thai signature den haag

106/110 Prinsestraat 2513 CH Den Haag Nederland Kaart
  • Den Haag Centrum
  • provincie Zuid-Holland
  • ...

Meer informatie over restaurant thai signature den haag

Merwede .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Afgelopen Zaterdag met een groep vrienden 8 man in dit heerlijke restaurant gegeten.
Een mooie zaak wat luxe uitstraalt.
Goed getrainden vriendelijk personeel.Aangezien we met een grote groep waren hebben we ook veel gerechten besteld zodat we alles konden proeven.Wij zijn allemaal Thailandgangers en we waanden ons al weer daar.De eigenaresse kennen wij al heel wat jaren, ook uit de tijd dat ze in Thailand nog een zaak had.
Het enige minpuntje is het bestek.Dat rolt in je hand,je hebt daardoor geen goede grip.
Maar al met al een zaak waar ik graag terug ga komen
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Gisteren hier weer gegeten.veel te lang geleden..mooie zaak vriendelijke bediening en fantastische smaken...authentiek! Maar als je minder scherp wil geen probleem! Uit gebalanceerde smaakvolle gerechten. Eigenaren zijn liefhebbers van eten. Willen het de gasten maar hun zin maken...blijft gewoon een top zaak ..nogmaals bedankt heerlijke avond gehad
Stijnisfijn .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Erg lekker gegeten. Vooraf pangsit en gefrituurde hapjes met varkensvlees en garnaal. Als hoofdgerecht gekozen voor gebakken rijst en bami , met garnalen in rode en groene curry. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Totaal 68 euro afgerekend. Tip; neem er een lekker Thais biertje bij. Zeker voor herhaling vatbaar.
Cindy V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Wat een mooi ingerichte en sfeervol thais restaurant. Hierin onderscheiden ze zich wel van de meeste andere thaise restaurant, hier een echt uit eten gevoel met mooi gedekte tafels. Wat prettig is van de menu kaart is dat de gerechten genoemd worden en dat je zelf kiest wat je er voor soort vis, vlees of vegetarisch in je gerecht verwerkt wordt, ook de pittigheid kun je zelf kiezen. Personeel erg vriendelijk, de gerechten zijn heerlijken ook prijs/kwaliteit in orde. Wij zijn fan!
Babs23 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Afgelopen weekend genoten van een heerlijke maaltijd bij Thai Signature, wat een gezellige zaak met uiterst vriendelijk en beleefd jong personeel. Als voorgerecht hebben we een Tom kha kai soep gekozen, zeer goed van smaak. Als 1e hoofdgerecht garnalen met zachte rode curry met kokosmelk en basilicum (1 peper) en als 2e hoofdgerecht ossenhaas met verse knoflook en 4 seizoenen peper saus (1 peper). De garnalen waren heerlijk maar de ossenhaas was werkelijk verrukkelijk vol van smaak en zacht als boter. We hebben geen toetje genomen maar een koffie welke geserveerd werd met een bonbon.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Gisteravond weer lekker thais gegeten. Ontzettend lekkere en verse garnalen in een fantastische curry. Altijd een feest om hier te komen.
Jordy L.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Gisteren voor het eerst een bezoek gebracht aan dit relatief recent geopende restaurant. Geen spijt van! De bediening was erg vriendelijk en stelde zich bescheiden op. We werden verrast door een amuse (een soort kleine 'chicken salad') van het huis en die smaakte erg goed. We besloten om alleen een hoofdgerecht te nemen en daarbij kon je onder andere kiezen tussen verschillende soorten vlees of vis, en een bepaald type curry naar keuze waarbij de prijs alleen afhing van het gekozen soort vlees (of vis). De rund met een pittige rode curry en peteh bonen vergezeld met een bol rijst en groenten was erg smakelijk en de hoeveelheid was (in vergelijking met Thais restaurant See you at Noon in Den Haag) behoorlijk riant. We namen geen dessert maar de koffie was absoluut boven verwachtingen! Al met al zou ik zeker aanbevelen deze Thai een bezoekje te brengen.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Ik begrijp eigenlijk niet waarom ik 9 geef en geen 10 maar het hangt er wel tegen aan :-))
Alles klopt hier , fantastische inrichting geen geluidsoverlast van andere tafels, voortreffelijke en vreselijk servicegerichte bediening en bovenal top kwaliteit eten Begonnen met een heerlijke witte wijn (sauvignon) en als voorgerecht de loempia'tjes en varkenshaas in een deegjasje, vers en heel smaakvol. Daarna voor partner de ossenhaas met bijpassende saus mooie kwaliteit vlees en heerlijke gebakken rijst en voor mij de Pad Thai Chicken. Met verse kruiden en 2 pepertjes heerlijk van smaak en precies genoeg gekruid. Wij hebben genoten en zullen hopelijk snel terugkeren om de andere gerechten van dit fijne restaurant te proeven.
BasCR .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Het eten was heerlijk. De bediening was enorm vriendelijk en attent. Was een tien. Een top was het grand dessert. Het zag er prachtig uit qua kleur. Een echte aanrader!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Mooi ingericht Thais restaurant met vriendelijke bediening. Eten was iets minder goed dan we verwacht hadden. De rode curry (Choe Chie) met garnalen was prima, de bruine curry (Nam Prik Pauw) met tofu viel echter tegen. Daarna gekozen voor het enige bijpassende dessert op de kaart: kleefrijst met mango en kokosmelk (Kauw Nieuw Ma Muang). Heel lekker, maar helaas nog maar 1 beschikbaar. Het andere dessert met gefrituurd vanille roomijs (I Tim Thod) was beduidend minder. Wel prima huiswijn. Al met al een goed restaurant, leuk om een keer gegeten te hebben, maar niet om nog een keer terug te komen.
