Thaiphoon

Markt 4 6131 EK Sittard Nederland Kaart

Over het restaurant Thaiphoon

Oosterse trots in Sittard

Ben jij toe aan een Thais diner, waarbij al je smaakpapillen op scherp worden gezet? Dan is dit restaurant precies wat je zoekt! Na het daverende succes van de Thai Garden, opende de familie Lim hun tweede restaurant aan de Markt in Sittard. Taiphoon was geboren! Hier proef je de authentieke smaken uit de Oosterse keuken en maak je kennis met de grenzeloze gastvrijheid, waardoor de Thaise cultuur wordt getypeerd.

Meer informatie over restaurant Thaiphoon

Jouw recensie over het restaurant Thaiphoon

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
In een opwelling hier naar binnen gelopen in de verwachting dat we lekker thais eten zouden krijgen. Helaas.... Na lang wachten kwam de thom ka kai en die smaakte naar zoete kokosmelk. Na weer heel erg lang wachten - we zaten inmiddels bijna 1,5 uur - kwam de rode curry en die smaakte net zo, maar daar zat dan nog vaag wat roods in. De schotel met beef bleek een soort heldere soep met daarin gekookte biefstuk te zijn. Wat pittig zou zijn bleek totaal smakeloos. Dit komt zelfs niet in de buurt van thais eten, we vragen ons af of de kok zelfs ooit thais eten heeft geproefd. Het enige lekkere was het dessert: kokosijs met echt vers fruit. Na een stevige rekening liepen we de deur uit met de gedachte dat we hier echt nooit meer terugkomen.
rayleinarts .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben buiten gezeten op het gezellige terras aan de sfeervolle markt in Sittard. De bediening dacht goed met ons mee en adviseerde ons toen ze merkte dat we nog twijfelde tussen twee gerechten. Ze adviseerde ons de biefstuk met oestersaus, en heerlijk was het! Wij komen hier zeker terug!!
joepsaldenn1971 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Gister ben ik hier gaan eten met mijn vriendin, aangezien ik dol ben op de Aziatische keuken en veel goeie berichten over dit restaurant had gehoord. Het personeel was erg vriendelijk bij binnenkomst. toen we naar onze tafel werden gebracht kregen we meteen de uitgebreide menu kaart en werd er meteen gevraagd wat we wilden drinken. Ik had als voorgerecht de scampi's die ontzetten lekker waren! ( zeker een aanrader ) . Als hoofdgerecht had ik een thaise curry die een beetje aan de zoute kant was maar daardoor niet minder lekker. Nagerecht ging er bij mij helaas niet meer in..maar genoeg keus!
Debbie H.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben goed en lekker gegeten. Het voorgerecht was divers (soep en hapjes). De kok heeft een super maal samengesteld op ons verzoek. En het dessert was passend bij de rest ( ananasbavarois en mangoijs) Een echte aanrader!
audreygeelen .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Servies met stukjes uit, ikea borden( vind ik in een restaurant niet kunnen). Met vier personen en ieder een ander bord, komt onprofessioneel over op mij. Gasten die 45 minuten later dan ons binnen komen hebben eerder het eten, was iets fout gegaan met doorgeven aan de keuken, vervolgens soep als tussen gerecht in plaats van voor gerecht gezet, met de vraag of we de soep überhaupt nog willen hebben omdat het eigenlijk als voorgerecht bedoeld was en het niet is gekomen als voor gerecht, witte rijst ipv gebakken rijst, en ga zo maar door. Er wordt niet echt met de gasten mee gedacht en ik vind dat onprofessioneel, eten is lekker maar de ergernis niet waard! Zijn 3 uur binnen geweest voor alleen een voor en hoofd gerecht want het toetje hadden we geen zin meer in, wat een gezellige avond had moeten worden is geëindigd in een flop!!!
Gaby F.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Heerlijke tofu met cashews gegeten. Goede prijs maar vooral authentieke smaak. Aanrader als je van de thaise keuken houdt!
tonmunstergeleen .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
De scampies als entree waren heerlijk.De vriendelijke bediening bracht snel daarna de schoteltjes met beefreepjes met een erg lekkere saus.Het dessert zag er ook leuk uit.Een plaats om zeker terug te gaan.
Molliemens M.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij Thaiphoon. De vis was heel erg lekker en ook de garnalen met een deegkorstje waren super. De mix van voorgerechten overheerlijk. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
Wij gaan zeker nog eens terug!
