Thai Thani

Dorpsstraat 78 A 2712 AM Zoetermeer Nederland Kaart

Over restaurant Thai Thani

Traditioneel Thais in Zoetermeer

Kennismaken met de Thaise keuken? Dat kan bij Thai Thani in Zoetermeer. Als pioniers van de Thaise keuken in Zoetermeer proberen ze rekening te houden met persoonlijke voorkeuren. Zo kun je zelf aangeven hoe pittig je gerecht mag zijn. De chefs komen uit Bangkok, dus de gerechten zijn volgens traditioneel recept en altijd met passie klaargemaakt. Een aanrader!

Meer informatie over restaurant Thai Thani

Eten was heerlijk
En leuk personeel
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eens in de zoveel tijd komen we hier naartoe om een hapje te eten. Vegetarisch gerecht met tofu, groenten en sojasaus was lekker en voldoende. Ook het gerecht met kipfilet viel in de smaak bij mijn tafelgenoot. De rijst wordt er apart bij geserveerd in een kommetje, dit was net te weinig. Voor een extra kommetje rijst betaal je € 2,50-.
Nagerecht halve kokosnoot gevuld met kokosijs en een toef slagroom ernaast was lekker, maar weinig verrassend. Had wel gehoopt op bijvoorbeeld een paar stukjes fruit als garnering, want je betaalt er toch dik € 8,50- voor. Mijn tafelgenoot koos voor de brownie met pandanijs á € 7,50-, denk dat ik die de volgende keer ook ga nemen. Opvallend is dat de garnering met een bloemetje de ene keer wel bij een gerecht zit en de andere keer niet? Het opstapje van en naar het restaurantgedeelte is verraderlijk, misschien kan daar wat aan gedaan worden. Toiletten zijn oké, prijs/kwaliteit is redelijk al vind ik dat bijbestellen van extra rijst niet zo klantvriendelijk overkomen.
Elly D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Smaakvol interieur en goedzittende stoelen. We waren met 4 personen. Zowel de garnalenschotel als de curry waren erg lekker. Er zaten veel knapperige groenten in, prima! Op de menukaart was goed aangegeven hoe pittig/heet de gerechten zijn. Ook mijn dessert, ananas explosie, was heerlijk; verse ananas, prima ijs in een fantasievol soepbord.
Minpuntjes: tamelijk lang wachten, een extra drankje werd veel te laat gebracht, en de tonicglazen bevatten naast tonic ook een stampertje, maar.... geen schijfje citroen.
We gaan het toch nog eens proberen!
Antoinet M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Was de 1e keer maar erg lekker gegeten. Voor herhaling zeker.
Miesradha1 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vandaag gegeten bij thai thani zoetermeer, prijs en kwaliteit komen niet overeen. Het smaakte net of alles uit de pakjes was bereidt. Een echte thaise kwaliteit keuken smaakt wel anders, kipgerecht was droge kipfilet met uien en paprika en met een pittig smaak toe te voegen noemen ze dat thaise eten? sorry maar heb elders wel beter gegeten. En toppunt was, aan het einde hele discussie over het verzilveren van een restaurantcadeau card. Dat accepteren ze niet want ze doen er niet aan mee maar ze staan wel bij de deelnemende restaurant. Een onbeschofte thaise dame die ons niet kan uitleggen waarom het niet wordt geaccepteerd. Uiteindelijk maar gewoon betaald omdat ze geen moeite deed om het probleem op te lossen. Mijn card liep op die dag af dus 50 euro naar de knoppen. En ze moeten eerst maar nederlands gaan leren spreken dan zouden ze wat klantvriendelijk kunnen zijn. Voor mij was het leuke avond wel verpest met haar onfatsoenlijke gedrag. Ik zal dan ook zelf dit restaurant niemand aanraden. Klantvriendelijkheid staat voor mij bovenaan dan eten.

