Thai Thani

Dorpsstraat 78 A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Thani

Traditioneel Thais in Zoetermeer

Kennismaken met de Thaise keuken? Dat kan bij Thai Thani in Zoetermeer. Als pioniers van de Thaise keuken in Zoetermeer proberen ze rekening te houden met persoonlijke voorkeuren. Zo kun je zelf aangeven hoe pittig je gerecht mag zijn. De chefs komen uit Bangkok, dus de gerechten zijn volgens traditioneel recept en altijd met passie klaargemaakt. Een aanrader!

Meer informatie over restaurant Thai Thani

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Wi-Fi
Helene B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
De smaak van Thailand .Na vrijdag avond winkelen bij Thaithani gaan eten. Er is een enorm uitgebreide kaart en daardoor moeilijk een keuze te maken. We hebben het voorgerecht gedeeld, Thani speciaal, met garnalen, loempia, sateh en een viskoekje. Allemaal super vers, heerlijk. De hoofdgerechten: een curry met grote garnalen met een pitte saus. Ikzelf een overheerlijk kipgerecht met knapperige groeten. Deze smaak sensatie geeft je een Thailand gevoel. De bediening was erg vriendelijk en service gericht
kees B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Ter viering van een verjaardag weer eens naar Thai Thani gegaan. De voorgerechten Thani mix en Thani mix special waren okee. De hoofdgerechten zeebaars en extra pikante varkenshaas waren goed, gelardeerd met veel verse groenten. Het extra pikante was wat minder te bespeuren. De bediening was redelijk, de ambiance prima. Wel jammer dat de beide WC 's voor heren niet goed functioneren. De droge witte huiswijn was redelijk . Prijs-kwaliteit op orde.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
dat was eens, maar nooit meer...tafel met bakjes bestek die er niet echt schoon uitzagen,borden met druipstrepen van de vaatwasser. Voorgerecht 1 wantan ,1 loempiaatje van de vietnamees en een half stokje kipsate voor de prijs van 7,50. Daarna uur ! wachten op hoofdgerecht: een klomp strontgare rijst die je in zijn geheel uit t schaaltje kreeg door er met een vork in te prikken, met bijna rauwe groenten........................nagerecht hebben we maar laten zitten. Biertje voor 3,75 vind ik aardig aan de hoge kant,maar als je 3 kwartier met lege glazen voor je zit,maakt ook dat niks meer uit.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op een woensdag hier na een lange tijd weer eens geweest.
Ten opzichte van voorgaande keren was het erg rustig. Slechts 4 tafels bezet. We hadden geen kortingskaarten ofzo, maar toch was het menu aardig karig.
Vooraf had ik de Tom yam koeng, deze soep kent zicht normaal door zijn rijke smaak, maar dit was maar een waterig soepje(er waren wel 3 garnalen in de hele kom soep verdwaald). Bij de hoofdgerechten was het echter nog kariger. Ossenhaas met pepers en Thaise basilicum, bestond voornamelijk en kruiden en groenten en wel geteld 4 stukjes vlees.
De Phad thalee was eigenlijk ook ongeveer hetzelfde veel groenten en weinig zeevruchten.
Ook bij de hoofdgerechten ontbrak het aan de rijke en diepe smaak, die zo kenmerkend zijn voor de thaise keuken.

