Thai Tiger

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Thai Tiger

Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
De Thai Tiger wordt niet zo heet gegeten, maar is wel lekker!
We keken al heel lang naar dit restaurant, maar het was er nog niet van gekomen. Nu wel. We gingen op het terras zitten en dan kan je dus niet veel van de sfeer zeggen, maar wij vonden het gezellig zo bij het Javaplein. Er ontstond ook al snel contact met medegasten, die het ook naar hun zin hadden.
We dronken Thais en Belgisch bier en probeerden de wijntjes. Prima te doen hier.
We bestelden als eten slechts hoofdgerechten en dat was maar goed ook. Ruime porties! Ik kreeg Pla Padcha, dat is krokant gebakken kabeljauwfilet, in rode curry gewokt met thaise aubergines, rode peper en citroenblad. Erg lekker, maar het was niet superheet zoals voorspeld op de kaart. Mijn partner had de Nua Padcha. Dat is rundvlees gewokt in rode curry met thaise aubergines, kouseband en spaanse pepers. Ook die schotel kreeg alle waardering ondanks het helemaal niet zo heet zijn hoor. En onze tafelgenoot en vriend had Ped Parow ofwel gebakken eend met zwarte bonensaus, chinese kool en koriander. Omdat twee van ons niet altijd van gewone witte rijst houden hadden we rijstnoodles erbij besteld. Dat bleek te veel. Nou ja, dus we hadden van alles over en dus hebben we dat maar meegevraagd en gekregen.
Tenslotte de bediening: superaardig, maar niet altijd in focus. Tja, maar dat hoeft eigenlijk ook niet bij dit type restaurants. Het vergt wat eigen aanpassing dan gaat het allemaal prima.
Wij gaan zeker terug. Blij met dit restaurant zo dichtbij in de hippe Indische Buurt.
Y. C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
De service is matig. Ze doen wat ze moeten doen en meer ook niet. Ze stralen niet uit dat ze het leuk vinden om te werken. De smaken van de hoofdgerechten Homok en Kung Jai Pad Pong Kari waren niet bijzonder. De currysaus bij de Kung Jai Pad Pong Kari was te vettig en dik gebonden, en ook te weinig groenten terug te vinden. De prijzen waren veel te hoog voor wat je kreeg. We betaalden voor twee soepen als voorgerecht en de twee hoofdgerechten €58,50. Een scheve prijs-kwaliteit verhouding neigend naar meer prijs en minder kwaliteit. Dat was het absoluut niet waard voor wat je geserveerd kreeg. Door de locatie in de hippe Indische buurt durven ze dit soort prijzen te vragen en komen ze er mee weg! Jammer!
kees W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Lang gewacht en uiteindelijk slecht eten gehad. Eigenaars hadden totaal geen begrip.
Doen wij nooit meer. Slechte service en kwaliteit. Dit raden wij niemand aan!!!
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goeie Thaise restaurant leuke dame die je ontvangt erg vriendelijk. Heerlijk eten authentiek lekker. Niet goedkoop maar, dit is geen doorsnee Thaise restaurant. Kan er erg druk zijn dus van te voren reserveren zou ik aanbevelen.
Dhiraj D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Veel te veel suiker toegevoegd aan de curry en sauzen. Ook de echte Thaise twist ontbreekt. Thais eten voor mensen die niet weten wat Thais eten is.
Jam A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De service was belabberd. Het was druk, maar daar moet veel beter op worden geanticipeerd. Elke bestelling duurde te lang of werd niet opgenomen. Pas als je erna vroeg.
Bewy U.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Samen met een vriendin en haar kind hier gegeten. Eten was heerlijk, wij hadden ruim van te voren gereserveerd bij binnenkomst was de helf van de restaurant leeg maar wij kregwn helemaal achterin een 2 persoons tafel met een kind erbij. We vonden dat nogal krapjes, en vroegen om een andere tafel, we kregen daar een raar antw ten eerst dat dat niet mogelijk was terwijl meer dan de helf nog leeg was, en dat ze altijd aan 2 pers met kind een 2pers tafel geven. Heel raar en vervelend. Het eten zelf was heerlijk.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
heerlijk eten afgehaald bij thai tiger een van de goede thai in amsterdam gerechten zijn goed bereid combinatie van kruiden en pittig heid zeer goed in belans
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Heerlijk wezen eten bij Thai Tiger. Zelfs op een donderdagavond was het hier heel druk. Dat zorgde ook voor het minpuntje. De bediening kon het net aan. De indeling op de kaart met de pepers is helaas niet overal hetzelfde, de heetste categorie is hier prima te eten, het is maar een weet. De tijden tussen drankjes en tussen gerechten waren nogal wisselend. Na een normale wachttijd bij het voorgerecht kwam bijna direct daarna het hoofdgerecht en zat er weer wat tijd bij het nagerecht. De gerechten zijn heerlijk en mooie porties. Ook goede tips/aanvullingen van de bediening bij de gerechten. Kortom een prima avond met een paar kleine opmerkingen.
Tip de pindasaus en de thai tiger mix. Een volgende bezoek waard.
Annama1 V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
3 keer in 2 weken heerlijk gegeten, voorgerecht heerlijke sate, hoofdgerecht super lekker rundvlees met groente.
Een gezellige sfeer, en ook nog een ontzettende aardige bediening.
We wonen sinds maart in oost, maar hebben onze tent gevonden.
Tot gauw annama
RoosOost .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Thai Tiger deelt samen met Thai Deum op de Ceintuurbaan de eerste plaats van lekkerste Thaise restaurants in Amsterdam. Ook nu was het eten weer super. Vooraf hadden we de tiger mix: een stokje kipsaté, viskoekje en een garnaal in een knapperig jasje. Aan de verse pindasaus proef je al dat er hier niet met pakjes gekookt wordt. Jam!
Daarna als hoofdgerecht stukjes rundvlees in een hete saus met kouseband en thaise basilicum. De balans tussen heet, zout en zoet was precies goed, alle ingrediënten waren supervers. Mijn tafelgenoot had gebakken rijst met grote garnalen. Ook lekker! Doordat er een paar parkeerplaatsen verdwenen zijn sinds deze zomer, heeft dit restaurant een groot terras waar je heerlijk zit. Samen met de terrassen van de buren (Badhuis en Wilde Zwijnen) doet het Javaplein inmiddels haast mediterraans aan. Bediening was prima, niks op aan te merken. De drankjes kwamen wat laat, maar gezien het afgeladen terras en zelfs binnen nog tafels bezet, denk ik dat Thai Tiger het goed geregeld heeft met de service.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten zoals altijd bij thai tiger
Het was een beetje druk vandaag het duurde wel wat langer voor alles maar het was wel heerlijk eten kip met groene curry, vis met rode curry met cocos , kip met cashu noten
De bediening deed zijn best althans de drukte
Ik zal iedereen aan raden om hier te gaan proberen als je van thais eten houdt
Romana Tamara P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Telefonische bestelling gedaan en zeer vriendelijk te woord gestaan 20 min later kon ik m'n bestelling inderdaad meteen meenemen.

