Thai Restaurant Chok Dee

Willemsstraat 16 1015 JD Amsterdam Nederland Kaart
31-203314568

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Sawasdee

Welkom op de website van Chok Dee Thai Restaurant, een gloednieuw geopend Thai restaurant in het hartje van Amsterdam, de Jordaan. Bij Chok Dee Thai Restaurant serveren wij Thais eten, zoals in Thailand in een modern jasje. Wij serveren eten uit verschillende Thaise regio's. Een authentieke kaart met natuurlijk een echte Thaise smaak! Bij Chok Dee streven wij niet alleen naar lekker eten, maar ook naar een leuke sfeer, zodat u naar huis gaat met een volle buik en een leuke ervaring. Neem een kijkje in ons fotoboek en hopelijk tot snel!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Dagelijks 17.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin
  • Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thai Restaurant Chok Dee

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Uitstekende bediening, geen opdringerige muziek, mooie ruime tent met voldoende plek tussen de tafeltjes kortom prima ambiance.
Het eten is pretentieloos, redelijk van smaak, porties niet te groot maar voor de prijs aan de dure kant en die prijs is al niet hoog...
Kortom, we hebben een redelijke avond genoten maar dit wordt voor ons geen blijvertje.
Gili P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten bij een authentieke Thai die je voorziet in een goede service! Echt een aanrader!
M. T.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het tochtte erg. Koude rug! Moet snel iets aan gedaan worden! Maar toch gezellig gegeten met vriendelijk personeel. Eten goed.
Ottolien B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Heerlijk gegeten met zeer vriendelijke bediening. De inrichting is wat kaal waardoor de geluiden van borden nogal hard klinken. (We zaten ook vlakbij de keuken) Toch zeker een aanrader!
htwisk T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Prima gerechten van goede smaak. Personeel komt afstandelijk en wat knullig over. Het restaurant is sfeerloos aangekleed. Met 8 colleaga’s aan een lange tafel achterin het restaurant uitkijkend op de voorraad opgestapelde wijndozen met groot wit licht. Eten prima maar oh oh doe evenniets aan de temperatuur in de zaak (erg koud) en vooral de sfeer
Richard W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het eten is erg goed. Het restaurant zelf is een beetje sfeerloos ingericht.
Sr V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ben nu 2 x bij Chok Dee wezen eten. Beide keren was het er niet druk en dat is vreemd. Het eten is namelijk erg lekker en goed geprijsd. Het zit een beetje in een hoekje waar je niet zo snel langs loopt, maar ik loop er graag een blokje voor om!
Chiel N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eten viel een beetje tegen: niets op aan te merken, maar ook niet heel bijzonder. Service daarentegen was prima, vriendelijk en snel. En de tafels staan niet boven op elkaar, dat is ook wel eens fijn in Amsterdam.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Was niet tevreden, trage service, kleine porties, dure wijnen en sfeerloze ambiance
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wij allevier hebben heerlijk gegeten en het personeel heel vriendelijk
Martijn M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed, lekker gegeten! De prijzen zijn ietwat aan de hoge kant, maar met de 50%-actie van IENS hadden we juist een koopje. De fish cakes waren zeker aan te raden. Leuke locatie en inrichting ook. Zou hier zeker terugkomen.
jolanda D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Heerlijke gerechten en een prima service. Een aanrader !
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten, verse ingrediënten, lieve bediening. Maaltijden netjes geprijsd, wijntjes wel wat prijzig.
Renske W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heerlijk gegeten en fijne bediening! zeker voor herhaling vatbaar.
ted.vanhooydonk V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Heel lekkere, niet al te pittige gerechten. Fijne omgeving, tafels keurig met placemats, glazen en bestek gedekt. Heel vriendelijke en attente bediening.
Bonita V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het is jaren geleden dat we zo lekker Thais hebben gegeten in Amsterdam. Verse ingrediënten, mooie balans van smaken (zeker niet te flauw!) en een prachtige opmaak. We komen hier zeker terug, met of zónder kortingsactie!
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Lekker eten, goede en vriendelijke service en leuke sfeer. Een aanrader!
petra D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We werden gelijk begroet en goed ontvangen door de vriendelijke gastvrouw, dei duidelijk geniet van haar werk.
Alle dames van het personeel waren zeer vriendelijk en behulpzaam. We kregen gelijk de kaart en toen we wat wilde bestellen, werd ook eerst gevraagd wat we wilden drinken. Het voorgerecht liet niet lang op zich wachten en was erg lekker, ook het hoofdgerecht was goed en genoeg!
Al met al zullen we hier zeker vaker terugkomen.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten bij Chok Dee. Viskoekjes zijn prima voorgerecht. Gegrilde biefstuk en eend met kouseband warden mals en pittig.
Enigma minpuntjes; de kipsate was niet gaar en de sticky rice met mango en gefrituurd ijs waren beide op.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Nieuw klein familierestaurant. Schoon. Open keuken. Goede kok. Vriendelijke bediening. AANRADER