Voorheen was de kwaliteit en kwantiteit hier echt 10 keer beter, dus dit is een beetje jammer.
De bediening was verder wel attent en aardig, maar dit is toch echt te weinig waar voor je geld.
J D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten. We hebben deze keer alleen maar specialiteiten genomen. Wat een smaak explosie. We komen snel weer terug
S_S .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Met zijn vieren zaterdag heerlijk gegeten na de slechte recensies wilde mijn man eerst afbellen maar ik zei dat we hier vaker kwamen dus dat het niet ineens slecht kon zijn. En ik ben blij dat we toch gegaan zijn want het was zoals gewoonlijk weer heerlijk en de bediening was ook heel vriendelijk en we hebben de keuken een compliment gegeven voor de zalige gerechten.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Eten was uiteindelijk lekker maar verder was alles verschrikkelijk slecht! Slechtste restaurant waar ik ooit ben geweest! En ik ben niet overdreven kritisch en ga minstens 30 keer per jaar uit eten buiten de vakanties.
Overdag, toen het rustig was naar binnen gelopen en bij de eigenaar persoonlijk gereserveerd voor de daarop volgende avond. Hij nam het over van zijn personeel. Ik zag hem de reservering intypen. De volgende dag herkende hij me niet. De reservering bestond niet. Uiteindelijk kregen we toch een tafel maar geen sorry of zo. Ik bestelde alleen ossenhaas met huisgemaakte saus en rijst. De andere 3 van mijn gezelschap namen gewoon Thais. Hij begreep niet dat ik (als enige) iets aangepasts wilde bestellen. Waarom kom je dan naar een Thais restaurant? En er werden hele maaltijden en drankjes toegevoegd aan onze rekening die we nooit gehad hadden. Mensen voor mij klaagden ook dat er van alles misging. Er ging nog veel meer mis maar dan wordt het wel een erg lange recensie. Eten 8 Bedrijfsvoering 0
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Wij hebben hier afgelopen vrijdag gegeten. Gelukkig was, in tegenstelling tot eerdere recensies, de bediening prima. Vriendelijk en alert. Het eten was ook erg lekker! Wij hadden vooraf de Thai Thani mix genomen: vooral de sate was erg lekker, lekkerder dan tot nu toe bij een Thai geproefd (en we zijn er bij heel wat geweest). De curry-schotels die wij hadden genomen waren ook erg lekker. Ondanks dat mijn gerecht erg pittig was (zou licht pittig moeten zijn, was een duidelijk verschil met het gerecht van mijn partner die dezelfde pittigheid zou moeten hebben), was de smaak zo lekker dat ik het er wel voor over had. Desserts (brownie en gebakken banaan) waren prima. De witte huiswijn en Thais bier waren ook prima. Het enige wat erg opviel is dat het restaurant erg leeg was (en dat voor een vrijdagavond); uiteindelijk waren er 4 of 5 tafeltjes bezet. Het voelt daardoor wat ongemakkelijk om te praten als de muziek stilviel, want voor je gevoel kan iedereen meeluisteren.
W V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Afgelopen zaterdag avond hier gegeten. Was erg benieuwd, want de laatste recensies waren negatief over bediening, maar moet eerlijk zeggen dat ik het erg vriendelijke bediening vond. Gelukkig kwamen ze ook niet om de 5 minuten langs om te vragen of we nog wat wilde drinken, maar als je ze nodig had waren ze in de buurt en werd je altijd vriendelijk te woord gestaan.

Heerlijk gegeten en alles zag er erg verzorgd uit. Verse ingrediënten met zorg bereid. Wij komen zeker terug.
Sylvia M.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Wij kwamen hier regelmatig en wilde nu mijn ouders trakteren op een gezellige avond, maar helaas naar Mijn idee heeft de bezorging meer prioriteit dan de gasten in het restaurant, bediening slecht en het eten is ook achteruit gegaan, baal hier van moest 160, euro betalen met 4 personen maar kom hier nooit meer bediening niks sfeer 0 en eten achteruit gegaan, en koud in het restaurant waar op vrijdagavond bijna niemand zat als dit zo door gaat bestaat dit restaurant geen maand meer
dsa2176 .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Een paar jaar geleden was dit een fantastisch restaurant, en gingen we hier bijna wekelijks eten. Veel persoonlijke aandacht, omdat de eigenaar met zijn vrouw altijd aanwezig was in het restaurant, en de bediening was prima.

Helaas nadat het restaurant begonnen is met een bezorgdienst, is de kwaliteit sterk omlaag gegaan. De eigenaar is nergens meer te bekennen, en de bediening bestaat nu uit 2 jongetjes, die volgens mij geen ervaring hebben met bedienen in een restaurant.

Ook de kwaliteit van het eten is sterk achteruit gegaan. We hadden de lab kai besteld (wat om de een of andere reden heel anders heet), die was prima, wel wat grof maar de smaak was goed.

Vervolgens hadden we de paenang kai besteld (waarbij de opmerking geplaatst werd dat dit een uur duurt om klaar te maken). Na inderdaad ongeveer een uur kregen we een soort van soep met groente, wat de bediening bij beide porties de helft over de tafel en grond gooide. De smaak was ook ver te zoeken, veels te waterig, en totaal niet pittig (terwijl dit een van de meer pittige gerechten zou moeten zijn).

Kortom, totale afrader om hier nog heen te gaan.

