Thaicoon

Marktmeesterstraat 16 1315 GE Almere Nederland Kaart

Over restaurant Thaicoon

Thaise ervaring in Almere

Laat je Thai’s verwennen. Je vindt een stukje Thailand in het hart van Almere. Met de traditionele en authentieke gerechten vergeet je even dat in Almere bent. De smaakvolle en nette inrichting maken de Thaise ervaring af.

Meer informatie over restaurant Thaicoon

• Betaalpas
  • Af te huren , Catering , Rolstoelvriendelijk , Wi-Fi
Eten8,2/10
Service8,2/10
Decor7,9/10
Erwin S. Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De bediening is attentvol en werkt snel. Het eten is lekker en wordt smaakvol gepresenteerd. Ik zou hier zeker nog een keer terug willen komen.
TRex . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten met vrouw en kind, met als voorgerecht THAICOON PISEAD, dat zijn alle voorgerechten op een mooi gepresenteerd (warm)bord met maar liefst 4 verschillende sausjes en als hoofdgerecht kip cashewnoten, dit was écht lekker en de bediening is ook super, het restaurant is erg mooi aangekleed kortom we gaan hier zeker vaker komen:)
E.buiting . Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
heerlijk gegeten. Groene curry met garnaal. Licht zoet en wat pittig en rundvlees met gember en oestersaus. aanrader. Bediening vriendelijk en correct en snel.
Js B. Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Afgelopen vrijdag hebben we met zijn 4 echt heerlijk gegeten het leek of wij in Thailand zaten vooral de curry gerechten (heerlijk) bediening waren heel vriendelijk en attent, dit restaurant wordt onze favoriete restaurant van Almere ...
Malmere . Fijnproever (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Vandaag thaicoon thuisbezorgd. Heb er met verlangen naar uitgekeken dat dit geweldige restaurant ook ging thuis bezorgen. Het was echt super. je proeft gewoon de versheid van de producten. Ik was wat vergeten te bestellen en heb het restaurant gebeld. Ik werd zo vriendelijk geholpen en alles werd netjes bezorgd.
LindaPaula . Proever (1 recensie) 2,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Was gisteren jarig en zag dat Thaicoon nu ook bezorgt. We gingen voor uitgebreid. Bestelling van boven de 50 euro voor 2 personen. Voorgerecht, soep, biefstuk, curry. Eten was er snel en ontzettend slecht. Biefstuk gekookt? Magnetron? Spareribs: geen idee waar dat op leek. Rijst flauw. Eten smaakloos. Toen ik belde onbeschoft antwoord. Geen goed woord voor over
Beste mevr LindaPaula,
Ik vind het spijtig te lezen dat u het eten niet lekker vond. We hebben telefonisch contact gehad en zoals u het omschrijft, heeft u het niet gezegd aan de telefoon. We werken met dagverse producten van zeer goede kwaliteit. Ook is ons personeel altijd zeer beleefd. Wij nodigen u uit om dit in het restaurant te komen bespreken.
Marije M. Meesterproever (42 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekker gegeten. Vooraf de mix van voorgerechten :) daarna de groene curry kip en de kip cashewnoten. Bediening prima en niet te snel/niet te langzaam en ohhhh wat fijn: warme (hete) borden. daar wordt ik altijd zo blij van :) Singha beer erbij en feest was compleet. Aanrader, ik ga zeker terug!
Diederiktop . Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Al jaren onze vaste thai!! Meerdere male in thailand geweest en dit kokt qua smaak in de buurt van het in thailand. Onze favoriete gerechten bij thaicoon zijn de kipsaté als vooraf! Als hoofd kiezenn wij de pad thai en kip cashewnoten met gebakken rijst.

