Thai Ubon

31-204826102

Meer informatie over restaurant Thai Ubon

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 21:00
Zaterdag Gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Amsterdam_Noord .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Bij dit afhaal restaurant is alles vers bereid. De thaise kokkinnen staan continue te wokken! De service is uitstekend en het eten is fantastisch. Ik kom hier graag eten halen!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Als je niet weet wat je moet kiezen of gewoon wat hulp nodig heb de dames achter de balie zijn meer dan bereid om te helpen! Dit kan zat anders...
Het eten word vers voor je neus berreid en qua smaak echt heerlijk.
22 het meest verkochte gerecht blijft ook ons favoriet, zelfs na 10 jaar!
Manon D.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Na een vakantie in Thailand is dit de enige plek waar ik nog Thais eet! De producten zijn echt vers en je kan meekijken hoe het wordt klaargemaakt in de open keuken. Nummer 17, een pittige roerbak van kipfilet met rode curry en kokos is mijn favoriet!
Kes1982 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
Eten kan heerlijk zijn, wel een keer gehad dat de noodles zwemde in het vet. Over het algemeen wel de beste Thai in omstreken, al zijn de prijze wat aan de hoge kant.

Ook jammer dat ze op zaterdag NIET open zijn.
Anflex A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
ik haal best wel vaak bij deze afhaal thai ondanks dat die wat aan de prijs is.
het eten is erg goed en het leuke is dat je eten gewoon achter de bali word gemaakt door twee thaise dames.
ook zijn de mensen die daar werken erg vriendelijk.
het is eingelijk niet echt een restaurant maar een afhaal, alhoewel je het wel kan opeten daar.
voor de entourage moet je niet komen maar het eten en de bediening is erg goed
al met al kan ik niks anders zeggen dat het een aanrader is als je geen zin hebt om naar een goedkopere thai te gaan in de stad of als je gewoon lekker wil afhalen en thuis opeten.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2013
Na het laatste debacle in Amsterdam kregen we de tip hier eens thai eten te bestellen. Dat was de eerste paar keer zeker niet slecht maar . Een heerlijk thai beefsalade, kip in blad, goede gebakken rijst en mie. Enige commentaar is dat de beef niet altijd even vers ruikt. Het zit echt op het randje soms en het zelfde geldt voor de loempia's die we twee keer aan de reiger hebben gevoerd. Desalnietemin toch een aanrader maar aan de eigenaar zou ik toch willen zeggen de versheid van de ingredienten goed in de gaten te houden..
Bart A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Top thai, altijd super constant! Super lekkere noodles met kip, ook heel erg lekker is de kip groen curie. Alleen heel jammer dat ze niet bezorgen.