foodkenner
Patricia S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Gisteravond met 4 personen heerlijk gegeten. Wat een geweldig Thais Restaurant! Gerechten met verse producten en dat proef je. Personeel is zeer vriendelijk en doen erg hun best. Thai Thani jullie hebben er een vaste klant bij! Tot snel! :)
Paul T.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Een goede menukaart leidt uiteraard tot een goede keuze. Alles goed overzichtelijk weergegeven. Prettig is dat je niet al te lang op je gerecht hoeft te wachten. Bediening is correct en vriendelijk. Het enige minpuntje is dat voor het uitserveren van het dessert, de tafel werd afgenomen met een vies schoonmaakdoekje en daarna met een niet al te schone theedoek werd nagedroogd. Misschien is het een suggestie om in de Thaise stijl dergelijke schoonmaakdoekjes te gebruiken door het personeel met een Thais ontwerp. Een tweede idee is misschien om na afloop de gasten een warm doekje aan te bieden om de handen te verfrissen. Een doekje gedrenkt in jasmijngeur bijvoorbeeld.
Wim-devries .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Leuk restaurant goede bediening en aardige mensen.
Boorden waren goed opgemaakt en het zag er heel verzorgt uit.
Het eten was top.
Echt een aanrader
Alice-Bert .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten gemoedelijke sfeer, nagerecht banaan ik kokosmelk was zeker niet lekker was erg zout volgens de kok hoorde dit zo. Nou komen wij regelmatig in Thailand en hebben nog nooit zout in dit nagerecht gehad. We hebben het ook echt laten staan . Geen aanrader dit nagerecht
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Half uur van te voren gereserveerd.We werden naar een mooie tafel gebracht. Het decor en omgeving is top. Het eten was uitstekend en de bediening was heel aardig. Voor mij alles een dikke 10 !! Ze hebben er een vaste klant bij
SudeshSukhraj .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Het eten was weer super. Wij hebben hier vaker gegeten en telkens was het eten super van smaak. Aardige bediening. De kok heeft zelfs een gerecht bereid dat niet op de kaart stond!
Imi .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Dit restaurant profileert zich als een restaurant maar is eigenlijk een afhaal toko. Er waren 4 tafels bezet in het restaurant gedeelte waar het ook nog eens snikheet was, glazen overkapping. Na vragen ging eindelijk de airco aan, maar als de deuren tegenover elkaar open staan werkt de airco nog niet. Wij hebben een voorgerecht en een hoofgerecht gekozen, het duurde oneindig lang eer wij bediend werden, immers het stroomde binnen met mensen die voor een afhaal kwamen, en die gingen voor op de restaurant gasten. Wij kwamen om 18.00 binnen en om 20.00 waren wij nog niet klaar en dat voor een voor en hoofdgerecht. Na onze klacht bij de eigenaar kregen wij te horen dat afhaal voor gaat. Hier komen wij dus NOOIT meer terug!
Ryan2times .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We eten hier regelmatig. De gerechten zijn heerlijk, gevarieerd en altijd vers. Heel vriendelijk personeel.
Wij komen hier graag!
Jetjuh1968 P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Als voorgerecht Tom Yam Koeng genomen, heerlijke pittige soep. Verse ingredienten, prima van smaak. Mooi geserveerd
Als hoofdgerecht Choe chi Koeng besteld. Deze zou net als de soep licht pittig moeten zijn..( allebei 2 pepertjes), maar deze was allesbehalve pittig.
Welk erg smaakvol, ook wederom prachtig opgediend, maar had wel van mij pittiger gemogen.
Als nagerecht banaan in zoete kokosmelk. Deze vond ik erg lekker (heel zoet)