Ramona K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Lekker gegeten, vond het niet bijzonder. Kaart is ontzettend uitgebreid, beetje too much als je mij vraagt! Ontzettend vriendelijke bediening! :-)
zo-maar-iemand .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Menuprijs aan de hoge kant, men kan beter appart bestellen en is dan meestal goedkoper uit.
Bediening mag wat sneller en deskundiger zijn betreft samenstelling gerechten.
Eten was redelijke kwaliteit, had niet de wauw-factor.
martinejetten1 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten met de restaurantactie van AH. Ze zijn niet uit de actie, dit is een misverstand. Waarschijnlijk door de actie was het ook erg druk. Toch was de service heel goed en kwam het eten snel. De kok had alles prima onder controle in de keuken.
Dennyp .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij hebben via de ah actie gegeten bij thaiphoon in Sittard. Wij hebben genoten van
Super lekker eten, goede bediening en een gezellig restaurant zeker een aanrader!
yvonnemaar .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We hebben genoten van het eten, bediening was vriendelijk, jammer was alleen dat serviesgoed nagerecht erg beschadigd was.
cristel64 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
super gezellig en lekker gegeten. je mag zelf van de hele kaart kiezen. 1 voorgerecht , 1 hoofdgerecht , 1 nagerecht. Echt genoeg en wij zijn goede eters. heel vriendelijk personeel. dus een super avondje uit. voor ons te doen met de AH korting kaart. anders ben je toch met 2 personen 3 gangen en drank tussen de 75 en 85 euro kwijt. is oke natuurlijk . maar toch ook veel geld. dus nu eens heerlijk Thais gegeten en dat zou ik zo weer kiezen.
Rvhorick V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Heerlijk gegeten.... Een echte aanrader voor thai-liefhebbers (of voor mensen die nog nooit thai hebben gegeten.
Was lekker druk voor een woensdagavond.
tamarahm .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten, we konden kiezen van geheel de kaart. De sfeer is erg gezellig. tussen voor gerecht en hoofd gerecht zat iets te veel tijd naar mijn gevoel, maar t was dan ook erg druk. Wij hebben een hele fijne avond gehad. en gaan er zeker nog een terug.
Marcelreinaerts R.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
perfekte smaak, zowel voor - als nagerecht kon individueel besteld worden. Ook de intensiteit van het gerecht (*pittig/ minder pittig etc) kon perfekt op de klant worden afgestemd. Het dessert was eveneens erg lekker voor de aangeboden prijs.
Virginia C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We waren hier via de actie van de Albert Heijn en konden wel uit alle gerechten van de kaart kiezen. Het voorgerecht was lekker.
Op ons hoofdgerecht hebben we lang moeten wachten. Toen dit eenmaal kwam bleek dat de tafel naast ons het hoofdgerecht van ons had gekregen. Toen dit duidelijk was wilde de bediening dit op onze tafel zetten. Nadat de gerechten al enkele minuten op een andere tafel hadden gestaan. Hier gingen we niet mee akkoord. Het gerecht werd weggehaald en opnieuw gemaakt volgens de bediening. We kregen ons hoofdgerecht echter al vlug weer terug (binnen 5 min). Wat ons de indruk gaf dat we precies dezelfde gerechten weer terug kregen. Het eten was ook niet echt warm. Na een klacht aan de kok, kregen we weer een nieuw hoofdgerecht, wat uiteindelijk ook maar matig warm was. We kregen een drankje van de zaak als excuus.
De rekening klopte vervolgens ook niet, dit werd wel direct opgelost.
Al met al waren we niet tevreden over het eten en over de bediening.
CHM V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Tijdens enkele vakantiedagen bij Thaiphoon gegeten via de AH restaurantactie. Compliment dat we uit alle gerechten van de menukaart mochten kiezen. Het was onze eerste kennismaking met de Thaise keuken: pittig! We hebben ontzettend heerlijk gegeten en is voor herhaling vatbaar ware het niet dat we in de regio Eindhoven wonen.
Theo M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Lekker gegeten, voorgerechten minder verrassend. Het hoofdgerecht was wel verrassend van smaak en opdiening. De bediening was vriendelijk maar niet geroutineerd. De ambiance vond ik wat tegenvallen. Dicht op elkaar zitten en daardoor ook rumoeriger, weinig privacy. Ik had meer Aziatische sfeer verwacht.