Thaiichi

Meer informatie over restaurant Thaiichi

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Thaiichi

Hester V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prettig, eenvoudig restaurantje met sushi en wat andere japanse en thaise gerechten. Modern en sfeervol ingericht. Vegetarisch gegeten, niet verrassend maar prima.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vorige week dit restaurant bezocht. Naar mijn bescheiden mening het beste sushi restaurant van Maastricht. Eigenaars zijn altijd even vriendelijk maar bescheiden. Service is dus prima. Gerechten zijn echt vers en overheerlijk. Qua sfeer mag het van mij iets warmer, maar dat is een kwestie smaak. Komen hier zeker nog terug!
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Het personeel wordt uitgebuit. Geen pauzes voor het personeel terwijl ze wel 8 of 9 uur aan het werk zijn op een dag. De eigenaar heeft geen idee wat de nederlandse regels zijn. Ik raad dan ook iedereen aan om deze tent te mijden. Dit zijn derdewereld praktijken!
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Wij zaten heerlijk buiten aan een klein schattig tafeltje. Leuk dat Japans en Thais gecombineerd worden en het eten was dan ook echt heerlijk! Bedoening was niet altijd even snel, maar door het heerlijke weer en verder wel de goede service was het prima. Zeker een keer een aanrader on te gaan eten
N. S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
De gerechten waren goed van smaak, maar helaas waren de porties echt veel te klein. Dat hebben we gemeld bij het afrekenen, maar helaas kregen we de reactie dat de porties toch echt normaal waren.... Onprofessionele reactie. Ook vond ik het niet professioneel dat de bediening geen Nederlands spreekt. Voor ons niet voor herhaling vatbaar..
esther.wouda .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Erg lekker thais gegeten bij dit eenvoudige restaurant, je kunt er ook japanse sushi eten. De mensen zijn erg vriendelijk ,vertellen dat als je bijvoorbeeld extra rijst wilt je dit alleen even hoeft te vragen.
Herman K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Wij eten hier al meer dan 7 jaar Sushi en Thai. Met en zonder onze kleine en grote kinderen. De bediening is altijd vriendelijk, soms gaat alles niet even snel, maar dat is voor ons nooit doorslaggevend geweest. Het eten is van een constante uitstekende kwaliteit met proefbaar verse ingredienten en wij hebben nog nergens in Nederland zulke lekkere sushi gegeten. De inrichting is sober, maar het is gezellig en het is niet voor niets dat we hier al 7 jaar bijna elke maand een keer gaan eten.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Vandaag heerlijk gegeten bij Thai Ichi. Blijft een leuk concept de sushi gecombineerd met thaise curries. Sushi waren goed vers. Soep met garnalen was lekker. De curry was goed, niet de beste die ik heb gegeten, maar zeker lekker. Vriendelijke bediening, letten niet continu op jou als gast, maar is ook niet nodig, want t ging allemaal erg vlot.
Leuke inrichting, wel erg krasjes. Af en toe was er een koude tocht in de zaak.
Al met al een leuk restaurantje voor een niet al te uitgebreid maar zeker lekker diner.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Gisteren weer eens sinds een half jaar bij Thaiichi gaan eten en dit gezellig familiérestaurantje lijkt wel elke keer beter te worden. Deze keer konden we buiten genieten van het heerlijke terrasweer. Ondanks de beperkte tafeltjes was het hier heerlijk vertoeven. Het is in de zomer toch echt wel een van de gezelligste straatjes van Maastricht. Vandaar ook dat ik het "decor" deze keer een dikke "9" kan geven. Het eten is echt verrukkelijk. Deze keer zijn we begonnen met het alom bekende "zeewier", dit is ech héél lekker, het smelt zowat op je tong. Het is zoetig en ook weer pikant van smaak. Hierna een sashimi zalmschotel gehad met een overheerlijke soja-uitjes saus. Om vervolgens aan ons hoofdgerecht uit te komen, een gemixte schotel van sushi en sashimi. De gerechten zijn stuk voor stuk vers en zijn met liefde gemaakt. Ik kan niets meer dan lof over dit restaurantje spreken. Het is klein, maar wel gezellig en vooral héél lekker. En daar gaat het toch om. Het personeel is heel vriendelijk en allert. Ik kan alleen maar als tip meegeven aan de eigenaar(s). Blijf zo door gaan! Een echte aanrader voor een iedere die liefhebber is van deze keuken!
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Gisteren voor de tweede maal gaan eten bij Thaiichi. Ik moet zeggen voor sushi en lekker Oosterse gerechten kun je hier prima terecht. Ik was begonnen met "Tom ya Goong" soep. Een echt pittig soepje met lekkere garnalen. Hou er rekening mee, dat de zweetdruppeltjes vanzelf komen. De sushi was ook overheerlijk en eigenlijk een beetje grote portie. Het hoofdgerecht: Pad see iew (gebakken noodles met garnalen) smolt op mijn tong. Het is echt een aanrader, al moet ik wel zeggen, dat je er wel zin in moet hebben. Klein nadeel bij Ossters eten vind ikde nasmaak achteraf.
Het reastaurant vind ik een beetje aan de kleine kant, maar wel knus en snel gezellig. Qua interieur vind ik het een beetje somber.
Ik kan wel iedereen dit reataurant aanbevelen.
Nongfern K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2013
Na een paar minder enthousiaste reactie hebben we toch een poging gedaan bij Thaiichi en we hebben
Heerlijk gegeten,
Wij hadden sushi als voorgerecht en allebei thaise als hoofdgerecht, alles was perfect afgewerkt de smaak en combinatie. Je proeft dat alles van een goede kwaliteit is
Zeker voor een herhaling vat baar
Jacques P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2013
Afgelopen dinsdag hier genoten; een byzonder genereuze zeewiersalade als voorgerecht; het tussengerecht van witvis in groene curry was volledig in balans; een hoogstandje dat ik zelden heb meegemaakt 10/10 , gevolgd door een sushi/sashimi visschotel. Dit alles afgeblust met een zeer fatsoenlijke huis-sake. Het tussengerecht was zo mooi dat ik het dagen later nog proef. Klein en fijne aanrader!
Thomas B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Ik heb hier op 30 augustus gegeten. Ik had de soep met garnalen besteld als voorafje, maar kreeg de tom kai kai soep voorgeschoteld. Ik had van tevoren al twijfels over welke van de twee soepen ik wilde gaan kiezen, dus ik heb er verder geen melding van gemaakt en er van genoten. Vervolgens heb ik heerlijke sashimi gegeten. Met name de sashimi van zalm was lekker, die van tonijn was wat vlakker van smaak. De sushi beviel ook goed, geen topsushi echter prima. De bediening laat zo hier en daar wat steekjes vallen, wellicht ook door de taal. De glimlach maakt echter veel goed. Prima om eens lekker sushi te eten in een strakke, maar toch sfeervolle omgeving.
Nathalie R.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Voor ons nog steeds de beste sushi van Maastricht en verre omstreken! De gerechten zijn altijd zeer vers en van goede kwaliteit. Ook de Thaise kaart is erg smakelijk, leuk is dat er combinatie menu's zijn tussen de Japanse en Thaise keuken. Handig als je niet kunt kiezen tussen al dat lekkers op de kaart...
CasparMario .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Lekker buiten gezeten op terras. Goede curry en pad thai. Ruime porties. Bediening was ok. Interieur strak en modern. Prijsmkwaliteit goed.