Restaurant was niet heel schoon ( tas stond in plakzooi op de grond)" wel prachtig ingericht.
Gbulte .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten was heerlijk en alles was vers klaargemaakt. Delen van een gerecht was gen enkel probleem. Zeer vriendelijke bediening. Wij komen graag terug.
Ronald F.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Wederom heerlijk gegeten bij onze favorite thai van Zoetermeer en omstreken.
De smaken zijn zeer authentiek en de gebruikte kruiden zeer vers.
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Het eten was heerlijk!! En wordt mooi opgediend!
Helaas werden de voorverwarmde borden ruim tien minuten van tevoren neergezet en waren dus afgekoeld toen het eten werd geserveerd...we hebben dat gezegd en er werd gevraagd of we dan opnieuw verwarmde borden wilden...ja natuurlijk!
De bierglazen en frisdrankglazen werden niet gewisseld als je opnieuw drank bestelde ...??
De inrichting is saai en de tafeltjes wiebelen
We komen zeker wel terug want waar het om gaat, het eten, is nu eenmaal heerlijk!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Tja, ik had iets meer verwacht gezien de hoge gemiddelde cijfers op IENS. Het restaurant is een soort serre, geheel van glas. Maakte een vrij kille indruk. Alleen toen het donker(der) werd op de avond werd het sfeervoller.
Een grote plus: de gerechten zijn vers. Van de Thani Mix als voorgerecht, wat het kleine brokje kip op het stokje het lekkerst. En heerlijke pindasaus erbij. De loempia leek qua inhoud en smaak sprekend op een Vietnamese loempia die je in stalletjes kan krijgen en het kipgehakt in een deegbuideltje (een soort pangsit) was smakeloos en keihard gefrituurd. De viskoekjes zijn goed van smaak, maar papperige mondgevoel en erg vettig.
Als tussengerecht de papaya salade; De salade is erg lekker, maar zeker geen € 10,50 waard want je krijgt echt maar een hele kleine portie. We wilden met z'n tweeën delen, maar ieder kon anderhalve hap nemen en het was op.
De hoofdgerechten, kip met cashewnoten (erg flauw van smaak) en ossenhaas met Thaise basilicum. Bij één van de gerechten de gebakken rijst genomen, waar maar liefst € 4,50 extra voor wordt gerekend. Als extra bijgerecht de krokant gebakken varkensspek, maar dat was echt de € 7,50 niet waard: een keihard gefrituurd en ongemarineerd (dus smaakloos) speklapje dat in kleine brokjes was gesneden. Grotendeels laten liggen. Wat verder opviel was het gebrek aan Thaise groenten, zoals Thaise aubergines of zelfs babymais. In plaats daarvan vooral "Hollandse" groenten in de gerechten: sperziebonen, paprika, champignons, ui, peultjes en wortel.
De bediening bestaat uit 2 jongedames en 1 jongeman. Helemaal niets Thais aan en ze lopen erbij alsof ze in een eetcafé zijn (gympen en donkere spijkerbroek). De bediening is wel netjes en vriendelijk, maar een tikje amateuristisch. Zoals een glas wijn brengen zonder dienblad. Aan doggybags doen ze bij Thai Thani vrij letterlijk: de duurbetaalde gebakken rijst kreeg ik in een plastic zakje (!) mee.
Inclusief drank (een glaasje wijn, de rest water en fris) in totaal € 105,- uitgegeven voor 2 personen. Voor herhaling vatbaar? Nee.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor de tweede keer met z'n vieren gegeten bij Thai Thani. Helaas waren wij dit keer minder onder de indruk. Twee gerechten met aanduiding 1 peper waren zo pittig dat wij het niet konden opeten. Een ander gerecht met aanduiding 2 pepers, smaakte daarentegen prima. Het gerecht met de garnalen in kerrriesaus was heerlijk.
Overigens hebben wij gemeld dat de twee gerechten te pittig waren. Dat werd doorgegeven aan de kok. Niets meer over gehoord, beetje jammer.
Sfeer en bediening goed.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
De gerechten waren prima, voor de garnalen gerechten.
De bediening was niet erg professioneel, klungelig en niet kundig.