
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben goed en lekker gegeten. Het voorgerecht was divers (soep en hapjes). De kok heeft een super maal samengesteld op ons verzoek. En het dessert was passend bij de rest ( ananasbavarois en mangoijs) Een echte aanrader!
audreygeelen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Servies met stukjes uit, ikea borden( vind ik in een restaurant niet kunnen). Met vier personen en ieder een ander bord, komt onprofessioneel over op mij. Gasten die 45 minuten later dan ons binnen komen hebben eerder het eten, was iets fout gegaan met doorgeven aan de keuken, vervolgens soep als tussen gerecht in plaats van voor gerecht gezet, met de vraag of we de soep überhaupt nog willen hebben omdat het eigenlijk als voorgerecht bedoeld was en het niet is gekomen als voor gerecht, witte rijst ipv gebakken rijst, en ga zo maar door. Er wordt niet echt met de gasten mee gedacht en ik vind dat onprofessioneel, eten is lekker maar de ergernis niet waard! Zijn 3 uur binnen geweest voor alleen een voor en hoofd gerecht want het toetje hadden we geen zin meer in, wat een gezellige avond had moeten worden is geëindigd in een flop!!!
Gaby F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijke tofu met cashews gegeten. Goede prijs maar vooral authentieke smaak. Aanrader als je van de thaise keuken houdt!
tonmunstergeleen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De scampies als entree waren heerlijk.De vriendelijke bediening bracht snel daarna de schoteltjes met beefreepjes met een erg lekkere saus.Het dessert zag er ook leuk uit.Een plaats om zeker terug te gaan.
molliemens .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Thaiphoon. De vis was heel erg lekker en ook de garnalen met een deegkorstje waren super. De mix van voorgerechten overheerlijk. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Wij gaan zeker nog eens terug!
lilian.bongaerts .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
we vonden het heel lekker en het was voor herhaling vatbaar.
de bediening is heel goed en aardig, het is er gezellig en het drie gangen menu van actie ah is ook super je kunt kiezen dat is ook fijn
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijke maaltijd.3 gangen keuze menu gehad.Veel keuze mogelijkheden.Alles heel lekker.Met voldoende keuze ook in de niet scherpe gerechten.
Prettige voorkomende bediening.Chapeau!
MLemmens .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
We werden hartelijk ontvangen, het personeel was heel vriendelijk.
En we hebben heerlijk gegeten, alles was naar wens.
We komen zeker terug!
Ramona K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Lekker gegeten, vond het niet bijzonder. Kaart is ontzettend uitgebreid, beetje too much als je mij vraagt! Ontzettend vriendelijke bediening! :-)
zo-maar-iemand .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Menuprijs aan de hoge kant, men kan beter appart bestellen en is dan meestal goedkoper uit.
Bediening mag wat sneller en deskundiger zijn betreft samenstelling gerechten.
Eten was redelijke kwaliteit, had niet de wauw-factor.
Tresa .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
We hebben met 8 personen heerlijk gegeten bij Thaiphoon. Alle gerechten waren even lekker en de sfeer en bediening goed. Uitgebreid kunnen kiezen uit het menu. Zelfs de echte Hollanders konden patat bestellen. Jammer voor hen, want de rijst en noedels waren lekker. Het was erg gezellig en we hebben nog lang nagetafeld.
ruthjea .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Het allerlekkerste vond ik de scampi's. Het toetje was ook heel geslaagd. De garnalen met chinese groenten waren ook goed bereid. Al met al een geslaagde maaltijd. Wil er best vaker gaan eten. De sfeer was ook heel goed. Dit restaurant is beslist een aanrader.
martinejetten1 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten met de restaurantactie van AH. Ze zijn niet uit de actie, dit is een misverstand. Waarschijnlijk door de actie was het ook erg druk. Toch was de service heel goed en kwam het eten snel. De kok had alles prima onder controle in de keuken.
janssen.marjo165 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het eten was voortreffelijk, de service was goed. Het was druk, maar toch ruimte voor 6 personen en een baby, geweldig en dat op een zaterdagavond.
Het enige minpuntje was, dat als de deur openging voor het terras, het een heel klein beetje tochtte.
Wij hadden de Thaiphoon mix starter en de eendenborst rolletjes, zalig!!!
We hadden allemaal verschillende hoofdgerechten, het waren grote porties en wij vonden het heerlijk!
Schetters .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Hele gezellige avond in een leuke sfeer met hele aardige en correcte bediening.
Het eten was van heel goede kwaliteit en zoals altijd erg lekker.
Dennyp .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij hebben via de ah actie gegeten bij thaiphoon in Sittard. Wij hebben genoten van
Super lekker eten, goede bediening en een gezellig restaurant zeker een aanrader!
rkwakkernaat .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wederom lekker gegeten. .fam mee genomen die vaak naar thailand gaan.Ook zij hebben genoten. .bediening prima. .tempo dat het eten kwam ook goed.