Thaicoon

31-203623302

Meer informatie over restaurant Thaicoon

Dylan K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
NOG STEEDS DE BESTE THAI!!
kom hier al 10 jaar met enige regelmaat eten…
De sfeer is sinds de uitbreiding een stuk vooruit gegaan maar het eten is zoals het altijd al was voortreffelijk!!
Bert R.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Een tegenvaller. Dit was de beste Thai van Amsterdam. Dat is het niet meer. Door de (fraaie) uitbreiding van het restaurant kunnen er twee keer zoveel mensen eten. Helaas is het personeel in hoeveelheid niet met deze uitbreiding meegegroeid. Dat betekent een bediening die echt tekort schiet, lang wachten en verkeerde bestellingen. Erger nog de kwaliteit van het eten lijdt er sterk onder. We kozen voor dezelfde gerechten als een half jaar geleden. De kwaliteit was aanzienlijk achteruit gegaan. Vermoedelijk door onderbezetting. Ook gelet op de stroom van mensen dat komt afhalen en die nu eenmaal eerder geholpen moeten worden dan de mensen die er komen dineren. Erg jammer allemaal.
Marie-José R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Wij hebben hier voor de 2e keer gegeten. Wat een heerlijke verse producten gebruiken ze hier. En zo druk als het is, de bediening blijft vriendelijk. Vooraf hebben we Thaise viskoekjes gegeten. De vis hebben we niet geproefd of gezien, maar ze waren wel heel erg lekker. Mijn man had geroerbakte stukjes varkensfilet in rode curry en groente en dat was zo enorm lekker! En ik had geroerbakte stukjes rundvlees en groenten met gesneden gember in oestersaus. Dit restaurant is een regelrechte topper!
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Kom al jaren met enige regelmaat ( 3-4x/jaar ) bij Thaicoon, meestal om er te eten, soms om af te halen. Afgelopen maand 2 x met een vriendin ( beiden lekkerbekken, maar ook behoorlijk kieskeurig en kritisch m.b.t. eten ) gaan eten: zoals ik gewend ben, heerlijk, vers en smakelijk bereid eten. Inderdaad wat aan de zoete kant, maar dat vinden mijn vriendinnen en ik juist erg lekker...Nummer 87 ( diverse vissoorten in een blad met allerlei kruiden en ook curry denk ik ): overheerlijk!
Vriendelijke, snelle service, wel druk door afhalers ( maar doe ik zelf af en toe ook ), jammer dat er niet gepind kan worden. Prima interieur, nog altijd aanrader!
Jjhh .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Voor het eerst hier eten gehaald. De Kray Pad Krapauw zwemt in het vet, de groenten lijken ook niet vers, of misschien komt het door al het vet...Ik zou hier niet nog een keer gaan halen.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Hier nu tweemaal eten afgehaald, waaronder de groene curry.
Ik ben heel wat thais eten gewend, al dan niet in Thailand zelf... Dit was een prettige verassing!
Orginele ingredienten, vers en zeer smaakvol. De aubergines, pepertjes alles zat er in. De curry zelf enigszins aan de dunne kant maar gaat uitstekend samen met de rijst. De prijs is iets hoger maar van een portie kan je dan ook makkelijk tweemaal eten. Een absolute aanrader!
Thomas L.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Als liefhebber van de Thaise keuken ken ik veel Amsterdamse restaurants. Thaicoon is zeker een van de betere qua versheid, opmaak en keuze. De prijs is ook wat hoger. Twee gedeelde voorgerechten, hoofdgerecht p.p. , thee, bier en een koffie en drie desserts zorgen voor een gemiddelde prijs van 30 euro per persoon (bij 6 personen). Dat is zeker gerechtvaardigd gezien de kwaliteit. Een iets mindere kant is het feit dat je alleen cash kunt betalen, dat er een rij afhalers in de kleine ruimte staan en dat de bediening niet altijd goed Nederlands spreekt waardoor vragen over ingrediënten of i.d. soms wat lastig zijn. gevraagd of de muziek wat minder hard gezet kon worden werd beantwoordt met het feit dat dat niet kon en dat de box boven onze tafel kapot was zodat wij toch niet zoveel last konden hebben. De box was echter niet kapot maar ging af en toe aan voor enkele minuten en vervolgens weer uit. Okay...geen big deal, maar als je servicegericht bent geef je dat ook toe en kijk je wat je kunt doen. Dat gebeurde in ieder geval niet.
Klein minpuntje bij verder heel lekker eten!
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Lekker eten, veel spicey gerechten. Service is erg vriendelijk maar soms te druk. Eten is echt heel goed. jammer dat het hele restaurant soms vol staat met mensen die willen afhalen.
Roger .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Op uitnodiging van iemand, die hier vaak komt voornamelijk om op te halen, hier voor het eerst gegeten. In de recensies wordt vaak vermeld dat er vaak wachtende mensen in het restaurant staan waardoor je niet echter lekker kunt zitten … dat klopt inderdaad. Zelfs mensen met de kinderfietsjes op de arm lopen achter je rug langs naar het afhaalbuffet, geen prettig gevoel.

De bediening was vriendelijk, correct en vlot en de Thaise gerechten smaakten prima. Al zijn deze duidelijk aangepast aan de Nederlandse smaak, veel minder pittig en uitgesproken smaken dan zoals in Thailand zelf, waar ik het eten nog veel lekkerder vind.

