Thaiichi

Service7,1/10
Decor7,2/10
Melanie V. 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wij zaten heerlijk buiten aan een klein schattig tafeltje. Leuk dat Japans en Thais gecombineerd worden en het eten was dan ook echt heerlijk! Bedoening was niet altijd even snel, maar door het heerlijke weer en verder wel de goede service was het prima. Zeker een keer een aanrader on te gaan eten
N. S. Gastronoom (35 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De gerechten waren goed van smaak, maar helaas waren de porties echt veel te klein. Dat hebben we gemeld bij het afrekenen, maar helaas kregen we de reactie dat de porties toch echt normaal waren.... Onprofessionele reactie. Ook vond ik het niet professioneel dat de bediening geen Nederlands spreekt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar..
Esther.wouda . Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Erg lekker thais gegeten bij dit eenvoudige restaurant, je kunt er ook japanse sushi eten. De mensen zijn erg vriendelijk ,vertellen dat als je bijvoorbeeld extra rijst wilt je dit alleen even hoeft te vragen.
Herman K. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wij eten hier al meer dan 7 jaar Sushi en Thai. Met en zonder onze kleine en grote kinderen. De bediening is altijd vriendelijk, soms gaat alles niet even snel, maar dat is voor ons nooit doorslaggevend geweest. Het eten is van een constante uitstekende kwaliteit met proefbaar verse ingredienten en wij hebben nog nergens in Nederland zulke lekkere sushi gegeten. De inrichting is sober, maar het is gezellig en het is niet voor niets dat we hier al 7 jaar bijna elke maand een keer gaan eten.
Sophie K. Gastronoom (121 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Thai Ichi. Blijft een leuk concept de sushi gecombineerd met thaise curries. Sushi waren goed vers. Soep met garnalen was lekker. De curry was goed, niet de beste die ik heb gegeten, maar zeker lekker. Vriendelijke bediening, letten niet continu op jou als gast, maar is ook niet nodig, want t ging allemaal erg vlot.
Leuke inrichting, wel erg krasjes. Af en toe was er een koude tocht in de zaak.
Al met al een leuk restaurantje voor een niet al te uitgebreid maar zeker lekker diner.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Erwin H. Gastronoom (30 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Gisteren weer eens sinds een half jaar bij Thaiichi gaan eten en dit gezellig familiérestaurantje lijkt wel elke keer beter te worden. Deze keer konden we buiten genieten van het heerlijke terrasweer. Ondanks de beperkte tafeltjes was het hier heerlijk vertoeven. Het is in de zomer toch echt wel een van de gezelligste straatjes van Maastricht. Vandaar ook dat ik het "decor" deze keer een dikke "9" kan geven. Het eten is echt verrukkelijk. Deze keer zijn we begonnen met het alom bekende "zeewier", dit is ech héél lekker, het smelt zowat op je tong. Het is zoetig en ook weer pikant van smaak. Hierna een sashimi zalmschotel gehad met een overheerlijke soja-uitjes saus. Om vervolgens aan ons hoofdgerecht uit te komen, een gemixte schotel van sushi en sashimi. De gerechten zijn stuk voor stuk vers en zijn met liefde gemaakt. Ik kan niets meer dan lof over dit restaurantje spreken. Het is klein, maar wel gezellig en vooral héél lekker. En daar gaat het toch om. Het personeel is heel vriendelijk en allert. Ik kan alleen maar als tip meegeven aan de eigenaar(s). Blijf zo door gaan! Een echte aanrader voor een iedere die liefhebber is van deze keuken!
