Thaicoon

Marktmeesterstraat 16 1315 GE Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Thaicoon

Thaise ervaring in Almere

Laat je Thai’s verwennen. Je vindt een stukje Thailand in het hart van Almere. Met de traditionele en authentieke gerechten vergeet je even dat in Almere bent. De smaakvolle en nette inrichting maken de Thaise ervaring af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thaicoon

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
vriendelijk personeel, lekker eten. Ik wil graag nog eens terugkomen.
B R Y.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Tijdje geleden zijn mijn vriend en ik hier geweest. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader !!
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten is heerlijk, bediening is heel vriendelijk en dat met alleen maar 2 dames in de bediening op Valentijnsdag. Moesten iets langer wachten op ons eten wat totaal niet storend was.
Marisa Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is onze stamplek geworden. Attente, zeer vriendelijke bediening, snel, goed en heerlijk vers Thais eten. Ik had een grillgerecht, van mij, groentenliefhebber, mag er wat meer groenten bij. We komen gauw weer!
martijnalmere .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ben vandaag geweest op een vrijdag avond om 20 uur. Restaurant was nog redelijk druk en we hadden een reservering. Werden gelijk naar onze tafel gebracht door een aardige dame. Erg sfeervol ingericht restaurant. Het bedienend personeel was zeer vriendelijk. We hadden de inktvis met basilicum en peper en een rode curry met kip, ook hadden we gebakken rijst. Het eten was heerlijk, ik heb altijd vrij hoge verwachtingen van Thais eten omdat ik heel veel in Thailand ben geweest en dus de echte authentieke smaken herken. Ik heb echt genoten van het eten en raad dit restaurant echt aan!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor de eerste keer hier geweest, eten is uitstekend en de bediening zeer vriendelijk.
We komen hier zeker nog een keer. Echte aanrader!
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wat een ontzettend vriendelijk en geinteresseerd personeel! We hebben heerlijk gegeten en zijn met een warm gevoel weer naar ons hotelletje vertrokken :)
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Als liefhebber van Aziatische gerechten kom ik hier graag. De gerechten worden vers bereid en smaken uitstekend. De bediening is ontzettend vriendelijk en snel. Het is mogelijk om speciale dieetwensen door te geven of gewoon gerechten naar voorkeur anders samen te stellen. Dit restaurant is echt een aanwinst voor Almere!
Marisa Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We komen hier regelmatig en genieten elke keer weer van de heerlijke Thaise keuken met verse kruiden. Misschien een goed idee om een lijstje met een paar specialiteiten van het restaurant op de kaart te zetten?
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het restaurant ziet er gezellig uit. Top, we komen hier zeker nog eens terug.
M H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten alleen de bediening kan nog wel het een en ander leren.
J R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Dit restaurant is hetzelfde restaurant als die in Amsterdam alleen is het er groter en is er altijd plaats! Zoals bijna altijd ging ik er voor de rode curry met gebakken vis. De smaaksensaties die ik hier beleefd heb zijn werkelijk waar overrompelend. Soms moet ik gewoon mijn ogen even sluiten om er extra van te kunnen genieten, wat waarschijnlijk irritant is voor degene waarmee ik aan tafel zit.
Ook de badkamer is zeer verzorgd. Stenen wastafels en bijzondere kranen als watervalletjes, kortom: zien er prima uit. De bediening is erg druk maar desondanks behulpzaam. Ook wanneer je vraagt naar de (geheime!) samenstelling van de ingrediënten.
Ook de kokosgarnalensoep bleek een aanrader. Top!
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gister bij dit restaurant wezen eten. Als voorgerecht een kipsate met zijn tweeën gedeeld. Erg lekker. Als hoofdgerecht een fantastische curry en kip met groenten in oestersaus. Het eten is heerlijk, er wordt duidelijk gekookt met verse ingrediënten.

Qua inrichting is het niet echt bijzonder. De bediening is oké. Een absoluut minpunt zijn de drankjes. De prijs van een glas wijn is 3,95 en daarvoor krijg je een zuinig glaasje. Dat is jammer.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wij zijn echte Thaifood liefhebbers , en werden niet teleurgesteld .
Soep en viskoekjes als voorgerecht , waren heerlijk van smaak .
Hoofdgerechten ; vis , garnalen , padtaikay en gebakken rijst met groenten , alles was zeer smaakvol.
Wij hadden hier al eerder gegeten , maar mijn zus en zwager niet . zij vonden het ook erg lekker .
De bediening is ook vriendelijk en vlot . Dus , tot een volgende keer !
Erwin S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De bediening is attentvol en werkt snel. Het eten is lekker en wordt smaakvol gepresenteerd. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.
TRex .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vrouw en kind, met als voorgerecht THAICOON PISEAD, dat zijn alle voorgerechten op een mooi gepresenteerd (warm)bord met maar liefst 4 verschillende sausjes en als hoofdgerecht kip cashewnoten, dit was écht lekker en de bediening is ook super, het restaurant is erg mooi aangekleed kortom we gaan hier zeker vaker komen:)
e.buiting .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
heerlijk gegeten. Groene curry met garnaal. Licht zoet en wat pittig en rundvlees met gember en oestersaus. aanrader. Bediening vriendelijk en correct en snel.
Js B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we met zijn 4 echt heerlijk gegeten het leek of wij in Thailand zaten vooral de curry gerechten (heerlijk) bediening waren heel vriendelijk en attent, dit restaurant wordt onze favoriete restaurant van Almere ...
Malmere .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vandaag thaicoon thuisbezorgd. Heb er met verlangen naar uitgekeken dat dit geweldige restaurant ook ging thuis bezorgen. Het was echt super. je proeft gewoon de versheid van de producten. Ik was wat vergeten te bestellen en heb het restaurant gebeld. Ik werd zo vriendelijk geholpen en alles werd netjes bezorgd.
LindaPaula .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Was gisteren jarig en zag dat Thaicoon nu ook bezorgt. We gingen voor uitgebreid. Bestelling van boven de 50 euro voor 2 personen. Voorgerecht, soep, biefstuk, curry. Eten was er snel en ontzettend slecht. Biefstuk gekookt? Magnetron? Spareribs: geen idee waar dat op leek. Rijst flauw. Eten smaakloos. Toen ik belde onbeschoft antwoord. Geen goed woord voor over
Beste mevr LindaPaula,
Ik vind het spijtig te lezen dat u het eten niet lekker vond. We hebben telefonisch contact gehad en zoals u het omschrijft, heeft u het niet gezegd aan de telefoon. We werken met dagverse producten van zeer goede kwaliteit. Ook is ons personeel altijd zeer beleefd. Wij nodigen u uit om dit in het restaurant te komen bespreken.