De Yam Kong, pikante Thaise salade met garnalen (24), en nr. 93 de Gaeng kiau wan kay (stukjes kipfilet in een groene curry met kokosmelk) smaakten mij het beste ! In deze gerechten vond ik de typische Thaise smaken zoals limoenblaadjes en vissaus het beste naar voren komen.

Aangezien het hier (door het succes) erg druk en daardoor wat rommelig is om te zitten, zou ik hier de volgende keer graag komen ophalen.
Annasluis .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Voor het eerst een aantal gerechten afgehaald bij Thaicoon. Smaakt is heel goed maar de prijs-kwaliteit verhouding slecht. Weinig vlees en vis in de gerechten. Bediening kan ook beter, moest na betaling zelf vragen om mijn tas met eten die al klaar stond, de dames gingen eerst andere klanten helpen. Vreemd.
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Al jaren eet ik hier met enige regelmaat, kwaliteit van de gerechten nog altijd even goed, service meestal goed, soms door drukte iets minder, interieur eenvoudig, maar gezellig. Aanrader m.i.
Flouise19 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Kom hier regelmatig eten of afhalen. Het eten is simpelweg TOP! Echt de lekkerste thai die er is. Krijg weer honger nu ik dit schrijf haha!
Grote porties ook. Er is (meestal) een super lieve gastheer aanwezig, altijd een praatje maken en helpt je zoveel hij maar kan. De andere meiden van de bediening doen gewoon hun werk, kunnen niet heel goed nederlands maar dat is geen enkel probleem. Ze zijn vriendelijk.
Eterr .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Verbluffend goede thai!! Bediening decor, zal allemaal wel....., maar het eten is echt geweldig. Viskoekjes kakelvers, soep fantastich, eend verrassend lekker. Ik kom hier zeker terug.
Jenny K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2015
We zijn afgelopen week bij Thaicoon gaan eten. Bij binnenkomst moesten we zelf naar de bediening lopen om te vragen waar we kunnen zitten. Eenmaal aan tafel werden we niet gegroet.

We bestelden soep vooraf. De porties zijn erg klein - de soep kwam tot aan de helft van de kom.
Hoofdgerechten waren vooral heel waterig en weinig smaak.

Al met al geen prettige ervaring, en wij komen niet meer terug.
STN789 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2015
Bij Thaicoon in Amsterdam kom je puur voor het eten. Verwacht geen gezelligheid om goede service. Het eten is erg goed. De kipsate is zeer mals en erg lekker. Geroerbakte garnalen gerechten zijn ook goed. Ruime porties. Tevens kun je hier afhalen, als het druk os staat er een rij midden in het restaurant.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2015
Ik heb afgelopen week geen fijne eerste kennismaking met Thaicoon gehad. Waarom niet? Dat zal ik kort uitleggen.

Ten eerste was het decor, zoals iemand anders hieronder ook schreef, niet ideaal. Veel afhalers lopen in en uit. Die avond was het stervenskoud, en de deur van het restaurant klemt niet goed. Tijdens het eten hebben we wel 40 keer de deur weer goed dicht moeten doen. Brr..

Ten tweede de service. Bediening was bot. Toen we een keer geen biertjes extra wilden (onze glazen waren zeker nog halfvol) kregen we een murw gezicht van de bedienende dame (in heel kort rokje bovendien?). Raar.

Het eten was okay, maar niet bijzonder.

Nee, geen Thaicoon meer voor ons.
Ribas A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Ik schrijf niet vaak een review maar hier moest ik wel een uitzondering van maken.

Ik eet regelmatig in Thaise restaurant omdat mijn vriendin Thais is.
Thaicoon is heel erg klein maar wel super gezellig ingericht.
Het ziet er schoon en fris uit.

Het eten was abnormaal goed! Ik heb lang niet meer zo lekker kwalitatief gegeten.
De porties waren ook nog eens meer dan genoeg.
Als ik ergens een hekel aan heb is dat mijn porsie niet groot genoeg is. Hier hoef je je daar geen zorgen over te maken. De PadThai wordt op een volle bord geserveerd.

Voedsel wordt lekker snel geserveerd. Je hoeft niet eindeloos te wachten en de service is ook nog eens goed.

Een heeeel klein minpuntje is dat ze geen chille poeder hadden om het nog wat pittiger te maken. Maar dat is natuurlijk meer een smaak kwestie. Ik zal hier dan ook 100 procent terug keren en dan neem ik mijn eigen chillie poeder mee :-).
Roob .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Ik eet bij veel Thaise restaurants en dit is een van mijn favorieten! Alles is altijd kakel vers en op Thaise en niet (Hollands-Thaise) wijze bereid. Het is hier bijna altijd druk dus ...ben er op tijd bij voor een tafeltje.
Speedter .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Heerlijk eten met verse ingrediënten. Ieder gerecht is ruim van portie en erg goed op smaak. Niet het meest sfeervolle restaurant en de openstaande deur is toch wel erg vervelend. Maar het eten is echt top: geweldige prijs/kwaliteit verhouding.

Rsanders .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Thaise keuken behoort tot een van mijn favorieten en Thaicoon vind ik een van de beste restaurants van Amsterdam. Het maakt niet uit wat je hier eet, want alles is lekker! De yam talee en som tam thai salades zijn verslavend. De kip met basilicum, knoflook en chili trouwens ook. Bediening is vriendelijk en oplettend. Het enige nadeel is het restaurant zelf. Het is niet heel erg groot, maar wel altijd ontzettend druk. Ook met afhalen. Ik heb al een paar keer meegemaakt dat er een rij middenin het restaurant staat. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Maar het eten maakt alles goed.