Francoisjosph .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Nieuwe Thai geprobeerd bij ons in de straat. Helaas een tegenvaller. Het eten ontbeert de authentieke Thaise smaak. De Tom Yam Koeng is de slechtste die ik ooit heb gegeten. Smakeloze bouillon met zeer weinig ingrediënten en dat voor 7 euro. De Pad Thai is redelijk. Curries zijn ook redelijk maar niet bijzonder. Ik zou zeggen, een gemiddelde zaak voor gemiddelde mensen. Het personeel heeft geringe horeca-ervaring. Twee soepborden uitserveren en bij het uitserveren van de eerste de tweede schuin laten leeglopen over de gasten. En dan ook geen nieuw bord soep halen, maar het half lege bord serveren. Eigenaar heeft weinig interesse in het verhaal. De inrichting is netjes. Ik kom hier niet meer terug. Jammer want een goede Thai is doorgaans niet makkelijk te vinden.
Thomas Maxwell .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Sinds onze Bangkok-jaren hebben wij niet meer zo van de Thaise keuken mogen genieten als bij Thai Signature. Puur, kleurrijk, vers, met de authentieke smaken: heerlijk! Mede dankzij de prettige bediening en elegante ambiance staat dit restaurant in één klap bovenaan ons Haagse lijstje.
M G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Vaker afgehaald en nu met 4 personen in het restaurant gegeten. Prachtige ambiance, de zaak is top aangekleed.
Het eten vonden wij heerlijk. Alle 4 een ander gerecht en het was allemaal even lekker.
De bediening is goed. Lekker snel met de drankjes en altijd in de buurt.
Ga zo door!
Kimmik .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Hier met een groep van 8 personen gegeten ter gelegenheid van een verjaardag. Vooraf een proeverij van Thaise hapjes met verschillende sausjes. De hapjes waren smakelijk. Daarna heb ik voor een bruine curry gekozen met garnalen. Ik werd gewaarschuwd dat het heet zou zijn, maar naar mijn smaak had er nog wel een extra pepertje doorheen gekund. Mijn gerecht had 2 sterren maar ook de 3 sterren gerechten zijn zeker niet te heet. Persoonlijk vond ik de stukjes vlees van de andere gerechten erg dun. Bij de wijn is het belangrijk te vragen naar het assortiment. De bediening komt hier niet zelf mee. De sauvignon is erg waterig maar de chardonnay is prima bij het pittige eten. Bediening is uiterst beleefd. Dat mijn oom jarig was kwam het hele restaurant te weten bij het toetje. luid schallend onder begeleiding van een toetje met sterretjes klonk Er-is-er-een-jarig door het restaurant. Toen aan een andere tafel ook iemand jarig bleek te zijn herhaalde het ritueel zich. Inrichting is erg stijlvol en mooi op elkaar afgestemd.
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Aanwinst! Heel erg lekker thais eten in een prachtig verbouwd restaurant. De menukaart is origineel en anders dan anders. Je kunt los de saus bij de gerechten kiezen. Zo kun je zelf de heetheid bepalen. Slim! Leuk enthousiast personeel en prima prijs/kwaliteit
Nien1975 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Een beetje moeite met de ingang vinden maar dat hadden ze van binnen al door dus verwezen naar de ingang. Geplaatst aan een klein tafeltje in het midden van een lange bank met tafeltjes.
Kregen wat thaise koekjes vooraf, lekker knapperig. Had een gerecht met varkensvlees,kip en ossenhaas, allemaal dun gesneden en met rijst. Portie was flink van het vlees alleen miste wel de groente. Smaak ervan was goed maar wou het toch iets pittiger en kreeg wat pepertjes in olie om erover te doen (goed pittig). Het meisje dat ons hielp probeerde te erg om sjiek te serveren, maar wist niet wat een koffie verkeerd was of aan welke kant het bestek neergelegd moet worden, blijf gewoon jezelf en probeer niet te erg dan ervaren wij als gasten ook niet dat ongemak. Eenmaal koffie besteld en en dessert kwam er nog wel een leuke vraag achteraan: willen jullie ook nog iets drinken??
John T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Top gegeten heerlijke authentieke gerechten vooral masa man curry mooie zaak echt een aanwinst voor den haag vriendelijke bediening ze werken met een open keuken ziet er schoon uit in 1 woord fantastisch
Jan F.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Mooie nieuw restaurant in de Prinsestraat erbij. erg lieve meisjes en vrouw in de bediening. ze moeten nog even wennen denk ik maar dat gaat wel goed komen denk ik

het is moeilijk kiezen op de menukaart nog wat onduidelijkheden,maar wat je kiest is wel erg lekker al had het van mij nog wel iets heter gemogen. de inrichting is erg mooi alleen moet je de voordeur even zoeken.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Een van de eerste dagen dat ze geopend waren hier gegeten.
We hadden niet gereserveerd, dus gewacht (meer dan half uur..maar het was druk) aan de bar.
Daar vandaan konden we goed kijken hoe alles er aan toeging.
Het was rommelig, veel fouten in rekeningen, veel troep op de bar, onwennige bediening (wel aardig) maar.....
heerlijk gegeten!
Niet echt goedkoop, maar zeker een herkansing waard.