Thai Xpress

31-204711683

Meer informatie over restaurant Thai Xpress

Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Heerlijk eten leuke mensen prima bediening
Grote kaart vers en netjes super malse kip sate heerlijke biefstuk spannende nasi
MoniM .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
we bestellen hier al jaren omdat de kwaliteit goed is. zoals anderen ook schrijven het kan lang duren. dat is niet erg als je het maar van te voren weet. bij bestellen gevraag hoe lang het duurt. 30 min. Na een uur maar eens gebeld. het komt er binnen 15 min aan (want het is druk)
Na 15 min worden we gebeld: men was aan de deur. Vreemd we wonen op BG en hebben zicht op de straat. Inmiddels waren we twee uur verder en kregen de toezegging dat de besteller NU de deur uitging. NOOIT meer iets gehoord. als afsluiting van onze avond hebben we de prijslijst ritueel verbrand in de open haard.
Nee, met dit serviceniveau is deze Thai geen blijvertje.
DE volgende dag werd ons eten alsnog gebracht. En daar hebben we ouderwets van gesmuld. Vooral nr 14 de Kao is altijd weer een feestje. Kortom het eten een 7 soms wel een 8, service een 3