Thai Restaurant Chok Dee

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Sawasdee

Welkom op de website van Chok Dee Thai Restaurant, een gloednieuw geopend Thai restaurant in het hartje van Amsterdam, de Jordaan. Bij Chok Dee Thai Restaurant serveren wij Thais eten, zoals in Thailand in een modern jasje. Wij serveren eten uit verschillende Thaise regio's. Een authentieke kaart met natuurlijk een echte Thaise smaak! Bij Chok Dee streven wij niet alleen naar lekker eten, maar ook naar een leuke sfeer, zodat u naar huis gaat met een volle buik en een leuke ervaring. Neem een kijkje in ons fotoboek en hopelijk tot snel!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thai Restaurant Chok Dee

jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijke gerechten en een prima service. Een aanrader !
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten, lieve bediening. Maaltijden netjes geprijsd, wijntjes wel wat prijzig.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening! zeker voor herhaling vatbaar.
ted.vanhooydonk V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heel lekkere, niet al te pittige gerechten. Fijne omgeving, tafels keurig met placemats, glazen en bestek gedekt. Heel vriendelijke en attente bediening.
Bonita V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het is jaren geleden dat we zo lekker Thais hebben gegeten in Amsterdam. Verse ingrediënten, mooie balans van smaken (zeker niet te flauw!) en een prachtige opmaak. We komen hier zeker terug, met of zónder kortingsactie!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker eten, goede en vriendelijke service en leuke sfeer. Een aanrader!
petra D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We werden gelijk begroet en goed ontvangen door de vriendelijke gastvrouw, dei duidelijk geniet van haar werk.
Alle dames van het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. We kregen gelijk de kaart en toen we wat wilde bestellen, werd ook eerst gevraagd wat we wilden drinken. Het voorgerecht liet niet lang op zich wachten en was erg lekker, ook het hoofdgerecht was goed en genoeg!
Al met al zullen we hier zeker vaker terugkomen.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Chok Dee. Viskoekjes zijn prima voorgerecht. Gegrilde biefstuk en eend met kouseband warden mals en pittig.
Enigma minpuntjes; de kipsate was niet gaar en de sticky rice met mango en gefrituurd ijs waren beide op.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Nieuw klein familierestaurant. Schoon. Open keuken. Goede kok. Vriendelijke bediening. AANRADER
Maya M.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Erg lekker eten! Fijne Thaise beleefdheid van de bediening. Tijdens het wachten kregen we saaie kroepoek, dus had wel wat lekkerder gemogen met een sausje oid.
danielle T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk eten, open keuken (vind ik fijn) zeer vriendelijke bediening....drankjes wat prijzig....het is een absolute aanrader....voor herhaling vatbaar .
André V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We bestelden gedrieën ieder iets anders zodat je over en weer kon proeven. En al die gerechten bevielen goed. De bediening was erg vriendelijk. Er was een warme verlichting die aangenaam was.
Willem L.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Ieder gerecht was super. Bediening was netjes en snel, ondanks dat het erg druk was. We komen hier zeker terug!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte curries en lekkere Tom yung kueng. Vanzelfsprekend vriendelijke Thaise bediening en ontvangst.
B. S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was prima en goed verzorgd, de service eveneens. Echter werd de wijn ondanks het feit dat voor het Iens Festival geldt dat drankjes bij de korting inbegrepen zijn en de korting dus voor de gehele rekening geldt vol berekend. Omdat we erg tevreden waren over het restaurant zelf, hebben we er geen punt van gemaakt, maar ik wilde dit wel vermelden.
Monica M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Drankjes zijn aan de dure kant. Pas na een opmerking van onze kant, werd de rekening
(betreffende de drankjes) conform de iens actie goed opgemaakt.
Rutger K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Vandaag heerlijk gegeten bij het nieuwe Thaise Restaurant in het puntje van de Jordaan. Echte Thaise stijl eten en een erg vriendelijke service. Vooral de rode curry die we hadden bestel was heerlijk. Ik ga er zeker snel terug