Thaicoon

Marktmeesterstraat 16 1315 GE Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Thaicoon

Thaise ervaring in Almere

Laat je Thai’s verwennen. Je vindt een stukje Thailand in het hart van Almere. Met de traditionele en authentieke gerechten vergeet je even dat in Almere bent. De smaakvolle en nette inrichting maken de Thaise ervaring af.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thaicoon

Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Aangenaam verrast!!!
Maxine W.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Zeer smakelijk en verse eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Chetna B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
????
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
De kwaliteit van het Thaise eten is hier prima en de keus is ruim. Dat lijken meer mensen ontdekt te hebben, want het was behoorlijk druk. Bij aanvang komt er een schaaltje kroepoek op tafel. Er wordt ook goede wijn geschonken. Deze zaak is een aanrader!
Edith O.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De Thaise gerechten zijn echt authentiek en de menukaart biedt een ruime keus.
De viskoekjes, kip-cashew, groene en rode curry smaakten fantastisch!
We komen hier zeker terug.
nilima B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Doordeweekse avond, vrij rustig. Vriendelijke bediening, niet vaak genoeg in de buurt van onze tafel maar dat stoorde niet. Het eten: viskoekjes en kip-garnalen salade: beide heerlijk. Hoofdgerechten: pad thai kip en curry met varkensvlees. Extra peper erbij gevraagd. Smaken zijn goed, portie ruim (met 3 personen gegeten). Was tweede keer, eerste keer wat vlakkere smaken. Komen zeker terug want gewoon lekker gegeten voor een redelijke prijs.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Lekker en vriendelijk!!
Henny A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
vriendelijk personeel, lekker eten. Ik wil graag nog eens terugkomen.
B R Y.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Tijdje geleden zijn mijn vriend en ik hier geweest. We hebben heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader !!
Dave V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Eten is heerlijk, bediening is heel vriendelijk en dat met alleen maar 2 dames in de bediening op Valentijnsdag. Moesten iets langer wachten op ons eten wat totaal niet storend was.
Marisa Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het is onze stamplek geworden. Attente, zeer vriendelijke bediening, snel, goed en heerlijk vers Thais eten. Ik had een grillgerecht, van mij, groentenliefhebber, mag er wat meer groenten bij. We komen gauw weer!
martijnalmere .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Ben vandaag geweest op een vrijdag avond om 20 uur. Restaurant was nog redelijk druk en we hadden een reservering. Werden gelijk naar onze tafel gebracht door een aardige dame. Erg sfeervol ingericht restaurant. Het bedienend personeel was zeer vriendelijk. We hadden de inktvis met basilicum en peper en een rode curry met kip, ook hadden we gebakken rijst. Het eten was heerlijk, ik heb altijd vrij hoge verwachtingen van Thais eten omdat ik heel veel in Thailand ben geweest en dus de echte authentieke smaken herken. Ik heb echt genoten van het eten en raad dit restaurant echt aan!
Johan W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor de eerste keer hier geweest, eten is uitstekend en de bediening zeer vriendelijk.
We komen hier zeker nog een keer. Echte aanrader!
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Wat een ontzettend vriendelijk en geinteresseerd personeel! We hebben heerlijk gegeten en zijn met een warm gevoel weer naar ons hotelletje vertrokken :)
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Als liefhebber van Aziatische gerechten kom ik hier graag. De gerechten worden vers bereid en smaken uitstekend. De bediening is ontzettend vriendelijk en snel. Het is mogelijk om speciale dieetwensen door te geven of gewoon gerechten naar voorkeur anders samen te stellen. Dit restaurant is echt een aanwinst voor Almere!
Marisa Z.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We komen hier regelmatig en genieten elke keer weer van de heerlijke Thaise keuken met verse kruiden. Misschien een goed idee om een lijstje met een paar specialiteiten van het restaurant op de kaart te zetten?
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en het restaurant ziet er gezellig uit. Top, we komen hier zeker nog eens terug.
M H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten alleen de bediening kan nog wel het een en ander leren.
J R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Dit restaurant is hetzelfde restaurant als die in Amsterdam alleen is het er groter en is er altijd plaats! Zoals bijna altijd ging ik er voor de rode curry met gebakken vis. De smaaksensaties die ik hier beleefd heb zijn werkelijk waar overrompelend. Soms moet ik gewoon mijn ogen even sluiten om er extra van te kunnen genieten, wat waarschijnlijk irritant is voor degene waarmee ik aan tafel zit.
Ook de badkamer is zeer verzorgd. Stenen wastafels en bijzondere kranen als watervalletjes, kortom: zien er prima uit. De bediening is erg druk maar desondanks behulpzaam. Ook wanneer je vraagt naar de (geheime!) samenstelling van de ingrediënten.
Ook de kokosgarnalensoep bleek een aanrader. Top!
Sophia K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Gister bij dit restaurant wezen eten. Als voorgerecht een kipsate met zijn tweeën gedeeld. Erg lekker. Als hoofdgerecht een fantastische curry en kip met groenten in oestersaus. Het eten is heerlijk, er wordt duidelijk gekookt met verse ingrediënten.

Qua inrichting is het niet echt bijzonder. De bediening is oké. Een absoluut minpunt zijn de drankjes. De prijs van een glas wijn is 3,95 en daarvoor krijg je een zuinig glaasje. Dat is jammer.