Thai Streetfood

Broersveld 178 3111 LL Schiedam Nederland Kaart

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes.
Niet van toepassing op keuzemenu’s.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Thai Streetfood

Dinsdag t/m Zondag: van 17:00 tot 21:00 uur

9,2
9,3

Jouw recensie over het restaurant Thai Streetfood

Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten lekker voorafjes. Heerlijk curry we komen graag weer.
Eigenaar en personeel leuk
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Aanwinst voor Schiedam! We hebben hier prima gegeten. Alle gerechten waren bereid met verse ingrediënten en elk gerecht smaakte goed. Bediening vriendelijk en oplettend zonder dat het opdringerig werd. We komen hier zeker nog eens terug.
Menno H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Aardige werknemers en heerlijke gerechten. Zeker een aanrader
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Vanavond met vrienden waanzinnig lekker gegeten voor dat we naar theater gingen het voelde of we in Thailand zelf waren klasse ga zo door tot snel complimenten voor het keuken personeel
Femke S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk vers eten! De smaak was erg goed. Ik vond alleen de groenten in de curry te lang en te dun gesneden. Dat vond ik lastig eten. Verder heerlijk en we komen gauw terug.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden die al vaak in Thailand zijn geweest. Zij vonden de gerechten van zeer hoog niveau.
De bediening was zeer vriendelijk. Enige puntje van kritiek: er was te weinig rode wijn ingekocht. Gasten na ons hadden wat dit betreft dus pech.
Senyo C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Vandaag heerlijk gegeten bij Thai Streetfood in Schiedam! De gerechten zijn goed gevuld, heerlijk van smaak en groot genoeg! Hier komen we vaker terug!
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Sympathieke mensen, eenvoudig restaurant
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten! Vol van smaak en verse ingrediënten. Dit smaakt als in Thailand! Bediening aardig en attent.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker gegeten! We hadden drie gerechten om te delen en alles was lekker. Ook goed en vlot geholpen, we komen zeker terug.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Een (h)eerlijke Thai met een goede prijs/kwaliteit verhouding! Wij werden zeer vriendelijk ontvangen door oplettend en informerend personeel. Lekker gegeten, authentiek Thais met hier en daar een moderne twist, de wachttijd tussen de gerechten was precies goed. Inrichting was zozo maar er werd dan ook een Thaise 'Street' nagebootst. Het deed in iedergeval niets af aan het lekkere eten. Enige minpuntje is dat als de kok(kin) lekker bezig is om flink pepers te wokken dat de hele ruimte daarvan vergeven is, hetgeen behoorlijk op je keel slaat, kun je nagaan hoe het keukenpersoneel dit ervaart! Iets betere lucht afzuiging is geen overbodige luxe, ook qua geur.
Karina B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Interieur doet geen recht aan het heerlijke eten!
TD W.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Op de plaats waar jaren Khan Thoong zat is sinds kort een nieuw Thais restaurant gevestigd. Nieuwe, jonge eigenaar die eerder ervaring op heeft gedaan bij Soi3 in Rotterdam. Hij heeft een moderne twist aan het restaurant gegeven. De zaak oogt, met zijn graffiti op de muur en het nieuwe meubilair, als iets wat je vandaag de dag in Thailand aan zou treffen. Het eten is prima, al kan ik op basis van één bezoek niet zeggen of ze de kwaliteit van Khan Thoong kunnen evenaren of overtreffen, Volgende bezoeken gaan echter zeker volgen, want Thai Street Food is een prima plek in het centrum van Schiedam om goed Thais te eten.