Namaste
Jordywiel . Expertproever (6 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier komen we elke keer als we in Almere zijn. Lekkere garnalen bij het sea food, goede presentatie van het eten. fijne sfeer en een goede service. Tot de volgende keer!
Annelivandoorn . Meesterproever (16 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Verse ingredienten, smaken die je moeilijk thuis kunt creeeren en fatsoenlijke service. Groene curry was smakelijk, maar voor ons net iets te zout (en wij houden van zout)
Joey D. Proever (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Authentiek Thais eten. Heerlijk van smaak, mooi gepresenteerd, ruime porties en nog betaalbaar ook. We hebben alle keren dat we er zijn gaan eten nooit erg lang op onze bestelling moeten wachten, de kwaliteit is constant en de bediening is ook erg vriendelijk. De inrichting is fris en sfeervol. Een van mijn favoriete restaurants in Almere!
Weslo4ever . Proever (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Heerlijk, wij hadden een kip en een garnaal gerecht met groene curry en kokosmelk. Het was erg lekker. Misschien een kleine tip voor het restaurant: Op de menukaart aangeven qua pittigheid door middel van icoontjes bijvoorbeeld (1 peper 2 peper of 3 pepers voor extreem pittig) Voor de rest was de personeel erg vriendelijk en zeker komen wij terug.
Soraya S. Proever (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Als voorgerecht hadden we de thaise salade met seafood. De salade was heerlijk, met verse grote garnalen en verse inktvis. De dressing was super, goede balans tussen zoet, zout en zuur. Ook hadden we een mix van voorgerechtjes. Alles was serieus even lekker.

Als hoofdgerecht hadden we de seafood met kokos en koriander. Dit werd gestoomd in pandanbladeren. Van tevoren werd netjes verteld dat het 20 minuutjes zou duren omdat het gestoomd moest worden. Ook dit gerecht zat vol verse witvis, garnalen en inktvis. Er was echt niets op aan te merken.
Verder hadden we rundvlees met groente in pittige saus. Ook dit was subliem.

Ik zou dit restaurant zeker aanraden. Ook de service was prima!
SenASV . Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Leuk ingericht, goede bediening en heerlijk eten. Vooral de kip met groene curry is een aanrader. Zelfs op een maandag avond waren er genoeg tafeltjes bezet.
Malmere . Fijnproever (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
vandaag, zondag 03 april 2016 heerlijk gegeten bij Thaicoon Almere. Rundvlees met basilicum en peper. En de bediening is zo aardig en professioneel. Blijft een aanrader.
Higgings . Proever (1 recensie) 4,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Vandaag telefonisch eten besteld. Bij thuiskomst bleek een deel van het bestelde eten niet erbij te zitten. Zeer slordig. Nagebeld en dan wordt er wat lacherig gereageerd.
De prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Smakeloos, smaakt zeker niet naar Thais. Gebakken thaise rijst smaakt alleen maar naar sojasaus en is klef. Heb veel in Thaise restaurants gegeten, dus heb veel ervaring. Dit restaurant is echt slecht en prijzig. Voor mij nooit meer.
Pirripirri . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Weer heerlijk gegeten in Thaicoon. Op een woensdagavond was het bijna vol, dus reserveren! Alles weer heerlijk vers en goed verzorgd. Voor ons Top-Thai in Almere! Leuke decoratie van wortel deze keer. Heb m meegenomen.
ZackH . Fijnproever (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Bediening was ok maar ik vind dat de decor is best cool i.v.m. de andere thai restaurants die ik heb gegeten. De restaurant heeft ook een rustige ambiance. Het eten was ok en het kan ietjes beter.
Emile- Jan E. Meesterproever (34 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Het eten is er heerlijk ik had een samenstelling van voorgerechten met een lekkere saté en heerlijk loempiaatje, kip in pandanblad, gefrituurd garnaaltje, allemaal erg lekker, als hoofd de kip met cashew noten, ligt pittig met knapperige groentes en een groene curry, ook erg lekker. Bediening is uiterst vriendelijk en attent, geeft goede adviezen. Jammer dat de inrichting wat saai is, straalt geen warmte uit.
Arnold V. Meesterproever (34 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
De beste Thai in Almere. Wat een heerlijke authentieke smaken en een vriendelijke bediening.
Altijd weer een plezier om hier te eten en je in Thailand te wanen. We komen zeker terug.