Thai Tiger

31-202210858

Meer informatie over restaurant Thai Tiger

Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk wezen eten bij Thai Tiger. Zelfs op een donderdagavond was het hier heel druk. Dat zorgde ook voor het minpuntje. De bediening kon het net aan. De indeling op de kaart met de pepers is helaas niet overal hetzelfde, de heetste categorie is hier prima te eten, het is maar een weet. De tijden tussen drankjes en tussen gerechten waren nogal wisselend. Na een normale wachttijd bij het voorgerecht kwam bijna direct daarna het hoofdgerecht en zat er weer wat tijd bij het nagerecht. De gerechten zijn heerlijk en mooie porties. Ook goede tips/aanvullingen van de bediening bij de gerechten. Kortom een prima avond met een paar kleine opmerkingen.
Tip de pindasaus en de thai tiger mix. Een volgende bezoek waard.
Annama1 V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
3 keer in 2 weken heerlijk gegeten, voorgerecht heerlijke sate, hoofdgerecht super lekker rundvlees met groente.
Een gezellige sfeer, en ook nog een ontzettende aardige bediening.
We wonen sinds maart in oost, maar hebben onze tent gevonden.
Tot gauw annama
RoosOost .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Thai Tiger deelt samen met Thai Deum op de Ceintuurbaan de eerste plaats van lekkerste Thaise restaurants in Amsterdam. Ook nu was het eten weer super. Vooraf hadden we de tiger mix: een stokje kipsaté, viskoekje en een garnaal in een knapperig jasje. Aan de verse pindasaus proef je al dat er hier niet met pakjes gekookt wordt. Jam!
Daarna als hoofdgerecht stukjes rundvlees in een hete saus met kouseband en thaise basilicum. De balans tussen heet, zout en zoet was precies goed, alle ingrediënten waren supervers. Mijn tafelgenoot had gebakken rijst met grote garnalen. Ook lekker! Doordat er een paar parkeerplaatsen verdwenen zijn sinds deze zomer, heeft dit restaurant een groot terras waar je heerlijk zit. Samen met de terrassen van de buren (Badhuis en Wilde Zwijnen) doet het Javaplein inmiddels haast mediterraans aan. Bediening was prima, niks op aan te merken. De drankjes kwamen wat laat, maar gezien het afgeladen terras en zelfs binnen nog tafels bezet, denk ik dat Thai Tiger het goed geregeld heeft met de service.
Kuljit S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten zoals altijd bij thai tiger
Het was een beetje druk vandaag het duurde wel wat langer voor alles maar het was wel heerlijk eten kip met groene curry, vis met rode curry met cocos , kip met cashu noten
De bediening deed zijn best althans de drukte
Ik zal iedereen aan raden om hier te gaan proberen als je van thais eten houdt
Romana Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Telefonische bestelling gedaan en zeer vriendelijk te woord gestaan 20 min later kon ik m'n bestelling inderdaad meteen meenemen.

Tom ka kai was zoals het hoort en goed op temperatuur, heerlijk van genoten.
Massaman Curry was ook goed op smaak maar helaas zo lauw en waterig het leek wel bouillon. Echt een gemiste kans. Én eenmaal thuis erachter komen 2 bier €8....belachelijk!

