Thailicious Living

31-206890073

Meer informatie over restaurant Thailicious Living

Dennis G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Waar moet ik beginnen. Personeel is vriendelijk maar heeft geen enkele kennis over gastvrijheid en service. Nadat ik zelf mijn drankjes had gehaald na 20 min wachten werd ons verteld dat de kip loempia's op waren, geen kip meer. Kan gebeuren.
Het voorgerecht werd gebracht ( lang wachten 30 min terwijl wij de enige waren in de zaak) loempia's waren minder van smaak, bij de saté zat een bakje satésaus die koud was en zo dik als boter. Nieuwe gekregen maar inmiddels was de saté koud. Wat ik al zei de bediening was vriendelijk maar snapte er.echt niks van. Noodles besteld maar niet gekregen stonden wel op de bon. Al met al een slechte ervaring, heel jammer want de cocoscurry was niet slecht van smaak. Zonde voor zo'n mooie Amsterdamse straat
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Eten smaakt altijd prima, niet goedkoop, maar zeker smakelijk en daarmee de moeite waard. Bij laatste bezoek was de bediening rommelig, een nieuwe medewerker die ondersteund wordt door iemand die zijn aandacht er niet bij heeft (belt ook privé) Resultaat: als ik thuis kom ontbreekt de saus bij mijn sate. Jammer, maar iedereen maakt fouten. Mail gestuurd om ze de kans te geven dit te herstellen. Er werd mij gevraagd in welke vestiging ik had besteld, antwoord gegeven en vervolgens geen reactie meer. Jammer, voor mij geen Thailicious meer.
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
Een maaltijd waarbij kouseband vervangen is voor sperziebonen, Thaise basilicum voor gewone basilicum, 1 schijfje citroen en sambal apart bij de "papaya salade met citroen en pepers" (die vooral uit gewone sla bestond) en als klapper op de vuurpijl: vanwege een notenallergie gevraagd om een pinda-vrije maaltijd, en de salade kwam met cashwenoten - wat niet bij de ingrediënten stond en die meestal in pindaolie gebakken worden.
Op zich is het knap om een "Thaise" maaltijd van Europese ingrediënten te maken, maar daar betaal ik niet voor.
Bezorgtijd was goed (drie kwartier). Storend op de website is dat er (veel) gerechten staan die je NIET voor die prijs kunt krijgen; minimum is €2 opslag voor Tofu.