Thai Smile

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over restaurant Thai Smile

Welkom bij Thai Smile!

Bij Thai Smile willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Smile

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

6,7
Bach48 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
heerlijk gegeten in een eenvoudig maar uiterst net restaurantje met bijzonder aardige bediening. Wij gaan zeker nog eens terug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten en wat was de bediening vriendelijk.
Viskoekjes, loempiaatjes, kokossoep met garnalen, groene curry, roerbak, alles was even heerlijk.
Zonder de dinerbon van de AH waren we hier niet snel terechtgekomen. Maar we keren zeker terug!
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer prima gegeten bij Thai Smile, dit keer weer met de AH-actie. Er is genoeg keuze voor de driegangenmenu. De viskoekjes zijn een aanrader, evenals de romige kokossoep met, naar keuze, kip, garnalen of tofu. Hoofdgerecht een keer een curry genomen. Poeh, ondanks de keuze voor medium was deze behoorlijk pittig, maar heerlijk met de gebakken groeten. Opnieuw hartelijk ontvangen (tot onze verrassing werden we kerkend). Minpuntjes waren de wat luide muziek (achtergrond!) en de voordeur, zodra deze opent stroomt de kou de zaak binnen (gordijn, sluis?) die overigens leuker is aangekleed en ook de TV achter de bar bleef gelukkig uit. Blijkbaar nemen ze de reacties op Iens ter harte. Ja, wij komen zeker weer terug!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijn Thais restaurant op het Damplein in Leidschendam , goede keuze met de AH-restaurantactie. Heerlijke authentieke Thaise smaken, grote porties met apart een schaal knisperige groentes. Twee voorgerechten en een hoofdgerecht, helemaal naar onze smaak! Wij hebben genoten.
Claudiavanduijn .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, we waren met nog een stel de enige gasten, eten was goed, kwam wel snel achter elkaar. We hadden de AH actie menu gedaan.r
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Meer een eethuis dan een restaurant. Kwaliteit van gerechten was zonder meer goed en naar wens zeer pittig gemaakt. Verse groenten, knapperig en ruim voldoende. Prijs voor 3 gangendiner wel erg hoog waardoor voordeel van AH bon grotendeels teniet wordt gedaan. Niet ingesteld op vegetarisch met, nadat dit medegedeeld was, nog een vissmeersel op tafel gezet.
Lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vorig jaar al een keertje geweest en..... wij hebben ook deze keer weer heerlijk gegeten. Een ware smaakexplosie. Mijn partner en ik hadden allebei wat anders besteld. Maar zowel zijn als mijn gerechten waren weer perfect. De inrichting is nog steeds hetzelfde, een eethuis i.p.v. restaurant. Maar het eten maakt veel goed.
Sjoerd E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijke thais eten op een steenworp afstand van de sluis in Leidschendam. Zo lekker Thais kun je in de regio Den Haag niet zo snel vinden
Budosander .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, echt de authentieke Thaise smaak en zeer vriendelijk personeel. Was hier al eerder geweest en kom zeker terug. Aanrader!
Marjatoet21 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Toen we binnenkwamen was het behoorlijk vol en het stond blauw van de rook van de keuken. We hadden prikkende ogen en er waren veel mensen aan het hoesten. Een aantal mensen gingen tussen de gangen door naar buiten om niet in de rook te zitten. De afzuiginstallatie werkte niet of niet optimaal. Het eten was lekker. We hadden een AH bon en kregen een drie gangen menu. De kokossoep met kip was erg lekker. Ook de roerbakschotel was lekker met veel knapperige groenten erin. De meisjes die bediende waren aardig en verontschuldigden zich voor de rook. Volgens mij waren ze niet echt op drukte voorbereid, wederom eten was goed. Volgende keer gewoon buiten zitten :-D
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het duurde lang voordat het eten kwam, waarbij we niet precies kregen wat we hadden betaald. De prijs van het 3 gangen menu was in verhouding met de smaak aan de dure kant.
Steef-jeanne .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het was super gezellig en heel lekker ik ben er gek op. Vooral de kokossoep kip pittig.Wij vonden het heel erg te horen dat meneer en mevrouw zijn overleden zo jong allebei.
Knarf2 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Lekker maar bijzonder gegeten. Je verwacht van een 3 gangen menu : voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Bij de tai (misschien is dat wel standaard), voorgerecht, soep en hoofdgerecht. Ondanks dat waren alle gangen heerlijk.
Plenaerts .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Het eten was lekker, voldoende grote porties. Decor/entourage meer van een eethuis, als men hard praat of lacht, galmt het. Serveerster begrijpt je niet in 1x als je wat vraagt. Ze bleef lang weg voordat onze vrienden die wat later kwamen, drank konden bestellen. Moesten ook vragen om de rekening, beetje telkens achteraan lopen. Alles was wel lekker en authentiek gekookt. Jammer dat ze geen sticky rice als toetje hadden, dan waan je je pas echt in Thailand!
P.bachoe .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Bij daglicht minder sfeervol, echter het eten is uitmuntend. Gewokt groente, vlees, garnalen heel lekker klaargemaakt. Een ieder aan te raden. Je kan zelfs gratis parkeren in de garage. Voor service heeft men alle tijd voor je.
P.R. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Klein restaurant met houten tafeltjes. Wij hadden een vast 3-gangen menu. Eten was prima, met keuzen van klaarmaak stijl (curie of bakroersel) en drie mate van pikant smaak. Bediening was heel vriendelijk en persoonlijk. Overall een zeer goede ervaring met een heel redelijke prijs.
Post4rp .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wil je graag de oorspronkelijke smaak van Thai's eten proeven?
Dan ben je bij Thai Smile aan 't goede adres.
Vele thaise restaurants passen hun eten aan, zelfs kouseband vervangen door sperziebonen, nee dat kan echt niet, maar bij THAI SMILE proef je Thailand!
Perfecte service!
Wij gaan er zeker weer naar toe.
Staat nog veel meer op 't menu om te proeven.
Inekehindarta .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het is goed en gezond eten bij Thai Smile. Vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug om andere gerechten te proeven. Mijn enige min puntje is dat ik was uitgegleden voor de deur door de verkeerde voetmat die ze buiten neerleggen. Advies is om de voetmat te verwijderen of te vervangen voordat ze bij een rechtzaak belanden
Stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met Shell bonnen bij Thai Smile gaan eten. We kregen een menu met de nodige lekkere keuzes. De Kipsaté vooraf was heerlijk, heerlijk geroosterd met een mooie pindasaus met stukjes pinda. Het sopje was een lekker kokoscreme met garnalen en het hoofdgerecht een lekker rode curry met varkenshaas. Het enige minpunt was dat er geen warmhoudplaatjes gebruikt werden waardoor een en ander snel koud werd. Dat was jammer omdat het eten beslist tot lang tafelen uitnodigde. Thai Smile is een eenvoudig maar beslist goed Thais eethuis, ook voor afhalen, maar bij ons bezoek hadden we er weinig last van. De bediening was allervriendelijkst en de porties ruim en ik ben een grote eter, zeker als het lekker is :-) In haar klasse beslist een aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Tja, eigenlijk een opgeleukt afhaalrestaurant. Uiterst lieve vriendelijke bediening. Iets voor de snelle hap, niet. 'Uit eten'. Toilet schoon, maar handdoek wat vaker verwisselen! Gelukkig nog een nieuwe reserverol toiletpapier als alternatief. Eten was lekker, drankjes prima!