M'n favoriete Thai is wegens vakantie gesloten maar ik kan niet wachten om weer vreselijk om te fietsen!
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten was niet eens een normale maaltijd te noemen, noedels zonder kleur en stukjes smaakloze tofu erbij. Absolute domper na een dag hard werken en behoefte aan een goeie maaltijd. En dat voor €13,50. Erg jammer!
D V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij deze leuke Thai op het Javaplein. Het is erg prettig dat de kaart niet uit enorm veel gerechten bestaat. De curry's waren zalig, met name de gele was boterzacht en vol van smaak. De zaak is wel wat fantasieloos ingericht, maar het terras is uitstekend. Hier komen we zeker terug.
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Vandaag weer eens in bij deze onvolprezen eetgelegenheid op het Javaplein geweest en een nr.22 besteld. Iets met kip, (kai in het Thais volgens de eigenaar), rijst, cashews en groenten. Aangenaam pittig en zeer smaakvol voor een eerlijke prijs. Ondanks de drukte altijd een snelle adequate bediening en een vriendelijk woord. Immer bereid de menukaart nader uit te leggen en een passend gerecht te kiezen. Inmiddels ook een (zonnig) terras om lekker buiten te eten. Ik vermoed de beste Thai in Amsterdam..
Houjh .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Thai Tiger was weer een feest afgelopen vrijdag. De 'tiger mix' vooraf bracht ons meteen in een prima stemming, de saté is werkelijk nergens in Amsterdam zo geweldig! De Tom Kam Kai soep is vaak goed, maar hier was het opnieuw grote klasse. De rund met groene curry en de Thaise basilicum (volgens mij nr. 21) was fabelachtig lekker, en de krokante vis ( ik meen nr. 35) was heel apart en heel verrukkelijk. De bediening is een tikje zakelijk maar vriendelijk en ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten. We zaten voorin in het restaurant en daar is het rustig genoeg voor een goed gesprek. Het interieur vind ik persoonlijk heel erg warm met die kitsche tijgerafbeeldingen aan de muur en die prachtige Marokkaanse lampen. Zeer sfeervol. Het was de negende keer dat ik hier was en ik ga al weer watertanden bij de gedachte aan de tiende keer. PS ik ben geen familie en geen vriend van de eigenaren!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
In Thai Tiger kan je prima terecht voor een goede Thaise maaltijd, originele en goed bereide gerechten.
Mijn hoofdgerecht was wat aan de zoute kant dus geen 9 maar verder niks te klagen. Nette bediening en een redelijk standaard decor.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Thai Tiger is een erg leuke buurtrestaurant zonder pretenties en er wordt lekker gekookt. Door ons met vrienden bezocht na een bioscoopbezoek bij Studio K dat om de hoek zit. De zaak is prima ingericht maar wat gewoontjes, maar wel gezellig zeker als het vol zit zoals gisterenavond. De Tom Ka Kai soep en de Thaise vissoep waren heerlijk. De vissoep wordt als pikant vermeld en dat is ie ook. Alle vier de hoofdgerechten vielen in de smaak bij ons, nog wat gedeeld over en weer. Wel grappig als je besteld en je je best doet om de Thaise naam uit te spreken het bedienende meisje vraagt welk nummer het gerecht is. Lastige taal Thais, maar eten is super. Vriendelijke prijsstelling, een aanrader al met al!
Anoukvane .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Niet mega gezellig opgezet maar werden (op vrij laat tijdstip) hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Curry's zijn een enorme aanrader!
Enno M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Echt heerlijk gegeten, heerlijk terras en super vriendelijke bediening. Tegen de achtergrond van een gezellig Java plein. Moesten tot 2 x toe om ons bier vragen, minpuntje, maar weerhoudt me er niet van om weer te komen.
Wesselkisten .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Zeker geen standaard afhaal Thai, wel fijn dat dat ook kan. Zeker bij deze kwaliteit. bediening is alert, gastvriendelijk en correct, interieur is keurig, wel wat standaard aziatisch/thai, maar dat verwacht je ook als je bij de Thai gaat eten.
Maximeboer .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Heerlijke rode curry gehad en een thais biertje. Voor vrij weinig geld kun je hier lekker een gerechtje eten en het is er altijd goed! De service is ook geweldig, wat een lieve mensen werken daar. Leuke zaak om af en toe eens lekker te genieten van een thaise maaltijd.
Khadija M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vandaag voor het eerst hier gegeten met een baby van 10 maanden.
Had in de middag gebeld om te reserveren ik had aangeven dat ik een baby heb van 10 maanden ze hebben speciaal voor mijn zoontje apart gekookt rijst met groente en witvis, mijn zoontje vond het heerlijk!! Service was uitmuntend en het eten was ook heerlijk alles wat we hebben besteld van voorgerecht tot het desert toe was uitmuntend!! Echt een aanrader voor wie
Authentiek Thais wil eten!! Wij gaan zeker terug!'
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het was prchtige weer en Thai Tiger zat tot en met het terras bommetje vol. Dat gaf wat zoek en vind werk maar de vlotte bediening wist iedereen te bedienen. Wat een super service hier.
Het eten was bijzonder smaakvol. De kipsate was erg goed, mals en heerlijk. De klassieke Kippensoep met kokos was super lekker. Daarna hadden we garnalen met zoetzure saus en groenten, erg goed. En de eend in rode curry. Die had wel iets pittiger gemogen maar de eend was heerlijk. Thai Tiger zit al een tijdje op het Javaplein, naast een FEBO en wat andere gerenommeerde eettenten. Dit Thais restaurant is aanbevelenswaardig!
Bambo007 V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Kom hier regelmatig. Meestal op vrijdag. Allereerst een prettig detail om te vermelden: vanaf 21.00 uur geldt hier op straat geen betaald parkeren meer. Deze Thai hoort wat mij betreft bij de Top 5 van de Thaise restaurants in de stad. De Kong Ka Koeng bijvoorbeeld is meer dan voortreffelijk. De soep is mooi uitgebalanceerd, de kokosmelk overheerst niet, de soep is goed op smaak door toevoeging van Thaise kruiden en chili olie, maar ook niet overdreven heet. Precies zoals het hoort. Verdere aanraders zijn de Thaise salade en de zgn. Meu gerechten, dus met rundvlees. Vaak is rundvlees bij diverse Thaise restaurants een ondergeschoven kindje en is de kwaliteit niet altijd even goed. Hier wel. Ook de garnalen smaken kraakvers. De zaak is prettig verlicht. De bediening uiterst vriendelijk en eten wordt snel opgediend na bestelling. Een ander niet onbelangrijk detail is dat de prijzen niet overdreven hoog zijn. Zal hier zeker blijven komen.
FoodieinAmsterdam .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Erg lekker gegeten, maar de twee gerechten en het ene bijgerecht waren niet allemaal van dezelfde kwaliteit. Wij hadden als bijgerecht de Thaise viskoekjes. Deze deden op geen enkele manier denken aan vis. Het leek meer op een week balletje ei. Het was wel prima te eten in combinatie met de zoetzure saus die je erbij krijgt, maar ik had er hogere verwachtingen van. Daarnaast hadden we als hoofdgerecht Homok (Gestoomde viscurrie in bananenblad met kruiden en pepers) en Kai Pad Medmamaung (Kipfilet met groenten en cashewnoten). De Homok was een (te) kleine portie. Je kreeg twee bolletjes vis met grote slabladeren er naast om het wat op te vullen. Het was wel te eten, maar kwalitatief niet erg goed. Het kipgerecht daarentegen was super lekker en zeker de moeite waard om nog een keer te bestellen. Van binnen ziet het restaurant er prima uit, maar het lijkt mij niet lekker om helemaal links (als je binnenkomt) te zitten, want volgens mij zit je dan in de afzuiglucht van de keuken. Zo rook het in ieder geval.
DapperGuido .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Met z'n 4 hier gegeten laste zondag. Leuke sfeer en zeer ardig gastvrijheid. Heerlijke voorgerechten, vooral de kip sate, met de beste pindasaus van de werld! Heerlijke eend gerechten en een perfect groene curry. Zeker terug!