Thai Restaurant Chok Dee

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Sawasdee

Welkom op de website van Chok Dee Thai Restaurant, een gloednieuw geopend Thai restaurant in het hartje van Amsterdam, de Jordaan. Bij Chok Dee Thai Restaurant serveren wij Thais eten, zoals in Thailand in een modern jasje. Wij serveren eten uit verschillende Thaise regio's. Een authentieke kaart met natuurlijk een echte Thaise smaak! Bij Chok Dee streven wij niet alleen naar lekker eten, maar ook naar een leuke sfeer, zodat u naar huis gaat met een volle buik en een leuke ervaring. Neem een kijkje in ons fotoboek en hopelijk tot snel!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Frits W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Lekker gegeten tegen redelijke prijs, wij komen nog eens terug.
Erna C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Echte Thaise smaken en vriendelijke bediening.
lekkere Thom ka kai soep en heerlijke curry's. Op een hele leuke plek in hartje Amsterdam
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten.
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Geweldig lekker gegeten, zowel de voorgerechten, het hoofd- en nagerecht!
Zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader! We komen zeker terug!
Jasmijn V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Het eten was heerlijk, vooral de hoofdgerechten. De voorgerechten waren redelijk. Er was een ruime keuze aan gerechten.
De bediening was niet goed. Ik werd wel ontvangen, maar er werd niet gevraagd of we iets wilden drinken. De gehele avond moesten we uitdrukkelijk om aandacht vragen om service te vragen (terwijl het restaurant alles behalve vol was). Ze hebben weinig alcohol vrije opties. Daarnaast vond ik het duur.
Mickey M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Rode curry was erg lekker. Aanradertje! Als je met ananas vesteld krijg je em letterlijk in een ananas op tafel, erg schattig!
Helga B.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Een aanrader en met de korting een leuk moment eens op een etentje te trakteren voor mensen met een krappe beurs ;-)
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening. De aankleding kan wel wat sfeervoller. We komen zeker nog een keer terug.
Pim K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Via Iens 50% weken hier terecht gekomen. Wij hadden veel zin om deze nieuwe Thai uit te proberen. helaas teleurstellend. Dozen en halve kratjes zichtbaar in de zaak en een serveerster die ongeinteresseerd in een joggingbroek rondliep. Bij binnenkomst zagen we posstukken liggen. Qua eten vonden wij het zeer gemiddeld, maar niet onvoldoende: 6.5. De gehele beleving viel gewoon tegen. Als we de normale prijs hadden moeten betalen, 90 euro voor drie hoofdgerechten en 1 voorgerecht (geen wijn), waren wij erg ongelukkig geweest. Al met al GEEN aanrader.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Het eten is heerlijk, goed op smaak. De bediening is informeel en vriendelijk. De inrichting is pretentieloos, niet onplezierig.
Ria T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk gegeten en een tafeltje voor 4 personen met voldoende ruimte zodat je niet direct naast een onbekend iemand zit. De gerechten hadden allemaal goed hun eigen smaak en zeker ook een ruime hoeveelheid. Een vriendelijke relaxte sfeer, zeker nog een keertje terugkomen om de andere gerechten te proeven!
Zsu B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Extreem goede keuken, ik kon niet stoppen met eten. Het restaurant zelf is simpel, mist wat sfeer, maar het eten compenseert het.
Aimee V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
De zaak is netjes, niet kil en het is er lekker warm. De voorgerechten waren prima. De hoofdgerechten niet zo ‘Thais’ van smaak als gewend. De pad Thai was ‘te nat’ , zonder limoentje wat weer jammer was. In de massaman curry zat helaas geen aardappel. Het kokosijs was lekker in de echte kokosnoot! Al met al een echte superdeal met 50 procent korting maar ik zou toch gezien de vrij hoge prijzen normaal gesproken naar een andere gaan!
Guido K.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! hele fijne smaken en prachtig opgediend. idee dat het allemaal heel vers is. Heel erg fijn dat ze mango sticky rice also dessert hebben op de kaart (al was het vanavond niet beschikbaar, dus niet geproefd). Bediening is heel vriendelijk, kan iets attenter soms. Al met al heerlijke ervaring.
Jarno T.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
prima tent. mag wel wat meer spicy. hadden 50 prc deal. anders wel wat prijzig
Martinez R.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Heerlijke thaise gerechten met verse ingredienten. Je kan je wensen doorgeven en het gerecht wordt aangepast (extra spicey bijvoorbeeld). Veel keuze!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Redelijk eten tot goed
Vriendelijke bediening
Zeer leuke buurt
Veel keus aan gerechten.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, avondvullend. Zeer gevarieerd Thais. Viskoekjes en saté, Gafnslrn en gegrilde beef Fijne plek in de Jordaan. Goede deal met 50% korting via Iens.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker gegeten; sfeer is ver te zoeken.
Debby S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijke verse thaise gerechten en vriendelijke bediening midden in de jordaan