Thai restaurant Phang-Nga Bay

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Purrie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Naast nieuwe eet adresjes hebben de echte Haarlemmers afgelopen zondag een bezoekje gebracht aan een"oud en vertrouwd" adres. Thai restaurant Phang-Nga Bay.
Een kaart met ruime keus. De gerechten zijn heerlijk van smaak, en als je extra wensen hebt is dat geen enkel probleem. De bediening is vriendelijk en attent. De aankleding van het restaurant is sober maar netjes. Een aandachtspunt blijft de bezorgservice, de bezorgers loop af en aan door het restaurant, dat voelt onrustig. En mensen in plaats van laten bezorgen, ga eens lekker naar het restaurant toe, dan proef je echt hoe vers de gerechten zijn!
Batty .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Deze keer niet in het restaurant zelf gegeten, wat ons altijd perfect is bevallen! Ik heb eten laten bezorgen voor 6 personen, menukaart via site uitgedraaid, deze is ok maar beetje onduidelijk te lezen. Voorgerechten waren prima, viskoekjes, garnalen saté waren goed! Maar de hoofdgerechten ronduit slecht: eend, varken waren zeer mager bijgeleverd, je moest het zoeken tussen de rand toe gevulde bakken met rijst, zeer summier, jammer! De gebakken vis wat wel ok! Tip: meer waar het omgaat, minder opvulling als rijst! Ik heb er over gebeld, maar dit is hoe het is, klacht wordt doorgegeven aan keuken, maar naar ons toe niet naar tevredenheid opgelost! Jammer, absoluut geen bezorgmaaltijden meer....
Mormil M.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Volgens de sticker op de deur was dit restaurant ooit een Iens topper geweest en eerlijk gezegd daarom gingen wij bij dit Thais restaurant eten. Haarlem zit vol met restaurants en zoek dan maar net de goede uit als je Oosters wil eten. Binnen is het piepklein en een kapstok voor je jas heb ik niet gezien, de tafels zijn netjes en schoon maar erg klein en de ober is ontzettend snel, heel af en toe komt een kok ook bedienen. Hoe het allemaal heette weet ik niet meer maar het was lekker en pittig, wat ook onze bedoeling was. Maar het was wel erg jammer dat de bezorging van de bestelde gerechten ook allemaal door het restaurant moesten lopen wat erg onrustig was. De volgende keer maar een ander restaurant.
Parkiet .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
We waren op zoek naar een restaurant in Haarlem en kwamen dit weervtegen. Jaren geleden hebben we hier tijdens een weekend Haarlem ook al eens gegeten. Interieur is netjes. Vriendelijke ontvangst en snelle, correcte bediening. We hadden de soep
met kokosmelk en kip en deze was heerlijk.
Een ander had de pittige soep met garnalen.
De snaak had pittiger gemogen.
Hoofdgerechten waren voor de een kip met
groentes en champignons en voor de ander kip met basilicum en groentes. Beide
gerechten zagen er mooi uit en smaakten
uitstekend. Geserveerd met witte rijst. Kortom: we waren blij dat we hier weer hebben gegeten: een aanrader!

PureSenses .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
“Lekker eten maar te prijzig”

Ik kom hier al jaren zo nu en dan. Omdat er in Haarlem naar mijn mening niet zo heel veel goede Thai restaurants zitten. Toch ben ik biet heel erg te spreken over dit restaurant. Het eten is lekker, maar niet uitmuntend (weinig groenten, veel rijst) en de prijzen zijn echt te hoog. Respect voor de koks, die in een minuscuul keukentje alles staan te bereiden.

Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Prijs-kwaliteit is erg goed. Voor niet veel geld krijg je een uitstekende maaltijd. De bediening is erg hartelijk, ondanks grote drukte!! wel wat weinig personeel in de bediening!
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Heerlijk gegeten, groene curry met rundvlees en kip in zoetzure saus. erg lekker! Vooral met gebakken mie. Heerlijk thais biertje erbij. Top!
Aankleding van het restaurant is prima. Service heel vriendelijk.
Gretha54 W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
We eten hier gemiddeld 1x per maand en het eten is van een vrij constante goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk en de eigenaar Alex komt altijd even een persoonlijk praatje maken. Ruime keuze uit veel verschillende vegetarische gerechten. De prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Enige minpuntje is het permanente in-en-uitlopen van de jongens die bestellingen afleveren. Dit restaurantje is erg populair voor thuisbezorging, waardoor je als gast soms wat lang moet wachten op jouw eten of drankje. Zelf eet ik Thai's eten veel liever vers van het fornuis....
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Ik ben weg van Thai eten. Maar een goed Thais restaurant vinden in de buurt die ook nog redelijk geprijsd is, is vrij moeilijk. Dus dan komt je alweer gauw terecht bij een bekende waarvan je weet dat de kwaliteit top is. Zo ook bij deze avond waarbij ik mijn 2 kinderen met aanhang had uitgenodigd. Dus 's middags de reservering gemaakt voor 6 personen. De auto bij de Raaks parkeergarage geparkeerd en in 10 minuten naar dit restaurant gelopen (links van een koffieshop, waar je geen last van hebt). En ja, het interieur ziet er niet echt uit, en ja de verlichting is ook niet veel, en ja de tafels en stoelen zijn ook niet modern, en ja er is niet zoveel ruimte en indien het druk is, klinkt het als een kippenhok. Maar...! Het eten hier maakt alles goed. Na bestelling van de drankjes en het voorgerecht: 2x hang-Nga Ruam Mid (mix van voorgerechten), hadden we met z'n 6-en 5 hoofdgerechten en een soep besteld. De soep lieten we met de hoofdgerechten in een grotere kom komen. We wilden graag verschillende smaken met z'n allen delen, dus we kozen als soep Tom Ka Kai en als hoofdgerechten: Koeng Kratiam Prik Thai (garnalen met knoflook en witte peper), Kai Pad Krapau (kipfilet met basilicum en pepers), Kaeng Kiou Waan Neua (reepjes biefstuk in groene curry), Hom Mok Thalee (zeevruchten gestoomd in rode curry met cocos) en Plaa Shoe Shie (visfilet in rode curry en cocosmelk. Nou, we hebben onze vingers weer enorm afgelikt. Wat een smaaksensaties. Zowel onze kinderen als aanhang waren verbaasd van de kwaliteit van het eten. Na afloop waren we zo vol dat er geen dessert meer bij kon. En de rekening ?: gewoon een grote glimlach. Bediening is redelijk goed, maar soms zijn ze het overzicht een beetje kwijt. Maar bij dit restaurant vergeef je ze dat gewoon. Dus terugkomen ?: ZEKER WETEN !!
Marlies2013 .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Fantastische bezorging van Phang-Nga Bay... snel, betaalbaar en heerlijk... De kinderen vonden de kip met zoetzure saus heerlijk en de kipsaté.. En voor onszelf een heerlijke vegetarische curry.. Op een zonnige zomeravond na het strandbezoek een echte aanrader... zeker als je geen zin hebt om te koken..
Christian J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Heb hier met 4 dames gegeten. Had er al eens eerder gegeten, maar een herhaling kan nooit kwaad. Vooraf hadden we 2 schalen met alle voorgerechtjes besteld, zodat je een goede indruk kon krijgen. Dus hadden we de loempia’s, de spareribs, pangsit (gevuld bladerdeeg met kip), de viskoekjes, de kip Saté, de garnalen saté, de garnalen in een krokant jasje, tofu kebab en de gebakken kipvleugeltjes. Inderdaad om je vingers bij af te likken. Vervolgens hebben we 4 hoofdgerechten besteld (terwijl we dus met zijn 5-en waren). De vegetarische dame onder ons had voor de gemengde groenteschotel met cashewnoten en tofu gekozen (die ze dus wel moest delen). Eén dame had de Kipfilet in massaman curry met aardappelen en pinda gekozen, en de andere ging voor de garnalen in rode curry en cocosmelk. De overgebleven dame en ik kozen samen voor de kipfilet gestoomd in rode curry met cocos (die laatste krijg je voorgeschoteld als een bal in aluminium folie). Alle gerechten werden vrijwel eerlijk gedeeld (de vegetarische dame kon natuurlijk wat minder kiezen, maar heeft hier en daar wel geproefd). Als toetje werd er nog gekozen voor warme kokosmelk dessert met banaan en de gefrituurde ijsbollen. Al met al was het weer een genot voor de tong en maag, en zelfs voor de portemonnee. De bediening was als vanouds snel en efficient. De totale "schade" voor ons 5-en was 150 euro. Geen wonder dat dit restaurant altijd vol zit. Dus reserveren gewenst (zeker met een grote groep). Dus toch weer voor herhaling vatbaar :-)
Annette W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Hier op vrijdagavond gegeten met 4 personen.Wel reserveren!
Bij de afhaal was het megadruk zodat wij in het kleine restaurantgedeelte,ook het restaurantje zat vol, lang op onze bestellingen moesten wachten.
Eten was goed, een vegetarisch menu en vlees/vis menu ,de menu's zijn per 2 personen.
Verse ingredienten in de gerechten.
Bediening is goed en vriendelijk,maar heb geen haast!
Mies T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2012
Goed eten voor een goede prijs. moet wel eerlijk bekennen dat ik beter thais heb gegeten. Mix voorgerecht was prima, jammer dat de kipvleugel helemaal uitgedroogd was. Curry smaakte goed.