@eigenaren : Laat ons alsjeblieft weten wanneer jullie de boel weer op de rit hebben, want we waren een vaste klant.
Idde M.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat vroegen een leuk sfeervol restaurant met goede bediening was, is nu een onpersoonlijke bende geworden. Bediening snapt er helemaal niks van. Dit gebeurde op een vrijdagavond met een bijna leeg restaurant. We hebben een uur op ons voorgerecht moeten wachten. Als we zelf niet aan de bel trokken, hadden we maar 1 drankje gedronken en dat is niet heel veel fijn met pittig eten. Maar het dieptepunt van de avond was de gebakken rijst. Normaal gesproken krijg je rijst bij het eten, maar een van onze tafelgenoen wilde gebakken rijst. Wij kwamen er later achter dat dit €4,50!! kostte. Dus witte rijst is gratis, doe je dit in een pan en doe je er 3 doperwten snap ik dat je een meerprijs berekend, maar niet dit absurde bedrag. Toen wij dit aankaartte bij de bediening kregen we als antwoord: Zo doen we het altijd. voor ons een teken aan de wand om hier nooit meer terug te komen en de volgende keer als we Thaise needs hebben gewoon naar Den Haag te gaan. Zonde want vroeger snapte Thai Thani wel wat gastvrijheid beteditde, misschien zelfs iets te veel, maar helaas is dit nu totaal anders
Antoinet M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Eten was voortreffelijk. Dordat wij een 3 gangen menu namen was de prijs ook redelijk.
Alphons V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Eten was heel lekker, we hadden voor de specialiteiten gekozen. Een echte aanrader is de Thainimix speciaal en de Saté Koeng (tijgergamba's). De bediening liet veel te wensen over. Toen we binnen kwamen werd er gevraagd of we gereserveerd hadden terwijl er niemand in het restaurant zat. Mijn jas werd niet aangenomen en weggehangen. Fles wijn werd op tafel gezet maar ons eerste glaasje werd niet ingeschonken. Overigens was het een heerlijke rode (huis)wijn en prima op temperatuur. Ik koos voor twee voorgerechten en vroeg of ik een heel,heel klein beetje extra zure rauwkost kon krijgen, kon alleen per portie van 3,50. Tussentijds werd er niet gevraagd of alles naar wens was. Als er maar twee tafels bezet zijn kan het toch niet aan de werkdruk liggen, denk ik.
Het eten kan nog zo goed zijn maar een goede bediening is minstens zo belangrijk voor de totale beleving.
Jenie D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Eten was heerlijk
En leuk personeel
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eens in de zoveel tijd komen we hier naartoe om een hapje te eten. Vegetarisch gerecht met tofu, groenten en sojasaus was lekker en voldoende. Ook het gerecht met kipfilet viel in de smaak bij mijn tafelgenoot. De rijst wordt er apart bij geserveerd in een kommetje, dit was net te weinig. Voor een extra kommetje rijst betaal je € 2,50-.
Nagerecht halve kokosnoot gevuld met kokosijs en een toef slagroom ernaast was lekker, maar weinig verrassend. Had wel gehoopt op bijvoorbeeld een paar stukjes fruit als garnering, want je betaalt er toch dik € 8,50- voor. Mijn tafelgenoot koos voor de brownie met pandanijs á € 7,50-, denk dat ik die de volgende keer ook ga nemen. Opvallend is dat de garnering met een bloemetje de ene keer wel bij een gerecht zit en de andere keer niet? Het opstapje van en naar het restaurantgedeelte is verraderlijk, misschien kan daar wat aan gedaan worden. Toiletten zijn oké, prijs/kwaliteit is redelijk al vind ik dat bijbestellen van extra rijst niet zo klantvriendelijk overkomen.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Smaakvol interieur en goedzittende stoelen. We waren met 4 personen. Zowel de garnalenschotel als de curry waren erg lekker. Er zaten veel knapperige groenten in, prima! Op de menukaart was goed aangegeven hoe pittig/heet de gerechten zijn. Ook mijn dessert, ananas explosie, was heerlijk; verse ananas, prima ijs in een fantasievol soepbord.
Minpuntjes: tamelijk lang wachten, een extra drankje werd veel te laat gebracht, en de tonicglazen bevatten naast tonic ook een stampertje, maar.... geen schijfje citroen.
We gaan het toch nog eens proberen!
Antoinet M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Was de 1e keer maar erg lekker gegeten. Voor herhaling zeker.
miesradha1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag gegeten bij thai thani zoetermeer, prijs en kwaliteit komen niet overeen. Het smaakte net of alles uit de pakjes was bereidt. Een echte thaise kwaliteit keuken smaakt wel anders, kipgerecht was droge kipfilet met uien en paprika en met een pittig smaak toe te voegen noemen ze dat thaise eten? sorry maar heb elders wel beter gegeten. En toppunt was, aan het einde hele discussie over het verzilveren van een restaurantcadeau card. Dat accepteren ze niet want ze doen er niet aan mee maar ze staan wel bij de deelnemende restaurant. Een onbeschofte thaise dame die ons niet kan uitleggen waarom het niet wordt geaccepteerd. Uiteindelijk maar gewoon betaald omdat ze geen moeite deed om het probleem op te lossen. Mijn card liep op die dag af dus 50 euro naar de knoppen. En ze moeten eerst maar nederlands gaan leren spreken dan zouden ze wat klantvriendelijk kunnen zijn. Voor mij was het leuke avond wel verpest met haar onfatsoenlijke gedrag. Ik zal dan ook zelf dit restaurant niemand aanraden. Klantvriendelijkheid staat voor mij bovenaan dan eten.

foodkenner
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteravond met 4 personen heerlijk gegeten. Wat een geweldig Thais Restaurant! Gerechten met verse producten en dat proef je. Personeel is zeer vriendelijk en doen erg hun best. Thai Thani jullie hebben er een vaste klant bij! Tot snel! :)