Tom ka kai was zoals het hoort en goed op temperatuur, heerlijk van genoten.
Massaman Curry was ook goed op smaak maar helaas zo lauw en waterig het leek wel bouillon. Echt een gemiste kans. Én eenmaal thuis erachter komen 2 bier €8....belachelijk!

M'n favoriete Thai is wegens vakantie gesloten maar ik kan niet wachten om weer vreselijk om te fietsen!
Jill V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Het eten was niet eens een normale maaltijd te noemen, noedels zonder kleur en stukjes smaakloze tofu erbij. Absolute domper na een dag hard werken en behoefte aan een goeie maaltijd. En dat voor €13,50. Erg jammer!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij deze leuke Thai op het Javaplein. Het is erg prettig dat de kaart niet uit enorm veel gerechten bestaat. De curry's waren zalig, met name de gele was boterzacht en vol van smaak. De zaak is wel wat fantasieloos ingericht, maar het terras is uitstekend. Hier komen we zeker terug.
Ron F.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Vandaag weer eens in bij deze onvolprezen eetgelegenheid op het Javaplein geweest en een nr.22 besteld. Iets met kip, (kai in het Thais volgens de eigenaar), rijst, cashews en groenten. Aangenaam pittig en zeer smaakvol voor een eerlijke prijs. Ondanks de drukte altijd een snelle adequate bediening en een vriendelijk woord. Immer bereid de menukaart nader uit te leggen en een passend gerecht te kiezen. Inmiddels ook een (zonnig) terras om lekker buiten te eten. Ik vermoed de beste Thai in Amsterdam..
houjh .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Thai Tiger was weer een feest afgelopen vrijdag. De 'tiger mix' vooraf bracht ons meteen in een prima stemming, de saté is werkelijk nergens in Amsterdam zo geweldig! De Tom Kam Kai soep is vaak goed, maar hier was het opnieuw grote klasse. De rund met groene curry en de Thaise basilicum (volgens mij nr. 21) was fabelachtig lekker, en de krokante vis ( ik meen nr. 35) was heel apart en heel verrukkelijk. De bediening is een tikje zakelijk maar vriendelijk en ondanks de drukte hoefden we niet lang te wachten. We zaten voorin in het restaurant en daar is het rustig genoeg voor een goed gesprek. Het interieur vind ik persoonlijk heel erg warm met die kitsche tijgerafbeeldingen aan de muur en die prachtige Marokkaanse lampen. Zeer sfeervol. Het was de negende keer dat ik hier was en ik ga al weer watertanden bij de gedachte aan de tiende keer. PS ik ben geen familie en geen vriend van de eigenaren!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
In Thai Tiger kan je prima terecht voor een goede Thaise maaltijd, originele en goed bereide gerechten.
Mijn hoofdgerecht was wat aan de zoute kant dus geen 9 maar verder niks te klagen. Nette bediening en een redelijk standaard decor.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Thai Tiger is een erg leuke buurtrestaurant zonder pretenties en er wordt lekker gekookt. Door ons met vrienden bezocht na een bioscoopbezoek bij Studio K dat om de hoek zit. De zaak is prima ingericht maar wat gewoontjes, maar wel gezellig zeker als het vol zit zoals gisterenavond. De Tom Ka Kai soep en de Thaise vissoep waren heerlijk. De vissoep wordt als pikant vermeld en dat is ie ook. Alle vier de hoofdgerechten vielen in de smaak bij ons, nog wat gedeeld over en weer. Wel grappig als je besteld en je je best doet om de Thaise naam uit te spreken het bedienende meisje vraagt welk nummer het gerecht is. Lastige taal Thais, maar eten is super. Vriendelijke prijsstelling, een aanrader al met al!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Niet mega gezellig opgezet maar werden (op vrij laat tijdstip) hartelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Curry's zijn een enorme aanrader!