Erwin H. Gastronoom (30 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteren voor de tweede maal gaan eten bij Thaiichi. Ik moet zeggen voor sushi en lekker Oosterse gerechten kun je hier prima terecht. Ik was begonnen met "Tom ya Goong" soep. Een echt pittig soepje met lekkere garnalen. Hou er rekening mee, dat de zweetdruppeltjes vanzelf komen. De sushi was ook overheerlijk en eigenlijk een beetje grote portie. Het hoofdgerecht: Pad see iew (gebakken noodles met garnalen) smolt op mijn tong. Het is echt een aanrader, al moet ik wel zeggen, dat je er wel zin in moet hebben. Klein nadeel bij Ossters eten vind ikde nasmaak achteraf.
Het reastaurant vind ik een beetje aan de kleine kant, maar wel knus en snel gezellig. Qua interieur vind ik het een beetje somber.
Ik kan wel iedereen dit reataurant aanbevelen.
Nongfern K. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Na een paar minder enthousiaste reactie hebben we toch een poging gedaan bij Thaiichi en we hebben
Heerlijk gegeten,
Wij hadden sushi als voorgerecht en allebei thaise als hoofdgerecht, alles was perfect afgewerkt de smaak en combinatie. Je proeft dat alles van een goede kwaliteit is
Zeker voor een herhaling vat baar
Jacques P. Fijnproever (6 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Afgelopen dinsdag hier genoten; een byzonder genereuze zeewiersalade als voorgerecht; het tussengerecht van witvis in groene curry was volledig in balans; een hoogstandje dat ik zelden heb meegemaakt 10/10 , gevolgd door een sushi/sashimi visschotel. Dit alles afgeblust met een zeer fatsoenlijke huis-sake. Het tussengerecht was zo mooi dat ik het dagen later nog proef. Klein en fijne aanrader!
Thomas B. Gastronoom (10 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Ik heb hier op 30 augustus gegeten. Ik had de soep met garnalen besteld als voorafje, maar kreeg de tom kai kai soep voorgeschoteld. Ik had van tevoren al twijfels over welke van de twee soepen ik wilde gaan kiezen, dus ik heb er verder geen melding van gemaakt en er van genoten. Vervolgens heb ik heerlijke sashimi gegeten. Met name de sashimi van zalm was lekker, die van tonijn was wat vlakker van smaak. De sushi beviel ook goed, geen topsushi echter prima. De bediening laat zo hier en daar wat steekjes vallen, wellicht ook door de taal. De glimlach maakt echter veel goed. Prima om eens lekker sushi te eten in een strakke, maar toch sfeervolle omgeving.
Likkepotje W. Gastronoom (10 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Vanwege de goede iens-recensies hier gaan eten, maar wat viel het enorm tegen. Bij aankomst was er maar een tafeltje op terras bezet (en binnen geen klanten), maar toch moesten we een kwartier op de kaart wachten (die zijn we toen zelf binnen gaan halen, we hadden namelijk nog steeds geen bediening gezien).
De dame van de bediening sprak nauwelijks Nederlands, kon onze vragen over de kaart niet beantwoorden en wees alleen naar een (onduidelijk) plaatje. Het duurde uiteindelijk bijna een half uur voordat de eerste sushi kwam (voor sushi en voor het rustige moment is dat best lang), dat werd met een nors gezicht op tafel gezet. Qua smaak was het niet slecht maar ook niet bijzonder, we hebben betere sushi gehad. Uiteindelijk 3x om de rekening moeten vragen, toen binnen gaan betalen.
Gezien alle positieve recensies op Iens waren we flink verbaasd. Nieuwe eigenaar??

Nathalie R. Gastronoom (23 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Voor ons nog steeds de beste sushi van Maastricht en verre omstreken! De gerechten zijn altijd zeer vers en van goede kwaliteit. Ook de Thaise kaart is erg smakelijk, leuk is dat er combinatie menu's zijn tussen de Japanse en Thaise keuken. Handig als je niet kunt kiezen tussen al dat lekkers op de kaart...
CasparMario . Fijnproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Lekker buiten gezeten op terras. Goede curry en pad thai. Ruime porties. Bediening was ok. Interieur strak en modern. Prijsmkwaliteit goed.